Kijk uit hoor...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
dat moetquote:Op woensdag 30 april 2014 00:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow
Ik zou dan serieus uit elkaar klappen
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kijk uit hoor...Je kunt niet dubbel zwanger worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kijk uit hoor...WheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel achter elkaarquote:Op woensdag 30 april 2014 00:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt niet dubbel zwanger worden.
liever nietquote:
Extra kinderbijslag!quote:
Tuurlijk wel, niet zo'n pussy zijn...quote:Op woensdag 30 april 2014 00:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou niet te veel hoor, en alleen in het begin
is niet echt een vetpot hequote:
Je moet het ook uitdelen, dan heb je dat probleem niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou niet te veel hoor, en alleen in het begin
Je krijgt er ook veel liefde, een dikke buik en dikke tetten voor terugquote:
Eerst maar deze eruit persen.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je krijgt er ook veel liefde, een dikke buik en dikke tetten voor terug
Fapsequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geduld is een goede eigenschap faxquote:Ik zou dan serieus uit elkaar klappen
Veel plezierquote:
hoelang moet je nogquote:
Dan kunnen die paar dagen/weken/maanden er nog wel bij toch?quote:
Nog lang, gelukkigquote:
ik vind je wel een beetje zieligquote:
Je wil toch geen pityfuck he?quote:
hopelijk kun je snel een geschikte dame vinden.quote:
Ow, dan valt het visueel allemaal ook nog wel meequote:Op woensdag 30 april 2014 00:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nog lang, gelukkigMaandje of 6,5
Nou, dat denk jequote:Op woensdag 30 april 2014 00:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, dan valt het visueel allemaal ook nog wel mee
Zhe Boobz al huge?quote:
Ja, pas m'n meeste bh's niet meer.quote:
boobs of buik?quote:
Ik was toen van een volle B naar een rugpijn veroorzakende G gegaanquote:Op woensdag 30 april 2014 00:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, pas m'n meeste bh's niet meer.en mn buik word ook maar boller en boller. Darmen.
omgquote:Op woensdag 30 april 2014 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was toen van een volle B naar een rugpijn veroorzakende G gegaan![]()
Wel grappig, baby in de ene cup gelegd, BH dubbelgevouwen, baby weg
beide.quote:
Nee, ik had toen geen camera en de gsm's van toen waren nog formaat koelkast met groen scherm en zonder cameraquote:Op woensdag 30 april 2014 00:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omg![]()
heb je daar fotos van?
[..]
beide.
Een swing?quote:Op woensdag 30 april 2014 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik had toen geen camera en de gsm's van toen waren nog formaat koelkast met groen scherm en zonder camera
Die was nog klein vergeleken bij mijn motorolaquote:
srs? wauwquote:Op woensdag 30 april 2014 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was nog klein vergeleken bij mijn motorola
tjonge jonge, dat kun je als dildo gebruiken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |