"Don't stop, Isn't it funny how you shine?"quote:
Is het echt een sample?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
"Don't stop, Isn't it funny how you shine?"
nee volgens mij niet, gewoon iets dat achterstevoren wordt afgespeeld. En heeft het er daarom zoveel van weg denk ikquote:
Wie had verwacht dat jij bij zou draaien!quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:39 schreef Norrage het volgende:
Lily![]()
Qua pop staat zij bij mij wel hoog.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:34 schreef Maxerazzi het volgende:
Donderdag 1 mei 2014
Lief dagboek,
Vandaag zijn de kleppen van mijn ogen gevallen. Jaren van leugens hebben mijn zicht vertroebeld, nooit herkende ik de waarheid. Elektronische muziek deugt, dagboek, het deugt, godverdomme. Op de muziekfijnproeversschool werd mij altijd voorgehouden dat zonder gitaren een muziekstuk verwaarloosbaar was. Zonder hemelse snaren alleen een oppervlakkige hel. O, heb meelij, dagboek, met deze onnozele ziel die jaren onder de tirannie van de Gibsons en Fenders heeft geleefd. Ik dank Coldplay voor het tarten met de bestaande wetten, al weet ik niet precies welke wetten dat zijn. Tja, ik ben dan ook niet uitverkoren, dus het zou alleen maar van arrogantie getuigen als ik meende die wetten te kennen. Dat heb ik geleerd in Skyrim. Toffe game was dat, hé. Maar, dagboek, hoe ziet mijn leven er vanaf nu uit, zonder de heerschappij van de gitaar? Ik weet het niet, de toekomst ligt open, en ik ben bang, maar ik zal doorzetten. Dank, Chris Martin, dank. Nu ga ik lekker een brownie oppeuzelen, dagboek, niet doorvertellen, hihihihi.
Groetjes,
Onzekere Steenbok 13
Het verbaast me keer op keer hoe je die posts moeiteloos opzoekt en opsomt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie had verwacht dat jij bij zou draaien!
[..]
[..]
[..]
[..]
Het is een talent. En een functie van FOK!.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:07 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Het verbaast me keer op keer hoe je die posts moeiteloos opzoekt en opsomt.
Ben er op andere fora wel goed in, maar heb het op FOK! nog niet uitgevogeld.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is een talent. En een functie van FOK!.
Ik ontken alles.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:21 schreef DO2 het volgende:
Ik verdenk T ervan dat ie alle posts van Norrage categorisch opslaat in een mapje getiteld 'Briljante inzichten van een Indiegod'.
Die frontman is echt een baas. Laatst zat hij bij zo'n muziekquiz en werd de vraag gesteld "Wat was de huisband van DWDD ná band x?" en toen hij super snel bellen en vervolgens het verkeerde antwoord zeggenquote:
Dat is waar, de ene week roep ik dat ik een genre niks vind en de andere week ontdek ik een geniaal album uit dat genre.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:24 schreef Norrage het volgende:
Ik denk dat je Hallo Venray nog wel kan waarderen Kerft
De rest, tsja..denk het niet maar je weet het nooit met jou
Aangepast.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:57 schreef Norrage het volgende:
Je mist de schuin- en dikgedrukte stukjes tekst Kerft.
Recensie:quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:54 schreef Kerftminister het volgende:
Even een Do2tje hoor.
Young Magic - Breathing Statues
De soundtrack voor als je verdwaald raakt op vakantie en per ongeluk via een portal in een andere wereld terecht komt, waar de lucht straalt als het noorderlicht en niks lijkt wat het is. Je wordt vergezeld op je reis door een band die speelt op een manier dat het net lijkt alsof je droomt. In je oor fluistert een nymf of een geest onverstaanbare zinnetjes in je oor. Je zou ze zo graag begrijpen, want het klinkt allemaal magisch en uitdagend. Desondanks blijf je maar doorlopen, is het een vreemde wereld waar je je in bevindt? Jazeker, vind je het erg om door deze wereld te lopen? Nee, het is een enorme ervaring. Dan word je wakker, het was een droom, snel ga je slapen, hopende dat deze droom zich onverhoopt hervat.
Dat is een beetje hoe dit album klinkt, psychedelische pop zoals het bedoelt was, draait enorm veel om sfeer en allerlei achtergrondgeluidjes, een van de uitblinkers van het jaar hoor. Gebeurt enorm veel op de achtergrond.
Verdient echt wel meer dan 9 ratings op RYM.
.
2 fouten in minder dan 200 woorden valt met een foutmarge wel redelijk in de 97%.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:51 schreef Kerftminister het volgende:
Whut zie zelfs nog een tweede d/t fout.![]()
Die maak ik normaal nooit, had op de Uni verdomme 97% op mijn taaltoets.
Ik ga me in een hoekje schamen.
Om nog even terug te komen op Fennesz. Deze track is echt fantastisch.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:38 schreef DO2 het volgende:
Ik zet deze er nog 'n keer in. Omdat ie zo ongelooflijk mooi is.
En er vast wel iemand uche... Max, kom er eens in... uche...die mijn liefde voor Fennesz deelt, toch?
-
Exact hetzelfde, maar blijkbaar zijn er toch een paar uitschieters. Hmmkay.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:56 schreef Norrage het volgende:
Keane heeft een paar leuke nummers. Het probleem is dat het allemaal exact hetzelfde klinkt. Maar Somewhere Only We Know, Bedshaped, en Everybody's Changing zijn echt niet zo slecht.
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:56 schreef Norrage het volgende:
Dat nummer wat je hierboven al postte begint al alleraardigst! Doet me een beetje denken aan mijn plaat van het jaar vooralsnog: Francis Harris
quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:58 schreef Norrage het volgende:
Ik denk trouwens dat The Antlers, ondanks de "eentonigheid" van het album, toch het album van het jaar (tot nu toe) hebben gemaakt hoor. Dit nummer is gewoon té goed:
Naja, Bedshaped is het enige nummer dat anders is. En die andere twee waren gewoon hun eerste nummer, dus toen was het nog wel nieuwquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Exact hetzelfde, maar blijkbaar zijn er toch een paar uitschieters. Hmmkay.
Jezus ik word hier wel weer hard gecorrigeerd. Laat ik zeggen, samen met Francis Harris en Sun KIl Moon het beste album van het jaar. Mijn top 3quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |