Vergeet mijn postcount nietquote:Op woensdag 30 april 2014 17:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je mag niet oproepen tot geweld. verder meot je gewoon je mening kunnen geven. Dus deze twee voorbeelden vallen wel degelijk onder de vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:42 schreef padlarf het volgende:
TS snapt niet wat vrijheid van meningsuiting inhoudt.
Het betekent namelijk niet meer dan dat de overheid jou niet van tevoren mag verbieden je op een bepaalde manier te uiten. Niet dat je alles mag zeggen zonder consequentie.
Shit, je hebt gelijk, je bent inderdaad veel beter.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vergeet mijn postcount niet
Teven SimplyAlex:
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 1.796 (gemiddeld 12 per dag)
Heb je last van constipatieproblemen dat je zo'n kort lontje hebt?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:45 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Alsof ik elke dwaas op dit forum moet kennen ... en vooral dat je stoer probeert te doen met de tijd dat je al op FOK actief bent .... achterlijke josti met dwangneuroses dat je bent! Je bent zeker ook vette matties met Yvonne en Danny ... ga foto's van jouw zusje maken, vage gast!
Waar precies praat ik racistische uitspraken goed?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:42 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
En jij bent?
Verder kan je bij een OP waarin racistische uitspraken worden goedgepraat, verwachten dat er een tegenreactie komt. Dat jij blijkbaar geen moeite hebt met de OP is jouw feest
Dankjequote:Op woensdag 30 april 2014 17:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Shit, je hebt gelijk, je bent inderdaad veel beter.
Dus een mening hebben over buitenlanders is aanzetten tot haat?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:43 schreef Tja..1986 het volgende:
Het verbod op aanzetten tot haat is in Nederland gewoon een beperking van de vrijheid van meningsuiting. Altijd al zo geweest.
Ik geef je net letterlijk de definitie van vrijheid van meningsuiting. Dak kun je nee zeggen, maar dan heb je het dus gewoon niet goed begrepen.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:47 schreef very het volgende:
[..]
Je mag niet oproepen tot geweld. verder meot je gewoon je mening kunnen geven. Dus deze twee voorbeelden vallen wel degelijk onder de vrijheid van meningsuiting.
Ik heb even je begeleider ingelicht over je postgedrag.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:45 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Alsof ik elke dwaas op dit forum moet kennen ... en vooral dat je stoer probeert te doen met de tijd dat je al op FOK actief bent .... achterlijke josti met dwangneuroses dat je bent! Je bent zeker ook vette matties met Yvonne en Danny ... ga foto's van jouw zusje maken, vage gast!
Privé geldt het verbod ook. Wat die man uit duindorp heeft gezegd weet ik niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:49 schreef very het volgende:
[..]
Dus een mening hebben over buitenlanders is aanzetten tot haat?
Dus een mening hebben over een bepaalde webshop is aanzetten tot haat naar die webshop?
Hij zegt toch niet: DEEL ALLEMAAL MIJN MENING! KOM, LATEN WE IEDEREEN HATEN!
Daarbij was voorbeeld 2 een privé-gesprek.
Door deze voorbeelden in jouw OP te noemen als redenen dat de vrijheid van meningsuiting niet meer bestaat ... beide voorbeelden betreffen racisme. Racisme goedpraten onder het mom van vrijheid van meningsuiting .... heel dubieusquote:Op woensdag 30 april 2014 17:47 schreef very het volgende:
[..]
Waar precies praat ik racistische uitspraken goed?
Als je elke keer achteraf wordt aangeklaagd dan ontnemen ze dus steeds meer de mogelijkheid tot het uiten van je mening.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:49 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik geef je net letterlijk de definitie van vrijheid van meningsuiting. Dak kun je nee zeggen, maar dan heb je het dus gewoon niet begrepen.
Vrijheid van meningsuiting = de overheid mag jou niet van tevoren de mogelijkheid ontnemen je mening te uiten.
lees de disclaimer onderin de post anders even voor het gemakquote:Op woensdag 30 april 2014 17:51 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Door deze voorbeelden in jouw OP te noemen als redenen dat de vrijheid van meningsuiting niet meer bestaat ... beide voorbeelden betreffen racisme. Racisme goedpraten onder het mom van vrijheid van meningsuiting .... heel dubieus
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:51 schreef very het volgende:
[..]
Als je elke keer achteraf wordt aangeklaagd dan ontnemen ze dus steeds meer de mogelijkheid tot het uiten van je mening.
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb even je begeleider ingelicht over je postgedrag.
Hij was zeer teleurgesteld dat je nu alwéér over de schreef gaat.
Klopt. Jij verwart vrijheid van meningsuiting (werkelijkheid) met absolute vrijheid van meningsuiting (wens?).quote:Op woensdag 30 april 2014 17:52 schreef very het volgende:
[..]
Je bent het daar niet mee eens, begrijp ik hier uit?
Dus een soort van: het mag wel, maar we pakken je wel als je het daadwerkelijk doetquote:Op woensdag 30 april 2014 17:51 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee, want er is nog steeds geen sprake van controle vooraf
quote:Vrijheid van meningsuiting wordt vaak beschouwd als een integraal concept in democratieën. De vrijheid om zonder angst voor vervolging je mening te kunnen uiten staat expliciet vermeld in de Universele verklaring van de rechten van de mens.
Dat is met alles zo. Je kan ook niet veroordeeld worden voor een misdaad die je nog niet begaan bent.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:55 schreef very het volgende:
[..]
Dus een soort van: het mag wel, maar we pakken je wel als je het daadwerkelijk doet
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |