maar ik kon vandaag welquote:Op woensdag 30 april 2014 14:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij zou vrijdag of maandag gaan, dan kan ik niet
Nog tijd zat tochquote:
quote:
Normaal staan er toch wel een paar mensen op het lijstje na een paar topicsquote:
Incl. ibu?quote:
Bij Ithyphallophobia heb je niets aan een man hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat valt nog te overzien anders ....
Ik begreep dat mensen wel gingen maar de namen er niet staanquote:Op woensdag 30 april 2014 14:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Normaal staan er toch wel een paar mensen op het lijstje na een paar topics
Oja shit, kinderen komen van de ooievaar toch...quote:Op woensdag 30 april 2014 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat valt nog te overzien anders ....
Dat heb ik toch niet in huisquote:
Normaal wel.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Normaal staan er toch wel een paar mensen op het lijstje na een paar topics
Ja het was eigenlijk ook meer een spontaan ietsquote:
moeilijke woordenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij Ithyphallophobia heb je niets aan een man hoor
Kinderen heb ik al....quote:Op woensdag 30 april 2014 14:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oja shit, kinderen komen van de ooievaar toch...
Dan zijn we inderdaad overbodig
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja het was eigenlijk ook meer een spontaan ietsen om eerst naar jou te rijden en dan weer terug had ik geen tijd voor
quote:
quote:5. Ithyphallophobia – Bang voor erecties
Het komt voor bij mannen en vrouwen: de angst van het zien, hebben of ook maar denken aan een stijve piemel. Mensen met ithyphallophobia proberen alles te vermijden wat met seks te maken heeft.
Heus wel als ik je gillend en huilend en snotterend en krijsend en in paniek opbelquote:
Ik heb datquote:
Lijd ik aan, ja.quote:
ik heb een tepelerectie, wil je t zien?quote:
quote:
Leugenachtig monsterquote:
Nee. ik weet altijd waar de autosleutels zijn natuurlijkquote:Op woensdag 30 april 2014 14:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heus wel als ik je gillend en huilend en snotterend en krijsend en in paniek opbel
Ik ben de IKEA muizenholletjeskruipert!!quote:
Nee, ik heb geen angst.quote:
Het viel te proberen toch?quote:
Elke man weet dat.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Nee. ik weet altijd waar de autosleutels zijn natuurlijk
en nipletwistert bij muhahahaquote:Op woensdag 30 april 2014 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben de IKEA muizenholletjeskruipert!!
Alsof jij ooit een man in die toestand zal opbellenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heus wel als ik je gillend en huilend en snotterend en krijsend en in paniek opbel
quote:
Ook goedquote:Op woensdag 30 april 2014 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen angst.
Ik vind het gewoon niet boeiend.
Misschien moet ik m'n angst maar eens onder ogen komen om ervan af te komen.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb een tepelerectie, wil je t zien?
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
1 van jullie zou ik eventueel nog wel willen geloven
aan het kettinkje bij je hart... I know..quote:Op woensdag 30 april 2014 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Nee. ik weet altijd waar de autosleutels zijn natuurlijk
Nee want zelf je eten maken is lastig he?quote:
Er zijn ook mannen die niks met auto's hebben hoor.. Die bijvoorbeeld liever op een scootertje rijden....quote:
Truequote:Op woensdag 30 april 2014 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof jij ooit een man in die toestand zal opbellen![]()
Dan gaat nog eerder mijn telefoon ook al weet je dat ik geen auto heb
Misschien wel jaquote:Op woensdag 30 april 2014 14:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien moet ik m'n angst maar eens onder ogen komen om ervan af te komen.
Dat niet eens, meer het feit dat mannen gewoon makkelijker zijnquote:Op woensdag 30 april 2014 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want zelf je eten maken is lastig he?
seks niet?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen angst.
Ik vind het gewoon niet boeiend.
Proestquote:Op woensdag 30 april 2014 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Er zijn ook mannen die niks met auto's hebben hoor.. Die bijvoorbeeld liever op een scootertje rijden....
Dan waait de wind zo fijn langs hun vagina
mij?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
1 van jullie zou ik eventueel nog wel willen geloven
Nee... echt nietquote:Op woensdag 30 april 2014 14:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat niet eens, meer het feit dat mannen gewoon makkelijker zijn
Die schaar ik bij voorhand al niet onder mannenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Er zijn ook mannen die niks met auto's hebben hoor.. Die bijvoorbeeld liever op een scootertje rijden....
Dan waait de wind zo fijn langs hun vagina
MOEILIJK in het kwadraat!!quote:Op woensdag 30 april 2014 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee... echt niet![]()
![]()
Sommige mannen zijn echt MOEILIJK jongen
Erecties genoeg in KPDquote:Op woensdag 30 april 2014 14:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien moet ik m'n angst maar eens onder ogen komen om ervan af te komen.
Lijkt me stugquote:Op woensdag 30 april 2014 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee... echt niet![]()
![]()
Zo mooiquote:Op woensdag 30 april 2014 14:21 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
Godver, van die domme mensen die denken dat het vandaag koninginnedag is
Buitenlanders misschien. Dan zou ik het nog kunnen begrijpen.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:21 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor warhoofd denk je dat ik ben?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aan het kettinkje bij je hart... I know..![]()
Oke, voor je je auto gevonden hebt dan
dan leef je echt onder een steenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:21 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ben ik, weet je tochquote:Op woensdag 30 april 2014 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik vind niet dat je iedereen over 1 kam kan scheren Sedannetje
Misschien zijn het buitenlanders die het al een paar keer eerder gevierd hebben en nu zonder research weer kwamen genieten van alle knuffels en half complete puzzels e.d. op de rommelmarktquote:Op woensdag 30 april 2014 14:21 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee... echt niet![]()
![]()
Die kan jij niet maken natuurlijkquote:
Maar vooral geen kruizenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien zijn het buitenlanders die het al een paar keer eerder gevierd hebben en nu zonder research weer kwamen genieten van alle knuffels en half complete puzzels e.d. op de rommelmarkt
NNEEeeeee...... echt?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:21 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
Eerlijk of diplomatiek antwoord?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Wat voor warhoofd denk je dat ik ben?
zeg dan gewoon voor ik er ben
echtquote:
Ik heb ze vorig jaar allemaal gekocht denk ikquote:
Aww dat vind ik best sneu stiekem.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
echt
ik denk inderdaad dat het buitenlanders zijn
behoorlijk lullig ja, maar goed, welk land verzet dan ook feestdagenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww dat vind ik best sneu stiekem.
Dan boek je speciaal voor onze Q-day een vakantie/stedentrip. Vraag je vrij op het werk enz blijk je 4 dagen te laat te zijn
sowieso wel..... laatst nog op een cbr900rr geredenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kan jij niet maken natuurlijk
Zal inderdaad niet zo gek vaak voorkomen jaquote:Op woensdag 30 april 2014 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
behoorlijk lullig ja, maar goed, welk land verzet dan ook feestdagen
eerlijkquote:Op woensdag 30 april 2014 14:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Eerlijk of diplomatiek antwoord?
Tegen die tijd ben ik al aan het wegrotten
Nice!!quote:Op woensdag 30 april 2014 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
sowieso wel..... laatst nog op een cbr900rr gereden(die ik verkocht had
)
in welk opzicht?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Over dat niet alle mannen makkelijk zijn en niet alle vrouwen zijn moeilijk
Gewoon op dezelfde dag hadden ze het moeten laten.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
behoorlijk lullig ja, maar goed, welk land verzet dan ook feestdagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh sorryquote:Op woensdag 30 april 2014 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nou weer slaag, ik geef het nog wel toe![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
echt
ik denk inderdaad dat het buitenlanders zijn
zoiets iddquote:Op woensdag 30 april 2014 14:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien zijn het buitenlanders die het al een paar keer eerder gevierd hebben en nu zonder research weer kwamen genieten van alle knuffels en half complete puzzels e.d. op de rommelmarkt
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:28 schreef Fascination het volgende:
Ik denk wel dat Sedan een moeilijk type is. Dat je hem zo verrast met een leuk shirt, maar hij scheldend tegen je tekeer gaat omdat het een v-hals heeft. 'BEN TOCH GVD GEEN HOMO, MAN!!!'
Zal je nog verbazen danquote:Op woensdag 30 april 2014 14:28 schreef Fascination het volgende:
Ik denk wel dat Sedan een moeilijk type is. Dat je hem zo verrast met een leuk shirt, maar hij scheldend tegen je tekeer gaat omdat het een v-hals heeft. 'BEN TOCH GVD GEEN HOMO, MAN!!!'
Vooral gevoelsmatig.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
De seks zelf niet? of gevoelsmatig.. niet op je gemak oid?
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon op dezelfde dag hadden ze het moeten laten.Het klopte toch al niet, want bea was toen ook niet jarig. Maar nee, men moet weer moeilijk doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Zo lastig om te gelovenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral gevoelsmatig.
Daarom heb ik er ook geen behoefte aan.
Het maakt me eigenlijk vrij weinig uit.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het klopte toch al niet, want bea was toen ook niet jarig. Maar nee, men moet weer moeilijk doen![]()
![]()
Nee. ben er na een kort ritje ook weer vanaf gegaan....quote:
Ik vind het wel best, vorige keer werd ik al afgebrand omdat ik dat zeiquote:Op woensdag 30 april 2014 14:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het klopte toch al niet, want bea was toen ook niet jarig. Maar nee, men moet weer moeilijk doen![]()
![]()
Ze hebben het toen niet verzet omdat ze het volk een feestje met grote kans op lekker weer gunden aangezien bea in januari jarig is.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
![]()
Vaak zat dat je best warrig bent hoor..quote:
Waarom?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Nee. ben er na een kort ritje ook weer vanaf gegaan....
Misschien in de vakantie als er wat te huren valt
Dan moet ik je gelijk geven iddquote:Op woensdag 30 april 2014 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Algemeen? niet perse met bepaalde dingen ofzo
Ik snap het wel. Het gaat me ook niet om de seks zelf.quote:
ik vind het onzin, wat maken die 3 dagen nou uit, en nu was het ook verzet omdat Zondag...quote:Op woensdag 30 april 2014 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben het toen niet verzet omdat ze het volk een feestje met grote kans op lekker weer gunden aangezien bea in januari jarig is.
Maar Wim-Lex is gewoon 3 dagen voor oma jarig dus dan snap ik wel dat ze het verzet hebben aangezien we eigenlijk horen te vieren dat onze vorst(in) dan jarig is
Wil jij elk jaar je verjaardag op een totaal andere dag vieren?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind het onzin, wat maken die 3 dagen nou uit, en nu was het ook verzet omdat Zondag...
azijnzeikers.
Ik vind het onzin dat we er niet nog een feestdag bij kregenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben het toen niet verzet omdat ze het volk een feestje met grote kans op lekker weer gunden aangezien bea in januari jarig is.
Maar Wim-Lex is gewoon 3 dagen voor oma jarig dus dan snap ik wel dat ze het verzet hebben aangezien we eigenlijk horen te vieren dat onze vorst(in) dan jarig is
In staphorst doen ze een dag eerder aan dodenherdenking omdat het anders op zondag is. Ik vind dat eigenlijk gewoon respectloos.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind het onzin, wat maken die 3 dagen nou uit, en nu was het ook verzet omdat Zondag...
azijnzeikers.
Als of hij zijn eigen verjaardag niet gewoon met z'n gezin viert. Dat kun je echt niet vergelijkenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil jij elk jaar je verjaardag op een totaal andere dag vieren?
Niet vieren is beterquote:Op woensdag 30 april 2014 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil jij elk jaar je verjaardag op een totaal andere dag vieren?
DAT vind ik veel erger jaquote:Op woensdag 30 april 2014 14:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In staphorst doen ze een dag eerder aan dodenherdenking omdat het anders op zondag is. Ik vind dat eigenlijk gewoon respectloos.
Dat doen ze een dorp hier verderop ookquote:Op woensdag 30 april 2014 14:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In staphorst doen ze een dag eerder aan dodenherdenking omdat het anders op zondag is. Ik vind dat eigenlijk gewoon respectloos.
Mijn lever is daar blij meequote:Op woensdag 30 april 2014 14:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind het onzin dat we er niet nog een feestdag bij kregen
Dat valt dan weer onder "werken"quote:
Mijn lever maakt het niet uitquote:
waar gaat dit over?quote:
Misschien wanneer je straks samen bent met iemand waar je je echt bij op je gemak voelt....quote:Op woensdag 30 april 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral gevoelsmatig.
Daarom heb ik er ook geen behoefte aan.
hij ging van het kruis af, en naar de hemel nadat hij is opgestaan uit z'n grafgrot.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat valt dan weer onder "werken"
Jezus draait zich om op zijn kruis.
Mja, dat is voor mij ook. Ik snap er werkelijk waar helemaal niks van dat mensen zitten te zeuren dat ze seks willen. Dat hele gevoel heb ik nooit gehad en ik kan me er ook niks bij voorstellen.quote:
Nee, ik heb gekeken, maar hij hangt gewoon te hangen hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jullie maken hier nu ruzie over?quote:
Niet te serieus nemen.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hij ging van het kruis af, en naar de hemel nadat hij is opgestaan uit z'n grafgrot.dit niet weten.
Fax leest altijd alles terug en geeft dan uren/dagen later eindelijk een responsquote:
Ik vond het schandalig toen ik dat hoordequote:Op woensdag 30 april 2014 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey ik wil ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
I know. Maar vraag me op zo'n moment eens waar mijn auto staatquote:Op woensdag 30 april 2014 14:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vaak zat dat je best warrig bent hoor..
Ja, en oneerbiedig.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fax leest altijd alles terug en geeft dan uren/dagen later eindelijk een respons
[..]
Ik vond het schandalig toen ik dat hoorde
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey ik wil ookja dat zal welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ceiling Fax is watching you masturbatequote:Op woensdag 30 april 2014 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fax leest altijd alles terug en geeft dan uren/dagen later eindelijk een respons
[..]
Ik vond het schandalig toen ik dat hoorde
Alsof het me op dat moment aan mn reet roest waar die auto van jou staatquote:Op woensdag 30 april 2014 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
I know. Maar vraag me op zo'n moment eens waar mijn auto staat
Die periode heb ik al gehad.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien wanneer je straks samen bent met iemand waar je je echt bij op je gemak voelt....
Omdat ik meteen wild ging doen.....quote:Op woensdag 30 april 2014 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom?
Oh waar gaat de vakantie heen?
Zoals jij zeker.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:38 schreef S95Sedan het volgende:
Waar jullie je druk over maken, er zijn zat mensen die het niet herdenken.
Lastig lijkt me dat.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die periode heb ik al gehad.
Enige persoon bij wie ik me echt op mijn gemak voelde, enige persoon van wie ik heb gehouden. Hebben het 5 jaar vol gehouden, maar een van de redenen dat het uit ging, was dat zij die behoefte wel had en ik me niet zo vaak kon inzetten om haar in die behoeften te voorzien.
Dan ga ik dat voortaan wel op het dak van de flat doenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ceiling Fax is watching you masturbate
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik ermee bezig ben of niet.
Hmm dan heb je er verstandig aan gedaan om weer af te stappenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat ik meteen wild ging doen.....
Ik ga naar het Griekse eiland Zakynthos voor een 12 daagse all in reis
Haar verjaardag bij Royco was toch best geniaal hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Jammer dat je geen familie/vrienden hebt die een verjaardag geweldig kunnen maken dan
Is het ook. Niet in alleen in die relatie, want je geeft toch om elkaar dus je probeert een middenweg te vinden.quote:
Als kind leer je wel dat verjaardagen niet leuk zijn als iedereen altijd op vakantie is en je daardoor dus ook geen kinderfeestjes viertquote:Op woensdag 30 april 2014 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Jammer dat je geen familie/vrienden hebt die een verjaardag geweldig kunnen maken dan
Je denkt sowieso maar aan 1 dingquote:Op woensdag 30 april 2014 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alsof het me op dat moment aan mn reet roest waar die auto van jou staat
Ik denk wel dat zo'n persoon er is, maar dan moet je ook nog verliefd zijn op elkaarquote:Op woensdag 30 april 2014 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het ook. Niet in alleen in die relatie, want je geeft toch om elkaar dus je probeert een middenweg te vinden.
Maar ook daarna. Probeer maar eens een partner te vinden die daar genoegen mee neemt.
Ik ben niet iemand die bijvoorbeeld stil gaat staan als die onderweg is. Dat idee.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
Je herdenkt niet elk jaar? Of alleen als je er toevallig aan denkt?
Anti-verjaardagquote:Op woensdag 30 april 2014 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haar verjaardag bij Royco was toch best geniaal hoor
C_M.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het ook. Niet in alleen in die relatie, want je geeft toch om elkaar dus je probeert een middenweg te vinden.
Maar ook daarna. Probeer maar eens een partner te vinden die daar genoegen mee neemt.
Heb je dan niet juist de drang om als je het zelf regelen kunt er wél wat leuks van te maken?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als kind leer je wel dat verjaardagen niet leuk zijn als iedereen altijd op vakantie is en je daardoor dus ook geen kinderfeestjes viert
Weet ikquote:Op woensdag 30 april 2014 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm dan heb je er verstandig aan gedaan om weer af te stappen![]()
Met vrienden of familie?
eten.. Ja.. Ik heb hongerquote:
Maar gezellig was hetquote:
Oh, ik zou dat wel doen, of gewoon later verdrekken, of juist eerder.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die bijvoorbeeld stil gaat staan als die onderweg is. Dat idee.
das wel kut van een verjaardag in juli trouwensquote:Op woensdag 30 april 2014 14:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als kind leer je wel dat verjaardagen niet leuk zijn als iedereen altijd op vakantie is en je daardoor dus ook geen kinderfeestjes viert
quote:
2 juli kindjes hierquote:Op woensdag 30 april 2014 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
das wel kut van een verjaardag in juli trouwens
het leukste is gewoon doen wat ik wil en seks als afsluitingquote:Op woensdag 30 april 2014 14:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je dan niet juist de drang om als je het zelf regelen kunt er wél wat leuks van te maken?
Er zal vast zo'n persoon zijn, ja. Maar eerst vinden en dan nog verliefd op elkaar kunnen zijn. Mja.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk wel dat zo'n persoon er is, maar dan moet je ook nog verliefd zijn op elkaar
Mja, dat is toch op een andere manier. Maar dat is privé, dus daar ga ik verder niet op in.quote:
ja, mijn ouders hebben het goed geplannedquote:Op woensdag 30 april 2014 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
das wel kut van een verjaardag in juli trouwens
Ik mag best ontbijtenquote:
Dan doe je dat toch niet? Maar dan kan je verjaardag nog wel leuk zijn toch?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het leukste is gewoon doen wat ik wil en seks als afsluiting
Ik heb geen zin in 499 mensen die langskomen omdat ik toevallig jarig ben
ik gun het jequote:Op woensdag 30 april 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zal vast zo'n persoon zijn, ja. Maar eerst vinden en dan nog verliefd op elkaar kunnen zijn. Mja.
Hopelijk vind ik er ooit een waarmee het zo klikt.
[..]
Mja, dat is toch op een andere manier. Maar dat is privé, dus daar ga ik verder niet op in.
Als je weleens op mijn facebook kijkt dan heb je haar gerust voorbij zien komenquote:
Ik nietquote:Op woensdag 30 april 2014 14:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, ik zou dat wel doen, of gewoon later verdrekken, of juist eerder.![]()
Ik vind het erg belangrijk.
Dat wel jaquote:Op woensdag 30 april 2014 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Als je weleens op mijn facebook kijkt dan heb je haar gerust voorbij zien komen
Thnx, moet goedkomen
Ik heb tot nu toe slechts 1 leuke verjaardag gehad zonder ruzie. Ik haat die dagquote:Op woensdag 30 april 2014 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch niet? Maar dan kan je verjaardag nog wel leuk zijn toch?
Die dingen worden ook wel op andere dagen herdacht of erbij stilgestaan. Maar ze doen dit gewoon met het hele volk tegelijk, ik vind het wel een mooi gebaarquote:Op woensdag 30 april 2014 14:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik niet
Zat momenten in een jaar waarbij dat soort dingen ook herdacht kunnen worden. Voor mij hoeft dat niet op een specifiek moment.
Blowen, relaxen, eten en neuken dusquote:Op woensdag 30 april 2014 14:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Strikje d'r om?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit jaar vier ik mijn verjaardag wel. Ik ben op maandag jarig, feestje de zaterdag ervoor en er is maar 1 cadeau dat ik wil.
Jammer, was er wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zal vast zo'n persoon zijn, ja. Maar eerst vinden en dan nog verliefd op elkaar kunnen zijn. Mja.
Hopelijk vind ik er ooit een waarmee het zo klikt.
[..]
Mja, dat is toch op een andere manier. Maar dat is privé, dus daar ga ik verder niet op in.
En als je alleen met de mensen die je tof vind iets leuks doet? Het is toch zonde om die dag te laten vergallen elke keer?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe slechts 1 leuke verjaardag gehad zonder ruzie. Ik haat die dag
Datquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je dan niet juist de drang om als je het zelf regelen kunt er wél wat leuks van te maken?
Als kind wil je seks als afsluiting en een verjaardag is pas leuk als je het zo kan afsluitenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in 499 mensen die langskomen omdat ik toevallig jarig ben
Dat mag best zolang het maar om een cadeaubon van mijn tatoeëerder isquote:
maandag? wat een kutdag.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit jaar vier ik mijn verjaardag wel. Ik ben op maandag jarig, feestje de zaterdag ervoor en er is maar 1 cadeau dat ik wil.
Dan heb ik dus alsnog ruzie.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En als je alleen met de mensen die je tof vind iets leuks doet? Het is toch zonde om die dag te laten vergallen elke keer?
Ja, dus jij viert het ook de zaterdag ervoor? Je komt niet even een cadeaubon brengen?quote:
Tijd om daar eens verandering in aan te brengenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe slechts 1 leuke verjaardag gehad zonder ruzie. Ik haat die dag
Negeer je moeder?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan heb ik dus alsnog ruzie.
Mijn moeder schijnt niet te snappen dat ze gewoon niet welkom zijn op mijn dag.
Dus je zit hier met je verjaardag?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan heb ik dus alsnog ruzie.
Mijn moeder schijnt niet te snappen dat ze gewoon niet welkom zijn op mijn dag.
Van het voorbij zien komen, geen verhalen oidquote:
nee, als kind een afkeer tegen verjaardagen gekregen.. Ik zie niet waar jij het seks als kind zijnde vandaan trekt?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als kind wil je seks als afsluiting en een verjaardag is pas leuk als je het zo kan afsluiten
Ik moet nog maar ff kijken... ik moet ook rekening houden met bekenden die net voor en net na mij jarig zijnquote:Op woensdag 30 april 2014 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, dus jij viert het ook de zaterdag ervoor? Je komt niet even een cadeaubon brengen?
Aan de ene kant lijkt me dat heerlijk (want rust omdat je geen seks mist), aan de andere kant verschrikkelijk (seks is immers heerlijk om te hebben). Hoe ga jij daar zelf mee om kaneel?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, dat is voor mij ook. Ik snap er werkelijk waar helemaal niks van dat mensen zitten te zeuren dat ze seks willen. Dat hele gevoel heb ik nooit gehad en ik kan me er ook niks bij voorstellen.
Ik snap dat het een mooi gebaar is maar het is gewoon niet mijn ding.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die dingen worden ook wel op andere dagen herdacht of erbij stilgestaan. Maar ze doen dit gewoon met het hele volk tegelijk, ik vind het wel een mooi gebaar
Jammer dat je je "volwassen" verjaardagen dan ook zo laat vergallenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, als kind een afkeer tegen verjaardagen gekregen.. Ik zie niet waar jij het seks als kind zijnde vandaan trekt?
okequote:Op woensdag 30 april 2014 14:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik snap dat het een mooi gebaar is maar het is gewoon niet mijn ding.
Voorlopig zijn we nog lang niet jarig schatquote:Op woensdag 30 april 2014 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik moet nog maar ff kijken... ik moet ook rekening houden met bekenden die net voor en net na mij jarig zijn
Nee!!quote:
Ik vertel mn moeder ieder jaar dat niemand welkom is.. En ieder jaar weer de vraag of ze zelfs niet voor een bakje thee langs mag komen en dan gaat ze zielig doen want ze is toch mn moeder en blablablaquote:
Dan zeg je dat ze lekker een andere keer langs komt? of helpt dat nietquote:Op woensdag 30 april 2014 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vertel mn moeder ieder jaar dat niemand welkom is.. En ieder jaar weer de vraag of ze zelfs niet voor een bakje thee langs mag komen en dan gaat ze zielig doen want ze is toch mn moeder en blablabla
Nouja, er is niks om mee om te gaan.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:52 schreef yats het volgende:
[..]
Aan de ene kant lijkt me dat heerlijk (want rust omdat je geen seks mist), aan de andere kant verschrikkelijk (seks is immers heerlijk om te hebben). Hoe ga jij daar zelf mee om kaneel?
Chronologisch las het wat raarquote:Op woensdag 30 april 2014 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, als kind een afkeer tegen verjaardagen gekregen.. Ik zie niet waar jij het seks als kind zijnde vandaan trekt?
Geen idee wat ik doe met mijn verjaardag.. T is gewoon weer een dag als alle anderequote:Op woensdag 30 april 2014 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je zit hier met je verjaardag?
[..]
Van het voorbij zien komen, geen verhalen oid
Dat hoor ik wel vakerquote:Op woensdag 30 april 2014 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voorlopig zijn we nog lang niet jarig schat
Zo zit je gewoon in elkaar toch?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, er is niks om mee om te gaan.
Ik kan doen en laten wat ik wil.
dan zeg je ja natuurlijk kunnen jullie even een bakkie koffie doen.....quote:Op woensdag 30 april 2014 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vertel mn moeder ieder jaar dat niemand welkom is.. En ieder jaar weer de vraag of ze zelfs niet voor een bakje thee langs mag komen en dan gaat ze zielig doen want ze is toch mn moeder en blablabla
dat zeg je en dan gaat ze zielig doen want een kopje thee kan echt wel en ze is toch mn moeder en is het dan zo raar dan een moeder haar kind wil zien op haar verjaardag en bladieblaquote:Op woensdag 30 april 2014 14:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan zeg je dat ze lekker een andere keer langs komt? of helpt dat niet
Gewoon tegen iedereen zeggen dat ze best welkom zijn maar alleen als ze een bon van minimaal x-bedrag meenemenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geen idee wat ik doe met mijn verjaardag.. T is gewoon weer een dag als alle andere
Dat verbaast me nietsquote:
Dat begrijp ik, maar wat nu als je een fantastisch leuke vrouw treft? Denk je dan wel aan seks met haar, of ook totaal niet?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog slechter zelfs, een maandagquote:Op woensdag 30 april 2014 14:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geen idee wat ik doe met mijn verjaardag.. T is gewoon weer een dag als alle andere
+1.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar hou je wel van zoenen?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat bepaal ik toch wel.. Ze weet ook zeker wel dat die deur niet voor haar geopend wordtquote:Op woensdag 30 april 2014 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
dan zeg je ja natuurlijk kunnen jullie even een bakkie koffie doen.....
de dag ervoor ofzo..... en dan bepaal je op de dag zelf wat jij gaat doen
hmquote:Op woensdag 30 april 2014 14:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zeg je en dan gaat ze zielig doen want een kopje thee kan echt wel en ze is toch mn moeder en is het dan zo raar dan een moeder haar kind wil zien op haar verjaardag en bladiebla
maar jullie gaan ruzie maken en mijn dag verpesten..... dat doen jullie namelijk elk jaar weer.....quote:Op woensdag 30 april 2014 14:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zeg je en dan gaat ze zielig doen want een kopje thee kan echt wel en ze is toch mn moeder en is het dan zo raar dan een moeder haar kind wil zien op haar verjaardag en bladiebla
Nee, want dan heb ik nog mensen voor mn verjaardag over de vloerquote:Op woensdag 30 april 2014 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon tegen iedereen zeggen dat ze best welkom zijn maar alleen als ze een bon van minimaal x-bedrag meenemen
[..]
Dat verbaast me niets
De mijne?quote:
Dus het is alleen je schuldgevoel dat er elk jaar weer voor zorgt dat ze er zijn?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat bepaal ik toch wel.. Ze weet ook zeker wel dat die deur niet voor haar geopend wordt
Nee, die van onsquote:
Dit ook wel jaquote:Op woensdag 30 april 2014 14:58 schreef Fascination het volgende:
Lijkt me ook wel hard, dat je eigen dochter je niet op haar verjaardag wil zien.
Mn moeder heeft ook nog een burgerlijke dochter die netjes haar ouders uitnodigt op haar verjaardagquote:Op woensdag 30 april 2014 14:58 schreef Fascination het volgende:
Lijkt me ook wel hard, dat je eigen dochter je niet op haar verjaardag wil zien.
Ze zijn er niet, ik heb ruzie over de telefoonquote:Op woensdag 30 april 2014 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dus het is alleen je schuldgevoel dat er elk jaar weer voor zorgt dat ze er zijn?
ik heb het ook al een paar jaar niet meer gevierd. vind er niet zoveel aan eigenlijk. maar zie dat maar eens uitgelegd te krijgen aan mensen. dat viel de eerste jaren niet mee.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:59 schreef yats het volgende:
Is t zo raar om verjaardagen niet te vieren dan? De laatste keer dat ik mijne vierde is alweer vijf jaar terug. Ik heb er gewoon weinig mee.
Jaquote:
Natuurlijk.quote:
het is raar inderdaad...... en verdrietig zelfsquote:Op woensdag 30 april 2014 14:59 schreef yats het volgende:
Is t zo raar om verjaardagen niet te vieren dan? De laatste keer dat ik mijne vierde is alweer vijf jaar terug. Ik heb er gewoon weinig mee.
Zou jij een open relatie kunnen aangaan?quote:Op woensdag 30 april 2014 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Maar er zijn ook mensen die op een dergelijke manier in elkaar zitten dat ze wel moeite ondervinden.
Bijvoorbeeld geslachtsidentiteit.
Zulke dagen zouden leuk moeten zijn, voor iedereen.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
het is raar inderdaad...... en verdrietig zelfs
Hoezo verdrietig? Als ik mijn vrienden wil zien heb ik daar geen verjaardag voor nodig hoor.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
Doei mijlpaal.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon wil zijn 16de verjaardag niet vieren
quote:Op woensdag 30 april 2014 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
waarom?quote:Op woensdag 30 april 2014 15:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zulke dagen zouden leuk moeten zijn, voor iedereen.
Hij ziet het niet als een mijlpaal.quote:
dat zeggen ze zelf toch net.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:03 schreef perro. het volgende:
[..]
[..]
waarom?
en wie zegt dat zo'n dag niet leuk is dan?
Ja, is eigenlijk wel zo ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij ziet het niet als een mijlpaal.
Hij: vroeger mocht je bijvoorbeeld bier drinken en scooter rijden op je 16de en dan met 18 auto. Nu zijn de regels zo verandert dat 16 niet bijzonder meer is.
Geen speld tussen te krijgen eigenlijk
Jij krijgt nog een partyquote:Op woensdag 30 april 2014 15:04 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn verjaardag was gelukkig op maandagMaar 6 mensen langs gekomen
Zoietsquote:Op woensdag 30 april 2014 15:05 schreef Fascination het volgende:
Het leukste vind ik met een klein clubje mensen ergens wat gaan eten/drinken op m'n verjaardag, maar als dat niet gebeurt, vind ik het ook niet erg.
Ik heb wel een fantastisch leuke vrouw ontmoet. En ik denk dan meer aan lichamelijke intimiteit dan aan seks. Meer het knuffelen, bij elkaar zijn, ht zoenen. Niet echt seks.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:56 schreef yats het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar wat nu als je een fantastisch leuke vrouw treft? Denk je dan wel aan seks met haar, of ook totaal niet?
Ik zie niet waarom het verdrietig isquote:Op woensdag 30 april 2014 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zoiets
Of thuis met een klein clubje lekker eten, drinken en kletsen
Als je eerlijk bent heb jij toch ook liever een leven lang vol leuke verjaardagen dan drama en ruzie?quote:Op woensdag 30 april 2014 15:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom het verdrietig is
Komt het voort uit een nare ervaring?quote:Op woensdag 30 april 2014 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel een fantastisch leuke vrouw ontmoet. En ik denk dan meer aan lichamelijke intimiteit dan aan seks. Meer het knuffelen, bij elkaar zijn, ht zoenen. Niet echt seks.
Mensen niet feliciterenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.![]()
Vind het overigens wel belangrijk om iemand te feliciteren, dat is dan eigenlijk een beetje in strijd met het eerdere wat ik zei.
Ik heb liever een leven zonder verjaardagenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je eerlijk bent heb jij toch ook liever een leven lang vol leuke verjaardagen dan drama en ruzie?
quote:Op woensdag 30 april 2014 15:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zoiets
Of thuis met een klein clubje lekker eten, drinken en kletsen
GvsE zei zelf dat haar verjaardagen niet leuk zijn. wel opletten he.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:07 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb nergens een goede reden gelezen hoor. maar dat zal wel aan mij liggen dan.
Ik snap haar wel hoor.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je eerlijk bent heb jij toch ook liever een leven lang vol leuke verjaardagen dan drama en ruzie?
ja, maar ik had het over jullie redenen. wel opletten he.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
GvsE zei zelf dat haar verjaardagen niet leuk zijn. wel opletten he.
quote:Op woensdag 30 april 2014 15:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb liever een leven zonder verjaardagen
Beetje. Niet superveel.quote:
Die spontaniteit moet je sowieso krijgen vind ik, naast alle andere "standaard" dagen. Maar dat is mijn mening.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap haar wel hoor.
Die gezelligheid enz kan toch altijd? Het is een beetje als valentijnsdag. Verplicht op 14 februari je liefde verklaren met chocola, diamanten en bloemen is toch minder leuk dan spontaan ergens in augustus ofzo een bosje bloemen ofzo krijgen?
Ik ben dan ook nog zo ondankbaar dat ik die bloemen die ik krijg altijd afgeef omdat ik het een takke-kado vindquote:Op woensdag 30 april 2014 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap haar wel hoor.
Die gezelligheid enz kan toch altijd? Het is een beetje als valentijnsdag. Verplicht op 14 februari je liefde verklaren met chocola, diamanten en bloemen is toch minder leuk dan spontaan ergens in augustus ofzo een bosje bloemen ofzo krijgen?
Daar ging mijn post niet over. En je zei wat anders. quote me dan niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:09 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, maar ik had het over jullie redenen. wel opletten he.
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou jij een open relatie kunnen aangaan?
Oke, want dat zou misschien wel een optie zijn voor je als je iemand treft met een hoger libido.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Ik heb recent ontdekt dat ik best jaloers kan zijn. Ik kan daar nog niet mee om gaan.
Is het ook.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog zo ondankbaar dat ik die bloemen die ik krijg altijd afgeef omdat ik het een takke-kado vind
ok. nvmd ook maar.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar ging mijn post niet over. En je zei wat anders. quote me dan niet.
Je zei ditquote:
GvsE dusquote:Op woensdag 30 april 2014 15:03 schreef perro. het volgende:
[..]
[..]
waarom?
en wie zegt dat zo'n dag niet leuk is dan?
Ik vind het lief om ze te krijgen, maar je kunt er niks mee.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:13 schreef Fascination het volgende:
Ik vind bloemen ook helemaal niets, maar mensen vinden je ondankbaar en onvrouwelijk als je dat zegt.
ok.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je zei dit
[..]
GvsE dus![]()
Maar ze wil helemaal geen verjaardag
opgelost
slotje
Bloemen zijn stom. Zonde van je geldquote:Op woensdag 30 april 2014 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het ook.
Hier ik vind je tof, daarom iets dat binnen een week al dood is!
Nee, ik denk het niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt het voort uit een nare ervaring?
En bij jou en mij al met een dagquote:Op woensdag 30 april 2014 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het ook.
Hier ik vind je tof, daarom iets dat binnen een week al dood is!
Oh okayquote:Op woensdag 30 april 2014 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet.
Voordat ik seks had, heb ik er ook nooit behoefte aan gehad.
Inderdaad!quote:Op woensdag 30 april 2014 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bloemen zijn stom. Zonde van je geld
bloemen houden van mensen.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bloemen zijn stom. Zonde van je geld
Gelukkig heeft de AH bij jou garantie op bloemen van 7 dagenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En bij jou en mij al met een dag
Maar niet van mijquote:
Waarom laten ze me dan snotteren en tranen en niezen?quote:
Ik heb een klimplant die het inmiddels al een jaar doetquote:
Dan kan ik iedere dag terugquote:Op woensdag 30 april 2014 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de AH bij jou garantie op bloemen van 7 dagen
misschien word je emo van het gebaar.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waarom laten ze me dan snotteren en tranen en niezen?
quote:Op woensdag 30 april 2014 15:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik hoef geen bloemen en planten.. Dat overleeft mij toch niet..
Ik ben wel gelukkig te maken met snoepjes of kruizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |