tnhasgjioerngoaenrgquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:12 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja man, zit je lekker in de auto/bus/vliegtuig en wil kom je bij een heel spannend stukje, IS JE BATTERIJ OP! Doe mij maar ene boek. En een wandvullende kast. Of een eigen bibliotheek-kamer
Ik zou best een e-reader willen voor schoolboeken of zo, maar voor recreatief lezen? No way. Dat gaat juist om de complete ervaring van gewoon opkrullen in de bank en zo'n dingetje doorbladeren.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij bent dus meer van het fysieke?
Het is ook zo handig om mee te nemen op vakantie. Plus je kan illegaal boeken en manga downloaden.
Gerecycled papier, en er is zoiets als het FSC. Weet niet in welke hoeveelheden, maar het gebeurt steeds meer.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
tnhasgjioerngoaenrg
Jullie hebben gelijk! Fuck ruimtegebrek! Maar, maar.. Het milieu dan?Ach, heel veel wordt tegenwoordig gedrukt op gerecycled papier.
Ik weet niet of het drukken van een boek veel meer milieubelasting oplevert dan servers die de shit opslaan zodat jij het kan binnenhengelen en het opladen en produceren van je ereader. Als ik zou moeten gokken, zou ik zeggen dat een ereader op zich al meer milieubelastend is, o.a. door de materialen die ze nodig hebben... Maar ik heb er geen verstand van.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
tnhasgjioerngoaenrg
Jullie hebben gelijk! Fuck ruimtegebrek! Maar, maar.. Het milieu dan?Ach, heel veel wordt tegenwoordig gedrukt op gerecycled papier.
Mja, sommige dingen zijn niet zo eenvoudig als het lijkt. Een e-reader is bijvoorbeeld een éénmalige deuk in het milieu die misschien kleiner is dan de totale schade van wat misschien ooit een stapel van 1000 boeken is.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:22 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik weet niet of het drukken van een boek veel meer milieubelasting oplevert dan servers die de shit opslaan zodat jij het kan binnenhengelen en het opladen en produceren van je ereader. Als ik zou moeten gokken, zou ik zeggen dat een ereader op zich al meer milieubelastend is, o.a. door de materialen die ze nodig hebben... Maar ik heb er geen verstand van.
Dat ding is zo mooi.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
Zo'n ding maar dan wandvullend
[ afbeelding ]
Gezien het Duits van de gemiddelde Japanner, wie weet hebben ze die al lang gehad maar kunnen ze hem niet lezen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dat ze hier geen copyright claim voor hebben gehad van bmw
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
oh moet van links naar rechts lezen
Ik dacht dat het jullie wel zou aanspreken. Identificeren met het mannelijk karakter enzulks.quote:
Zouden er daadwerkelijk mensen zijn die in het echt zo met elkaar omgaan?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:59 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik dacht dat het jullie wel zou aanspreken. Identificeren met het mannelijk karakter enzulks.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is gewoon een fictieve biografie van een vliegtuigontwerpert. Geschikt voor kinderen op zich, maar lijkt me niet echt de doelgroep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |