met chicks , wierie en spa citronquote:
wat is dit¿quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:09 schreef BlauweTijger het volgende:
Jouw algemene score op de AQ is: 18.8.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 15
Jouw "aandacht schakelen" score is: 18
Jouw "aandacht voor detail" score is: 23
Jouw "Communicatie" score is: 17
Jouw "verbeelding" score is: 21
trustequote:Op donderdag 1 mei 2014 00:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Goed mannen, morgen nieuw project. Tijd voor wat nachtrust. Kan mijn deltoid mooi herstellen.
gr
Slaap hard broeder.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Goed mannen, morgen nieuw project. Tijd voor wat nachtrust. Kan mijn deltoid mooi herstellen.
gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Slaap hard broeder.Thx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Slaap hard broeder.Ja wie denk je dat die vriend isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent gewoon niet eerlijk geweest!!quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:11 schreef VeerEli het volgende:
Ben tot nu toe nog de minst autistische hier. Had ook niet anders verwacht
Er stonden wel wat dubieuze vragen in vond ik. Het volgen van groepsgesprekken is voor mij wat moeilijk omdat ik een gehoor beschadiging heb links, dat maakt me nog niet autistisch.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:11 schreef VeerEli het volgende:
Thanksquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:09 schreef voederbietel het volgende:
Het volgende nummers is voor anti-loper, dat er nog vele dates morgen volgen beste jonge.
En atheistisch is autistischquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er stonden wel wat dubieuze vragen in vond ik. Het volgen van groepsgesprekken is voor mij wat moeilijk omdat ik een gehoor beschadiging heb links, dat maakt me nog niet autistisch.
Jij bent gewoon te simpel voor deze test, ik had niets anders verwacht van je.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:11 schreef VeerEli het volgende:
Tja, dat zal je altijd houden met dit soort vragenlijsten. Het ging trouwens om meerdere gesprekken tegelijk, dacht ik. Dat volg ik ook niet, kan maar naar 1 iemand tegelijk luisteren. Alsnog deze score, though.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er stonden wel wat dubieuze vragen in vond ik. Het volgen van groepsgesprekken is voor mij wat moeilijk omdat ik een gehoor beschadiging heb links, dat maakt me nog niet autistisch.
Wie de fuck ben jij nou weerquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jij bent gewoon te simpel voor deze test, ik had niets anders verwacht van je.
En kom nou niet WEER aankakken met wie ben jij in godsnaam, dat gaat vervelen nu.
Dan had je daar een ander antwoord moeten invullen want anders klopt de score niet erg he...?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oog voor detail ookquote:
quote:
Ik mag niet liegen van m'n moeder.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dan had je daar een ander antwoord moeten invullen want anders klopt de score niet erg he...?
Ik vond de vragen m.b.t. geluid ook nogal dubieus, het lijkt wel alsof de makers van deze test een ongezonde haat koesteren jegens mensen met gehoorbeschadigingen of tinnitus.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Echt he, komt zomaar lopen zeiken en doen alsof ie ons kent. Puhquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk. Heb je nog nooit iets zien bijdragen
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jij bent gewoon te simpel voor deze test, ik had niets anders verwacht van je.
En kom nou niet WEER aankakken met wie ben jij in godsnaam, dat gaat vervelen nu.
Beter lezen, en dan niet alleen je richten op de vrouwtjes hier pipo.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk. Heb je nog nooit iets zien bijdragen
Op zich is het niet kunnen kanaliseren van sociale interactie wel iets autistisch. Maar de vraagstellingen zijn niet zo goed. Gelukkig zetten ze er ook boven dat je geen rechten kan ontlenen aan de test, anders had ik zeker Wajong aangevraagd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vond de vragen m.b.t. geluid ook nogal dubieus, het lijkt wel alsof de makers van deze test een ongezonde haat koesteren jegens mensen met gehoorbeschadigingen of tinnitus.
Ons? Zeiken? Doen of ik jullie ken? Oh please!quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he, komt zomaar lopen zeiken en doen alsof ie ons kent. Puh
Ik denk, als je gewaardeerd wil worden, je je beter wat minder agressief kan opstellen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ons? Zeiken? Doen of ik jullie ken? Oh please!
Oh okquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ons? Zeiken? Doen of ik jullie ken? Oh please!
Hij hapt wel erg hard idd, arme stakkertje zal wel issues hebbenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk, als je gewaardeerd wil worden, je je beter wat minder agressief kan opstellen.
Ik voelde me ook aangesproken door je aantijgingen m.b.t. tot nieuwe kutusers en allesquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hij hapt wel erg hard idd, arme stakkertje zal wel issues hebben
Pleur toch op met dat ik me agressief zou opstellenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk, als je gewaardeerd wil worden, je je beter wat minder agressief kan opstellen.
'Ik mag dan wel minderjarige meisjes geneukt hebben maar ik ben tenminste niet homo'quote:
I rest my case.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Pleur toch op met dat ik me agressief zou opstellen
zij disst mij altijd keihardquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik voelde me ook aangesproken door je aantijgingen m.b.t. tot nieuwe kutusers en allesje bent gewoon iets intimiderend denk ik.
Die meisjes zien er niet uit als meisjes maar als vrouwen, daar kan hij niets aan doen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'Ik mag dan wel minderjarige meisjes geneukt hebben maar ik ben tenminste niet homo'
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'Ik mag dan wel minderjarige meisjes geneukt hebben maar ik ben tenminste niet homo'
In 17 kan je je inderdaad vergissenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die meisjes zien er niet uit als meisjes maar als vrouwen, daar kan hij niets aan doen.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik voelde me ook aangesproken door je aantijgingen m.b.t. tot nieuwe kutusers en allesje bent gewoon iets intimiderend denk ik.
Mah nigguquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dank je wel voor het meedoen met de test!
Jouw algemene score op de AQ is: 17.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 16
Jouw "aandacht schakelen" score is: 21
Jouw "aandacht voor detail" score is: 17
Jouw "Communicatie" score is: 13
Jouw "verbeelding" score is: 18
Pas je wel tussen, al dat linkse krakersvolk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het zal je verbazen maar dat is niet mijn ding.
Ik vind krakers slappelingen, die erkennen privébezit.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Pas je wel tussen, al dat linkse krakersvolk.
godverquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind krakers slappelingen, die erkennen privébezit.
jij maakt mij hard dushiquote:
quote:
quote:
#teamnormaalquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:40 schreef Chloroform het volgende:
Jouw algemene score op de AQ is: 16.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 16
Jouw "aandacht schakelen" score is: 19
Jouw "aandacht voor detail" score is: 15
Jouw "Communicatie" score is: 13
Jouw "verbeelding" score is: 17
Haha, dWc is grotere autist dan ik.![]()
Mijn kat heeft net even een avondwandeling gemaakt en heeft zich ook weer bij mij gevoegd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:44 schreef Chloroform het volgende:
Mortie en Grid liggen heel lief samen te slapen.
Wats met die hamster, 4bebe.quote:
Grid gaat altijd heel hard mauwen als ik de slaapkamer op ga, maar vandaag was het verdacht stil dus ging even kijken. Lagen ze samen te slapen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn kat heeft net even een avondwandeling gemaakt en heeft zich ook weer bij mij gevoegd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn kat is een ouwe strijder, ze begint een beetje gedesoriënteerd te raken, best sneu af en toe.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Grid gaat altijd heel hard mauwen als ik de slaapkamer op ga, maar vandaag was het verdacht stil dus ging even kijken. Lagen ze samen te slapen.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Zou voeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ahw. Hoe oud is ze?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn kat is een ouwe strijder, ze begint een beetje gedesoriënteerd te raken, best sneu af en toe.
16 denk ik. Het is wel verwonderlijk, ze verkent de buurt nog regelmatig en komt gewoon terug maar als ze binnen is stopt ze af en toe op niks af en begint te miauwen als een idioot.quote:
misschien heb je geesten in je huisquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
16 denk ik. Het is wel verwonderlijk, ze verkend de buurt nog regelmatig en komt gewoon terug maar als ze binnen is stopt ze af en toe op niks af en begint te miauwen als een idioot.
Nu zit ze relaxed tegen me aan, dan is alles ok.
Zolang ze maar zindelijk blijftquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
16 denk ik. Het is wel verwonderlijk, ze verkent de buurt nog regelmatig en komt gewoon terug maar als ze binnen is stopt ze af en toe op niks af en begint te miauwen als een idioot.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels alweer wat aangekomen hoor.
Oh ja, van die verstrooide dingen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
16 denk ik. Het is wel verwonderlijk, ze verkent de buurt nog regelmatig en komt gewoon terug maar als ze binnen is stopt ze af en toe op niks af en begint te miauwen als een idioot.
Autistische invalshoek gespot.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je niet verder dan 10 kan tellen zijn cijfervragen natuurlijk sowieso al anti-autistisch
Wel mooi dat BlauweTijger spontaan projecten heeft als het over zulke testen gaat.quote:
We houden van je zoals je bent hoor.quote:
Zijn moeder zei altijd dat hij speciaal was.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We houden van je zoals je bent hoor.
Nou en, jouw moeder zegt dat nog steeds tegen jou.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Zijn moeder zei altijd dat hij speciaal was.
Ik hou ook mezelfquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We houden van je zoals je bent hoor.
Dat is het belangrijkste.quote:
Dat mag alleen als je penis groter is dan die van Modus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |