Oh jee een goede aankoop. Dat moet niet kunnen hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon die Martinez van Efferten halen
Die speelt liever tegen Saushemptonquote:Op woensdag 30 april 2014 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon die Martinez van Efferten halen
Saufhempten en kristel palets.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die speelt liever tegen Saushempton
Heeft 1 van de 2 ook zijn debuut gemaakt voor Ajax 1?quote:
Daar speelde hij iigquote:Op woensdag 30 april 2014 15:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze Eduardo deed het wel aardig bij Parmaham toch ?
quote:Op woensdag 30 april 2014 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop volgend jaar op deze opstelling:
Neuer
Azpilicueta - Godin - Silva - Alba
Schweinsteiger - Isco - Gundogan
Messi - Berg - Zivkovic
geen Xabi Alonso erin zetten, maar wel zo'n kutdwergquote:Op woensdag 30 april 2014 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neuer
Messi - Berg - Zivkovic
Haha nee. Wel jammer, had die Kerlon met z'n befaamde zeehondendribbel wel graag op die manier de winnende in de Kuip zien maken.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heeft 1 van de 2 ook zijn debuut gemaakt voor Ajax 1?
Nee joh. Is alleen maar uitgeleend geweest aan Serie B clubjes en speelt nu op huur bij OFI Kreta.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze Eduardo deed het wel aardig bij Parmaham toch ?
Je kunt beter Cillessen opstellen als je zag hoe Neuer gisteren speeldequote:
Neuer kan niet tegen druk, dat zag je gisterenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neuer
Messi - Berg - Zivkovic
Volgend jaar toch Excelsior op het hoogste niveau achterlijkequote:
Ik zal Berg eruit halen, dat was om inslagenreuring tevreden te stellenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
geen Xabi Alonso erin zetten, maar wel zo'n kutdwergjij snapt ook al niks van voetbal he
Altijd leuk , Juve Stabia uitquote:Op woensdag 30 april 2014 15:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee joh. Is alleen maar uitgeleend geweest aan Serie B clubjes en speelt nu op huur bij OFI Kreta.
Kut vriendendienstjes van Jol.
Berg doet het ook goed in Griekenland het zou daarom een logische aankoop zijnquote:Op woensdag 30 april 2014 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal Berg eruit halen, dat was om inslagenreuring tevreden te stellen
Kerlon is gehuurd met een verrotte kniequote:Op woensdag 30 april 2014 15:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Haha nee. Wel jammer, had die Kerlon met z'n befaamde zeehondendribbel wel graag op die manier de winnende in de Kuip zien maken.
Gundogan is ook maar de vraag of hij ooit op niveau terugkomt.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal Berg eruit halen, dat was om inslagenreuring tevreden te stellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |