Debiel.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:52 schreef xzaz het volgende:
Goed nu de finale die weer nergens op slaat. Die moet opeens 1 maal gespeeld
Je zit nu definitief in team Vlugge Japie?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het maar een vervelende ploeg. Knap is het sowieso maar het kan mij allemaal niet bekoren (Sowieso doet geen enkele Spaanse ploeg dat bij mij)
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:52 schreef xzaz het volgende:
Vind het juist wel leuk om naar te kijken.. ik zou Feyenoord graag zo zien spelen, maar denk niet dat Rutten dat erin gaat krijgen.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het maar een vervelende ploeg. Knap is het sowieso maar het kan mij allemaal niet bekoren (Sowieso doet geen enkele Spaanse ploeg dat bij mij)
11 tere zieltjesquote:Op woensdag 30 april 2014 22:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind het juist wel leuk om naar te kijken.. ik zou Feyenoord graag zo zien spelen, maar denk niet dat Rutten dat erin gaat krijgen.
wel met dit Chelsea dan?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind dit niet zo heel leuk. Heb helemaal niks met Atletico.
Potjandorie
Genieten van die Launische Divaquote:Op woensdag 30 april 2014 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je zit nu definitief in team Vlugge Japie?
idd gewoon net zoals vroeger de finale doen in een uit en thuis wedstrijdquote:Op woensdag 30 april 2014 22:52 schreef xzaz het volgende:
Omdat het a) dan veel spannender is en b) ze dan één stadion uit kunnen zoeken die de eer krijgt.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:54 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waarom moet opeens de final 1x gespeeld worden? Slaat helemaal nergens op.
Geldt voor alle Nederlandse ploegen eigenlijk.. alleen het Oranje van 2010 was wel een beetje een vechtmachinequote:
Mooi man, die KAMPFGEIST!!quote:Op woensdag 30 april 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Genieten van die Launische Diva
Dus de rest van het toernooi is minder spannend? Is gewoon pure commercie, wat een dom gelul.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat het a) dan veel spannender is en b) ze dan één stadion uit kunnen zoeken die de eer krijgt.
Wat een heldquote:Op woensdag 30 april 2014 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je zit nu definitief in team Vlugge Japie?
Ja, natuurlijk. Wat is er spannend aan een terugwedstrijd als het heen 4-0 werd?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:56 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dus de rest van het toernooi is minder spannend? Is gewoon pure commercie, wat een dom gelul.
Als uitstapje naar de CL finale gaan kijken?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend jaar staat Ajax in de finale.
Pure commercie? Volgens mij was het in de jaren '60 al 1 wedstrijd en toen had je nog niet eens tvquote:Op woensdag 30 april 2014 22:56 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dus de rest van het toernooi is minder spannend? Is gewoon pure commercie, wat een dom gelul.
gezellig op de tribune met groepskortingquote:Op woensdag 30 april 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend jaar staat Ajax in de finale.
Toen bestond de CL nog niet eens :pquote:Op woensdag 30 april 2014 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Pure commercie? Volgens mij was het in de jaren '60 al 1 wedstrijd en toen had je nog niet eens tv
Ik ook.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een held![]()
![]()
Tijdens het WK gaat japie helemaal los
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |