*Cursist Industrieel Product Ontwerpenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Student Industrieel Product Ontwerpen.
Jammerdebammer.
Als ik het op het MBO zou doen ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:09 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
*Cursist Industrieel Product Ontwerpen
Het is hboquote:
Je moeder is mbo.quote:
Waar mag dit stukje genialiteit van zijn ?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Inderdaad, mijn mbo is nog overleden aan moeder!quote:Op woensdag 30 april 2014 22:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
HEY sommige mensen worden zo geboren, nergens voor nodig om zo negatief te doen
Yahari ore no Seinogwatte.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Waar mag dit stukje genialiteit van zijn ?
Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiruquote:Op woensdag 30 april 2014 22:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Waar mag dit stukje genialiteit van zijn ?
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Yahari ore no Seinogwatte.
Fucking called it, waar kan ik mijn lintje ophalen?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
yahari ore no seishun love come wa machigatteiru
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Fucking called it, waar kan ik mijn lintje ophalen?
Hier een lintjequote:Op woensdag 30 april 2014 22:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Fucking called it, waar kan ik mijn lintje ophalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Hier een lintjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey man, niet cool. Omgangsnormen verschillen per regio, dat weet jij zelf ook wel. Voor ons is zoiets geen probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste deel staat niet op netflixquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:35 schreef Qunix het volgende:
BATOSAI IS TERUG!!!
Nieuwe Rurouni Kenshin: Grand Kyoto Fire / The Legend's End trailer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |