quote:*
De vrijheid om zonder angst voor vervolging je mening te kunnen uiten.
(expliciet vermeld in de Universele verklaring van de rechten van de mens).
Ik wist dat jij zoiets zou zeggen; jij wordt blind als er racisme in het spel isquote:Op woensdag 30 april 2014 17:35 schreef deadprez het volgende:
Racisme moet aangepakt worden, niks mis mee.
Mooie burka'squote:Op woensdag 30 april 2014 17:38 schreef SimplyAlex het volgende:
Foto van TS met zijn broer:
[ afbeelding ]
Ook in een privé telefoongesprek ja?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:35 schreef deadprez het volgende:
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:38 schreef SimplyAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat we alle mensen die racistisch zijn moeten discrimineren.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:35 schreef deadprez het volgende:
Nou ja, mijn post was natuurlijk ook wel een beetje bedoeld om reacties uit te lokken. Ik vind het in het geval van die basketbalgast wel erg overdreven allemaal, maar dat er aangifte gedaan is tegen die tokkie uit Duindorp vind ik niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:36 schreef very het volgende:
[..]
Ik wist dat jij zoiets zou zeggen; jij wordt blind als er racisme in het spel is
Ik ben ook tegen racisme, maar ik ben wel voor vrijheid van meningsuiting.
Hihaho, denk je nou serieus dat je grappig bent/danwel iets bijdraagt aan dit forum?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:38 schreef SimplyAlex het volgende:
[ afbeelding ]
En jij bent?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hihaho, denk je nou serieus dat je grappig bent/danwel iets bijdraagt aan dit forum?
Valt de buschauffeur uitschelden voor kankerlijer niet onder de vrijheid van meningsuiting?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:42 schreef padlarf het volgende:
TS snapt niet wat vrijheid van meningsuiting inhoudt.
Het betekent namelijk niet meer dan dat de overheid jou niet van tevoren mag verbieden je op een bepaalde manier te uiten. Niet dat je alles mag zeggen zonder consequentie.
Waarom mag hij niet gewoon zeggen wat hij vind als men er naar vraagt?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, mijn post was natuurlijk ook wel een beetje bedoeld om reacties uit te lokken. Ik vind het in het geval van die basketbalgast wel erg overdreven allemaal, maar dat er aangifte gedaan is tegen die tokkie uit Duindorp vind ik niet zo'n probleem.
Als nietszeggende kutnewb gaan vragen wie ik benquote:Op woensdag 30 april 2014 17:42 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
En jij bent?
Verder kan je bij een OP waarin racistische uitspraken worden goedgepraat, verwachten dat er een tegenreactie komt. Dat jij blijkbaar geen moeite hebt met de OP is jouw feest
Mag best, maar dan kun je ook een reactie verwachten. Een aanklacht aan je broek, in dit geval.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:43 schreef very het volgende:
[..]
Waarom mag hij niet gewoon zeggen wat hij vind als men er naar vraagt?
geregistreerd op: maandag 24 september 2012 @ 19:43quote:Op woensdag 30 april 2014 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als nietszeggende kutnewb gaan vragen wie ik ben
Meid gooi jezelf weg
Alsof ik elke dwaas op dit forum moet kennen ... en vooral dat je stoer probeert te doen met de tijd dat je al op FOK actief bent .... achterlijke josti met dwangneuroses dat je bent! Je bent zeker ook vette matties met Yvonne en Danny ... ga foto's van jouw zusje maken, vage gast!quote:Op woensdag 30 april 2014 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als nietszeggende kutnewb gaan vragen wie ik ben
Meid gooi jezelf weg
Doe eens rustig man, kneusje.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:45 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Alsof ik elke dwaas op dit forum moet kennen ... en vooral dat je stoer probeert te doen met de tijd dat je al op FOK actief bent .... achterlijke josti met dwangneuroses dat je bent! Je bent zeker ook vette matties met Yvonne en Danny ... ga foto's van jouw zusje maken, vage gast!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |