Nooit echt geprobeerd, moet ik wel eens doen eigenlijk, helemaal na die graph van die rappers word usage.quote:
Precies. Wel coolquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:02 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nooit echt geprobeerd, moet ik wel eens doen eigenlijk, helemaal na die graph van die rappers word usage.
Beetje wel.quote:
Stiekem? Ik vind 'm gewoon goed. Mooi gezongen liedje.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:18 schreef Moody het volgende:
Maar stiekem vind ik het Nederlandse nummer best goed. Zeker in vergelijking met al die uptempo bagger die ik langs heb zien komen.
Vond er geen reet aan, 13 in een dozijn troep.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Beetje wel.
Maar stiekem vind ik het Nederlandse nummer best goed. Zeker in vergelijking met al die uptempo bagger die ik langs heb zien komen.
Eens, prima liedje. Maar ook weer geen liedje dat ik meer dan 2x had gedraaid als het gewoon op een album van Ilse de Lange zou staan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Stiekem? Ik vind 'm gewoon goed. Mooi gezongen liedje.
En vooral geen poespas er om heen van een koortje of een dansje.
Tja... ik draai eigenlijk weinig Ilsequote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:24 schreef Moody het volgende:
Eens, prima liedje. Maar ook weer geen liedje dat ik meer dan 2x had gedraaid als het gewoon op een album van Ilse de Lange zou staan.
Maar tussen al die nummers op het songfestival zou dit zo maar het beste nummer kunnen zijn. Al zal het niet als zodanig worden beoordeeld vrees ik
Ik boycot het songfestival al jaren, en zeker nadat heel Nederland vorig jara over dat tenenkrommende kutte nummer van Anouk viel.quote:
Pak ze maar aan Norrage.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik boycot het songfestival al jaren, en zeker nadat heel Nederland vorig jara over dat tenenkrommende kutte nummer van Anouk viel.
Doe ikquote:
Die was kut he.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik boycot het songfestival al jaren, en zeker nadat heel Nederland vorig jara over dat tenenkrommende kutte nummer van Anouk viel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |