Ja beetje verwarrend wat ze dan bedoelen. Maar even snel gegoogeld:quote:
quote:Embryo transfer refers to a step in the process of assisted reproduction in which embryos are placed into the uterus of a female with the intent to establish a pregnancy. This technique (which is often used in connection with in vitro fertilization (IVF)), may be used in humans or in animals, in which situations the goals may vary.
Er zijn vast wel 1000 mensen net zo dom terwijl ze denken intelligent te zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:04 schreef remlof het volgende:
Ik ben benieuwd of ze op meer dan 1000 stemmen komen bij de verkiezingen op 22 mei
Miskende genieën die denken 'eindelijk een partij voor mij'.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn vast wel 1000 mensen net zo dom terwijl ze denken intelligent te zijn.
De halve bevolking van Fok! dus.quote:Op donderdag 1 mei 2014 06:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Miskende genieën die denken 'eindelijk een partij voor mij'.
Dat is het mooie aan de Europese verkiezingen, dan zijn 30 handtekeningen en een waarborgsom van ¤11.250 voldoende.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:12 schreef Rurik het volgende:
Hoe krijgt zo'n man al die handtekeningen bij elkaar om zich in te mogen schrijven ...
Ik denk dat het IQ van de gemiddelde stemmer op de IQ-partij hoger is dan dat van de gemiddelde PvdA/CDA/VVD stemmer.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn vast wel 1000 mensen net zo dom terwijl ze denken intelligent te zijn.
Het paddo-gebruik waarschijnlijk ookquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat het IQ van de gemiddelde stemmer op de IQ-partij hoger is dan dat van de gemiddelde PvdA/CDA/VVD stemmer.
Krijg je dan ook al een riant salaris en aanwezigheidsvergoeding etc. etc. ?quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:54 schreef freako het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan de Europese verkiezingen, dan zijn 30 handtekeningen en een waarborgsom van ¤11.250 voldoende..
quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat het IQ van de gemiddelde stemmer op de IQ-partij hoger is dan dat van de gemiddelde PvdA/CDA/VVD stemmer.
Als je kandidaat bent niet. Eerst moet je verkozen zien te worden. De vorige keer waren daarvoor zo'n 180.000 stemmen nodig.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:15 schreef Broadway het volgende:
[..]
Krijg je dan ook al een riant salaris en aanwezigheidsvergoeding etc. etc. ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |