quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
oh moet van links naar rechts lezen
Ik dacht dat het jullie wel zou aanspreken. Identificeren met het mannelijk karakter enzulks.quote:
Zouden er daadwerkelijk mensen zijn die in het echt zo met elkaar omgaan?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:59 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik dacht dat het jullie wel zou aanspreken. Identificeren met het mannelijk karakter enzulks.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is gewoon een fictieve biografie van een vliegtuigontwerpert. Geschikt voor kinderen op zich, maar lijkt me niet echt de doelgroep.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
City Hunter (シティーハンター Shitī Hantā)
harro shity wok?
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
City Hunter (シティーハンター Shitī Hantā)
harro shity wok?
Dat was meer de 1970's/80's/90'squote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De 1890's belden, ze willen hun telegraafverbinding terug.
http://en.wikipedia.org/wiki/Comedic_device#Hyperbole.2C_or_Overstatementquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dat was meer de 1970's/80's/90's
Spuitelfquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Comedic_device#Hyperbole.2C_or_Overstatement
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 mei 2014 00:03 schreef Arashimashou het volgende:
80kb? Dat is meer dan dat een Z80 in een keer kan aanspreken.4 pagina's terug nog GuP komt ie aan met zijn Z80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |