Kijk uit hoor...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
dat moetquote:Op woensdag 30 april 2014 00:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow
Ik zou dan serieus uit elkaar klappen
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kijk uit hoor...Je kunt niet dubbel zwanger worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kijk uit hoor...WheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel achter elkaarquote:Op woensdag 30 april 2014 00:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt niet dubbel zwanger worden.
liever nietquote:
Extra kinderbijslag!quote:
Tuurlijk wel, niet zo'n pussy zijn...quote:Op woensdag 30 april 2014 00:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou niet te veel hoor, en alleen in het begin
is niet echt een vetpot hequote:
Je moet het ook uitdelen, dan heb je dat probleem niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou niet te veel hoor, en alleen in het begin
Je krijgt er ook veel liefde, een dikke buik en dikke tetten voor terugquote:
Eerst maar deze eruit persen.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je krijgt er ook veel liefde, een dikke buik en dikke tetten voor terug
Fapsequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geduld is een goede eigenschap faxquote:Ik zou dan serieus uit elkaar klappen
Veel plezierquote:
hoelang moet je nogquote:
Dan kunnen die paar dagen/weken/maanden er nog wel bij toch?quote:
Nog lang, gelukkigquote:
ik vind je wel een beetje zieligquote:
Je wil toch geen pityfuck he?quote:
hopelijk kun je snel een geschikte dame vinden.quote:
Ow, dan valt het visueel allemaal ook nog wel meequote:Op woensdag 30 april 2014 00:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nog lang, gelukkigMaandje of 6,5
Nou, dat denk jequote:Op woensdag 30 april 2014 00:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, dan valt het visueel allemaal ook nog wel mee
Zhe Boobz al huge?quote:
Ja, pas m'n meeste bh's niet meer.quote:
boobs of buik?quote:
Ik was toen van een volle B naar een rugpijn veroorzakende G gegaanquote:Op woensdag 30 april 2014 00:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, pas m'n meeste bh's niet meer.en mn buik word ook maar boller en boller. Darmen.
omgquote:Op woensdag 30 april 2014 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was toen van een volle B naar een rugpijn veroorzakende G gegaan![]()
Wel grappig, baby in de ene cup gelegd, BH dubbelgevouwen, baby weg
beide.quote:
Nee, ik had toen geen camera en de gsm's van toen waren nog formaat koelkast met groen scherm en zonder cameraquote:Op woensdag 30 april 2014 00:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omg![]()
heb je daar fotos van?
[..]
beide.
Een swing?quote:Op woensdag 30 april 2014 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik had toen geen camera en de gsm's van toen waren nog formaat koelkast met groen scherm en zonder camera
Die was nog klein vergeleken bij mijn motorolaquote:
srs? wauwquote:Op woensdag 30 april 2014 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was nog klein vergeleken bij mijn motorola
tjonge jonge, dat kun je als dildo gebruiken.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tjonge jonge, dat kun je als dildo gebruiken.
Om je zoet te houden, zoals ze ook wel met een sleutelbos deden. Toen je een beejbie was?quote:Op woensdag 30 april 2014 00:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey daar heb ik ooit ook nog mee in mijn handen gezeten
Dat is wel erg ernstigquote:Op woensdag 30 april 2014 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Het erge aan dat ding was dat ik bij smsen niet in mijn telefoonboek kon gebruiken dus ik wist alle 100 nummers in mijn telefoon uit mijn hoofd.
Nu weet ik niet eens het nummer van mn zoon uit mn hoofd
Als ik in de kroeg stond en werd gebeld dook mn beste vriend altijd naar de grond.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik in de kroeg stond en werd gebeld dook mn beste vriend altijd naar de grond.
Ja, daar kan je een satelliet mee besturen en ik vertrouw een vrouw die dingen bestuurt nooit
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Om je zoet te houden, zoals ze ook wel met een sleutelbos deden. Toen je een beejbie was?
hoeveel mensen zouden denken dat het morgen feest is?quote:Op woensdag 30 april 2014 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Koninginnedag![]()
Jullie nog leuke plannen vandaag?
Goede!!quote:Op woensdag 30 april 2014 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoeveel mensen zouden denken dat het morgen feest is?
Zijn er altijd wel wat die onder een steen liggen
Is ook niet zo raar, die datum zit al mijn hele leven in mijn hoofd.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoeveel mensen zouden denken dat het morgen feest is?
Zijn er altijd wel wat die onder een steen liggen
Zou best kunnen.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Om je zoet te houden, zoals ze ook wel met een sleutelbos deden. Toen je een beejbie was?
zo schattigquote:
Weet ik. Ik ging zaterdag een motor op mijn naam zetten, dat was een hel want Koningsdagquote:Op woensdag 30 april 2014 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goede!!
VIN!! MORGEN IS HET GEEN FEEST!!!
Nee hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 00:46 schreef Moeraskat het volgende:
ik denk dat vinnie moet huilen, sorry vinnie
Wil je daarmee zeggen dat als je geen motor op je naam had moeten zetten je gerust morgen koninginnedag had "gevierd"?quote:Op woensdag 30 april 2014 00:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik. Ik ging zaterdag een motor op mijn naam zetten, dat was een hel want Koningsdag
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat als je geen motor op je naam had moeten zetten je gerust morgen koninginnedag had "gevierd"?
OMG DAT MOET IK ZIENquote:Op woensdag 30 april 2014 00:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zie je het al voor je?
M'n pa had foto's op FB gepost van toen ik klein was
De reden waarom ik mijn moeder niet op FB hebquote:Op woensdag 30 april 2014 00:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zie je het al voor je?
M'n pa had foto's op FB gepost van toen ik klein was
Zon ding hebben wij nog ergens hier;quote:Op woensdag 30 april 2014 00:46 schreef Koen66 het volgende:
deze heb ik nog ergens liggen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk alleen maar nokia gehad hier totdat die android dingen kwamen.
Nee, want ik had sowieso niks gevierd. En dan was ik morgen wel vrij geweest wat nu niet zo isquote:Op woensdag 30 april 2014 00:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat als je geen motor op je naam had moeten zetten je gerust morgen koninginnedag had "gevierd"?
Wat is de reden daarvan dan?quote:Op woensdag 30 april 2014 00:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, want ik had sowieso niks gevierd. En dan was ik morgen wel vrij geweest wat nu niet zo is.
Nou ja ik hoef maar een halve dsg te werken maat dat heeft een andere reden
ik heb een sex date met hem :$quote:
Ik word gek van de reacties van m'n ouders. Maar moeraskatje heeft me geholpen, nu zien ze niet alle statussen meer en kunnen ze ook niet zomaar dingen plaatsenquote:Op woensdag 30 april 2014 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De reden waarom ik mijn moeder niet op FB heb
Niets mis meequote:
Moet jij niet slapen?quote:
Jaquote:Op woensdag 30 april 2014 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niets mis mee
Je kan het slechter treffen op FOK!
Jouw moederquote:Op woensdag 30 april 2014 00:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik word gek van de reacties van m'n ouders. Maar moeraskatje heeft me geholpen, nu zien ze niet alle statussen meer en kunnen ze ook niet zomaar dingen plaatsen
Lees je nou over mijn compliment heen?quote:
Als je een maand of 7-8 bent wil ik ffquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zon ding hebben wij nog ergens hier;ik heb tussen m'n laatste Nokia en eerste Android (S3) een hele rits Blackberry's gehad, oa dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk alleen maar nokia gehad hier totdat die android dingen kwamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Hahahaha wAt een geweldige beredenering ditquote:Op woensdag 30 april 2014 00:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo snelquote:Op woensdag 30 april 2014 00:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lees je nou over mijn compliment heen?
Jij geilt op zwangere vrouwen?quote:Op woensdag 30 april 2014 00:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je een maand of 7-8 bent wil ik ff
Nee, een vraagquote:Op woensdag 30 april 2014 00:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha wAt een geweldige beredenering dit
geil je op zwangere vrouwen dan?quote:Op woensdag 30 april 2014 00:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je een maand of 7-8 bent wil ik ff
Dat heb ik nu dusquote:Op woensdag 30 april 2014 00:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw moeder![]()
Blijft grappig![]()
Ja je kan groepen maken en dan bepaalde groepen of mensen uitsluiten van bepaalde statussen, vet handig
quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij geilt op zwangere vrouwen?
[..]
Nee, een vraag
Iets met een bucketlistquote:
Ja meneer.quote:
Uitvinding hequote:
Niet zo'n grote mond he, anders mag je niet meequote:Op woensdag 30 april 2014 00:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha wAt een geweldige beredenering dit
Lekker, gezellig, het is laat, yyou name it!quote:
Ik zal het onthoudenquote:
Even zien hoor, 6110, 8210, 7650,7610 en daarna naar android aangezien ze geen smartphones meer deden. Desire HD en sinds kort een Nexus.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb tussen m'n laatste Nokia en eerste Android (S3) een hele rits Blackberry's gehad, oa deze
[ afbeelding ]
Ik sprak vandaag nog een aanstaande vader, zijn monster is nu 8 maanden zwanger en hij staat al 2 maanden droog.quote:
Mee? Waarheen gaan we dan?quote:Op woensdag 30 april 2014 00:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet zo'n grote mond he, anders mag je niet mee
Gewoon duidelijkheid is datquote:Op woensdag 30 april 2014 00:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik sprak vandaag nog een aanstaande vader, zijn monster is nu 8 maanden zwanger en hij staat al 2 maanden droog.
Ze moeten morgen naar het ziekenhuis want het kind is gymnast ofzo.
Ligt met hoofd omhoog, 1 been naast het hoofdje en 1 been richting de uitgang, gaan ze de baby draaien, als dat niet lukt zal het keizersnede worden.
Hij: ik begin te hopen op een keizersnede, dan hoef ik erna ook geen 6 weken te wachten!
Mannen zijn soms zo romantisch en gevoelig he
Is het al morgenquote:
Ik kan wel lachen om zo'n opmerking, zijn monster nietquote:
Ik snap hem ook wel hoor..quote:Op woensdag 30 april 2014 00:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan wel lachen om zo'n opmerking, zijn monster niet
De gele weg?quote:Op woensdag 30 april 2014 00:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij wilde toch achterop dat rode monster?
Nexus 5 heb ik nu ookquote:Op woensdag 30 april 2014 00:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Even zien hoor, 6110, 8210, 7650,7610 en daarna naar android aangezien ze geen smartphones meer deden. Desire HD en sinds kort een Nexus.
Blackberry mooie dingen maar zo zonde dat er dan zon heel toetsenbord aan zat.
Zij is geen normale zwangere.quote:
Zulke typesquote:Op woensdag 30 april 2014 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zij is geen normale zwangere.
Aansteller is het, liever lui dan moe, altijd al ziek zwak en misselijk en dan nu ook nog vol hormonen
Ach ik vind het wel vermakelijk.quote:
Frigide nonnen met een dikke buik!quote:
sneu voor die manquote:Op woensdag 30 april 2014 01:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel vermakelijk.
Mannen die daardoor droog staanquote:Op woensdag 30 april 2014 01:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Frigide nonnen met een dikke buik!
2? Toe maar!!quote:
Normaal zou ik zeggen ja, bij deze man neequote:
Sowieso van die wijven die na de eerste 3 maanden ineens niet meer willen. Doe normaalquote:Op woensdag 30 april 2014 01:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Frigide nonnen met een dikke buik!
Zou d'r huig elke dag kietelen voor straf.quote:
Heb nog de 4, doet hier ook alles wat ik kanquote:Op woensdag 30 april 2014 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nexus 5 heb ik nu ookS3 had zwemles laatst
En ik was zo ontzettend aan dat toetsenbord gewend, ik kon slecht wennen aan die S3 eerst
Wegens verbouwing achterom toch?quote:Op woensdag 30 april 2014 01:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zou d'r huig elke dag kietelen voor straf.
Gewoon tot aan het eind door en voelen hoe je steeds meer buik en tiet voelt als je doorstootquote:Op woensdag 30 april 2014 01:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sowieso van die wijven die na de eerste 3 maanden ineens niet meer willen. Doe normaal
Jaaaa wanneer dan?!quote:Op woensdag 30 april 2014 00:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij wilde toch achterop dat rode monster?
En dat terwijl een goede vrijpartij nog weeën zouden kunnen opwekken.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sowieso van die wijven die na de eerste 3 maanden ineens niet meer willen. Doe normaal
quote:
Zelfs daar is ze te moe voorquote:Op woensdag 30 april 2014 01:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zou d'r huig elke dag kietelen voor straf.
Dat je je lul in haar keel ziet zitten? Tranen uit de ogen, mascara tussen de jetsers.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gewoon tot aan het eind door en voelen hoe je steeds meer buik en tiet voelt als je doorstoot
Dat sowieso! Als ze zwanger is kan dat primaquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 01:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat je je lul in haar keel ziet zitten? Tranen uit de ogen, mascara tussen de jetsers.
Dat belooft wat als er straks een baby is die alle aandacht op eistquote:Op woensdag 30 april 2014 01:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Zelfs daar is ze te moe voor
precies ja. En niet jankenquote:Op woensdag 30 april 2014 01:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat sowieso! Als ze zwanger is kan dat prima
Vanaf een bepaalde week wel ja. liever ook niet gevaarlijk vroeg.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat terwijl een goede vrijpartij nog weeën zouden kunnen opwekken.
Echt als ik zwanger zou zijn dan zou mn vent elke dag aan de bak moeten hoor, komt maar thuis tijdens de lunch enz. Hoe eerder die poepfabriek eruit is hoe beter!
En een duckface van hier tot Tokio! De slet...quote:Op woensdag 30 april 2014 01:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat je je lul in haar keel ziet zitten? Tranen uit de ogen, mascara tussen de jetsers.
Ooooh hier regende het ook jaquote:Op woensdag 30 april 2014 01:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik veel, in ieder geval niet als het net zo hard en veel regent als vandaag
Daar hebben ze er al 1 vanquote:Op woensdag 30 april 2014 01:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat belooft wat als er straks een baby is die alle aandacht op eist
Vlgs mij liggen jullie elkaar nietquote:Op woensdag 30 april 2014 01:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar hebben ze er al 1 van![]()
Dit is nummer 2.
Monster zit serieus de hele tijd naar een super-de-luxe babyfoon met camera te staren en zodra het kind beweegt stuurt ze dr vent naar de baby toe (had ik al gezegd dat ze lui is?)
Dat zal ze leren.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En een duckface van hier tot Tokio! De slet...
Ik ga toch zeker niet vrijwillig op de motor zitten als het regent?quote:Op woensdag 30 april 2014 01:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ooooh hier regende het ook jais toch moooooi
Waarom hebben ze ook alweer kinderen?quote:Op woensdag 30 april 2014 01:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is nummer 2.
Monster zit serieus de hele tijd naar een super-de-luxe babyfoon met camera te staren en zodra het kind beweegt stuurt ze dr vent naar de baby toe (had ik al gezegd dat ze lui is?)
Kan je het merken?quote:Op woensdag 30 april 2014 01:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vlgs mij liggen jullie elkaar niet
oja, babyfoon moet op mn lijstjequote:Op woensdag 30 april 2014 01:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is nummer 2.
Bij de volgende baby is ze volleerd nymfomanequote:
Oh als de zon schijnt dus! Maar. Dat kun je niet van te voren zeggen!quote:Op woensdag 30 april 2014 01:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga toch zeker niet vrijwillig op de motor zitten als het regent?
gewoon eentje met vleugeltjes en boven de wolken gaan rijdenquote:Op woensdag 30 april 2014 01:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh als de zon schijnt dus! Maar. Dat kun je niet van te voren zeggen!
Je kunt een vrouw toch seksueel africhten?quote:Op woensdag 30 april 2014 01:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bij de volgende baby is ze volleerd nymfomane
Ja als dat konquote:Op woensdag 30 april 2014 01:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
gewoon eentje met vleugeltjes en boven de wolken gaan rijden
En of...quote:Op woensdag 30 april 2014 01:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt een vrouw toch seksueel africhten?
Weersverwachtingquote:Op woensdag 30 april 2014 01:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh als de zon schijnt dus! Maar. Dat kun je niet van te voren zeggen!
Mooi verhaal!!quote:Op woensdag 30 april 2014 01:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom hebben ze ook alweer kinderen?
Dan had je overal vleugeltjes?quote:
Is geen must hoorquote:
Ja dat laatste dusquote:Op woensdag 30 april 2014 01:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weersverwachting
Inb4 weersverwachtingen in Nederland
Interessant vind ik dat.quote:
Hij is ook een flinke slapjanus danquote:Op woensdag 30 april 2014 01:10 schreef Huppelmuts het volgende:
er weer ok door dokter werd gegeven neuken als een malle en nu is kin
Ophangen een boom waarbij ze net met haar tenen bij de grond kanquote:Op woensdag 30 april 2014 01:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi verhaal!!
Ze kregen iets nadat ze hem had gezogen in de kroeg, hij was altijd een flinke player.
Hij wilde niet trouwen dus hoppa ze had hem gestrikt.
Hij wilde geen kinderen, had al knip knip gedaan dus moest ie ongedaan maken van dr HOPPA kind 1.
Relatie ging niet zo goed, verhalen over vreemdgaan kwamen bovendrijven dus HOPPA zwangerschap 2, helaas (of juist niet) kindje verloren door buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Zodra er weer ok door dokter werd gegeven neuken als een malle en nu is kind 2 onderweg.
Zij is dus zo'n vrouw die denkt een vent bij dr te kunnen houden door poepfabrieken op de wereld te zetten
Woon je in een heel groot huis?quote:
gewoon een walkytalkyquote:
Misschien voor bij mijn ouders of zo.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Woon je in een heel groot huis?
Ben je van plan om constant bij de buren te gaan zitten?
Ik heb er nooit 1 gehad, ik durfde niet. Dingen gaan meestal op batterijen en stel je voor dat die 's nachts op gaan. Ben je ingesteld op geluid uit de babyfoon maar die doet dan niets ofzo
Dat kan handig zijn ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien voor bij mijn ouders of zo.
wij hadden er die op batterijen of een adapter werkten, met een bereik van een paar kilometerquote:Op woensdag 30 april 2014 01:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Woon je in een heel groot huis?
Ben je van plan om constant bij de buren te gaan zitten?
Ik heb er nooit 1 gehad, ik durfde niet. Dingen gaan meestal op batterijen en stel je voor dat die 's nachts op gaan. Ben je ingesteld op geluid uit de babyfoon maar die doet dan niets ofzo
ik begreep dat het ook met een telefoonApp kon.. al begrijp ik niet hoequote:
dat zou ik niet durvenquote:Op woensdag 30 april 2014 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wij hadden er die op batterijen of een adapter werkten, met een bereik van een paar kilometer
goed gebruik van gemaakt op vakantie, kind op bed, wij op terras stukje verder op
Wie weet een babyfoon met bluetooth ofzo? Geen idee.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik begreep dat het ook met een telefoonApp kon.. al begrijp ik niet hoe
Met een bereik van 5 meter? Dat schiet opquote:Op woensdag 30 april 2014 01:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie weet een babyfoon met bluetooth ofzo? Geen idee.
wij met de 1e ook niet hoor, deze waren er pas toen kind 2 er ook was en we er meer aan gewend warenquote:
Ik heb er nooit 1 gehad, niet nodig gehad ook. Ik werd al wakker als hij omdraaide en zn knuffel tegen de zijkant duwdequote:Op woensdag 30 april 2014 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wij hadden er die op batterijen of een adapter werkten, met een bereik van een paar kilometer
goed gebruik van gemaakt op vakantie, kind op bed, wij op terras stukje verder op
Ik zeg toch geen ideequote:Op woensdag 30 april 2014 01:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Met een bereik van 5 meter? Dat schiet op
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 april 2014 01:16 schreef Moeraskat het volgende:
ik ga mn bed inslaaplekker allemaal.
truste julliequote:Op woensdag 30 april 2014 01:16 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op woensdag 30 april 2014 01:16 schreef Moeraskat het volgende:
Trustenquote:Op woensdag 30 april 2014 01:16 schreef Moeraskat het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 april 2014 01:16 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nog een bakje ijs neemquote:
Toetje toch?quote:
Ook lekkerquote:Op woensdag 30 april 2014 01:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik nog een bakje ijs neem
ik zat te twijfelen aan koffie, maar of dat slim is nuquote:
Ja maar ik kan er dus alleen echt intens van genieten als ik mijzelf met ijsje op de wc of badkamer opsluitquote:
Theeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 30 april 2014 01:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat te twijfelen aan koffie, maar of dat slim is nu
Wat?quote:Op woensdag 30 april 2014 01:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik kan er dus alleen echt intens van genieten als ik mijzelf met ijsje op de wc of badkamer opsluit
wtfquote:Op woensdag 30 april 2014 01:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik kan er dus alleen echt intens van genieten als ik mijzelf met ijsje op de wc of badkamer opsluit
quote:Op woensdag 30 april 2014 01:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is zwart, miauwt en dol op MIJN bekertjes slagroomijsquote:
A dirty mind is a joy forever?quote:
Ahquote:Op woensdag 30 april 2014 01:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is zwart, miauwt en dol op MIJN bekertjes slagroomijs![]()
Die zak popcorn toen? TOEN WAS ZE NOG RUSTIG!!
Nou.. Jij bent dus mee te lokken de wc in met een ijsjequote:
Alleen in mijn eigen huisquote:Op woensdag 30 april 2014 01:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou.. Jij bent dus mee te lokken de wc in met een ijsje
Nee, echt niet!!quote:Op woensdag 30 april 2014 01:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah
Oke, dat beest is dus nog steeds zo erg
Van ruim 15 meter je eigen achterover van een spoorbrug laten vallen en plat op je rug in de rivier terechtkomenquote:Op woensdag 30 april 2014 01:26 schreef Vinniiee het volgende:
Van 10m naar beneden springen en plat op je buik in het zwembad "duiken"
Oh dat valt nog mee danquote:Op woensdag 30 april 2014 01:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen in mijn eigen huis
[..]
Nee, echt niet!!
Kan inmiddels eigenlijk alles eten zonder dat ze zo doet behalve bekertjes slagroomijs dus![]()
Vorige keer had ik zalmwraps op tafel liggen en ze heeft er gewoon 10 minuten vanaf de bank naar zitten kijken, niets gedaan!!
Half uur later rende ze opeens door de kamer met een zalmwrapje in dr bekkie maar dat boeit niet![]()
Ouchquote:Op woensdag 30 april 2014 01:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van ruim 15 meter je eigen achterover van een spoorbrug laten vallen en plat op je rug in de rivier terechtkomen
Klootzak zwom onder het water onder de brug door en wij waren boven keihard in paniek. Stond ie opeens naast ons te lachen.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 01:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klootzak zwom onder het water onder de brug door en wij waren boven keihard in paniek. Stond ie opeens naast ons te lachen.
Hij ging naar huis met een blauw oog en een gebroken neus, dat kwam niet door de duik in de rivier
Ik heb net theewater opgezetquote:Op woensdag 30 april 2014 01:33 schreef Adolecens het volgende:
Ik twijfel of ik nog wat drinken pak of ga slapen..
Achteraf kunnen we er wel om lachen, op dat moment zelf nietquote:Op woensdag 30 april 2014 01:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Strakke actie wel. Dan van onder de brug doorzwemmen
Nee dat snap ikquote:Op woensdag 30 april 2014 01:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net theewater opgezet
[..]
Achteraf kunnen we er wel om lachen, op dat moment zelf niet
Ik pak dan ook geen theequote:Op woensdag 30 april 2014 01:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net theewater opgezet
[..]
Achteraf kunnen we er wel om lachen, op dat moment zelf niet
Wat dan wel?quote:
Biertje!quote:
Oh bah! Bierquote:
Kut is dat altijd hequote:Op woensdag 30 april 2014 01:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en ik ben niet moe dus ik kan niet slapen
En dat je dan naar bed gaat omdat het echt moet, hele tijd ligt te draaien en doen en dan een uur voor de wekker in diepe coma vallenquote:
En dan veels te laat wakker wordenquote:Op woensdag 30 april 2014 01:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat je dan naar bed gaat omdat het echt moet, hele tijd ligt te draaien en doen en dan een uur voor de wekker in diepe coma vallen
Zulks een horrorquote:Op woensdag 30 april 2014 01:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan veels te laat wakker worden
Haha ja oke, maar alsnog. Echt geil op je werk zijn, dat je bijna een tripje naar de wc maakt gaat wel ver.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:11 schreef rival het volgende:
Misschien een hele lekkere collega?
Misschien stuurt iemand ze hele hete whatsapp berichtjes?
Misschien werken ze niet hard en fantaseren ze wel hard?
Misschien hebben ze niet voldoende seks?
Je kan echt niks bedenken?
quote:Op woensdag 30 april 2014 09:11 schreef rival het volgende:
Misschien een hele lekkere collega?
Misschien stuurt iemand ze hele hete whatsapp berichtjes?
Misschien werken ze niet hard maar fantaseren ze wel hard?
Misschien hebben ze niet voldoende seks?
Je kan echt niks bedenken?
Mensen worden al geil van sexy plaatjes op het internet, kan je nagaan als je sexy plaatjes krijgt van een bekendequote:Op woensdag 30 april 2014 09:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha ja oke, maar alsnog. Echt geil op je werk zijn, dat je bijna een tripje naar de wc maakt gaat wel ver.
Dingen lezen en daardoor dwalen mijn gedachten af, kan gebeuren.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha ja oke, maar alsnog. Echt geil op je werk zijn, dat je bijna een tripje naar de wc maakt gaat wel ver.
Dat ben je iddquote:
Ja. En nou ben ik nog gedumpt door mn crush/scharrel ookquote:
Hij wilde zelfs dit niet meer? of werd je lastig?quote:Op woensdag 30 april 2014 10:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. En nou ben ik nog gedumpt door mn crush/scharrel ook![]()
Moet gauw een nieuwe scharrel vinden
Hoiquote:Op woensdag 30 april 2014 10:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk beidequote:Op woensdag 30 april 2014 10:05 schreef rival het volgende:
[..]
Hij wilde zelfs dit niet meer? of werd je lastig?
Ja daagquote:
Danku. Maar mijn speeltje kan wel enigszins overbruggen.quote:
Dat scheelt idd, maakt het wat makkelijker. En anders kan je altijd nog een stapje verder gaan.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Danku. Maar mijn speeltje kan wel enigszins overbruggen.
Wat een eikelquote:Op woensdag 30 april 2014 10:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ouchquote:Op woensdag 30 april 2014 10:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja daagYou once had your chance, en toen moest ik maar wachten tot het eind van het jaar
quote:Op woensdag 30 april 2014 10:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dat scheelt idd, maakt het wat makkelijker. En anders kan je altijd nog een stapje verder gaan.
[ [url=http://www.cosmetics4uonline.co.uk/ekmps/shops/cosmetics4/images/hen-party-male-blow-up-doll-inoffensive-smiffys-94020-[2]-193-p.jpg]afbeelding[/url] ]
Hij kon er volgens mij niet mee omgaan. Ik wilde welquote:Op woensdag 30 april 2014 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Je kon er toch niet mee omgaan?
balen wel
Wat is moeilijk? Een nieuwe scharrel vinden? Jaquote:
Welnee, dames hebben het voor het uitzoeken. Of je eisenpakket moet onwijs uitgebreid zijn.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat is moeilijk? Een nieuwe scharrel vinden? Ja
Zo moeilijk moet dat niet zijnquote:Op woensdag 30 april 2014 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Misschien maar beter dit.. kan je je gaan richten op de volgende... iemand die jou wel waardeert!quote:Op woensdag 30 april 2014 10:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij kon er volgens mij niet mee omgaan. Ik wilde wel
"een scharrel" appeltje eitje!quote:Op woensdag 30 april 2014 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd aardig mijn libido op peil... dus geniet er maar van want voor je het weet is het weet is het weer voorbijquote:Op woensdag 30 april 2014 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
LoLa sopt ook de hele dag door.. toch LoLa?
quote:Op woensdag 30 april 2014 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd aardig mijn libido op peil... dus geniet er maar van want voor je het weet is het weet is het weer voorbij
Je gaat er zelfs vreemd van pratenquote:Op woensdag 30 april 2014 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd aardig mijn libido op peil... dus geniet er maar van want voor je het weet is het weet is het weer voorbij
Zal dat iets nieuws zijn?quote:Op woensdag 30 april 2014 10:45 schreef muhahaha het volgende:
DM box van buurmeisje loopt nu langzaam vol.
Neuh betwijfel het. Soms is de wanhoop zo sterk bij enkele kerels hierquote:
Ik denk ook dat bepaalde andere topics een hoop DM's genererenquote:Op woensdag 30 april 2014 10:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh betwijfel het. Soms is de wanhoop zo sterk bij enkele kerels hier.
Dat bedoel ik niet negatief naar buurmeisje voor de duidelijkheid.
Inb4 Faxie die zegt dat ze liever iets anders vol heeftquote:Op woensdag 30 april 2014 10:45 schreef muhahaha het volgende:
Daar postte ze toch niet meer?quote:Op woensdag 30 april 2014 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk ook dat bepaalde andere topics een hoop DM's genereren
Ik wilde hem niet maken.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inb4 Faxie die zegt dat ze liever iets anders vol heeft
Ow wacht...
Voor jou?quote:Op woensdag 30 april 2014 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
Ik ben onderweg naar de opticien.
En precies dát is het probleem!quote:Op woensdag 30 april 2014 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
"een scharrel" appeltje eitje!
Maar het moet natuurlijk wel een leuke zijn
quote:Op woensdag 30 april 2014 10:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inb4 Faxie die zegt dat ze liever iets anders vol heeft
Ow wacht...
Krijg je een nieuwe bril?quote:Op woensdag 30 april 2014 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
Ik ben onderweg naar de opticien.
Valt vies tegenquote:Op woensdag 30 april 2014 10:45 schreef muhahaha het volgende:
Ik moet ff checken of ze niet achteruit gegaan zijn.quote:
Afkicken van seks?! Hell no!quote:Op woensdag 30 april 2014 11:03 schreef Fascination het volgende:
En nu afkicken, hè, Buurmeisje. Dat is altijd zo zwaar.
van hem.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Afkicken van seks?! Hell no!
Je hebt een DMquote:Op woensdag 30 april 2014 11:06 schreef artelligence het volgende:
Ik wacht ook tot mijn DM inbox volstroomt.
Jij bent nu the bad guy natuurlijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:06 schreef artelligence het volgende:
Ik wacht ook tot mijn DM inbox volstroomt.
Zuur is dat. Sterkte en succes in de zoektocht naar een nieuwe scharrelquote:Op woensdag 30 april 2014 10:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |