Mooie sport dat voetbalquote:Op woensdag 30 april 2014 22:38 schreef Pino112 het volgende:
twitter:fjetz twitterde op woensdag 30-04-2014 om 22:34:37Je kan nu voetbal ook wel afschaffen. Spanje EK, WK, twee ploegen in de CL finale, een in de EL finale. En dan is schaatsen saai... reageer retweet
Vorig weekend toch weer een minuut ingevallen.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:44 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Die heeft echt z'n stempel gedrukt op dit Atletico
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:44 schreef Zipportal het volgende:
Dan moet Chelsea het maar thuis afmaken.
In de rereturn tellen uitgoal driedubbel, dus gaat lastig voor ze worden.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:44 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:44 schreef Zipportal het volgende:
Welke Costa?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:44 schreef Replicat het volgende:
Ooooooooh ... Costa del Sos [ afbeelding ]
De Belgische Daley Blindquote:Op woensdag 30 april 2014 22:46 schreef Belgosome het volgende:
Courtois is een prijzenpakker
Spaanse beker , Europa league , Supercup.
Dit jaar nog de titel en de CL.
En dat op je 21ste
De bal is rond.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
In de rereturn tellen uitgoal driedubbel, dus gaat lastig voor ze worden.
Zou die willen spelen voor Sjelsiequote:Op woensdag 30 april 2014 22:47 schreef Zorro het volgende:
Duidelijk. Volgend jaar geen Courtois meer bij Atleti
Weinig keus.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou die willen spelen voor Sjelsie
Wereldkampioen gaat hij ook wordenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:46 schreef Belgosome het volgende:
Dit jaar nog de titel en de CL. (Ja Atletico gaat de CL winnen)
En dat op je 21ste
Genoeg teams die die jongen zullen willen hebbenquote:
Madrileense finale, heerlijk man. Wordt toch genietenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind dit niet zo heel leuk. Heb helemaal niks met Atletico.
Potjandorie
En de landstitel komt er nog aanquote:Op woensdag 30 april 2014 22:46 schreef Belgosome het volgende:
Dit jaar nog de titel en de CL. (Ja Atletico gaat de CL winnen)
En dat op je 21ste
Hoe dan ook, Chelsea gaat hem niet bij Atleti laten, dat bedoel ik meer.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Genoeg teams die die jongen zullen willen hebben
Ik weet wat sos is, weet je ook wat costas zijn?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:49 schreef Replicat het volgende:
[..]
Als ik dat aan je uit moet leggen... Don't do drugs m'kay?
Hoe kan je niks met Atletico hebben.. vind het ongelofelijk knap van Simeone dat hij met een team zonder echte sterren zo geweldig presteert. En iedere wedstrijd maken ze het weer waar.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Potjandorie
Vind het maar een vervelende ploeg. Knap is het sowieso maar het kan mij allemaal niet bekoren (Sowieso doet geen enkele Spaanse ploeg dat bij mij)quote:Op woensdag 30 april 2014 22:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoe kan je niks met Atletico hebben.. vind het ongelofelijk knap van Simeone dat hij met een team zonder echte sterren zo geweldig presteert. En iedere wedstrijd maken ze het weer waar.
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:52 schreef xzaz het volgende:
Goed nu de finale die weer nergens op slaat. Die moet opeens 1 maal gespeeld
Debiel.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:52 schreef xzaz het volgende:
Je zit nu definitief in team Vlugge Japie?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het maar een vervelende ploeg. Knap is het sowieso maar het kan mij allemaal niet bekoren (Sowieso doet geen enkele Spaanse ploeg dat bij mij)
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:52 schreef xzaz het volgende:
Vind het juist wel leuk om naar te kijken.. ik zou Feyenoord graag zo zien spelen, maar denk niet dat Rutten dat erin gaat krijgen.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het maar een vervelende ploeg. Knap is het sowieso maar het kan mij allemaal niet bekoren (Sowieso doet geen enkele Spaanse ploeg dat bij mij)
11 tere zieltjesquote:Op woensdag 30 april 2014 22:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind het juist wel leuk om naar te kijken.. ik zou Feyenoord graag zo zien spelen, maar denk niet dat Rutten dat erin gaat krijgen.
wel met dit Chelsea dan?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Potjandorie
Genieten van die Launische Divaquote:Op woensdag 30 april 2014 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je zit nu definitief in team Vlugge Japie?
idd gewoon net zoals vroeger de finale doen in een uit en thuis wedstrijdquote:Op woensdag 30 april 2014 22:52 schreef xzaz het volgende:
Omdat het a) dan veel spannender is en b) ze dan één stadion uit kunnen zoeken die de eer krijgt.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:54 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waarom moet opeens de final 1x gespeeld worden? Slaat helemaal nergens op.
Geldt voor alle Nederlandse ploegen eigenlijk.. alleen het Oranje van 2010 was wel een beetje een vechtmachinequote:
Mooi man, die KAMPFGEIST!!quote:Op woensdag 30 april 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Genieten van die Launische Diva
Dus de rest van het toernooi is minder spannend? Is gewoon pure commercie, wat een dom gelul.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat het a) dan veel spannender is en b) ze dan één stadion uit kunnen zoeken die de eer krijgt.
Wat een heldquote:Op woensdag 30 april 2014 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je zit nu definitief in team Vlugge Japie?
Ja, natuurlijk. Wat is er spannend aan een terugwedstrijd als het heen 4-0 werd?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:56 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dus de rest van het toernooi is minder spannend? Is gewoon pure commercie, wat een dom gelul.
Als uitstapje naar de CL finale gaan kijken?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend jaar staat Ajax in de finale.
Pure commercie? Volgens mij was het in de jaren '60 al 1 wedstrijd en toen had je nog niet eens tvquote:Op woensdag 30 april 2014 22:56 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dus de rest van het toernooi is minder spannend? Is gewoon pure commercie, wat een dom gelul.
gezellig op de tribune met groepskortingquote:Op woensdag 30 april 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend jaar staat Ajax in de finale.
Toen bestond de CL nog niet eens :pquote:Op woensdag 30 april 2014 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Pure commercie? Volgens mij was het in de jaren '60 al 1 wedstrijd en toen had je nog niet eens tv
Ik ook.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een held![]()
![]()
Tijdens het WK gaat japie helemaal los
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |