Heeft ze ook een geheugen als dat van Venco?quote:
Neuh, maar volgens mij wel een tijdje tegelijk in de SC gepost enzo.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heeft ze ook een geheugen als dat van Venco?![]()
Hij heeft nog een foto waar ik ook op sta in zijn fobo, net als het romantische gerommel van onze eerste date periode.
Oh ja, das waar ook. Met zijn 40 zonder seks uitdaging.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuh, maar volgens mij wel een tijdje tegelijk in de SC gepost enzo.
Daarbij heeft ie regelmatig in SEX gepost waar Tally natuurlijk mod is.
Dat heb ik dan weer niet meegemaakt.. Vooral de gewone topics.. en daarvoor de SC'squote:Op woensdag 30 april 2014 18:55 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh ja, das waar ook. Met zijn 40 zonder seks uitdaging.
Oh die heb ik niet allemaal gelezen. Ben sowieso in die SC's nooit actief geweest.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet meegemaakt.. Vooral de gewone topics.. en daarvoor de SC's
Nee klopt iddquote:Op woensdag 30 april 2014 18:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh die heb ik niet allemaal gelezen. Ben sowieso in die SC's nooit actief geweest.
Nog steeds last van je tanden?quote:
*aait over bolletjequote:
Ja. Ondanks het feit dat ik bijna eenhoorntjes uitkots en regenboogjes poep van de medicijnenquote:
Liefquote:
Oh nou, dan heel veel sterkte.quote:
Wat is er mee dan? Gaatje ofzo?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Ondanks het feit dat ik bijna eenhoorntjes uitkots en regenboogjes poep van de medicijnenMaandag kan 'ie er pas uit
Pft, da's nog lang wachten als je zoveel last hebt. Sterkte dude!quote:Op woensdag 30 april 2014 19:16 schreef Barbusse het volgende:
Ja. Ondanks het feit dat ik bijna eenhoorntjes uitkots en regenboogjes poep van de medicijnenMaandag kan 'ie er pas uit
Nee, mijn verstandskies is doorgekomen, maar op een af andere manier beschadigd waardoor ik nu een infectie heb. Hij kan er niet uitgehaald worden voordat die infectie weg of in ieder geval minder isquote:
Thanksquote:Op woensdag 30 april 2014 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pft, da's nog lang wachten als je zoveel last hebt. Sterkte dude!
Wow klote zeg! Sterkte!quote:Op woensdag 30 april 2014 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, mijn verstandskies is doorgekomen, maar op een af andere manier beschadigd waardoor ik nu een infectie heb. Hij kan er niet uitgehaald worden voordat die infectie weg of in ieder geval minder is
[..]
Thanks
Thanks. Ik schijn een zeer hoge pijngrens te hebben volgens mijn tandarts trouwens. Raar dan dat ik nu nog steeds pijn heb ondanks de pijnstillers. Ik schijn niet eens meer te mogen autorijden, zo verdovend zijn zequote:Op woensdag 30 april 2014 20:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wow klote zeg! Sterkte!
Wat ben ik blij dat de mijne er allemaal uit zijn gehaald.
Hier hadden we meer baat gehad bij een ontstoken vinger ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:12 schreef Barbusse het volgende:
Het voordeel voor mijn collega's is wel dat ik amper praat
Ik had graag geruildquote:Op woensdag 30 april 2014 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier hadden we meer baat gehad bij een ontstoken vinger ja.
Dat valt tegen hoorquote:
Welke pijnstillers heb je dan? Tramadol ofzo?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thanks. Ik schijn een zeer hoge pijngrens te hebben volgens mijn tandarts trouwens. Raar dan dat ik nu nog steeds pijn heb ondanks de pijnstillers. Ik schijn niet eens meer te mogen autorijden, zo verdovend zijn ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |