Heeft ze ook een geheugen als dat van Venco?quote:
Neuh, maar volgens mij wel een tijdje tegelijk in de SC gepost enzo.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heeft ze ook een geheugen als dat van Venco?![]()
Hij heeft nog een foto waar ik ook op sta in zijn fobo, net als het romantische gerommel van onze eerste date periode.
Oh ja, das waar ook. Met zijn 40 zonder seks uitdaging.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuh, maar volgens mij wel een tijdje tegelijk in de SC gepost enzo.
Daarbij heeft ie regelmatig in SEX gepost waar Tally natuurlijk mod is.
Dat heb ik dan weer niet meegemaakt.. Vooral de gewone topics.. en daarvoor de SC'squote:Op woensdag 30 april 2014 18:55 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh ja, das waar ook. Met zijn 40 zonder seks uitdaging.
Oh die heb ik niet allemaal gelezen. Ben sowieso in die SC's nooit actief geweest.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet meegemaakt.. Vooral de gewone topics.. en daarvoor de SC's
Nee klopt iddquote:Op woensdag 30 april 2014 18:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh die heb ik niet allemaal gelezen. Ben sowieso in die SC's nooit actief geweest.
Nog steeds last van je tanden?quote:
*aait over bolletjequote:
Ja. Ondanks het feit dat ik bijna eenhoorntjes uitkots en regenboogjes poep van de medicijnenquote:
Liefquote:
Oh nou, dan heel veel sterkte.quote:
Wat is er mee dan? Gaatje ofzo?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Ondanks het feit dat ik bijna eenhoorntjes uitkots en regenboogjes poep van de medicijnenMaandag kan 'ie er pas uit
Pft, da's nog lang wachten als je zoveel last hebt. Sterkte dude!quote:Op woensdag 30 april 2014 19:16 schreef Barbusse het volgende:
Ja. Ondanks het feit dat ik bijna eenhoorntjes uitkots en regenboogjes poep van de medicijnenMaandag kan 'ie er pas uit
Nee, mijn verstandskies is doorgekomen, maar op een af andere manier beschadigd waardoor ik nu een infectie heb. Hij kan er niet uitgehaald worden voordat die infectie weg of in ieder geval minder isquote:
Thanksquote:Op woensdag 30 april 2014 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pft, da's nog lang wachten als je zoveel last hebt. Sterkte dude!
Wow klote zeg! Sterkte!quote:Op woensdag 30 april 2014 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, mijn verstandskies is doorgekomen, maar op een af andere manier beschadigd waardoor ik nu een infectie heb. Hij kan er niet uitgehaald worden voordat die infectie weg of in ieder geval minder is
[..]
Thanks
Thanks. Ik schijn een zeer hoge pijngrens te hebben volgens mijn tandarts trouwens. Raar dan dat ik nu nog steeds pijn heb ondanks de pijnstillers. Ik schijn niet eens meer te mogen autorijden, zo verdovend zijn zequote:Op woensdag 30 april 2014 20:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wow klote zeg! Sterkte!
Wat ben ik blij dat de mijne er allemaal uit zijn gehaald.
Hier hadden we meer baat gehad bij een ontstoken vinger ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:12 schreef Barbusse het volgende:
Het voordeel voor mijn collega's is wel dat ik amper praat
Ik had graag geruildquote:Op woensdag 30 april 2014 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier hadden we meer baat gehad bij een ontstoken vinger ja.
Dat valt tegen hoorquote:
Welke pijnstillers heb je dan? Tramadol ofzo?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thanks. Ik schijn een zeer hoge pijngrens te hebben volgens mijn tandarts trouwens. Raar dan dat ik nu nog steeds pijn heb ondanks de pijnstillers. Ik schijn niet eens meer te mogen autorijden, zo verdovend zijn ze
Diclofenac nogiets.... Maar aangezien ik al zo extreem reageer op zoiets als Ibrofuen....quote:Op woensdag 30 april 2014 20:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Welke pijnstillers heb je dan? Tramadol ofzo?
Oh ja, dat is nog ontstekingsremmend ook nog, wel zo fijn.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Diclofenac nogiets.... Maar aangezien ik al zo extreem reageer op zoiets als Ibrofuen....
Dankequote:Op woensdag 30 april 2014 20:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh ja, dat is nog ontstekingsremmend ook nog, wel zo fijn.Hoop dat je snel opknapt!
Woonde je wat dichterbij had ik je wel een paar morfine pleisters/pillen kunnen gevenquote:Op woensdag 30 april 2014 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Diclofenac nogiets.... Maar aangezien ik al zo extreem reageer op zoiets als Ibrofuen....
Thanks, but I'm solid!quote:Op woensdag 30 april 2014 21:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Woonde je wat dichterbij had ik je wel een paar morfine pleisters/pillen kunnen geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thanks, but I'm solid!Geweldige film!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De adrenaline klier![]()
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Doe eens geven!quote:Op woensdag 30 april 2014 21:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Woonde je wat dichterbij had ik je wel een paar morfine pleisters/pillen kunnen geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Doe eens geven!Ik heb ergens een hele doos staan met de zwaarste pijnstillers die je kan krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pillen, flesjes, pleisters, etc.
En het erge is, ik weet niet eens meer waar die doos is
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Gezellig Barb.quote:
Hoop niet dat buurkinderen hem te pakken hebben dan.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb ergens een hele doos staan met de zwaarste pijnstillers die je kan krijgenPillen, flesjes, pleisters, etc.
Verkocht ergens achter het centraal staionquote:Op woensdag 30 april 2014 21:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb ergens een hele doos staan met de zwaarste pijnstillers die je kan krijgenPillen, flesjes, pleisters, etc.
quote:
Ja als ik weereens het opruimvirus heb en hem tegen kom gaat hij naar de apotheekquote:Op woensdag 30 april 2014 21:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hoop niet dat buurkinderen hem te pakken hebben dan.
Maar als je gaat verhuizen en je komt hem tegen, je kunt alles het beste bij de apotheek inleveren. Zorgt voor de minste problemen en is het veiligst.
Ik heb hier nog Valium liggen en voor noodgevallen om een epileptische aanval te couperen een andere Benzo in neusspray vorm waar je vierkant van onderuit gaat. Maar ik heb het nooit echt als lekker ervaren eigenlijk. Je word er zo traag en wazig van.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:53 schreef Belsezar het volgende:
De lekkerste medicatie die ik ooit heb gehad was oxazepam. Maar dat heb ik maar 2 of 3 keer geslikt en toen begon ik het te fijn te vinden en dus de deur uit gedaan.
quote:
Zijn ze ookquote:Op woensdag 30 april 2014 21:54 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind alle medicijnen kut, en pijnstillers het ergste van allemaal.
Mwa, ik deel je mening wel hoor, dat het troep is, maar ik heb mijn anti-epileptica toch echt wel nodig hoor.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zijne ze ook
Ik had toen dat medicijn wel echt nodigMijn hart ging een stukje formule 1 racen
In Brazilie, in het dorp waar ik altijd heen ga woont een vrouw van ruim 100 jaar oud, heeft nog nooit een dokter gezien en heelt alles met dingen die ze uit het bos haalt. Ze werkt ook nog elke dag.
Zo zie je maar dat je geen medicijnen nodig hebt
Ja ok, ben ik met je eens.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mwa, ik deel je mening wel hoor, dat het troep is, maar ik heb mijn anti-epileptica toch echt wel nodig hoor.
Dat is absoluut waar, er is nog zoveel in de natuur te vinden wat geneesmiddelen betreft... zonde dat daar niet meer mee wordt gedaan.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ok, ben ik met je eens.
Al denk ik dat farma bedrijf flink zou kunnen cashen als ze bij de vrouw waar ik het over had zouden gaan kijken naar wat ze uit de natuur haalt.
Ze is een lokale legende en veel mensen gaan bij haar langs als ze kwaaltjes hebben.
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:07 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar, er is nog zoveel in de natuur te vinden wat geneesmiddelen betreft... zonde dat daar niet meer mee wordt gedaan.
Daarom is de nummer 1 verslaving in amerika dan ook voorgeschreven medicijnenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik zal niet zo snel zeggen dat je nooit medicijnen nodig zult hebben, maar er wordt te vaak makkelijk naar gegrepen? Katertje? Neem een aspirientje? Beetje down? Neem wat Xanax. Dat is niet waar medicijnen voor bedoeld zijn.
Jammer alleen dat je niet zomaar wat kunt gaan uitproberen en kijken of het helpt.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat voor elke medicatie een zelfde of beter iets in de natuur schuilt
Pffrt, in iedereen schuilt een hippie.quote:
Gelukkig voel ik niet de noodzaak om naar de USA te gaan. Doe me dan maar dat oude vrouwtje in de jungle.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daarom is de nummer 1 verslaving in amerika dan ook voorgeschreven medicijnen
Valt te lerenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je niet zomaar wat kunt gaan uitproberen en kijken of het helpt.Ik kan nog geen eetbare paddenstoel van een giftige onderscheiden.
[..]
Pffrt, in iedereen schuilt een hippie.
Bij Barb komt 'z'n innerlijke hippie tevoorschijn als infectie bij een verstandskies die doorkomt met vertraging.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:15 schreef Sinceria het volgende:
Pffrt, in iedereen schuilt een hippie.
Als ik nog eens afgelegen ga wonen dan ga ik dat zeker leren ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Valt te leren
En het is eenen mooien liedjen toch?
Same herequote:Op woensdag 30 april 2014 22:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig voel ik niet de noodzaak om naar de USA te gaan. Doe me dan maar dat oude vrouwtje in de jungle.
Ik zeg: dat moeten we vaker doen.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij Barb komt 'z'n innerlijke hippie tevoorschijn als infectie bij een verstandskies die doorkomt met vertraging.
Als ik z'n posts zo lees af en toe, heeft hij nog wat verstandskiezen te gaan, dus dat komt vast goed.quote:
Misschien is hij tegen de tijd dat hij ze allemaal kwijt is, helemaal om. Zo'n linkse, geitenwollensokkendragende boomknuffelaar als ik.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik z'n posts zo lees af en toe, heeft hij nog wat verstandskiezen te gaan, dus dat komt vast goed.
Zolang je alle lichaamsdelen die lager dan je nek zitten, maar scheert. Dan mag dat.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:29 schreef Sinceria het volgende:
Misschien is hij tegen de tijd dat hij ze allemaal kwijt is, helemaal om. Zo'n linkse, geitenwollensokkendragende boomknuffelaar als ik.
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:29 schreef Barbusse het volgende:
Fuck you, you bunch of tar biting industrialshits!
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je alle lichaamsdelen die lager dan je nek zitten, maar scheert. Dan mag dat.
Jezus, ben jij ook zo'n aan de verwachting van de vrouw tegemoetkomende halfbakken metroman die zijn borsthaar afscheert? Deceptie....quote:Op woensdag 30 april 2014 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je alle lichaamsdelen die lager dan je nek zitten, maar scheert. Dan mag dat.
Welkom jij boomknuffelaar.quote:
Nee, ik ben een stap-verder-in-de-evolutie-zijnde man zonder borsthaar.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:32 schreef Barbusse het volgende:
Jezus, ben jij ook zo'n aan de verwachting van de vrouw tegemoetkomende halfbakken metroman die zijn borsthaar afscheert? Deceptie....
Vandaar dat je getrouwd bent en ambtenaar bent. Sounds legit.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik ben een stap-verder-in-de-evolutie-zijnde man zonder borsthaar.
Je gaat praten als Godtje als je onder de verdovende middelen zit...quote:Op woensdag 30 april 2014 22:34 schreef Barbusse het volgende:
Vandaar dat je getrouwd bent en ambtenaar bent. Sounds legit.
Je hebt gelijk. Ik trouwens ook. Mea maxima culpa voor de paars gekleurde kronkelende werkelijkheid.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gaat praten als Godtje als je onder de verdovende middelen zit...
Maar dan wel een Godtje die op de achtergrond stiekem naar hippie muziek aan het luisteren is.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gaat praten als Godtje als je onder de verdovende middelen zit...
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Maar dan wel een Godtje die op de achtergrond stiekem naar hippie muziek aan het luisteren is.
Da's heul geen hippiemuziek.quote:
Dit ook niet. Fuck expectations.quote:
Dick Dale!quote:
The Clashquote:
Heerlijk ditquote:Op woensdag 30 april 2014 22:46 schreef AirwiN het volgende:
Al vind ik het meer de tijd voor dit soort muziek...
Misschien maar goed ook, voor je het weet leidt je infectie tot zoiets...quote:Op woensdag 30 april 2014 23:00 schreef Barbusse het volgende:
Heerlijk dit
Godver, nu wil ik liefde bedrijven, maar mijn meiske is aan het werk
Je humor wordt er ook niet beter op zeg.quote:
Kloptquote:Op woensdag 30 april 2014 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je humor wordt er ook niet beter op zeg.
Nits!quote:Op woensdag 30 april 2014 23:09 schreef Barbusse het volgende:
KloptSad thing is, I know
Dus ik ga slapen
Will do, mate. En om even terug te komen op je "grapjes", naast alcohol mag ik ook geen pittig eten hebbenquote:
Whud?quote:
Utrecht is altijd tof.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:51 schreef Cue_ het volgende:
Net erg leuke avond gehad in Utrecht.. Op Sterk Water![]()
Moet zeggen dat ik de zaal en de schouwburg best mooi vond. De kleine zaal (blauwe) heeft een leuke sfeerquote:
Jaquote:
Meneer Dudok wist wel hoe hij gebouwen moest ontwerpen. Ben alleen in de grote zaal geweest een paar keer, fijne zaal.quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik de zaal en de schouwburg best mooi vond. De kleine zaal (blauwe) heeft een leuke sfeer
Ughquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kreeg net wel een gratis red bull. Maar dat vind ik niet lekker
Ik ben er volgende week de hele weekquote:
Goed om te wetenquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Meneer Dudok wist wel hoe hij gebouwen moest ontwerpen. Ben alleen in de grote zaal geweest een paar keer, fijne zaal.
Zoals bier?quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Relatief ja. Al hou ik sowieso niet van koolzuurhoudende drank
WHY?quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er volgende week de hele week.
Nee, richting universiteit geloof ik, middle of nowhere.quote:
Als dat geen neuken wordtquote:
Zijn we allemaal uitgenodigd?quote:
Ah. Mooi kut.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, richting universiteit geloof ik, middle of nowhere.
Nee zijn jullie nietquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn we allemaal uitgenodigd?
En gefeliciteerd!
En wat snel, terwijl je laatst het nog niet eens gevraagd had
En waaaaarom?
I'll live. Er zijn ergere dingen dan een training, later beginnen, vroeger klaarquote:
Jammer van de reden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee zijn jullie niet
Gaat niet goed met mijn schoonvader, vandaar dat we het een jaar of twee naar voren halen.
Dat is kutquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee zijn jullie niet
Gaat niet goed met mijn schoonvader, vandaar dat we het een jaar of twee naar voren halen.
Begrijpelijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee zijn jullie niet
Eerder bier!quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I'll live. Er zijn ergere dingen dan een training, later beginnen, vroeger klaar.
Jammer van de reden voor vervroeging, maar gefeliciteerd kerel!quote:
Al een leuk huisje in Stadshagen op het oog?quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou nog een station, een labrador en... Nee, vergeet het never nooit niet 1.6 kind
Labradorquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou nog een station, een labrador en... Nee, vergeet het never nooit niet 1.6 kind
1.6 kind staat ook raarquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stadshagenquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Al een leuk huisje in Stadshagen op het oog?
Is gewoon een kind en een Roel van Velzen ofzo erbij.quote:
Ik snap niet waarom mensen dan niet gewoon een abortus nemen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is gewoon een kind en een Roel van Velzen ofzo erbij.
1.4 kind dan? Nou, ok. 1.2, maar dat is mijn laatste aanbod!quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof dat uit maakt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of ie verder ook leuk is
Waarom doe je nou zo moeilijk?quote:
Open deur staat open.quote:
Op de eerste date is anaal niet verplicht toch?quote:
Memo gemist zeker?quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Open deur staat open.
[..]
Op de eerste date is anaal niet verplicht toch?
Ik vrees hetquote:
quote:
quote:
Dat dusquote:
Dat sowiesoquote:
Gelukkig nietquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:24 schreef Barbusse het volgende:
Op de eerste date is anaal niet verplicht toch?
quote:
Nee, maar soms heeft ie gewoon een punt natuurlijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je weet dat je memo's van angel op dit vlak niet altijd serieus moet nemen hé?
Pardon?quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je weet dat je memo's van angel op dit vlak niet altijd serieus moet nemen hé?
Paars zeker?quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar soms heeft ie gewoon een punt natuurlijk.
Paars gepunte lance-a-lot lans?quote:
Nu nog op het goede geslacht.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pardon?
Ik val weer precies op t goede moment binnen zie ik!
Hij valt al op het goede geslacht natuurlijkquote:
Dat doe ik al. Ik ben een heel stuk slimmer dan jullie in dit gevalquote:
Ja, dat krrijg je als je Amsterdam basht. Dan gooit Heatwave gewoon z'n modpower in de strijd en blokkeert alles!quote:
Wat een sukkelquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:32 schreef Ang3l het volgende:
Ja, dat krrijg je als je Amsterdam basht. Dan gooit Heatwave gewoon z'n modpower in de strijd en blokkeert alles!
Uhuh, zo rollen wij arrogante kutamsterdammersquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat krrijg je als je Amsterdam basht. Dan gooit Heatwave gewoon z'n modpower in de strijd en blokkeert alles!
Dood moeten ze, allemaal!quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, zo rollen wij arrogante kutamsterdammers.
Precies, A is voor Arrogant!quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, zo rollen wij arrogante kutamsterdammers.
Chemisch Castreren Conform Crisisnormen!quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:56 schreef Ang3l het volgende:
Bewust Baldadig Bewerken met een Botte Bijl!
Dol Draaien in De Draaibank, Drommels!!!quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Chemisch Castreren Conform Crisisnormen!
Echt Ellendig Elimineren, Ettersquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dol Draaien in De Draaibank, Drommels!!!
Finaal Flink Fisten met Feestende Flikkers!quote:
Godverdomme Gaat Gruwelijk Grof Geschieden!quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Finaal Flink Fisten met Feestende Flikkers!
Nee, een verloofdequote:
Ik op Godtje, maar die valt op Randstad-champagne-nichtenquote:
Wordt er eentjequote:Op donderdag 1 mei 2014 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik op Godtje, maar die valt op Randstad-champagne-nichten
quote:
Sprookjes zijn geen leugensquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:43 schreef Ang3l het volgende:
Nee. Nee nee. Eens een lelijk eendje, nooit een zwaan. Het sprookje is een LEUGEN!
Ik val geheel niet op nichten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik op Godtje, maar die valt op Randstad-champagne-nichten
Verliefdheid. Wou dat ik het uit kon zettenquote:
Chemisch castreren helpt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:49 schreef Starfucker_ het volgende:
[..]
Verliefdheid. Wou dat ik het uit kon zettenStrontvervelend en tijdverspilling
Seks is wel leuk. Verliefdheid dat niet beantwoord kan worden is niet leuk.quote:
Maar ben je dan ook al echt verliefd of vind je iemand gewoon leuk?quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:51 schreef Starfucker_ het volgende:
Verliefdheid dat niet beantwoord kan worden is niet leuk.
De afgelopen 8 jaar krijg ik d'r niet uit mijn hoofd. En het is duidelijk gemaakt dat ze mij niet niet zo leuk vind, zacht uitgedrukt. Erg triest i knowquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ben je dan ook al echt verliefd of vind je iemand gewoon leuk?
Maar heb het al wel geaccepteerd hoor. Denk dat het gewoon iets evolutionairs isquote:
Het is maar wat je raar noemt. Je zo lang ophangen aan 1 'liefde' lijkt me nogal zonde van je levenquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:57 schreef Starfucker_ het volgende:
[..]
Maar heb het al wel geaccepteerd hoor. Denk dat het gewoon iets evolutionairs isBen d'r niet meer verdrietig van en ik ben er bewust van dat het waarschijnlijk beter is zo
En ik ben ook niet de enige, heb heel veel topics gelezen met mensen die hetzelfde hebben meegemaakt. Dus zo raar is het volgens mij helemaal niet.
Besteed er verder helemaal geen tijd aan hoor. Ben d'r ook niet kapot van, ben zelfs blij dat ze gelukkig is, heb haar een tijdje terug nog gesproken. Maar ik denk nog wel aan haar en vraag me soms nog wel af hoe het met haar gaatquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is maar wat je raar noemt. Je zo lang ophangen aan 1 'liefde' lijkt me nogal zonde van je leven
quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:06 schreef Starfucker_ het volgende:
[..]
Besteed er verder helemaal geen tijd aan hoor. Ben d'r ook niet kapot van, ben zelfs blij dat ze gelukkig is, heb haar een tijdje terug nog gesproken. Maar ik denk nog wel aan haar en vraag me soms nog wel af hoe het met haar gaatZo ben ik gewoon en dat heb ik geaccepteerd, en met mij vele anderen, vrouwen en mannen.
Kennelijk ben je er genoeg mee bezig om het tijdverspilling te noemen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:49 schreef Starfucker_ het volgende:
[..]
Verliefdheid. Wou dat ik het uit kon zettenStrontvervelend en tijdverspilling :')
Je gaat kennelijk niet verder met je leven. Zonde van je leven zoals ik zegquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:53 schreef Starfucker_ het volgende:
[..]
De afgelopen 8 jaar krijg ik d'r niet uit mijn hoofd. En het is duidelijk gemaakt dat ze mij niet niet zo leuk vind, zacht uitgedrukt. Erg triest i know
quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:06 schreef Starfucker_ het volgende:
Besteed er verder helemaal geen tijd aan hoor.
quote:Maar ik denk nog wel aan haar en vraag me soms nog wel af hoe het met haar gaat![]()
In het begin heb ik er wel veel tijd aan verspilt ja , iets dat uiteindelijk zinloos bleek te zijnquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
Kennelijk ben je er genoeg mee bezig om het tijdverspilling te noemen.
[..]
Je gaat kennelijk niet verder met je leven. Zonde van je leven zoals ik zeg
Geheel niet belangrijk. Wat jij met je leven doet moet jezelf weten. Van mijn part ga je je hele leven in een bezemkast staanquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:09 schreef Starfucker_ het volgende:
[..]
In het begin heb ik er wel veel tijd aan verspilt ja , iets dat uiteindelijk zinloos bleek te zijnMaar inmiddels niet meer. En ja het blijft vervelend. Context is belangrijk mensen
Ik heb geen bezemkastquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geheel niet belangrijk. Wat jij met je leven doet moet jezelf weten. Van mijn part ga je je hele leven in een bezemkast staan
Airwin? Heb je een polo?quote:Voor het meinummer van Quest zijn we op zoek gegaan naar de meest gemiddelde man van Nederland. Jan Modaal 2.0 dus. Op papier weten we inmiddels hoe deze 'Kees Doorsnee' eruit ziet. Nu zijn we op zoek naar zijn levende evenknie.
Dit zijn de kenmerken van de meest gemiddelde man van Nederland:
Kees Doorsnee is bijna 40 en woont met zijn vrouw en 2 kinderen in een rijtjeshuis in Alphen aan den Rijn. De WOZ-waarde van hun huis is 223.000 euro
Kees heeft een mbo-diploma en tuft door het land als vrachtwagenchauffeur (3% van de Nederlandse mannen)
Kees’ vrouw Dorien is verkoopster
De auto van de familie Doorsnee, een volkswagen Polo, komt uit 2011. Daarmee tuffen Kees en Dorien elk jaar naar de camping in Frankrijk
Kees is fan van Ajax, net als 4,3 andere mensen. Hij haat Feyenoord. Maar die club heeft ook nog 2,9 miljoen volgelingen.
Kees is 1m81, een kop grote dan zijn vrouw (1m68). Hij weegt 84 kilo en is daarmee net iets te zwaar
Net als 1 op de 5 andere Nederlanders doet Kees aan fitness. Zijn dochter zit op dansen.
Hij kijkt 3 uur per dag televisie
Op Facebook heeft hij 130 vrienden, maar er zijn maar 4 echte vrienden waar hij 's nachts zijn bed voor uitkomt.
Als het gezellig is drinkt hij een biertje. Echt gezond eten doet hij verder niet. Hij eet dagelijks maximaal 120 gram groente, en ongeveer 1,5 stuks fruit.
Kees eet 39 kilo vlees per jaar, waarvan een half kilootje paardenvlees.
Als hij afhaalt eet Kees Chinees
Kees en Dorien hebben gemiddeld één keer per week seks.
O ik heb ook wel iemand waar t steeds maar weer mee klikt als ik hem zie, maar wat nooit en te nummer iets zal worden. ook zo'n voorstlepend iets, maar tussentijds sta ik er eigenlijk nooit (amper) bij stil. Ophangen aan is een groot woord. AAls t invloed gaat hebben op evt andere relaties en je dagelijks leven, dan is t 8 jaar lang wel flink zonde van je tijd jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is maar wat je raar noemt. Je zo lang ophangen aan 1 'liefde' lijkt me nogal zonde van je leven
Heb er spijt van dat ik dit gedeeld heb haha XD Het is ook geen continu iets en het zit mij niet dwars in het dagelijks leven. Heb genoeg te doen en genoeg meegemaakt in die 8 jaar. Maar het gevoel was destijds enorm sterk, dat is nu wel een heel stuk minder geworden. Tijd heelt wel, alleen erg langzaamquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik heb ook wel iemand waar t steeds maar weer mee klikt als ik hem zie, maar wat nooit en te nummer iets zal worden. ook zo'n voorstlepend iets, maar tussentijds sta ik er eigenlijk nooit (amper) bij stil. Ophangen aan is een groot woord. AAls t invloed gaat hebben op evt andere relaties en je dagelijks leven, dan is t 8 jaar lang wel flink zonde van je tijd ja
Maar wel icm evt gevoelens voor andere meisjes?quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:51 schreef Starfucker_ het volgende:
het zit mij niet dwars in het dagelijks leven
Wat? Hey! Het heeft een pols en een piemel en is niet homo!quote:
Ideaal voor jouquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat? Hey! Het heeft een pols en een piemel en is niet homo!
Je bent een soort aasgier of hyena.quote:
Nee, ik heb eigenlijk liever t sterkere soort.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent een soort aasgier of hyena.
Iemand die leeft van al half aangevreten stakkers en je bent niet in staat om zelf wat sterks te vangen
Plenty of delicious fish in the seaquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wel icm evt gevoelens voor andere meisjes?
Uw reacties zijn altijd zo vermakelijk, zo hard en pessimistischquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent een soort aasgier of hyena.
Iemand die leeft van al half aangevreten stakkers en je bent niet in staat om zelf wat sterks te vangen
Als we zo gaan doen dan hoeft het niet meerquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik heb eigenlijk liever t sterkere soort.
Uitdaging
Jou?quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:00 schreef Starfucker_ het volgende:
Jou reacties zijn altijd zo vermakelijk, zo hard en pessimistisch
Nee, God met DTquote:
Ik Deed Dit Voor Het Cool Wasquote:
Met een e was al bezetquote:
Dan had je 'Angel_' kunnen gebruiken of 'GayAngel' of 'Gay_Angel'.quote:
Haters be hatin' *slurpt uit Jillz*quote:
Noem je me nou gay?!quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:13 schreef Starfucker_ het volgende:
[..]
Dan had je 'Angel_' kunnen gebruiken of 'GayAngel' of 'Gay_Angel'.
Jwtzgquote:
Nee hoor. Het waren gewoon wat suggestieve namen.quote:
Appelsap met prik, nee dank jequote:
Ik vind t ook niksquote:
Ben sowieso niet zo'n cider-fan eigenlijk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t ook niks
Pak dan iig nog Strongbow.
Enkel als ik het over kawawewiwam hebquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:07 schreef HeatWave het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die het over Ranja hebben tegenwoordig?
Ik was min of meer serieus, het is echt zo'n jaren 50 woordquote:
Ik was ook serieusquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:11 schreef HeatWave het volgende:
Ik was min of meer serieus, het is echt zo'n jaren 50 woord.
Dan heb ik geen idee waar je het over hebtquote:
Tieten. What else?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan heb ik geen idee waar je het over hebt.
Carvansevitam of hoe je het ook schrijft, noem ik altijd kawawewiwam (stom grapje tussen ex en mij)quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:21 schreef HeatWave het volgende:
Dan heb ik geen idee waar je het over hebt.
Handig! En daar kom je nu pas achter?quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:42 schreef Cue_ het volgende:
Portemonnee met idkaart laten liggen in de kroeg met koningsdag
Ja, jullie denken natuurlijk dat ik hele dagen met m'n luie reet op het strand lig met cocktails en in het gezelfschap van dames in bikini, maar dat valt soms vies tegen hoorquote:
Leugens! Het is wel zo!quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, jullie denken natuurlijk dat ik hele dagen met m'n luie reet op het strand lig met cocktails en in het gezelfschap van dames in bikini, maar dat valt soms vies tegen hoor
Het is echt zo!quote:
WAT ZEG JIJ?quote:
Ik zal eens op het strand gaan liggen, dat zal je leren!quote:
Nee, ik denk dat de dames ontbreken. En dat t dan bier uit blik is. Maar wel een luie reet en zo jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, jullie denken natuurlijk dat ik hele dagen met m'n luie reet op het strand lig met cocktails en in het gezelfschap van dames in bikini, maar dat valt soms vies tegen hoor
Zonder die luie reet is op het strand liggen natuurlijk ook veuls te vermoeiend.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat de dames ontbreken. En dat t dan bier uit blik is. Maar wel een luie reet en zo ja
Bier uit blik.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat de dames ontbreken. En dat t dan bier uit blik is. Maar wel een luie reet en zo ja
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:57 schreef Barbusse het volgende:
Ik zal eens op het strand gaan liggen, dat zal je leren!
Dat iddquote:
De nederlandse stranden wel ja.quote:
Ben er sowieso geen fan van, kloterige zand overalquote:
Niks mis met zand zolang er geen wind staat, anders vliegt het je bier in en is de dag meteen verkloot natuurlijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben er sowieso geen fan van, kloterige zand overal.
Ziet er goed uit! Ik mis alleen nog een bar in het zwembadquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
hier zat ik in Thailand, lekker zwembad, uitzicht over de baai, dat is pas relaxed.
De bar zat aan de andere kant, waar de foto vanaf genomen is, maar er was bediening aan het zwembadquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Ik mis alleen nog een bar in het zwembad
Er kan toch weinig tippen aan de Whitsunday island stranden hoor. Die zijn niet overrated!quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De bar zat aan de andere kant, waar de foto vanaf genomen is, maar er was bediening aan het zwembad.
Mooi stranden inderdaad, al ga ik nooit meer naar australie, 1 keer was voldoendequote:Op donderdag 1 mei 2014 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er kan toch weinig tippen aan de Whitsunday island stranden hoor. Die zijn niet overrated!
Regen? Hier is het kei-zonnig ende warm!quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb hier ook een strand. Nou ja, als t zo door blijft gaan met regenen dan tenminsteSodeju.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik bedoel, halloooooo!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zand is er zo puur (heel hoog silica percentage) dat het je huid en haar super zacht maakt, dus we hebben daar lekker in de modder liggen rollenEn t heeft van die mini meertjes, of laguna's, die super warm zijn.
Oke, met haaien, maar achEn je moet een stingersuit aan, maar ach!
Zonnig ja, warm hell no!quote:
Mijn record is 14 uur naar Peru en toen ging ik al dood.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het vliegen is waarom ik maar eenmalig naar australie ben gegaan. Ik trek het niet om zolang te vliegen omdat ik niet kan slapen in een vliegtuig
Ik slaap, ik heb films, een boek.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen haaien, zelfde idee en stuk korter vliegen
Het vliegen is waarom ik maar eenmalig naar australie ben gegaan. Ik trek het niet om zolang te vliegen omdat ik niet kan slapen in een vliegtuig
Uit het vliegtuig gooien.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik slaap, ik heb films, een boek.
Alleen op de heenweg naar Hong Kong had ik een krijsnde baby voor me.
Moeten ze echt verbieden.
De vlucht naar brazilie in februari heb ik 4 uurtjes geslapen maar dat kwam door smirnoff en valiumquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thank god for movies! Lekker 5 films gekeken op de vlucht terug dit jaarquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meer zuipen. Opgelost.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:37 schreef Belsezar het volgende:
Het vreemde bij mij is als ik 24 uur niet geslapen heb kan ik op de een of andere manier niet meer doorslapen, de eerste nacht daarna word ik elke 20 a 30 minuten wakker, waarom geen idee...
Verzin dan zelf maar een bijnaamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |