Wats met die hamster, 4bebe.quote:
Grid gaat altijd heel hard mauwen als ik de slaapkamer op ga, maar vandaag was het verdacht stil dus ging even kijken. Lagen ze samen te slapen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn kat heeft net even een avondwandeling gemaakt en heeft zich ook weer bij mij gevoegd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn kat is een ouwe strijder, ze begint een beetje gedesoriënteerd te raken, best sneu af en toe.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Grid gaat altijd heel hard mauwen als ik de slaapkamer op ga, maar vandaag was het verdacht stil dus ging even kijken. Lagen ze samen te slapen.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Zou voeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ahw. Hoe oud is ze?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn kat is een ouwe strijder, ze begint een beetje gedesoriënteerd te raken, best sneu af en toe.
16 denk ik. Het is wel verwonderlijk, ze verkent de buurt nog regelmatig en komt gewoon terug maar als ze binnen is stopt ze af en toe op niks af en begint te miauwen als een idioot.quote:
misschien heb je geesten in je huisquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
16 denk ik. Het is wel verwonderlijk, ze verkend de buurt nog regelmatig en komt gewoon terug maar als ze binnen is stopt ze af en toe op niks af en begint te miauwen als een idioot.
Nu zit ze relaxed tegen me aan, dan is alles ok.
Zolang ze maar zindelijk blijftquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
16 denk ik. Het is wel verwonderlijk, ze verkent de buurt nog regelmatig en komt gewoon terug maar als ze binnen is stopt ze af en toe op niks af en begint te miauwen als een idioot.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels alweer wat aangekomen hoor.
Oh ja, van die verstrooide dingen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
16 denk ik. Het is wel verwonderlijk, ze verkent de buurt nog regelmatig en komt gewoon terug maar als ze binnen is stopt ze af en toe op niks af en begint te miauwen als een idioot.
Autistische invalshoek gespot.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je niet verder dan 10 kan tellen zijn cijfervragen natuurlijk sowieso al anti-autistisch
Wel mooi dat BlauweTijger spontaan projecten heeft als het over zulke testen gaat.quote:
We houden van je zoals je bent hoor.quote:
Zijn moeder zei altijd dat hij speciaal was.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We houden van je zoals je bent hoor.
Nou en, jouw moeder zegt dat nog steeds tegen jou.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Zijn moeder zei altijd dat hij speciaal was.
Ik hou ook mezelfquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We houden van je zoals je bent hoor.
Dat is het belangrijkste.quote:
Dat mag alleen als je penis groter is dan die van Modus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |