maar ik kon vandaag welquote:Op woensdag 30 april 2014 14:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij zou vrijdag of maandag gaan, dan kan ik niet
Nog tijd zat tochquote:
quote:
Normaal staan er toch wel een paar mensen op het lijstje na een paar topicsquote:
Incl. ibu?quote:
Bij Ithyphallophobia heb je niets aan een man hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat valt nog te overzien anders ....
Ik begreep dat mensen wel gingen maar de namen er niet staanquote:Op woensdag 30 april 2014 14:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Normaal staan er toch wel een paar mensen op het lijstje na een paar topics
Oja shit, kinderen komen van de ooievaar toch...quote:Op woensdag 30 april 2014 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat valt nog te overzien anders ....
Dat heb ik toch niet in huisquote:
Normaal wel.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Normaal staan er toch wel een paar mensen op het lijstje na een paar topics
Ja het was eigenlijk ook meer een spontaan ietsquote:
moeilijke woordenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij Ithyphallophobia heb je niets aan een man hoor
Kinderen heb ik al....quote:Op woensdag 30 april 2014 14:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oja shit, kinderen komen van de ooievaar toch...
Dan zijn we inderdaad overbodig
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja het was eigenlijk ook meer een spontaan ietsen om eerst naar jou te rijden en dan weer terug had ik geen tijd voor
quote:
quote:5. Ithyphallophobia – Bang voor erecties
Het komt voor bij mannen en vrouwen: de angst van het zien, hebben of ook maar denken aan een stijve piemel. Mensen met ithyphallophobia proberen alles te vermijden wat met seks te maken heeft.
Heus wel als ik je gillend en huilend en snotterend en krijsend en in paniek opbelquote:
Ik heb datquote:
Lijd ik aan, ja.quote:
ik heb een tepelerectie, wil je t zien?quote:
quote:
Leugenachtig monsterquote:
Nee. ik weet altijd waar de autosleutels zijn natuurlijkquote:Op woensdag 30 april 2014 14:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heus wel als ik je gillend en huilend en snotterend en krijsend en in paniek opbel
Ik ben de IKEA muizenholletjeskruipert!!quote:
Nee, ik heb geen angst.quote:
Het viel te proberen toch?quote:
Elke man weet dat.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Nee. ik weet altijd waar de autosleutels zijn natuurlijk
en nipletwistert bij muhahahaquote:Op woensdag 30 april 2014 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben de IKEA muizenholletjeskruipert!!
Alsof jij ooit een man in die toestand zal opbellenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heus wel als ik je gillend en huilend en snotterend en krijsend en in paniek opbel
quote:
Ook goedquote:Op woensdag 30 april 2014 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen angst.
Ik vind het gewoon niet boeiend.
Misschien moet ik m'n angst maar eens onder ogen komen om ervan af te komen.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb een tepelerectie, wil je t zien?
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
1 van jullie zou ik eventueel nog wel willen geloven
aan het kettinkje bij je hart... I know..quote:Op woensdag 30 april 2014 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Nee. ik weet altijd waar de autosleutels zijn natuurlijk
Nee want zelf je eten maken is lastig he?quote:
Er zijn ook mannen die niks met auto's hebben hoor.. Die bijvoorbeeld liever op een scootertje rijden....quote:
Truequote:Op woensdag 30 april 2014 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof jij ooit een man in die toestand zal opbellen![]()
Dan gaat nog eerder mijn telefoon ook al weet je dat ik geen auto heb
Misschien wel jaquote:Op woensdag 30 april 2014 14:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien moet ik m'n angst maar eens onder ogen komen om ervan af te komen.
Dat niet eens, meer het feit dat mannen gewoon makkelijker zijnquote:Op woensdag 30 april 2014 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want zelf je eten maken is lastig he?
seks niet?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen angst.
Ik vind het gewoon niet boeiend.
Proestquote:Op woensdag 30 april 2014 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Er zijn ook mannen die niks met auto's hebben hoor.. Die bijvoorbeeld liever op een scootertje rijden....
Dan waait de wind zo fijn langs hun vagina
mij?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
1 van jullie zou ik eventueel nog wel willen geloven
Nee... echt nietquote:Op woensdag 30 april 2014 14:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat niet eens, meer het feit dat mannen gewoon makkelijker zijn
Die schaar ik bij voorhand al niet onder mannenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Er zijn ook mannen die niks met auto's hebben hoor.. Die bijvoorbeeld liever op een scootertje rijden....
Dan waait de wind zo fijn langs hun vagina
MOEILIJK in het kwadraat!!quote:Op woensdag 30 april 2014 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee... echt niet![]()
![]()
Sommige mannen zijn echt MOEILIJK jongen
Erecties genoeg in KPDquote:Op woensdag 30 april 2014 14:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien moet ik m'n angst maar eens onder ogen komen om ervan af te komen.
Lijkt me stugquote:Op woensdag 30 april 2014 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee... echt niet![]()
![]()
Zo mooiquote:Op woensdag 30 april 2014 14:21 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
Godver, van die domme mensen die denken dat het vandaag koninginnedag is
Buitenlanders misschien. Dan zou ik het nog kunnen begrijpen.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:21 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor warhoofd denk je dat ik ben?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aan het kettinkje bij je hart... I know..![]()
Oke, voor je je auto gevonden hebt dan
dan leef je echt onder een steenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:21 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ben ik, weet je tochquote:Op woensdag 30 april 2014 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik vind niet dat je iedereen over 1 kam kan scheren Sedannetje
Misschien zijn het buitenlanders die het al een paar keer eerder gevierd hebben en nu zonder research weer kwamen genieten van alle knuffels en half complete puzzels e.d. op de rommelmarktquote:Op woensdag 30 april 2014 14:21 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee... echt niet![]()
![]()
Die kan jij niet maken natuurlijkquote:
Maar vooral geen kruizenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien zijn het buitenlanders die het al een paar keer eerder gevierd hebben en nu zonder research weer kwamen genieten van alle knuffels en half complete puzzels e.d. op de rommelmarkt
NNEEeeeee...... echt?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:21 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
Eerlijk of diplomatiek antwoord?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Wat voor warhoofd denk je dat ik ben?
zeg dan gewoon voor ik er ben
echtquote:
Ik heb ze vorig jaar allemaal gekocht denk ikquote:
Aww dat vind ik best sneu stiekem.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
echt
ik denk inderdaad dat het buitenlanders zijn
behoorlijk lullig ja, maar goed, welk land verzet dan ook feestdagenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww dat vind ik best sneu stiekem.
Dan boek je speciaal voor onze Q-day een vakantie/stedentrip. Vraag je vrij op het werk enz blijk je 4 dagen te laat te zijn
sowieso wel..... laatst nog op een cbr900rr geredenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kan jij niet maken natuurlijk
Zal inderdaad niet zo gek vaak voorkomen jaquote:Op woensdag 30 april 2014 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
behoorlijk lullig ja, maar goed, welk land verzet dan ook feestdagen
eerlijkquote:Op woensdag 30 april 2014 14:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Eerlijk of diplomatiek antwoord?
Tegen die tijd ben ik al aan het wegrotten
Nice!!quote:Op woensdag 30 april 2014 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
sowieso wel..... laatst nog op een cbr900rr gereden(die ik verkocht had
)
in welk opzicht?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Over dat niet alle mannen makkelijk zijn en niet alle vrouwen zijn moeilijk
Gewoon op dezelfde dag hadden ze het moeten laten.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
behoorlijk lullig ja, maar goed, welk land verzet dan ook feestdagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh sorryquote:Op woensdag 30 april 2014 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nou weer slaag, ik geef het nog wel toe![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
echt
ik denk inderdaad dat het buitenlanders zijn
zoiets iddquote:Op woensdag 30 april 2014 14:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien zijn het buitenlanders die het al een paar keer eerder gevierd hebben en nu zonder research weer kwamen genieten van alle knuffels en half complete puzzels e.d. op de rommelmarkt
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:28 schreef Fascination het volgende:
Ik denk wel dat Sedan een moeilijk type is. Dat je hem zo verrast met een leuk shirt, maar hij scheldend tegen je tekeer gaat omdat het een v-hals heeft. 'BEN TOCH GVD GEEN HOMO, MAN!!!'
Zal je nog verbazen danquote:Op woensdag 30 april 2014 14:28 schreef Fascination het volgende:
Ik denk wel dat Sedan een moeilijk type is. Dat je hem zo verrast met een leuk shirt, maar hij scheldend tegen je tekeer gaat omdat het een v-hals heeft. 'BEN TOCH GVD GEEN HOMO, MAN!!!'
Vooral gevoelsmatig.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
De seks zelf niet? of gevoelsmatig.. niet op je gemak oid?
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon op dezelfde dag hadden ze het moeten laten.Het klopte toch al niet, want bea was toen ook niet jarig. Maar nee, men moet weer moeilijk doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Zo lastig om te gelovenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral gevoelsmatig.
Daarom heb ik er ook geen behoefte aan.
Het maakt me eigenlijk vrij weinig uit.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het klopte toch al niet, want bea was toen ook niet jarig. Maar nee, men moet weer moeilijk doen![]()
![]()
Nee. ben er na een kort ritje ook weer vanaf gegaan....quote:
Ik vind het wel best, vorige keer werd ik al afgebrand omdat ik dat zeiquote:Op woensdag 30 april 2014 14:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het klopte toch al niet, want bea was toen ook niet jarig. Maar nee, men moet weer moeilijk doen![]()
![]()
Ze hebben het toen niet verzet omdat ze het volk een feestje met grote kans op lekker weer gunden aangezien bea in januari jarig is.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
![]()
Vaak zat dat je best warrig bent hoor..quote:
Waarom?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Nee. ben er na een kort ritje ook weer vanaf gegaan....
Misschien in de vakantie als er wat te huren valt
Dan moet ik je gelijk geven iddquote:Op woensdag 30 april 2014 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Algemeen? niet perse met bepaalde dingen ofzo
Ik snap het wel. Het gaat me ook niet om de seks zelf.quote:
ik vind het onzin, wat maken die 3 dagen nou uit, en nu was het ook verzet omdat Zondag...quote:Op woensdag 30 april 2014 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben het toen niet verzet omdat ze het volk een feestje met grote kans op lekker weer gunden aangezien bea in januari jarig is.
Maar Wim-Lex is gewoon 3 dagen voor oma jarig dus dan snap ik wel dat ze het verzet hebben aangezien we eigenlijk horen te vieren dat onze vorst(in) dan jarig is
Wil jij elk jaar je verjaardag op een totaal andere dag vieren?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind het onzin, wat maken die 3 dagen nou uit, en nu was het ook verzet omdat Zondag...
azijnzeikers.
Ik vind het onzin dat we er niet nog een feestdag bij kregenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben het toen niet verzet omdat ze het volk een feestje met grote kans op lekker weer gunden aangezien bea in januari jarig is.
Maar Wim-Lex is gewoon 3 dagen voor oma jarig dus dan snap ik wel dat ze het verzet hebben aangezien we eigenlijk horen te vieren dat onze vorst(in) dan jarig is
In staphorst doen ze een dag eerder aan dodenherdenking omdat het anders op zondag is. Ik vind dat eigenlijk gewoon respectloos.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind het onzin, wat maken die 3 dagen nou uit, en nu was het ook verzet omdat Zondag...
azijnzeikers.
Als of hij zijn eigen verjaardag niet gewoon met z'n gezin viert. Dat kun je echt niet vergelijkenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil jij elk jaar je verjaardag op een totaal andere dag vieren?
Niet vieren is beterquote:Op woensdag 30 april 2014 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil jij elk jaar je verjaardag op een totaal andere dag vieren?
DAT vind ik veel erger jaquote:Op woensdag 30 april 2014 14:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In staphorst doen ze een dag eerder aan dodenherdenking omdat het anders op zondag is. Ik vind dat eigenlijk gewoon respectloos.
Dat doen ze een dorp hier verderop ookquote:Op woensdag 30 april 2014 14:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In staphorst doen ze een dag eerder aan dodenherdenking omdat het anders op zondag is. Ik vind dat eigenlijk gewoon respectloos.
Mijn lever is daar blij meequote:Op woensdag 30 april 2014 14:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind het onzin dat we er niet nog een feestdag bij kregen
Dat valt dan weer onder "werken"quote:
Mijn lever maakt het niet uitquote:
waar gaat dit over?quote:
Misschien wanneer je straks samen bent met iemand waar je je echt bij op je gemak voelt....quote:Op woensdag 30 april 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral gevoelsmatig.
Daarom heb ik er ook geen behoefte aan.
hij ging van het kruis af, en naar de hemel nadat hij is opgestaan uit z'n grafgrot.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat valt dan weer onder "werken"
Jezus draait zich om op zijn kruis.
Mja, dat is voor mij ook. Ik snap er werkelijk waar helemaal niks van dat mensen zitten te zeuren dat ze seks willen. Dat hele gevoel heb ik nooit gehad en ik kan me er ook niks bij voorstellen.quote:
Nee, ik heb gekeken, maar hij hangt gewoon te hangen hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jullie maken hier nu ruzie over?quote:
Niet te serieus nemen.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hij ging van het kruis af, en naar de hemel nadat hij is opgestaan uit z'n grafgrot.dit niet weten.
Fax leest altijd alles terug en geeft dan uren/dagen later eindelijk een responsquote:
Ik vond het schandalig toen ik dat hoordequote:Op woensdag 30 april 2014 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey ik wil ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
I know. Maar vraag me op zo'n moment eens waar mijn auto staatquote:Op woensdag 30 april 2014 14:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vaak zat dat je best warrig bent hoor..
Ja, en oneerbiedig.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fax leest altijd alles terug en geeft dan uren/dagen later eindelijk een respons
[..]
Ik vond het schandalig toen ik dat hoorde
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey ik wil ookja dat zal welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ceiling Fax is watching you masturbatequote:Op woensdag 30 april 2014 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fax leest altijd alles terug en geeft dan uren/dagen later eindelijk een respons
[..]
Ik vond het schandalig toen ik dat hoorde
Alsof het me op dat moment aan mn reet roest waar die auto van jou staatquote:Op woensdag 30 april 2014 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
I know. Maar vraag me op zo'n moment eens waar mijn auto staat
Die periode heb ik al gehad.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien wanneer je straks samen bent met iemand waar je je echt bij op je gemak voelt....
Omdat ik meteen wild ging doen.....quote:Op woensdag 30 april 2014 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom?
Oh waar gaat de vakantie heen?
Zoals jij zeker.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:38 schreef S95Sedan het volgende:
Waar jullie je druk over maken, er zijn zat mensen die het niet herdenken.
Lastig lijkt me dat.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die periode heb ik al gehad.
Enige persoon bij wie ik me echt op mijn gemak voelde, enige persoon van wie ik heb gehouden. Hebben het 5 jaar vol gehouden, maar een van de redenen dat het uit ging, was dat zij die behoefte wel had en ik me niet zo vaak kon inzetten om haar in die behoeften te voorzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |