I rest my case.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Pleur toch op met dat ik me agressief zou opstellen
zij disst mij altijd keihardquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik voelde me ook aangesproken door je aantijgingen m.b.t. tot nieuwe kutusers en allesje bent gewoon iets intimiderend denk ik.
Die meisjes zien er niet uit als meisjes maar als vrouwen, daar kan hij niets aan doen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'Ik mag dan wel minderjarige meisjes geneukt hebben maar ik ben tenminste niet homo'
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'Ik mag dan wel minderjarige meisjes geneukt hebben maar ik ben tenminste niet homo'
In 17 kan je je inderdaad vergissenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die meisjes zien er niet uit als meisjes maar als vrouwen, daar kan hij niets aan doen.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik voelde me ook aangesproken door je aantijgingen m.b.t. tot nieuwe kutusers en allesje bent gewoon iets intimiderend denk ik.
Mah nigguquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dank je wel voor het meedoen met de test!
Jouw algemene score op de AQ is: 17.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 16
Jouw "aandacht schakelen" score is: 21
Jouw "aandacht voor detail" score is: 17
Jouw "Communicatie" score is: 13
Jouw "verbeelding" score is: 18
Pas je wel tussen, al dat linkse krakersvolk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het zal je verbazen maar dat is niet mijn ding.
Ik vind krakers slappelingen, die erkennen privébezit.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Pas je wel tussen, al dat linkse krakersvolk.
godverquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind krakers slappelingen, die erkennen privébezit.
jij maakt mij hard dushiquote:
quote:
quote:
#teamnormaalquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:40 schreef Chloroform het volgende:
Jouw algemene score op de AQ is: 16.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 16
Jouw "aandacht schakelen" score is: 19
Jouw "aandacht voor detail" score is: 15
Jouw "Communicatie" score is: 13
Jouw "verbeelding" score is: 17
Haha, dWc is grotere autist dan ik.![]()
Mijn kat heeft net even een avondwandeling gemaakt en heeft zich ook weer bij mij gevoegd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:44 schreef Chloroform het volgende:
Mortie en Grid liggen heel lief samen te slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |