Was dat die wedstrijd dat Messi niet meedeed?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alleen Barca thuis was een hoogtepunt.
Zowel de woordkeuze als de manier van praten kan ik totaal niet plaatsen als mocro-taal.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar daar doet het me aan denken
Daley volgt ook een studie filosofie bij het LOI.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Wat hebben die voetballers altijd zinnige teksten.
Ik ben ook een ajaxfan in Rotterdam. Altijd leuk.quote:
Wat een baas ben je danquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik ben ook een ajaxfan in Rotterdam. Altijd leuk.
Compenseert het fokkenquote:
Of de Renske show.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:53 schreef tralalala het volgende:
Ik mis de Staxshow tegenwoordig een beetje om 00:00
Gvd, een half jaar heb ik er over gedaan om door dat boek van die 100jarige heen te komen. Zal wel een saaie film zijn dan. Laat staan dat Kluun verteld over toen ie m keek..quote:
Hahahaha nou ik weet wel wat Humberto voor je heeft.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:00 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook overslaan, dit is me te erg. Eens kijken wat Humberto vanavond heeft.
quote:Op woensdag 30 april 2014 20:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hahahaha nou ik weet wel wat Humberto voor je heeft.
Is dat de zus van JJ?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:03 schreef Specularium het volgende:
Jeroen vindt dit een spannende mond.
En dat mag niet! Pas op.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:04 schreef marcodej het volgende:
Ik neem mensen die slecht spellen altijd wat minder serieus.
Dat is net zo goed erg.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:06 schreef Travel. het volgende:
[..]
Doen alsof dit nu erg is terwijl Amerika elke dag mensen martelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |