Thanks, jij ook wel een beetje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So smooth :$quote:Op woensdag 30 april 2014 22:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Met jou niet natuurlijk, lifesaver van me.
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Thanks, jij ook wel een beetje.Inb4 'Haha klopt!'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Thanks, jij ook wel een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
full stops and exclamation marks
[..]
Thanks, jij ook wel een beetje.GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Te lang niet gecurved, lost my mojo.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje beta. Wat is er gebeurd met wij lifetakers en heartbreakers krikri [ afbeelding ]
pics van je haarquote:Op woensdag 30 april 2014 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet mn haar wassenMorgenochtend maar.
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe is het ge-anti-lopen met je date?
Wie was het nou?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:17 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja was wel tof man. Toffe meid ook
Zeer intelligent. Waren leuke gesprekken
Jaaahaaaaaaa is geheim. Ze mag het wel zelf posten.quote:
Aiquote:Op woensdag 30 april 2014 23:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Jaaahaaaaaaa is geheim. Ze mag het wel zelf posten.
Ze noemde me trouwens opeens Nikonlover
Najah was meer als grapjen. Ik zei dat ik niet over FOK! wou praten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |