Heeft ze ook een geheugen als dat van Venco?quote:
Neuh, maar volgens mij wel een tijdje tegelijk in de SC gepost enzo.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heeft ze ook een geheugen als dat van Venco?![]()
Hij heeft nog een foto waar ik ook op sta in zijn fobo, net als het romantische gerommel van onze eerste date periode.
Oh ja, das waar ook. Met zijn 40 zonder seks uitdaging.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuh, maar volgens mij wel een tijdje tegelijk in de SC gepost enzo.
Daarbij heeft ie regelmatig in SEX gepost waar Tally natuurlijk mod is.
Dat heb ik dan weer niet meegemaakt.. Vooral de gewone topics.. en daarvoor de SC'squote:Op woensdag 30 april 2014 18:55 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh ja, das waar ook. Met zijn 40 zonder seks uitdaging.
Oh die heb ik niet allemaal gelezen. Ben sowieso in die SC's nooit actief geweest.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet meegemaakt.. Vooral de gewone topics.. en daarvoor de SC's
Nee klopt iddquote:Op woensdag 30 april 2014 18:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh die heb ik niet allemaal gelezen. Ben sowieso in die SC's nooit actief geweest.
Nog steeds last van je tanden?quote:
*aait over bolletjequote:
Ja. Ondanks het feit dat ik bijna eenhoorntjes uitkots en regenboogjes poep van de medicijnenquote:
Liefquote:
Oh nou, dan heel veel sterkte.quote:
Wat is er mee dan? Gaatje ofzo?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Ondanks het feit dat ik bijna eenhoorntjes uitkots en regenboogjes poep van de medicijnenMaandag kan 'ie er pas uit
Pft, da's nog lang wachten als je zoveel last hebt. Sterkte dude!quote:Op woensdag 30 april 2014 19:16 schreef Barbusse het volgende:
Ja. Ondanks het feit dat ik bijna eenhoorntjes uitkots en regenboogjes poep van de medicijnenMaandag kan 'ie er pas uit
Nee, mijn verstandskies is doorgekomen, maar op een af andere manier beschadigd waardoor ik nu een infectie heb. Hij kan er niet uitgehaald worden voordat die infectie weg of in ieder geval minder isquote:
Thanksquote:Op woensdag 30 april 2014 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pft, da's nog lang wachten als je zoveel last hebt. Sterkte dude!
Wow klote zeg! Sterkte!quote:Op woensdag 30 april 2014 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, mijn verstandskies is doorgekomen, maar op een af andere manier beschadigd waardoor ik nu een infectie heb. Hij kan er niet uitgehaald worden voordat die infectie weg of in ieder geval minder is
[..]
Thanks
Thanks. Ik schijn een zeer hoge pijngrens te hebben volgens mijn tandarts trouwens. Raar dan dat ik nu nog steeds pijn heb ondanks de pijnstillers. Ik schijn niet eens meer te mogen autorijden, zo verdovend zijn zequote:Op woensdag 30 april 2014 20:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wow klote zeg! Sterkte!
Wat ben ik blij dat de mijne er allemaal uit zijn gehaald.
Hier hadden we meer baat gehad bij een ontstoken vinger ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:12 schreef Barbusse het volgende:
Het voordeel voor mijn collega's is wel dat ik amper praat
Ik had graag geruildquote:Op woensdag 30 april 2014 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier hadden we meer baat gehad bij een ontstoken vinger ja.
Dat valt tegen hoorquote:
Welke pijnstillers heb je dan? Tramadol ofzo?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thanks. Ik schijn een zeer hoge pijngrens te hebben volgens mijn tandarts trouwens. Raar dan dat ik nu nog steeds pijn heb ondanks de pijnstillers. Ik schijn niet eens meer te mogen autorijden, zo verdovend zijn ze
Diclofenac nogiets.... Maar aangezien ik al zo extreem reageer op zoiets als Ibrofuen....quote:Op woensdag 30 april 2014 20:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Welke pijnstillers heb je dan? Tramadol ofzo?
Oh ja, dat is nog ontstekingsremmend ook nog, wel zo fijn.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Diclofenac nogiets.... Maar aangezien ik al zo extreem reageer op zoiets als Ibrofuen....
Dankequote:Op woensdag 30 april 2014 20:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh ja, dat is nog ontstekingsremmend ook nog, wel zo fijn.Hoop dat je snel opknapt!
Woonde je wat dichterbij had ik je wel een paar morfine pleisters/pillen kunnen gevenquote:Op woensdag 30 april 2014 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Diclofenac nogiets.... Maar aangezien ik al zo extreem reageer op zoiets als Ibrofuen....
Thanks, but I'm solid!quote:Op woensdag 30 april 2014 21:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Woonde je wat dichterbij had ik je wel een paar morfine pleisters/pillen kunnen geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thanks, but I'm solid!Geweldige film!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De adrenaline klier![]()
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Doe eens geven!quote:Op woensdag 30 april 2014 21:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Woonde je wat dichterbij had ik je wel een paar morfine pleisters/pillen kunnen geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Doe eens geven!Ik heb ergens een hele doos staan met de zwaarste pijnstillers die je kan krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pillen, flesjes, pleisters, etc.
En het erge is, ik weet niet eens meer waar die doos is
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Gezellig Barb.quote:
Hoop niet dat buurkinderen hem te pakken hebben dan.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb ergens een hele doos staan met de zwaarste pijnstillers die je kan krijgenPillen, flesjes, pleisters, etc.
Verkocht ergens achter het centraal staionquote:Op woensdag 30 april 2014 21:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb ergens een hele doos staan met de zwaarste pijnstillers die je kan krijgenPillen, flesjes, pleisters, etc.
quote:
Ja als ik weereens het opruimvirus heb en hem tegen kom gaat hij naar de apotheekquote:Op woensdag 30 april 2014 21:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hoop niet dat buurkinderen hem te pakken hebben dan.
Maar als je gaat verhuizen en je komt hem tegen, je kunt alles het beste bij de apotheek inleveren. Zorgt voor de minste problemen en is het veiligst.
Ik heb hier nog Valium liggen en voor noodgevallen om een epileptische aanval te couperen een andere Benzo in neusspray vorm waar je vierkant van onderuit gaat. Maar ik heb het nooit echt als lekker ervaren eigenlijk. Je word er zo traag en wazig van.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:53 schreef Belsezar het volgende:
De lekkerste medicatie die ik ooit heb gehad was oxazepam. Maar dat heb ik maar 2 of 3 keer geslikt en toen begon ik het te fijn te vinden en dus de deur uit gedaan.
quote:
Zijn ze ookquote:Op woensdag 30 april 2014 21:54 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind alle medicijnen kut, en pijnstillers het ergste van allemaal.
Mwa, ik deel je mening wel hoor, dat het troep is, maar ik heb mijn anti-epileptica toch echt wel nodig hoor.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zijne ze ook
Ik had toen dat medicijn wel echt nodigMijn hart ging een stukje formule 1 racen
In Brazilie, in het dorp waar ik altijd heen ga woont een vrouw van ruim 100 jaar oud, heeft nog nooit een dokter gezien en heelt alles met dingen die ze uit het bos haalt. Ze werkt ook nog elke dag.
Zo zie je maar dat je geen medicijnen nodig hebt
Ja ok, ben ik met je eens.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mwa, ik deel je mening wel hoor, dat het troep is, maar ik heb mijn anti-epileptica toch echt wel nodig hoor.
Dat is absoluut waar, er is nog zoveel in de natuur te vinden wat geneesmiddelen betreft... zonde dat daar niet meer mee wordt gedaan.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ok, ben ik met je eens.
Al denk ik dat farma bedrijf flink zou kunnen cashen als ze bij de vrouw waar ik het over had zouden gaan kijken naar wat ze uit de natuur haalt.
Ze is een lokale legende en veel mensen gaan bij haar langs als ze kwaaltjes hebben.
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:07 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar, er is nog zoveel in de natuur te vinden wat geneesmiddelen betreft... zonde dat daar niet meer mee wordt gedaan.
Daarom is de nummer 1 verslaving in amerika dan ook voorgeschreven medicijnenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik zal niet zo snel zeggen dat je nooit medicijnen nodig zult hebben, maar er wordt te vaak makkelijk naar gegrepen? Katertje? Neem een aspirientje? Beetje down? Neem wat Xanax. Dat is niet waar medicijnen voor bedoeld zijn.
Jammer alleen dat je niet zomaar wat kunt gaan uitproberen en kijken of het helpt.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat voor elke medicatie een zelfde of beter iets in de natuur schuilt
Pffrt, in iedereen schuilt een hippie.quote:
Gelukkig voel ik niet de noodzaak om naar de USA te gaan. Doe me dan maar dat oude vrouwtje in de jungle.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daarom is de nummer 1 verslaving in amerika dan ook voorgeschreven medicijnen
Valt te lerenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je niet zomaar wat kunt gaan uitproberen en kijken of het helpt.Ik kan nog geen eetbare paddenstoel van een giftige onderscheiden.
[..]
Pffrt, in iedereen schuilt een hippie.
Bij Barb komt 'z'n innerlijke hippie tevoorschijn als infectie bij een verstandskies die doorkomt met vertraging.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:15 schreef Sinceria het volgende:
Pffrt, in iedereen schuilt een hippie.
Als ik nog eens afgelegen ga wonen dan ga ik dat zeker leren ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Valt te leren
En het is eenen mooien liedjen toch?
Same herequote:Op woensdag 30 april 2014 22:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig voel ik niet de noodzaak om naar de USA te gaan. Doe me dan maar dat oude vrouwtje in de jungle.
Ik zeg: dat moeten we vaker doen.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij Barb komt 'z'n innerlijke hippie tevoorschijn als infectie bij een verstandskies die doorkomt met vertraging.
Als ik z'n posts zo lees af en toe, heeft hij nog wat verstandskiezen te gaan, dus dat komt vast goed.quote:
Misschien is hij tegen de tijd dat hij ze allemaal kwijt is, helemaal om. Zo'n linkse, geitenwollensokkendragende boomknuffelaar als ik.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik z'n posts zo lees af en toe, heeft hij nog wat verstandskiezen te gaan, dus dat komt vast goed.
Zolang je alle lichaamsdelen die lager dan je nek zitten, maar scheert. Dan mag dat.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:29 schreef Sinceria het volgende:
Misschien is hij tegen de tijd dat hij ze allemaal kwijt is, helemaal om. Zo'n linkse, geitenwollensokkendragende boomknuffelaar als ik.
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:29 schreef Barbusse het volgende:
Fuck you, you bunch of tar biting industrialshits!
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je alle lichaamsdelen die lager dan je nek zitten, maar scheert. Dan mag dat.
Jezus, ben jij ook zo'n aan de verwachting van de vrouw tegemoetkomende halfbakken metroman die zijn borsthaar afscheert? Deceptie....quote:Op woensdag 30 april 2014 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je alle lichaamsdelen die lager dan je nek zitten, maar scheert. Dan mag dat.
Welkom jij boomknuffelaar.quote:
Nee, ik ben een stap-verder-in-de-evolutie-zijnde man zonder borsthaar.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:32 schreef Barbusse het volgende:
Jezus, ben jij ook zo'n aan de verwachting van de vrouw tegemoetkomende halfbakken metroman die zijn borsthaar afscheert? Deceptie....
Vandaar dat je getrouwd bent en ambtenaar bent. Sounds legit.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik ben een stap-verder-in-de-evolutie-zijnde man zonder borsthaar.
Je gaat praten als Godtje als je onder de verdovende middelen zit...quote:Op woensdag 30 april 2014 22:34 schreef Barbusse het volgende:
Vandaar dat je getrouwd bent en ambtenaar bent. Sounds legit.
Je hebt gelijk. Ik trouwens ook. Mea maxima culpa voor de paars gekleurde kronkelende werkelijkheid.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gaat praten als Godtje als je onder de verdovende middelen zit...
Maar dan wel een Godtje die op de achtergrond stiekem naar hippie muziek aan het luisteren is.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gaat praten als Godtje als je onder de verdovende middelen zit...
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Maar dan wel een Godtje die op de achtergrond stiekem naar hippie muziek aan het luisteren is.
Da's heul geen hippiemuziek.quote:
Dit ook niet. Fuck expectations.quote:
Dick Dale!quote:
The Clashquote:
Heerlijk ditquote:Op woensdag 30 april 2014 22:46 schreef AirwiN het volgende:
Al vind ik het meer de tijd voor dit soort muziek...
Misschien maar goed ook, voor je het weet leidt je infectie tot zoiets...quote:Op woensdag 30 april 2014 23:00 schreef Barbusse het volgende:
Heerlijk dit
Godver, nu wil ik liefde bedrijven, maar mijn meiske is aan het werk
Je humor wordt er ook niet beter op zeg.quote:
Kloptquote:Op woensdag 30 april 2014 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je humor wordt er ook niet beter op zeg.
Nits!quote:Op woensdag 30 april 2014 23:09 schreef Barbusse het volgende:
KloptSad thing is, I know
Dus ik ga slapen
Will do, mate. En om even terug te komen op je "grapjes", naast alcohol mag ik ook geen pittig eten hebbenquote:
Whud?quote:
Utrecht is altijd tof.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:51 schreef Cue_ het volgende:
Net erg leuke avond gehad in Utrecht.. Op Sterk Water![]()
Moet zeggen dat ik de zaal en de schouwburg best mooi vond. De kleine zaal (blauwe) heeft een leuke sfeerquote:
Jaquote:
Meneer Dudok wist wel hoe hij gebouwen moest ontwerpen. Ben alleen in de grote zaal geweest een paar keer, fijne zaal.quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik de zaal en de schouwburg best mooi vond. De kleine zaal (blauwe) heeft een leuke sfeer
Ughquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kreeg net wel een gratis red bull. Maar dat vind ik niet lekker
Ik ben er volgende week de hele weekquote:
Goed om te wetenquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Meneer Dudok wist wel hoe hij gebouwen moest ontwerpen. Ben alleen in de grote zaal geweest een paar keer, fijne zaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |