Een heel seizoen met de Jong en Zivkovic doorkomen is wel een extreem grote gok ja. Je hebt gelijk. Sigthorsson blijven.quote:
Omdat - ook dit seizoen weer- is gebleken dat je op 2 spitsen geen toleisend seizoen kunt afwerken.quote:
Graag, ik wil mij nog wel kunnen blijven ergeren.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Een heel seizoen met de Jong en Zivkovic doorkomen is wel een extreem grote gok ja. Je hebt gelijk. Sigthorsson blijven.
Verdediger kan ook zeker geen kwaad, Blind moet nou eens en voor altijd weg van de backpositie, hij speelt daar gewoon altijd een stuk matiger dan op het middenveld.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Valt wel mee. Spits, buitenspeler en een middenvelder.
Voornamelijk een spits.
Siggy, Serero en Van Rhijn moeten gewoon allemaal blijvenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Graag, ik wil mij nog wel kunnen blijven ergeren.
Met 2 spitsen is het echt heel link. Als De jong geblesseerd raakt kan je niet eens rouleren.quote:
Zeker, Poulsen, Vermeer, de Sa en Lukoki ook.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Siggy, Serero en Van Rhijn moeten gewoon allemaal blijven
Breedte hebben we dan genoeg in de selectie. Goed planquote:Op woensdag 30 april 2014 15:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeker, Poulsen, Vermeer, de Sa en Lukoki ook.
Tuurlijk welquote:Op woensdag 30 april 2014 15:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat - ook dit seizoen weer- is gebleken dat je op 2 spitsen geen toleisend seizoen kunt afwerken.
Ze gaan denk ik na de voorbereiding inventariseren wat erbij moet komen. Ik sluit niet eens uit dat ze Lukoki en Dijks ineens als backup gaan beschouwen.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verdediger kan ook zeker geen kwaad, Blind moet nou eens en voor altijd weg van de backpositie, hij speelt daar gewoon altijd een stuk matiger dan op het middenveld.
Poulsen mag van mij blijven hoor, graag zelfsquote:Op woensdag 30 april 2014 15:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik verwacht eerlijk gezegd ook geen spectaculaire dingen.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ze gaan denk ik na de voorbereiding inventariseren wat erbij moet komen. Ik sluit niet eens uit dat ze Lukoki en Dijks ineens als backup gaan beschouwen.
Als er al aankopen zullen komen zal het in de categorie Sana, Duarte en van der Hoorn gebeurenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik verwacht eerlijk gezegd ook geen spectaculaire dingen.
Siggy weg doen en een andere speler in de spits zetten als backup, bijvoorbeeld Schöne.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Een heel seizoen met de Jong en Zivkovic doorkomen is wel een extreem grote gok ja. Je hebt gelijk. Sigthorsson blijven.
Siggy niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Siggy, Serero en Van Rhijn moeten gewoon allemaal blijven
De Sa en Lukoki zeker weg doen.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |