SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sterling is op dit moment veruit de beste speler onder 20 jaar.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ah dit zijn je argumenten goed hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 15:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
Je praat dus gewoon onzin en hebt weinig verstand van voetbal.![]()
Zou goed kunnen maar laten we eens even afwachten waar die over een paar jaar staat.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:08 schreef inslagenreuring het volgende:
Sterling is op dit moment veruit de beste speler onder 20 jaar.![]()
Ga anders gewoon even weg van dit forum of zo, met je onzin praat over Serero/Gerrard etc.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah dit zijn je argumenten goed hoor![]()
Maar dat argument kan je op elke speler toepassen. Zo valt er helemaal niets meer over te discussiėren.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou goed kunnen maar laten we eens even afwachten waar die over een paar jaar staat.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Haha jij moet haast wel 16/17 jaar oud zijn anders dan is het echt treurigquote:Op woensdag 30 april 2014 15:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ga anders gewoon even weg van dit forum of zo, met je onzin praat over Serero/Gerrard etc.![]()
Het is geen makkelijke mannetje geweest in het verleden en hoeveel kinderen heeft hij onderhand?quote:Op woensdag 30 april 2014 15:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar dat argument kan je op elke speler toepassen. Zo valt er helemaal niets meer over te discussiėren.Hij kan zeker goed voetballen maar het moet ook goed tussen de oren zitten al lijkt hij het nu redelijk op de rails te hebben
![]()
Jij moet haast wel 16/17 jaar zijn, want je bent hier altijd en hebt wss schoolvakantie of zo.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Haha jij moet haast wel 16/17 jaar oud zijn anders dan is het echt treurig![]()
Ronaldo ook maar even afwachten tot hij 34 is dan.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar dat argument kan je op elke speler toepassen. Zo valt er helemaal niets meer over te discussiėren.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Je vind je moeder zeker ook lastig omdat ze kinderen heeft?quote:Op woensdag 30 april 2014 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is geen makkelijke mannetje geweest in het verleden en hoeveel kinderen heeft hij onderhand?Hij kan zeker goed voetballen maar het moet ook goed tussen de oren zitten al lijkt hij het nu redelijk op de rails te hebben
Oh.![]()
Gelukkig vul jij hem aan met je ongelooflijke kennisquote:Op woensdag 30 april 2014 15:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
Je praat dus gewoon onzin en hebt weinig verstand van voetbal.![]()
1 kind heeft hij nu. Kan het ook prima onderhouden qua geld me dunkt.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is geen makkelijke mannetje geweest in het verleden en hoeveel kinderen heeft hij onderhand?Hij kan zeker goed voetballen maar het moet ook goed tussen de oren zitten al lijkt hij het nu redelijk op de rails te hebben
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Arrogante TT.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Klopt en ik heb ook een uitkeringquote:Op woensdag 30 april 2014 15:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij moet haast wel 16/17 jaar zijn, want je bent hier altijd en hebt wss schoolvakantie of zo.![]()
Maar je kan toch wel stellen dat Sterling een goede speler is, daar hoef je toch niet voor af te wachten? Dat is nu toch zelfs al zo, ondanks zijn leeftijd?quote:Op woensdag 30 april 2014 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou goed kunnen maar laten we eens even afwachten waar die over een paar jaar staat.Charlie: How's it going in there?
Realistische opstelling voor volgend seizoen:
---------------------Cillessen------------------
Van Rhijn-Veltman-Denswil-Boilesen
------------------------Blind---------------------
---------Klaassen-----------Ziyech----------
Fischer-----------De Jong----------Kishna![]()
Klopt maar Bojan was op die leeftijd volgens sommige ook een goede spelerquote:Op woensdag 30 april 2014 15:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar je kan toch wel stellen dat Sterling een goede speler is, daar hoef je toch niet voor af te wachten? Dat is nu toch zelfs al zo, ondanks zijn leeftijd?![]()
Ziyech gaat naar Feyenoord.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Laudrupquote:Op woensdag 30 april 2014 15:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Aub geen Rijkaard bij vertrek Frank![]()
Dan heb je nog steeds Frankquote:Op woensdag 30 april 2014 15:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Aub geen Rijkaard bij vertrek Frank
xd[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ziyech, zet die maar uit je hoofd want die gaat naar AZ/ Feyenoord.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:14 schreef Syntix het volgende:
Realistische opstelling voor volgend jaar:
Fischer-----------De Jong----------KishnaCharlie: How's it going in there?
Martinez is een vriendje van Cruijfquote:Op woensdag 30 april 2014 15:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Aub geen Rijkaard bij vertrek Frank![]()
Lijkt me sterk dat ze daar geld voor gaan neerleggen en bovendien Everton >>>>> Ajax helaasquote:Op woensdag 30 april 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Martinez is een vriendje van Cruijf![]()
Waarom zou hij naar subtoppers gaan als hij ook naar een topclub kan?quote:Op woensdag 30 april 2014 15:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ziyech, zet die maar uit je hoofd want die gaat naar AZ/ Feyenoord.Oh.![]()
Bojan met zijn invalbeurtjes bedoel je?quote:Op woensdag 30 april 2014 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt maar Bojan was op die leeftijd volgens sommige ook een goede speler
Sterling staat wekelijks te presteren bij Liverpool in de basis. Dan ben je gewoon al een gevestigde speler.
Fischer, ongeveer zelfde leeftijd, daar moeten we nog even mee wachten.Charlie: How's it going in there?
Misschien om een tussenstap te maken?quote:Op woensdag 30 april 2014 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou hij naar subtoppers gaan als hij ook naar een topclub kan?![]()
Frenkquote:Op woensdag 30 april 2014 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb je nog steeds Frank
xd
xdRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op woensdag 30 april 2014 15:14 schreef Syntix het volgende:
Realistische opstelling voor volgend seizoen:
Fischer-----------De Jong----------Kishna![]()
![]()
Waarvan akte.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Een tussenstap van Heerenveen naar Ajax is dus echt niet nodig hčquote:Op woensdag 30 april 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien om een tussenstap te maken?. Heerenveen staat nota bene hoger dan AZ
Oh.![]()
Hij bedoelt Jo.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is de grap ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jo de Jong?
http://www.binnenlandsbes(...)vonden.8968873.lynkxReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jo den Jongquote:Op woensdag 30 april 2014 15:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jo de Jong?
http://www.binnenlandsbes(...)vonden.8968873.lynkx![]()
Oh jee een goede aankoop. Dat moet niet kunnen hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon die Martinez van Efferten halenRED ONS HENNIEGOD![]()
Die speelt liever tegen Saushemptonquote:Op woensdag 30 april 2014 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon die Martinez van Efferten halen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Saufhempten en kristel palets.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die speelt liever tegen SaushemptonCharlie: How's it going in there?
Zo moet het ongeveer staan volgend seizoen.
--------------Tadic-----------Ziyech----------
Cuenca-----------Bojan----------KerlonReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Heeft 1 van de 2 ook zijn debuut gemaakt voor Ajax 1?quote:Charlie: How's it going in there?
Ik hoop volgend jaar op deze opstelling:
Neuer
Azpilicueta - Godin - Silva - Alba
Schweinsteiger - Isco - Gundogan
Messi - Berg - Zivkovic[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daar speelde hij iigquote:Op woensdag 30 april 2014 15:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze Eduardo deed het wel aardig bij Parmaham toch ?![]()
Als mensen met Cuenca, Bojan en Kerlon aankomen kan ik het niet laten
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 30 april 2014 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neuer
Messi - Berg - Zivkovic![]()
Nieuwe nummer 10?Charlie: How's it going in there?
geen Xabi Alonso erin zetten, maar wel zo'n kutdwergquote:Op woensdag 30 april 2014 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neuer
Messi - Berg - Zivkovicjij snapt ook al niks van voetbal he
![]()
![]()
Haha nee. Wel jammer, had die Kerlon met z'n befaamde zeehondendribbel wel graag op die manier de winnende in de Kuip zien maken.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heeft 1 van de 2 ook zijn debuut gemaakt voor Ajax 1?'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Nee joh. Is alleen maar uitgeleend geweest aan Serie B clubjes en speelt nu op huur bij OFI Kreta.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze Eduardo deed het wel aardig bij Parmaham toch ?
Kut vriendendienstjes van Jol.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Je kunt beter Cillessen opstellen als je zag hoe Neuer gisteren speeldequote:
Neuer kan niet tegen druk, dat zag je gisterenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neuer
Messi - Berg - Zivkovic![]()
Volgend jaar toch Excelsior op het hoogste niveau achterlijkequote:
Ken je ze dan eindelijk zien staanRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zal Berg eruit halen, dat was om inslagenreuring tevreden te stellenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
geen Xabi Alonso erin zetten, maar wel zo'n kutdwergjij snapt ook al niks van voetbal he
Altijd leuk , Juve Stabia uitquote:Op woensdag 30 april 2014 15:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee joh. Is alleen maar uitgeleend geweest aan Serie B clubjes en speelt nu op huur bij OFI Kreta.
Kut vriendendienstjes van Jol.RED ONS HENNIEGOD![]()
Berg doet het ook goed in Griekenland het zou daarom een logische aankoop zijnquote:Op woensdag 30 april 2014 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal Berg eruit halen, dat was om inslagenreuring tevreden te stellen![]()
Kerlon is gehuurd met een verrotte kniequote:Op woensdag 30 april 2014 15:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Haha nee. Wel jammer, had die Kerlon met z'n befaamde zeehondendribbel wel graag op die manier de winnende in de Kuip zien maken.
Tekenend, zo'n one-trick-pony halen en dan nooit debuteren.
Had het wel een keer willen zien inderdaad! Dat dan weer wel.Charlie: How's it going in there?
Gundogan is ook maar de vraag of hij ooit op niveau terugkomt.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal Berg eruit halen, dat was om inslagenreuring tevreden te stellenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Forum Opties Forumhop: Hop naar: