Downloaden? Via mtv.nl kan je de aflevering gelijk zien.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ben nu de eerste aflevering aan ht downloaden dus ik zal hem even voor je kijken en keuren
Duurt gvd wel lang
Is ook volgens mij, maar ik blijf het maar kijken en ik weet niet waaromquote:Op woensdag 30 april 2014 22:07 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja sowieso al die soort tv programma's; Geordie Shore, The Valleys, etc.Ik heb echt het gevoel dat m'n hersencellen in rap tempo afsterven als ik daar naar kijk.
Waar gaat dat over dan?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, maar de achterlijkheid van deze mensen is gewoon non-stop in your face.
Oh, klinkt kut.
[..]
Ken ik ook niet. =$
Ik keek de laatste tijd ook Naked and Afraid (Discovery).
Oh wauw, wist ik nietquote:Op woensdag 30 april 2014 22:07 schreef ntm het volgende:
[..]
Downloaden? Via mtv.nl kan je de aflevering gelijk zien.
Ben stiekem wel benieuwdquote:Op woensdag 30 april 2014 22:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ik had vanochtend toevallig gewoon via de mtv website de aflevering bekeken
In elke aflevering wordt een team van 1 man en 1 vrouw ergens in the middle of nowhere (jungle/onbewoond eiland/woestijnachtig gebied) gedropt, met helemaal niks (ook geen kleren (is wel gecensureerd)) afgezien van elk 1 survivalitem (machete, vuursteendinges, oid). En dan moeten ze 21 dagen overleven. Dus zorgen voor drinkbaar water, eten, onderdak. Na die 21 dagen moeten ze dan naar een bepaald punt waar ze opgepikt worden. Niet iedereen haalt het, en sommigen krijgen ook gewoon malaria en shit. Is tof.quote:
Allemaal scripted johquote:Op woensdag 30 april 2014 22:12 schreef krioro het volgende:
[..]
In elke aflevering wordt een team van 1 man en 1 vrouw ergens in the middle of nowhere (jungle/onbewoond eiland/woestijnachtig gebied) gedropt, met helemaal niks (ook geen kleren (is wel gecensureerd)) afgezien van elk 1 survivalitem (machete, vuursteendinges, oid). En dan moeten ze 21 dagen overleven. Dus zorgen voor drinkbaar water, eten, onderdak. Na die 21 dagen moeten ze dan naar een bepaald punt waar ze opgepikt worden. Niet iedereen haalt het, en sommigen krijgen ook gewoon malaria en shit. Is tof.
Soort van Adam zkt Eva? Of daten ze niet daar.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:12 schreef krioro het volgende:
[..]
In elke aflevering wordt een team van 1 man en 1 vrouw ergens in the middle of nowhere (jungle/onbewoond eiland/woestijnachtig gebied) gedropt, met helemaal niks (ook geen kleren (is wel gecensureerd)) afgezien van elk 1 survivalitem (machete, vuursteendinges, oid). En dan moeten ze 21 dagen overleven. Dus zorgen voor drinkbaar water, eten, onderdak. Na die 21 dagen moeten ze dan naar een bepaald punt waar ze opgepikt worden. Niet iedereen haalt het, en sommigen krijgen ook gewoon malaria en shit. Is tof.
LOL, nee. Ze hebben wel wat beters te doen dan daten.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:13 schreef ntm het volgende:
[..]
Soort van Adam zkt Eva? Of daten ze niet daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:14 schreef krioro het volgende:
[..]
LOL, nee. Ze hebben wel wat beters te doen dan daten.Daten is ook soort van overleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk je dat? Deze zinaquote:Op woensdag 30 april 2014 22:13 schreef ntm het volgende:
[..]
Soort van Adam zkt Eva? Of daten ze niet daar.
Ik wil ook wel aan Hannibal beginnen. Maar ik ben nu Game of Thrones aan het sparen en kijk momenteel het nieuwe seizoen van Arrow. Volg Person of Interest ook per week nog en seizoen van The Following is net afgelopen, gisteren laatste episode van gezien mwehhquote:Op woensdag 30 april 2014 22:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh shit ja kloptEn Hart of Dixie en Hannibal seizoenen lopen nu ook bijna af. True Blood begint dan wel weer bijna
![]()
Snap ook niet hoe dat zo'n puinhoop kan zijn in TO, in TVD waren ze heel wat sympathieker. Vind het wel vet dat het toch weer een beetje gelijk loopt met alle trammelant om 'the other side' enzo.
Hannibal is echt een van m'n favoriete series evarquote:Op woensdag 30 april 2014 22:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik wil ook wel aan Hannibal beginnen. Maar ik ben nu Game of Thrones aan het sparen en kijk momenteel het nieuwe seizoen van Arrow. Volg Person of Interest ook per week nog en seizoen van The Following is net afgelopen, gisteren laatste episode van gezien mwehh
En ja dat klopt! Vond ik ook erg tof, toch die korte linkjes naar elkaar erin verwerkt ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |