"Don't stop, Isn't it funny how you shine?"quote:
Is het echt een sample?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
"Don't stop, Isn't it funny how you shine?"
nee volgens mij niet, gewoon iets dat achterstevoren wordt afgespeeld. En heeft het er daarom zoveel van weg denk ikquote:
Wie had verwacht dat jij bij zou draaien!quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:39 schreef Norrage het volgende:
Lily![]()
Qua pop staat zij bij mij wel hoog.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:34 schreef Maxerazzi het volgende:
Donderdag 1 mei 2014
Lief dagboek,
Vandaag zijn de kleppen van mijn ogen gevallen. Jaren van leugens hebben mijn zicht vertroebeld, nooit herkende ik de waarheid. Elektronische muziek deugt, dagboek, het deugt, godverdomme. Op de muziekfijnproeversschool werd mij altijd voorgehouden dat zonder gitaren een muziekstuk verwaarloosbaar was. Zonder hemelse snaren alleen een oppervlakkige hel. O, heb meelij, dagboek, met deze onnozele ziel die jaren onder de tirannie van de Gibsons en Fenders heeft geleefd. Ik dank Coldplay voor het tarten met de bestaande wetten, al weet ik niet precies welke wetten dat zijn. Tja, ik ben dan ook niet uitverkoren, dus het zou alleen maar van arrogantie getuigen als ik meende die wetten te kennen. Dat heb ik geleerd in Skyrim. Toffe game was dat, hé. Maar, dagboek, hoe ziet mijn leven er vanaf nu uit, zonder de heerschappij van de gitaar? Ik weet het niet, de toekomst ligt open, en ik ben bang, maar ik zal doorzetten. Dank, Chris Martin, dank. Nu ga ik lekker een brownie oppeuzelen, dagboek, niet doorvertellen, hihihihi.
Groetjes,
Onzekere Steenbok 13
Het verbaast me keer op keer hoe je die posts moeiteloos opzoekt en opsomt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie had verwacht dat jij bij zou draaien!
[..]
[..]
[..]
[..]
Het is een talent. En een functie van FOK!.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:07 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Het verbaast me keer op keer hoe je die posts moeiteloos opzoekt en opsomt.
Ben er op andere fora wel goed in, maar heb het op FOK! nog niet uitgevogeld.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is een talent. En een functie van FOK!.
Ik ontken alles.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:21 schreef DO2 het volgende:
Ik verdenk T ervan dat ie alle posts van Norrage categorisch opslaat in een mapje getiteld 'Briljante inzichten van een Indiegod'.
Die frontman is echt een baas. Laatst zat hij bij zo'n muziekquiz en werd de vraag gesteld "Wat was de huisband van DWDD ná band x?" en toen hij super snel bellen en vervolgens het verkeerde antwoord zeggenquote:
Dat is waar, de ene week roep ik dat ik een genre niks vind en de andere week ontdek ik een geniaal album uit dat genre.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:24 schreef Norrage het volgende:
Ik denk dat je Hallo Venray nog wel kan waarderen Kerft
De rest, tsja..denk het niet maar je weet het nooit met jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |