Thanks, jij ook wel een beetje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So smooth :$quote:Op woensdag 30 april 2014 22:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Met jou niet natuurlijk, lifesaver van me.
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Thanks, jij ook wel een beetje.Inb4 'Haha klopt!'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Thanks, jij ook wel een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
full stops and exclamation marks
[..]
Thanks, jij ook wel een beetje.GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Te lang niet gecurved, lost my mojo.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje beta. Wat is er gebeurd met wij lifetakers en heartbreakers krikri [ afbeelding ]
pics van je haarquote:Op woensdag 30 april 2014 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet mn haar wassenMorgenochtend maar.
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe is het ge-anti-lopen met je date?
Wie was het nou?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:17 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja was wel tof man. Toffe meid ook
Zeer intelligent. Waren leuke gesprekken
Jaaahaaaaaaa is geheim. Ze mag het wel zelf posten.quote:
Aiquote:Op woensdag 30 april 2014 23:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Jaaahaaaaaaa is geheim. Ze mag het wel zelf posten.
Ze noemde me trouwens opeens Nikonlover
Najah was meer als grapjen. Ik zei dat ik niet over FOK! wou praten.quote:
Mooi dat je het naar je zin gehad hebt.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:21 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Najah was meer als grapjen. Ik zei dat ik niet over FOK! wou praten.
Dat is echt raar als je dat doet. Ze zag er wel leuk uit , leuk rokje ook.
Dit was srs?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Jaaahaaaaaaa is geheim. Ze mag het wel zelf posten.
Ze noemde me trouwens opeens Nikonlover
Ja precies.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mooi dat je het naar je zin gehad hebt.
Was grapjenquote:Op woensdag 30 april 2014 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit was srs?
http://www.quest.nl/artikel/hoe-autistisch-ben-jij
Je kan je haar ook gewoon wassen in zijn douche.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet mn haar wassenMorgenochtend maar.
Scoor best hoogquote:Op woensdag 30 april 2014 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit was srs?
Schaapjeshaar...quote:Op woensdag 30 april 2014 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Standaard krullen. Schaapjeshaar.
Gelukkig.
Leg me ff uit hoe dat zit met die scores, 100 is superautist en 0 is totaal niet autist of ?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Scoor best hoog
Jouw algemene score op de AQ is: 22.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 21
Jouw "aandacht schakelen" score is: 22
Jouw "aandacht voor detail" score is: 26
Jouw "Communicatie" score is: 21
Jouw "verbeelding" score is: 20
Klik op de linkkkkkquote:Op woensdag 30 april 2014 23:36 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Leg me ff uit hoe dat zit met die scores, 100 is superautist en 0 is totaal niet autist of ?
Ik stink niet meer. Wel toen ik rookte.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:36 schreef BlauweTijger het volgende:
En Stimorol omdat je uit je bek stinkt?
Ben bezigggggg met die test.... maar gewoon alvast ter info.quote:
En waarom heette je eerst Ambipur? Was dat je deodorant?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik stink niet meer. Wel toen ik rookte.
Heb nooit bevestigd. Aannames.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En waarom heette je eerst Ambipur? Was dat je deodorant?
quote:
Jouw algemene score op de AQ is: 27.4.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit was srs?
quote:Uit onderzoek blijkt dat de gemiddelde score onder de bevolking 16.4 is. Is je score hoger, dan heb je meer autistische trekjes. Dat wil zeker niet zeggen dat je dan meteen ‘een autist’ bent. Er zijn immers vele gradaties. De meeste mensen die wel de diagnose autisme hebben, scoren 32 of hoger.
Confronterende test he, stel je eens voor dat je een superautist blijkt te zijn...quote:
Z'n antwoord had ik echt niet verwacht.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:50 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Confronterende test he, stel je eens voor dat je een superautist blijkt te zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |