Een heel seizoen met de Jong en Zivkovic doorkomen is wel een extreem grote gok ja. Je hebt gelijk. Sigthorsson blijven.quote:
Omdat - ook dit seizoen weer- is gebleken dat je op 2 spitsen geen toleisend seizoen kunt afwerken.quote:
Graag, ik wil mij nog wel kunnen blijven ergeren.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Een heel seizoen met de Jong en Zivkovic doorkomen is wel een extreem grote gok ja. Je hebt gelijk. Sigthorsson blijven.
Verdediger kan ook zeker geen kwaad, Blind moet nou eens en voor altijd weg van de backpositie, hij speelt daar gewoon altijd een stuk matiger dan op het middenveld.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Valt wel mee. Spits, buitenspeler en een middenvelder.
Voornamelijk een spits.
Siggy, Serero en Van Rhijn moeten gewoon allemaal blijvenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Graag, ik wil mij nog wel kunnen blijven ergeren.
Met 2 spitsen is het echt heel link. Als De jong geblesseerd raakt kan je niet eens rouleren.quote:
Zeker, Poulsen, Vermeer, de Sa en Lukoki ook.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Siggy, Serero en Van Rhijn moeten gewoon allemaal blijven
Breedte hebben we dan genoeg in de selectie. Goed planquote:Op woensdag 30 april 2014 15:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeker, Poulsen, Vermeer, de Sa en Lukoki ook.
Tuurlijk welquote:Op woensdag 30 april 2014 15:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat - ook dit seizoen weer- is gebleken dat je op 2 spitsen geen toleisend seizoen kunt afwerken.
Ze gaan denk ik na de voorbereiding inventariseren wat erbij moet komen. Ik sluit niet eens uit dat ze Lukoki en Dijks ineens als backup gaan beschouwen.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verdediger kan ook zeker geen kwaad, Blind moet nou eens en voor altijd weg van de backpositie, hij speelt daar gewoon altijd een stuk matiger dan op het middenveld.
Poulsen mag van mij blijven hoor, graag zelfsquote:Op woensdag 30 april 2014 15:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik verwacht eerlijk gezegd ook geen spectaculaire dingen.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ze gaan denk ik na de voorbereiding inventariseren wat erbij moet komen. Ik sluit niet eens uit dat ze Lukoki en Dijks ineens als backup gaan beschouwen.
Als er al aankopen zullen komen zal het in de categorie Sana, Duarte en van der Hoorn gebeurenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik verwacht eerlijk gezegd ook geen spectaculaire dingen.
Siggy weg doen en een andere speler in de spits zetten als backup, bijvoorbeeld Schöne.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Een heel seizoen met de Jong en Zivkovic doorkomen is wel een extreem grote gok ja. Je hebt gelijk. Sigthorsson blijven.
Siggy niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Siggy, Serero en Van Rhijn moeten gewoon allemaal blijven
De Sa en Lukoki zeker weg doen.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou ik zou zeggen, do it!quote:Op woensdag 30 april 2014 16:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het was compleet geweest als je we will rock you erbij had gezet
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:09 schreef Planga het volgende:
de Sa
Lukoki
Sigthorsson
Hoorn
Bojan
Dijks
Vermeer
Ligeon
Sana
Poulsen
Boccara
Castillion &
Hoesen
Oprotten of verhuren
8 van de spelers die je noemt staan elke wedstrijd of in de basis of zitten op de bank bij ons. Wou je die lekker gaan vervangen door allemaal jeugdspelers zonder ervaring?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:09 schreef Planga het volgende:
de Sa
Lukoki
Sigthorsson
Hoorn
Bojan
Dijks
Vermeer
Ligeon
Sana
Poulsen
Boccara
Castillion &
Hoesen
Oprotten of verhuren
Wordt nog een lange zomerstop zoquote:Op woensdag 30 april 2014 16:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
8 van de spelers die je noemt staan elke wedstrijd of in de basis of zitten op de bank bij ons. Wou je die lekker gaan vervangen door allemaal jeugdspelers zonder ervaring?
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:09 schreef Planga het volgende:
de Sa
Lukoki
Sigthorsson
Hoorn
Bojan
Dijks
Vermeer
Ligeon
Sana
Poulsen
Boccara
Castillion &
Hoesen
Oprotten of verhuren
Welke dan? Sowieso heeft geen enkele speler in dat rijtje de kwaliteiten voor Ajax.. Doorselecteren en doorgroeien aub. 4 jaar op rij, we moeten mijlenver voorlopen op de concurrentie!quote:Op woensdag 30 april 2014 16:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
8 van de spelers die je noemt staan elke wedstrijd of in de basis of zitten op de bank bij ons. Wou je die lekker gaan vervangen door allemaal jeugdspelers zonder ervaring?
quote:Op woensdag 30 april 2014 18:48 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb alles kunnen redden, morgenmiddag Ajax Zingt Shaffy online
Hoesen mag net wel een kans krijgen. Poulsen mag ook blijven, hij brengt ervaring met zich mee en kan andere spelers beter maken. Ligeon is niet slechter dan Van Rhijn. Vermeer is slecht maar je moet toch een tweede keeper hebben die wat ervaring heeft, al moet Frank de Boer stoppen met de tweede keeper laten spelen in bekerwedstrijden.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:09 schreef Planga het volgende:
de Sa
Lukoki
Sigthorsson
Hoorn
Bojan
Dijks
Vermeer
Ligeon
Sana
Poulsen
Boccara
Castillion &
Hoesen
Oprotten of verhuren
Top!quote:Op woensdag 30 april 2014 18:48 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb alles kunnen redden, morgenmiddag Ajax Zingt Shaffy online
Nee dan moet je Leiwakabessy en Hupperts halenquote:Op woensdag 30 april 2014 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je op het huidige niveau wil blijven steken moet je vooral Van Dijk en Narsingh halen
Van Dijk is beter dan Denswil en je moet toch volwaardige vervangers hebben van Moisander en Veltman anders krijg je bekerfinale toestanden.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je op het huidige niveau wil blijven steken moet je vooral Van Dijk en Narsingh halen
Wat een gelul. Alsof iedereen in de Ajax jeugd wel de kwaliteiten voor Ajax heeft. Als dat er 2 a 3 per jaar zijn mag je al spreken van een godswonder. En dan hopen dat er 1 tussen zit met boven-gemiddelde kwaliteitenquote:Op woensdag 30 april 2014 18:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Welke dan? Sowieso heeft geen enkele speler in dat rijtje de kwaliteiten voor Ajax.. Doorselecteren en doorgroeien aub. 4 jaar op rij, we moeten mijlenver voorlopen op de concurrentie!
Als je Ajax naar een hoger niveau wil tillen zal je toch zo te werk moeten gaan. Iedereen die niet mee kan zal moeten vertrekken. Je kan niet semi-goede spelers behouden een daarmee aan de slag gaan. Dus de beste spelers uit de jeugd houd je, de rest zal een andere club moeten zoeken.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:00 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Wat een gelul. Alsof iedereen in de Ajax jeugd wel de kwaliteiten voor Ajax heeft. Als dat er 2 a 3 per jaar zijn mag je al spreken van een godswonder. En dan hopen dat er 1 tussen zit met boven-gemiddelde kwaliteiten
Die spelers allemaal laten oprotten slaat nergens op.
Nee dat is fantasieland. Dat is nooit bij Ajax geweest, ook niet in de gloriejaren. Ook niet bij een Bayern.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je Ajax naar een hoger niveau wil tillen zal je toch zo te werk moeten gaan. Iedereen die niet mee kan zal moeten vertrekken. Je kan niet semi-goede spelers behouden een daarmee aan de slag gaan. Dus de beste spelers uit de jeugd houd je, de rest zal een andere club moeten zoeken.
Tadic is best wel overschat. Zou het bij Ajax niet redden.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:53 schreef Shreyas het volgende:
Voor elke linie mag Ajax nog wel een speler halen. Op het middenveld is Ziyech misschien een optie. En verder zou ik de optie Tadic ook niet verkeerd vinden. Misschien ook nog kijken of we Narsingh van PSV kunnen overnemen.
Wat betreft de verdediging, tja het is lastig, want in de eredivisie speelt niet eentje die er echt bovenuit steekt. Een man met ervaring zoals Johnny Heitinga misschien, of kijken of Virgil van Dijk gehaald kan worden. Een verdediger met wat lengte (1.93m) zou niet verkeerd zijn.
Gelul, Ajax heeft ook in het verleden regelmatig hun mindere jeugdspelers verhuurdquote:Op woensdag 30 april 2014 19:12 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Nee dat is fantasieland. Dat is nooit bij Ajax geweest, ook niet in de gloriejaren. Ook niet bij een Bayern.
quote:Op woensdag 30 april 2014 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tadic is best wel overschat. Zou het bij Ajax niet redden.
De Sa, Sigi, Hoorn, Bojan, Vermeer, Ligeon, Poulsen. Telde verkeerd, zijn er 7. Kwaliteiten voor Ajax of niet, je kan die moeilijk verkopen en vervolgens niet met het probleem blijven zitten dat je te weinig spelers hebt. Zoiets kan toch alleen maar geleidelijk gaan? Bovendien neem je dan concurrentie weg voor een aantal spelers, en concurrentie werkt alleen maar bevorderlijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Welke dan? Sowieso heeft geen enkele speler in dat rijtje de kwaliteiten voor Ajax.. Doorselecteren en doorgroeien aub. 4 jaar op rij, we moeten mijlenver voorlopen op de concurrentie!
De Sa, Ligeon en Poulsen heb je jeugdspelers voor. Vermeer en Sigthorsson koop je vervangers voor en van der Hoorn blijft gewoon, hoe kut ook voor hem (en ons) maar Ajax wil gewoon 2 rechter centrale verdedigers hebben.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De Sa, Sigi, Hoorn, Bojan, Vermeer, Ligeon, Poulsen. Telde verkeerd, zijn er 7. Kwaliteiten voor Ajax of niet, je kan die moeilijk verkopen en vervolgens niet met het probleem blijven zitten dat je te weinig spelers hebt. Zoiets kan toch alleen maar geleidelijk gaan? Bovendien neem je dan concurrentie weg voor een aantal spelers, en concurrentie werkt alleen maar bevorderlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |