SPOILER: Algemene infoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende keer sjoeluuuuuuuh op ????? om 19:30u:
Aanwezig op een van de volgende keren:
2. sp3c(ularium)
Cat22
Als je om 18.00 uur wil aanschuiven bij de sjoelies om met een stelletje fok!kers een hapje mee te eten, geef dit even door in dit topic (vķķr zondag). Maar je kunt uiteraard ook wat later binnenwandelen en desgewenst een hamburgert of ander lekkers bestellen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
ik zal eens wat in je sangria doenquote:Op woensdag 30 april 2014 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
Limoncello? Dat heb ik thuis staan, doe ik altijd in mijn zelfgemaakte sangria
Oeh! Goed dat je 't zegt. Ik zal 'm opzoeken. Voor de gelegenheid noem ik 'm Waylhont.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:24 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik vind dat
a. Cee hem weer mee moet nemen
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Oeh! Goed dat je 't zegt. Ik zal 'm opzoeken. Voor de gelegenheid noem ik 'm Waylhont.
En door ervaringen uit het verleden zie ik die zure bek nu ook voor me!quote:Op woensdag 30 april 2014 22:38 schreef Steve het volgende:
Alleen al als ik het woord zie krijg ik een zure bek.![]()
![]()
.
Als ik het woord zie zie ik de foto van jou met de zure bek.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:38 schreef Steve het volgende:
![]()
.
Kom je ookquote:Op woensdag 30 april 2014 22:38 schreef Steve het volgende:
![]()
.
Wat is dat? Een soort Heel Holland Bakt?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:55 schreef Greys het volgende:
Ja![]()
Stief moet eigenlijk met ons mee huppelen op Cake to Bake, he?
Als het vervoer is, Takketaxi rijdt heen en terugquote:Op woensdag 30 april 2014 23:00 schreef Steve het volgende:
Oh god ja daar is een foto van..
En helaas, ben er niet bij...
En als het is omdat we stinken, ik zal voor de gelegenheid deodorant gebruiken.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Als het vervoer is, Takketaxi rijdt heen en terug
Ik ookquote:Op woensdag 30 april 2014 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
En als het is omdat we stinken, ik zal voor de gelegenheid deodorant gebruiken.
Het favoriete nummer van Laysa, Cee en moiquote:Op woensdag 30 april 2014 23:01 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat is dat? Een soort Heel Holland Bakt?. Ik hou van bakken.
.
Jullie dwingen mij gewoonquote:Op woensdag 30 april 2014 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Het favoriete nummer van Laysa, Cee en moi
Hij moet als tweede, dinsdag... Luister dan! Ook even het refrein
Als het aanstekelijk is doe ik dat toch welquote:Op woensdag 30 april 2014 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe dan eens, woman! Je mot toch mee hupsen in je zwarte jurrekie![]()
I talked to a unicorn the other nightquote:Op woensdag 30 april 2014 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hallo, heeft jouw afwezigheid met vervoer te maken?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:00 schreef Steve het volgende:
[..]
I talked to a unicorn the other night
He took me up on a lonely star
Did the moon walk on the Milky Way
Realized I’ve gone too far!
Tof!.
nu al beter dan alles uit nederland sinds gerard jon,ingquote:Op woensdag 30 april 2014 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had jou al in de vergelijking gegooid, maar zo te lezen mag het niet baten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hallo, heeft jouw afwezigheid met vervoer te maken?
Ik ben er nog niet eens aan begonnenquote:Op donderdag 1 mei 2014 07:02 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb de cake nog steeds niet helemaal afgeluisterd.
Hij antwoordt mij nietquote:Op donderdag 1 mei 2014 07:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had jou al in de vergelijking gegooid, maar zo te lezen mag het niet baten.
Het ligt vast niet aan jou, maar aan mijijijijiij.
Is jou trouwens ook al opgevallen dat dat dikke wijf met die viool totaal niet meespeelt met de muziek ?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Onbeschofte broabander.quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:23 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hij antwoordt mij niet
Dan ligt het aan ons allebei
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:38 schreef Laysa het volgende:
Mix some dough, add some love, let it bake, wait for it
Mix some dough, add some love, let it bake, have some cake
Mix some dough, add some love, let it bake
quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:38 schreef Laysa het volgende:
Waffoore moeziek wil je op de terugweg?quote:
Lovequote:Op donderdag 1 mei 2014 21:38 schreef Laysa het volgende:
Meshuggah. Hij wilt Meshuggah.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:52 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Waffoore moeziek wil je op de terugweg?
Ze heeft een gaatje voor je plugje.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:52 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Lezen, woeman! Ik ben al op driekwart!quote:
Ik duik onderweg maar de (trolley)koffer in.quote:
Euj!quote:
Euj!quote:
Cep cep cep cep cep kuuku kuuku cep cep cep cep cep cep kuukuquote:
Jij past daar nietquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik duik onderweg maar de (trolley)koffer in.
Jij noemt mij dik.quote:
Ik koop nog eens een hoet22quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Dik dom omdat je nog maar op drievierde zit.
cep cep cep doet me denken aan yep yep yep.. doet me denken aan..quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Cep cep cep cep cep kuuku kuuku cep cep cep cep cep cep kuuku
Cep cep cep cep cep kuuku kuuku cep cep cep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dag
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:12 schreef Peter het volgende:
[..]
cep cep cep doet me denken aan yep yep yep.. doet me denken aan..Ik wil niet klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is heel onschuldig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dag
Oh, ehm, goei vraag.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:52 schreef Takaiki het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh, ehm, goei vraag.
Ik vind eigenlijk alles wat op Bospop past wel dik prima.
Nee, Blof past NIET op Bospop![]()
[..]
[..]![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:12 schreef Peter het volgende:
[..]
cep cep cep doet me denken aan yep yep yep.. doet me denken aan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
Da's nog een Nederlandse ookquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Is jou trouwens ook al opgevallen dat dat dikke wijf met die viool totaal niet meespeelt met de muziek ?
Verslaahaaaaafduhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:38 schreef Laysa het volgende:
Ik heb keelontsteking dus die moet wel eerst nog even opzoutenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Verslaahaaaaafduhhhhhhhhhhhh
Oh ik kreeg vanmorgen een appie van De Muis, ze is er klaar voor en heeft er zin an![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb keelontsteking dus die moet wel eerst nog even opzouten
Ja, nu staan we weer als allerbeste nummer in de Deense krant, de énige inzending met vijf sterrenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:33 schreef JJdJ1984 het volgende:
Wat zijn die buitenlanders trouwens akelig positiefje gaat er haast iets van denken
exactquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, nu staan we weer als allerbeste nummer in de Deense krant, de énige inzending met vijf sterren
*giechel*quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:38 schreef franklop het volgende:
Hoorde net dat Ilse een witte jurk gaat dragen ZOMG!
Ja tijdens het ANP nieuws
Ja hoor, overleef het wel. Nieuwsberichten zullen wel toenemen komende dagenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
*giechel*
En nu, gaat het nog een beetje met je, Frank? ()
Ik denk het niet, ik denk dat je mijn hand moet komen vasthouden dinsdagquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja hoor, overleef het wel. Nieuwsberichten zullen wel toenemen komende dagen
Belangrijker; red jij het nog wel met je zenuwen?
ik stuur wel een afgevaardigde, ook goed?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik denk dat je mijn hand moet komen vasthouden dinsdag![]()
(See what I did there???!?)
Gofterquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:38 schreef franklop het volgende:
Hoorde net dat Ilse een witte jurk gaat dragen ZOMG!
Ja tijdens het ANP nieuws
pak je tafelkleed!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:17 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Gofter
Ik heb geen wit jurkje
Stomme Ilse
Ik heb nog een dirndl en een trouwjurkquote:
Ik zie het nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:10 schreef Karina het volgende:
Vind het wel iets hebben van een kort trouwjurkje en ook de poses zijn wel een beetje 'trouwerig'
Ze kijkt wel een beetje angstig trouwens.
Het is niet eens een mooi zomerjurkje: teveel dingetjes eropquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:27 schreef Karina het volgende:
Nou ja ik zei niet dat het een mooi trouwjurkje was natuurlijk
Jij romanticusquote:
Ik kan het even niet voor de geest halen, dat stomme 'Spiegelbeeld' zit nu in mijn kopquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:34 schreef Greys het volgende:
Ja maar het nummer is ook heul erg verdrietig
En bedankt he?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan het even niet voor de geest halen, dat stomme 'Spiegelbeeld' zit nu in mijn kopDammit.
Korsakov?quote:
Vind je het echt zo lelijk?quote:
KNUTquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind Ilse sowieso lelijk en stom met haar irritante accent![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
KNUT
Wij delen zo dezelfde mening he![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:56 schreef Greys het volgende:
c_a, je hebt dus nog nķķit bij Shabu of Sumo gegeten dan?
quote:
+quote:
Ik zou dr doenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind Ilse sowieso lelijk en stom met haar irritante accent![]()
Oh, hier wilde ik nog zeggen 'inderdaad de soulmate van Knut dan' maar toen...quote:
... ging het misquote:
Ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:56 schreef Greys het volgende:
c_a, je hebt dus nog nķķit bij Shabu of Sumo gegeten dan?
terecht, goor spul. Maar sumo is wel goed.quote:
Zoetwaterzalmsashimiquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:55 schreef Peter het volgende:
Sushi zonder dingen uit de zee is best te doen.
Drank, bekertjes, hoet22.... Daar waag ik geen tasje aan.quote:
Nu al??????quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben nu al bezig mijn koffertje te pakken voor a.s. dinsdag.#nolife
Passende reactiequote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Drank, bekertjes, hoet22.... Daar waag ik geen tasje aan.En een trolly zeult zo heerlijk achter me aan als ik het OV ga trotseren.
OMGquote:
4 nachten is best kort. Vergeleken met weken kappers- en outfitstressquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:20 schreef Cat22 het volgende:
Wel geruststellend dat je je eerder druk maakt over het fenomeen 'koffertje' dan over het fenomeen '4 nachten vooraf pakken voor 1 overnachting'
Ik mis de hysterie dit jaar een beetje.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:32 schreef Peter het volgende:
[..]
4 nachten is best kort. Vergeleken met weken kappers- en outfitstress
Issie vrijgezellig?quote:
Hahahaha ja, soort-van-wel geloof ikquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:58 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Issie vrijgezellig?
Heb ik iets om naar te kijken tot MPGeetje er is
Kijken mag toch sowiesoquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:58 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Issie vrijgezellig?
Aan McWapper!quote:
Gezellie! Als we elkaar maar herkennen met onze kleren aan.quote:
Nee dank je, niet bij 'soortement van vrije' mannenquote:
Je moet hem eens bezig zien met zijn waaier.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:58 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Issie vrijgezellig?
Hij zou vorig jaar ook al komen, want toen waren Cock en Jan en Esther en haar man er ook en die zijn ook allemaal van de saunaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gezellie! Als we elkaar maar herkennen met onze kleren aan.![]()
Is hij ook into ESF of meer into..... uhm.... Henk?
Hij is vrijer dan jij nu denkt, denk ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee dank je, niet bij 'soortement van vrije' mannen
Ik hoop om 16:00 uur uit het Limburgse land te vertrekken, dus dan rond 18:00 uur te Henk te zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:06 schreef Cat22 het volgende:
Mevroi Takke, hoe laat denkt u er trouwens te zijn?
Oh ja, klopt! Sauna crew was erbij! Leuk dat er een aantal nu weer komen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zou vorig jaar ook al komen, want toen waren Cock en Jan en Esther en haar man er ook en die zijn ook allemaal van de saunaMaar toen moest hij werken. Deze keer komt ie wel, met een collega, en twee mannen van de sauna komen ook gezellig weer
Dat zijn net die twee van het balkon van de Muppets
En die gaan ook echt kritisch kijken voor het scherm enzo haha. McWapper iets minder, denk ik...
Dan is onze sushi vast net gezakt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik hoop om 16:00 uur uit het Limburgse land te vertrekken, dus dan rond 18:00 uur te Henk te zijn
Oeh, smeuige roddelsquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is vrijer dan jij nu denkt, denk ik.
Ik leg het je dinsdag wel even uit
Neem vrij! Eet mee!quote:
Me2quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zijn jullie er pas rond 18.00 uur...jij en greys?
Waarschijnlijk wel wat eerder. We gaan eerst sushi doen, dan naar het hotel (vertrek daar afhankelijk van kleding- en haarstressquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan word ik vastgebonden door mijn collega'squote:
Kinky.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dan word ik vastgebonden door mijn collega's
Nee maar dan ga ik er ook niet rond 1600 uur zijn...dan kom ik ook rond die tijd denk ikquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel wat eerder. We gaan eerst sushi doen, dan naar het hotel (vertrek daar afhankelijk van kleding- en haarstress) en dan naar Henk.
Wat zijn jouw plannen? Wil je ergens aanhaken? .
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
De mijne ook. Zeker bij baas2, daar heb ik vandaag ineens toegezegd dat ik zondagochtend wel wil werken als er een zieke is. Vakantie!![]()
![]()
Dat is lang geleden trouwens...saunaatjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je moet hem eens bezig zien met zijn waaier.![]()
![]()
![]()
![]()
De sushi is lunch!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bloemendamequote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:35 schreef Greys het volgende:
[..]
De sushi is lunch!
Ik wilde eigenlijk wel rond half vijf in de kroeg zijn hoor
Hommoquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
Helemaal zin in weer!
Weekje vrij, songfestival...
quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:07 schreef roos85 het volgende:
Moet helaas afmelden voor dinsdag. Is onverwacht wat tussen gekomen.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:07 schreef roos85 het volgende:
Moet helaas afmelden voor dinsdag. Is onverwacht wat tussen gekomen.
Roep de kamer terug van reces!quote:
*roept*quote:
Kun je beter Rozjee laten doen, die zit dichterbij. Peter en sp3c zijn nog betere opties.quote:
Ik was er al bang voor dat ze me niet zouden horenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je beter Rozjee laten doen, die zit dichterbij. Peter en sp3c zijn nog betere opties.
Jij bent straks echt keigoed voorbereidquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:21 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb inmiddels weer wat in mijn koffertje gepakt.
En zag vanmiddag in de stad overal Ilse-achtige jurkjes! Maar om daar nu zoveel voor neer te leggen voor één abond, dat ging zelfs mij te ver.![]()
Is op zich voor jou wel het meest uitdagende deel van de dag.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent straks echt keigoed voorbereid!
Ik heb tot nog toe alleen een terugreis gehosseld![]()
.
True, truequote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is op zich voor jou wel het meest uitdagende deel van de dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaja, tis me wat.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben ook nog niet 100% voorbereid heur, ik heb pas de helft van mijn catsits geregeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaja, tis me wat.![]()
Tis get!KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
You have no idea.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je beter Rozjee laten doen, die zit dichterbij. Peter en sp3c zijn nog betere opties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben ook nog niet 100% voorbereid heur, ik heb pas de helft van mijn catsits geregeld.
Nou, als ik die spoiler zo lees gaat dat wel goed komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaja, tis me wat.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
You have no idea.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb er wel één in mijn kennissenkring gehad, maar die woonde toch een kilomter of twee verderop.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Noem je mij een slechte chauffeur?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is op zich voor jou wel het meest uitdagende deel van de dag.
Volgens mij welquote:Op zondag 4 mei 2014 00:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Heeft iemand eigenlijk nog wel eens iets van Erik gehoord, of heeft hij definitief voor een (..
) leven gekozen?
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 11:49 schreef Greys het volgende:
Ja Erik heeft een leven, zélfs tijdens het songfestival![]()
Voor degenen zķnder leven:
Openingsceremonie songfestival is vanmiddag live te volgen via http://www.eurovision.tv vanaf 17.50u
Hoe vaak ga je het nog herhalen?quote:Op zondag 4 mei 2014 12:36 schreef Greys het volgende:
Voor eind van de middag
ESF / Openingsceremonie ESF, live om 17.50 u.
Dit is de éérste keer dat ik het linkje van het net speciaal gemaakte topic hier plaatsquote:
Herhalen is de kracht van het onthouden toch?quote:
Nee!quote:
RIP aan ons, de nabestaanden.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]![]()
Wat kan het snel gaan. Het ene moment ben je hier nog, vrolijk en vol energie. Het volgende moment ben je weg en heb je een... leven...
MET gaatje en gleufquote:Op zondag 4 mei 2014 12:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee!![]()
Maar anders had hij zo ongeveer halverwege de avond zich al in het OV moeten storten. Nu is er deTakketaxi
quote:Op zondag 4 mei 2014 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is de éérste keer dat ik het linkje van het net speciaal gemaakte topic hier plaats
Voor mijn plugjequote:
quote:
Doe maar niet als die Erik-met-leven. Die vergat zijn plugje mee de Catmobiel in te nemen.quote:
Ik heb ook een plugjequote:Op zondag 4 mei 2014 13:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe maar niet als die Erik-met-leven. Die vergat zijn plugje mee de Catmobiel in te nemen.
Stof eraf blazen ook?quote:Op zondag 4 mei 2014 13:26 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb ook een plugje
Moet ik wel mn muziekdoos opladen, anders gebeurt er nog niets
twitter:waylonline twitterde op zaterdag 14-05-2011 om 22:37:55Haha! Hetero's halen de finale niet! RT“@JamieWestland: @waylonline Hey Waylon wrom ga jij niet volg jaar zingen je bent echt goed zanger x” reageer retweet
twitter:waylonline twitterde op zaterdag 14-05-2011 om 22:41:361988 is het aantal? "Hole" is wel duidelijk! “@hole1988: @waylonline je hebt wel het uiterlijk van een Homo” reageer retweet
twitter:waylonline twitterde op zaterdag 14-05-2011 om 22:51:51Goed zo! Homo met een grote H... Erken je meerdere “@hole1988: @waylonline Je hoeft geen Homo te zijn, maar Homo's kunnen wel op je vallen.” reageer retweet
twitter:marij78 twitterde op zaterdag 14-05-2011 om 23:00:54@waylonline @hole1988 conclusie deze avond? Mooie mannen zijn Homo (met een grote H) #moetgelijkaaneenliedjedenken reageer retweet
quote:Op maandag 5 mei 2014 08:18 schreef hole1988 het volgende:
Herinnert u dit nog.twitter:waylonline twitterde op zaterdag 14-05-2011 om 22:37:55Haha! Hetero's halen de finale niet! RT“@JamieWestland: @waylonline Hey Waylon wrom ga jij niet volg jaar zingen je bent echt goed zanger x” reageer retweet
twitter:waylonline twitterde op zaterdag 14-05-2011 om 22:41:361988 is het aantal? "Hole" is wel duidelijk! “@hole1988: @waylonline je hebt wel het uiterlijk van een Homo” reageer retweet
twitter:waylonline twitterde op zaterdag 14-05-2011 om 22:51:51Goed zo! Homo met een grote H... Erken je meerdere “@hole1988: @waylonline Je hoeft geen Homo te zijn, maar Homo's kunnen wel op je vallen.” reageer retweet
twitter:marij78 twitterde op zaterdag 14-05-2011 om 23:00:54@waylonline @hole1988 conclusie deze avond? Mooie mannen zijn Homo (met een grote H) #moetgelijkaaneenliedjedenken reageer retweet
Karina hoe laat kom jij ongeveer?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij romanticus
Ze moet wel een beetje meer lachen dan op de foto's vind ik. Het lijkt nu een hele treurige bruiloft.
Waarschijnlijk omstreeks half acht of iets later en hopelijk kan ik dan nog een burgert scorenquote:
quote:
Ik eet sowieso gewoon thuis. Denk dat ik er rond een uur of 7 ben, spreek weer met sp3c af op DH CS dus hij is er ook rond die tijd.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Karina hoe laat kom jij ongeveer?
Eet jij thuis of bij Henk? En komt sp3c nou ook zeker morgen? Ik ben effe kwijt wie er nou wel en niet komen en heb ook geen flauw benul wie er willen eten
Ok gezellig, tot morgen!quote:Op maandag 5 mei 2014 13:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik eet sowieso gewoon thuis. Denk dat ik er rond een uur of 7 ben, spreek weer met sp3c af op DH CS dus hij is er ook rond die tijd.
Dan moet het helemaal goedkomen.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik eet sowieso gewoon thuis. Denk dat ik er rond een uur of 7 ben, spreek weer met sp3c af op DH CS dus hij is er ook rond die tijd.
Met Sp3c erbij?quote:
Nee, met Karina erbij.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:18 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Met Sp3c erbij?
Ik heb zeer mijn twijfels
Hoe zou de toeristische route er dit keer uitzienquote:Op maandag 5 mei 2014 13:18 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Met Sp3c erbij?
Ik heb zeer mijn twijfels
Fixedquote:Op maandag 5 mei 2014 18:44 schreef Karina het volgende:
Ik weet de weg nu dus gaat helemaal goedkomen, geen toeristische route
Je spreekt jezelf tegen in deze zinquote:Op maandag 5 mei 2014 18:42 schreef Cat22 het volgende:
lunch met Greys (ontbijt, daar doe ik niet aan), diner met Greys, ontbijt met Greys.
Thuis heb ik geen harde broodjes, gekookte eitjes, fruitsalade,diverse belegjes en versch geperscht sap.quote:
Kan ze niet mee? Je bent zo heerlijk enthousiast namelijk, wil jou wel in het echt zien jompelenquote:Op maandag 5 mei 2014 13:30 schreef ato het volgende:
Gezellig hoor, helaas heb ik een lieve oude moeder die ik niet alleen kan laten.
ik vier het ESF altijd met haar en soms met aanhang, wel met puntenlijstjes
Wel de lusten, niet de lasten.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:12 schreef Greys het volgende:
Stom he maar ik zie het helemaal niet (meer) als meet![]()
We hebben dit jaar ook niets georganiseerd qua buffet ofzo, zoals voorgaande jaren. Ik zie het gewoon als een avondje naar de kroeg nu met songfestival, ook wel eens relaxed
Ik zat me vandaag toevallig af te vragen, was jij het niet die een paar jaar geleden een twitterfittie met Waylon had?quote:Op maandag 5 mei 2014 08:18 schreef hole1988 het volgende:
Herinnert u dit nog.twitter:waylonline twitterde op zaterdag 14-05-2011 om 22:37:55Haha! Hetero's halen de finale niet! RT“@JamieWestland: @waylonline Hey Waylon wrom ga jij niet volg jaar zingen je bent echt goed zanger x” reageer retweet
quote:Op maandag 5 mei 2014 18:42 schreef Cat22 het volgende:
Karina is erbij.Vanaf DH CS gaat dat helemaal goedkomen.
![]()
Nog één nachtje thuis slapen en dan.... lunch met Greys (ontbijt, daar doe ik niet aan), diner met Greys, ontbijt met Greys.Soms zijn er ook andere mensen bij.
Ik hoop hetquote:Op maandag 5 mei 2014 19:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kijk morgen uit mijn werk of ik ga, als ik kom ben ik er denk ik rond half 8 ofzo.
En dan kom je daar morgen en dan is het vol.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Oh nog niet verteld... toen ik Shabu belde voor de lunch reservering zei hij 'Oh daar hoeft u ECHT niet voor te reserveren hoor". Toen ik zei dat ik dat toch graag wilde, zei hij het nogmaals. En hij heeft dus niets opgeschreven. Living on the edge
De nieuwe Shabu in Zoetermeer is huuuuuuuuuuge, dus ik kan het me niet voorstellen bij lunchquote:Op maandag 5 mei 2014 23:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan kom je daar morgen en dan is het vol.
Als het echt nodig is bel je maar.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
De nieuwe Shabu in Zoetermeer is huuuuuuuuuuge, dus ik kan het me niet voorstellen bij lunch
En anders ga ik stampij maken
Done!quote:
Gelukkig maar. VBL-mod teambespreking en alles.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:44 schreef Karina het volgende:
Ik weet de weg nu ook dus gaat helemaal goedkomen, geen toeristische route
inderdaad wat een sushi fabriek is dat zegquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
De nieuwe Shabu in Zoetermeer is huuuuuuuuuuge, dus ik kan het me niet voorstellen bij lunch
En anders ga ik stampij maken
ga jij niet mee johannes?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil iedereen veel plezier wensen, niet alleen mijn eigen achterban, maar alle doorgewinterde ESF fanatici
Ondertussen zal ik wel een oogje in het zeil houden in de live topics.
Notitieblokje gaat meequote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar. VBL-mod teambespreking en alles.
Dankjewel en wees niet te streng voor ze he? Ze zijn gewoon enthousiast.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil iedereen veel plezier wensen, niet alleen mijn eigen achterban, maar alle doorgewinterde ESF fanatici
Ondertussen zal ik wel een oogje in het zeil houden in de live topics.
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Oh nog niet verteld... toen ik Shabu belde voor de lunch reservering zei hij 'Oh daar hoeft u ECHT niet voor te reserveren hoor". Toen ik zei dat ik dat toch graag wilde, zei hij het nogmaals. En hij heeft dus niets opgeschreven. Living on the edge
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als het echt nodig is bel je maar.
Ik rij zo met de auto de tent in om een paar tafeltjes vrij te maken.
Is dat niet wat vroeg?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:04 schreef Cat22 het volgende:
Koffertje is gepakt, over een half uur vertrek ik! Volgens mij ben ik de eerste die op pad gaat richting kroeg.
Boriemeet!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:04 schreef Greys het volgende:
Cat, kunnen we na de sushi nog heel even langs huis hier? Ja he? Het ligt toch zo ongeveer op de routeEven Boor toespreken en nog wat eten geven.
Dat zit er wel in, jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:04 schreef Cat22 het volgende:
Koffertje is gepakt, over een half uur vertrek ik! Volgens mij ben ik de eerste die op pad gaat richting kroeg.
Uhm... Nee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat niet wat vroeg?
Je zou om 12.50 op het station staan toch? Ik moet nog naar Noordwijkerhout om de hond weg te brengen, ik vertrek over vijf minuten
Jij gaat wel?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ga jij niet mee johannes?
wat een gemis.
Geen probleem. Ik zal zo af en toe een oogje dichtknijpenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Notitieblokje gaat mee
[..]
Dankjewel en wees niet te streng voor ze he? Ze zijn gewoon enthousiast.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:04 schreef Cat22 het volgende:
Oh ja dan weet ik het alquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen probleem. Ik zal zo af en toe een oogje dichtknijpen![]()
Zuiplap, zo vroeg al naar de kroegquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:04 schreef Cat22 het volgende:
Nee, helaas. Als ik nu geen stage had gelopen had ik het wel overwogen, maar nu komt het me niet handig uitquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij gaat wel?
Ik woon gewoon op een geografisch onwenselijke locatie.
[..]
Geen probleem. Ik zal zo af en toe een oogje dichtknijpen![]()
De katten waren niet echt onder de indruk helaas.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Om half 11 's ochtends de deur uit gaan en zeggen: "Ik ga naar de kroeg, wacht maar niet, ik kom morgen pas terug."
Tot vanavond!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Zuiplap, zo vroeg al naar de kroegGoeie reis, zie je vanavond.
Nee, die hebben zelf nog veel wildere plannen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De katten waren niet echt onder de indruk helaas.
Ik hoor het morgen wel van de catsits.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, die hebben zelf nog veel wildere plannen.
Jij denkt dat die morgen nog bestaan...quote:
Me tooquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik wil op dit moment vooral meer koffie.
Oke, nu ben ik officieel jaloersquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga mij voorstellen aan mensen als jouw zoon.
Zingen? Wat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:30 schreef Murmeli het volgende:
Zeg hoe laat begint dat zingen zelf eigenlijk?
Toppers in concert geloof ikquote:
20,30 zeggen ze welke landen er zijn en van ja etnische balkan ballad, je moet er van houdequote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:30 schreef Murmeli het volgende:
Zeg hoe laat begint dat zingen zelf eigenlijk?
Ik ben net vertrokken uit eindhoven...quote:
Zit nu een bak macaroni weg te werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |