subs zijn al uitquote:Op zondag 4 mei 2014 13:38 schreef gniffie het volgende:
[..]
De raw is wel al uit, HorribleSubs ligt weer eens te slapen
Ik refereer 'een ghibli film' naar Howl's moving castle, Spirited Away en zo... Maar Ghibli heeft ook bijv. Grave of the Fireflies gemaakt. The Wind Rises hoort meer daarbij.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:48 schreef mschol het volgende:
[..]Goeie film wel, al vond ik het begin geen 'ghibli film' feeling hebben
Had vanmiddag de Minnasubs release meegepiktquote:
mja, true.. toch vond ik ergens toch wat missen aan het begin.. (wellicht komt dat ook omdat het een andere ervaring is: thuis vs bios (en dan ook nog NL subs,,quote:Op zondag 4 mei 2014 22:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik refereer 'een ghibli film' naar Howl's moving castle, Spirited Away en zo... Maar Ghibli heeft ook bijv. Grave of the Fireflies gemaakt. The Wind Rises hoort meer daarbij.
helemaal waar. dan had ik em zeker niet gekeken in de biosquote:
Ik heb zelfs Pupa uitgekeken. Never forget.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Iemand die dat nog volgt, wut.
Damnn, ik heb die shit na vier eps. ofzo gedropt. Teach me, sensei.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb zelfs Pupa uitgekeken. Never forget.
zal vast de enige zijnquote:Op zondag 4 mei 2014 23:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Iemand die dat nog volgt, wut.
SPOILER: DaimidalerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zondag 4 mei 2014 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
NeeeeeeeeeeSPOILER: DaimidalerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had hem dan ook niet gezien natuurlijk.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
helemaal waar. dan had ik em zeker niet gekeken in de bios
zaal zat trouwens op 3 of 4 stoelen na helemaal vol..
had het iig niet verwacht; Natuurlijk is het een veel kleinere zaal t.o.v de gemiddelde pathe zaal maar tochquote:Op maandag 5 mei 2014 09:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik had hem dan ook niet gezien natuurlijk.
Echt tof dat de zaal vol zat, hé!?
bij het filmhuis 8.50quote:Op maandag 5 mei 2014 09:08 schreef Qunix het volgende:
Zo te zien draait de film nog tot en met woensdag in Eye en Pathe City...
Heeft hij totaal 1 week gedraaid
Eye is hij 10 euro en Pathe 11.50
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |