Beetje minder sarcastisch en het was een mooi aanbod geweest Diego. Is dit serieus? Zo ja dan moet ik even navragen of tickets aangeboden mogen worden, e-tickets sowieso niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Me boden me 2 kaartjes aan voor België - zuid Korea in sap paulo, maar die wedstrijd raakt toch niet uitverkocht dus veel succes
Iemand interesse?
Is de realiteitt, maar volgens mij staat het aanbod nogquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje minder sarcastisch en het was een mooi aanbod geweest Diego. Is dit serieus? Zo ja dan moet ik even navragen of tickets aangeboden mogen worden, e-tickets sowieso niet.
Me boden me tickets aan voor Iran - bosnie in zaLfadoor, omdat het stadion niet vol komt. Nee natuurlijk is DAM niet serieus.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje minder sarcastisch en het was een mooi aanbod geweest Diego. Is dit serieus? Zo ja dan moet ik even navragen of tickets aangeboden mogen worden, e-tickets sowieso niet.
Ik heb het volste vertrouwen in Diego hoorquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Me boden me tickets aan voor Iran - bosnie in zaLfadoor, omdat het stadion niet vol komt. Nee natuurlijk is DAM niet serieus.
Zie hier voor de rest.quote:Adnan Januzaj gaat definitief verder als international van België. De aanvaller van Manchester United werd opgenomen in de WK-selectie van het land, maar mocht officieel ook nog voor Kosovo, Albanië, Turkije en Engeland kiezen.
Aanbod is er gewoonquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Me boden me tickets aan voor Iran - bosnie in zaLfadoor, omdat het stadion niet vol komt. Nee natuurlijk is DAM niet serieus.
Goed nieuws prima speler. Hopelijk weet van Gaal ook wie het is zodat hij volgend jaar veel aan spelen toekomt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het volste vertrouwen in Diego hoor![]()
En een België nieuwtje:
[..]
Zie hier voor de rest.
Goed nieuws prima speler. Hopelijk weet van Gaal ook wie het is zodat hij volgend jaar veel aan spelen toekomt.quote:
Slechter in de lucht kan nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mignolet heeft lichte blessure, er wordt een vervanger opgeroepen, nou wie gaan ze nu oproepen
Kenny Steppe?
wie?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Slechter in de lucht kan niet
Denk Begois
Proto, Kasteels en Mingolet niveauquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
toch ook dat België na Courtois, Mignolet, Proto en Casteels geen doelmannen heeft van een beetje niveau
Kevin Begoisquote:
nou je bent niet zomaar eerste doelman van Liverpool denk ik. dat van Proto kan ik je mss gelijk gevenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Proto en Mingolet niveau
Dan zit je ondertussen wel al aan de 7e keeper.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
toch ook dat België na Courtois, Mignolet, Proto en Casteels geen doelmannen heeft van een beetje niveau
Is in Nederland niet veel anders. eigenlijk geen enkel land behalve Spanje.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks moeten ze nog keepers zoeken uit de 2de klassequote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:34 schreef BramKVO het volgende:
Courtois is gewoon wereldtop. Je mag er niet aan denken dat hij geblesseerd uitvalt, zeker nu ook proto, Gillet, Casteels en nu wellicht ook Mignolet out zijn. Eigenlijk is het al te gek, vier keepers out.
Kijk naar de tegengoals van Liverpool zou ik zeggen, waren er genoeg dit jaarquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:53 schreef Lothiriel het volgende:
Wie zegt hier nou dat Mignolet geen niveau heeft?
Bossut is ook pas de zoveelste keuze, en dan nog is het gewoon een degelijke doelman, niet veel slechter dan die heel jonge doelmannen van Nederland (hoewel die wel meer potentieel hebben uiteraard). Voor Bossut had je nog Proto van Anderlecht, dat is echt gewoon een goede keeper - wel met een rot karakter, en daarvoor nog Casteels, en die stond heel regelmatig in doel bij Hoffenheim. Voor Casteels had je ook nog Gillet maar die is geschorst en speelde bij Torino.
Allemaal geen toppers maar zeker niet slechter zoveel andere landen en Courtois is gewoon een topper die quasi geen enkel land heeft, op Spanje na.
Zelfde voor Psv maakt dat Zoet ook een slechte keeper?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kijk naar de tegengoals van Liverpool zou ik zeggen, waren er genoeg dit jaar
Valt wel mee. Wellicht zijn Casteels en Mignolet straks fit. Ze hebben ook nog Boffin. Die heeft het goed gedaan in Turkije.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Straks moeten ze nog keepers zoeken uit de 2de klasse
Nee, nu is Zoet niet geweldig bij hoge ballen maar tov Mingolet is hij net Maradonaquote:Op zondag 25 mei 2014 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zelfde voor Psv maakt dat Zoet ook een slechte keeper?
Nee, ligt aan hoe ze tot stand kwamenquote:Op zondag 25 mei 2014 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zelfde voor Psv maakt dat Zoet ook een slechte keeper?
Ik bedoel het als voorbeeld als je alleen maar tegengoals van een keeper gaat kijken komt dat er altijd slecht uit.quote:Op zondag 25 mei 2014 08:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, ligt aan hoe ze tot stand kwamen
Hij is geboren in Ukkel in het Brussels Gewest en is dus beide niet. Spreekt ook vloeiend Frans en Nederlands.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:11 schreef Wouterw17 het volgende:
Even een vraagje. Is Kompany nou een Vlaming of een Waal? Had er gisteren dus de hele tijd een discussie over met vrienden maar we konden het nergens vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |