90 minuten lang topvoetbal in de finale met Real v Atleti zou geweldig zijnquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die tweede helft was wel mooi kut![]()
Hopelijk morgen spannend dan met Atletico uiteindelijk als winnaar.
Zou zeker een mooie strijd zijn. Atleti die Real van de 10e CL afhoudt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
90 minuten lang topvoetbal in de finale met Real v Atleti zou geweldig zijn
VI HOO-LI-GANS!!!quote:
Ik mag HMF wel ondanks het een teringkakkerlak is.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het lekker warm daar in de anus van HMF?
ALS HET LENTE WORDT DAN GOOIEN WIJquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
Dat kan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik mag HMF wel ondanks het een teringkakkerlak is.
Die overacting van je werkt altijd een beetje op de lachspieren bij me.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus is het dan vreemd dat ik hem terug wil op FOK!?
Niet te sensueel wordenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus is het dan vreemd dat ik hem terug wil op FOK!?
Heb ik ook eens gehad met mijn kleine teenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:49 schreef onlogisch het volgende:
Dit ziet er pijnlijk uit
[ afbeelding ]
Jarenlang was jij mijn gabberquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die overacting van je werkt altijd een beetje op de lachspieren bij me.
Maar voor de rest prima.
Jij werkt bij iedereen op de lachspieren.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die overacting van je werkt altijd een beetje op de lachspieren bij me.
Maar voor de rest prima.
Deze foto scheurt mijn ziel uiteenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:49 schreef onlogisch het volgende:
Dit ziet er pijnlijk uit
[ afbeelding ]
Uh, okéquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jarenlang was jij mijn gabber
als een broer hield ik van jou
ik zie je nog daar op de stoep staan
Je stond te trillen van de kou
Zo zeg, echt waar? Meen je dat nou joh?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij werkt bij iedereen op de lachspieren.
Zelfs bij de receptioniste van het hoofdkantoor van de KiKa stichting.
Jouw*quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hielp ik je daarom uit de goot
was dan jou vriendschap niet zo groot
Alphaseksueelquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neger, latino, white trash... HMF is alles. Je weet toch.
Terwijl je normaal toch niet kan zeggen dat hij de vlugste isquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rens begint al vroeg met zijn Sinterklaas gedichtjes
Vast wat leuke mannen die je strot willen smerenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:53 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb een erg zere keel. Is er geen lekker wijf in de buurt om mij te verzorgen?
Maar dit is de laatste keerquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rens begint al vroeg met zijn Sinterklaas gedichtjes
Hier wachtte ik dus niet echt op Dvenniequote:Op dinsdag 29 april 2014 22:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Vast wat leuke mannen die je strot willen smeren
Als hommage aan FC Groningenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:54 schreef Elan het volgende:
Die Groningen-speler heeft zelfmoord gepleegd in drijfzand wtf
Onverwachtquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hier wachtte ik dus niet echt op Dvennie
Kan ook niet anders, want van de goede spelers verwacht je wel dat ze boven komen drijven.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:54 schreef Elan het volgende:
Eén keer gezien in de tijd dat Johan Cruijff daar zat, in de tijd van Ten Have en co. Voor de rest nooitquote:
Ik zag vandaag een travestiet met een baard.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:48 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik vandaag in de stad dus zag
Ze hebben ook niets met geloof maar daar ging het gisteren opeens over.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:00 schreef RensAjacied het volgende:
Pauw en Witteman hebben beide niks met sport. Dat laten ze ook erg blijken.
Daarom.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:00 schreef RensAjacied het volgende:
Pauw en Witteman hebben beide niks met sport. Dat laten ze ook erg blijken.
Daar heb ik ook de uitzondering voor gemaaktquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eén keer gezien in de tijd dat Johan Cruijff daar zat, in de tijd van Ten Have en co. Voor de rest nooit
Bronquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:54 schreef Elan het volgende:
dat komt omdat somebodies daar nog niet dood gevonden willen wordenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Knevel en van den Brink een meer toegankelijk programma. Alleen nodigen ze vaak nobuddies uit.
Dat is toch die Jappen haatster?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:04 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb die uitzending gezien waar Ancilla bij was. Die twee bejaarden hadden geen flauw idee wat downloaden was.
Ongetwijfeld te danken aan een trauma dat hij door Maaskant heeft opgelopen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:54 schreef Elan het volgende:
Dat zijn gristenhonden. Niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Knevel en van den Brink een meer toegankelijk programma. Alleen nodigen ze vaak nobuddies uit.
Toch zou je haar doen.quote:
quote:
Dat weet ik niet. Ze kwam praten over het downloadverbod want ze is woordvoerder van de Piratenpartij of zo.quote:
geilquote:
'Frank heeft nog een eenjarig contract'quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die banaanselfie is het dieptepunt van alle jaren pauw en witteman die ik heb meegemaakt.
Graag Sven Kokkelmeijer met pure journalistiekquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
geil
[..]
'Frank heeft nog een eenjarig contract'![]()
Dat vond ik die vrouwen van toren c, een programma dat ik toch al niks vind. Toen zat de hele tafel met een nepsnor.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die banaanselfie is het dieptepunt van alle jaren pauw en witteman die ik heb meegemaakt.
quote:
Is dit de eerste keer dat je kijkt?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:18 schreef Heeinz het volgende:
Wat is dit een ziekelijk saai programma zeg
Tweedequote:Op dinsdag 29 april 2014 23:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Is dit de eerste keer dat je kijkt?
Zegt Blind nog iets boeiends?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:18 schreef Heeinz het volgende:
Wat is dit een ziekelijk saai programma zeg
Die heeft alleen nog een banaan selfie gemaakt en gezegd dat hij hoopt dat Frank blijft en best nog jaren bij Ajax zou willen spelen.quote:
Hij plopte 'm niet in z'n mond.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die heeft alleen nog een banaan selfie gemaakt
Aha, zonde om de tv voor aan te zetten dus.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die heeft alleen nog een banaan selfie gemaakt en gezegd dat hij hoopt dat Frank blijft en best nog jaren bij Ajax zou willen spelen.
Wel waard om hem uit te zetten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aha, zonde om de tv voor aan te zetten dus.
Nu al slapen?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wel waard om hem uit te zetten.
Welterusten
wutquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind Aaron Paul (Breaking Bad: Jesse) best veel op Tom Felton (Harry Potter: Malfidus) lijken.
Je hebt in ieder geval wraak genomen op de grote vernedering.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]. Lekker lang moeite met kutzwolle
Dit komt hard aan in Zwolle hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar niet de enige volgens Google.
[ afbeelding ]
Zijn net tweelingsbroers manquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]![]()
Het is mij nooit opgevallen. Maar misschien komt het omdat ik Tom Felton alleen maar ken als Draco.
Ik heb Zwolle net weggespeeld.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Vond ik ook altijdquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar niet de enige volgens Google.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]Als je niet kan meepraten over een onderwerp dan moet je het ook gewoon niet doen. Lekker je erbuiten laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ik corrigeer mezelf al. Sorryquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je niet kan meepraten over een onderwerp dan moet je het ook gewoon niet doen. Lekker je erbuiten laten.
donder op met dat kutwijf.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn dagelijkse Nicki Minaj foto die ik jullie voorschotel komt laat vandaag.
Alsjeblieft.
Oké. Dit vond ik nog best grappig.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn dagelijkse Nicki Minaj foto die ik jullie voorschotel komt laat vandaag.
Alsjeblieft.
Ah, was bijna vergeten dat 'ie nog voetbaldequote:
Dit is niet de Lazovic van Feyenoord/Vitesse/Psv/Zenit. Dit is ene Darka Lazovićaquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, was bijna vergeten dat 'ie nog voetbalde
wat zijn we weer lolligquote:Op woensdag 30 april 2014 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is niet de Lazovic van Feyenoord/Vitesse/Psv/Zenit. Dit is ene Darka Lazovića
Uh, wat ik zeg is gewoon waar. Tenzij jij Darka Lazovića daadwerkelijk kent, maar ik niet namelijk.quote:
Ik heb FM maximaal 10 minuten aangeraakt. Toen was ik het zat.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:05 schreef Cavaliers het volgende:
Darko Lazovic moet een FM-er als jij wel kennen toch?
Ja dan leer je het ook nooit waarderenquote:Op woensdag 30 april 2014 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb FM maximaal 10 minuten aangeraakt. Toen was ik het zat.
Stijn speelt het 24/7. Hartstikke bekend spelertje voor de diehard FMerquote:Op woensdag 30 april 2014 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2013/14 - Kwartfinale eruit tegen Real Madrid met 7-2 over twee wedstrijdenquote:
Er zit verbetering inquote:Op woensdag 30 april 2014 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2013/14 - Kwartfinale eruit tegen Real Madrid met 7-2 over twee wedstrijden
2014/15 - Kwartfinale eruit tegen Real Madrid met 1-1 over twee wedstrijden
Ik heb wel heerlijk verkochtquote:
Dat kan veel beter man. Blind en van Rhijn brachten mij samen 45 miljoen opquote:Op woensdag 30 april 2014 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb wel heerlijk verkocht
Riedewald voor 4.6 miljoen naar Chelsea
Blind voor 13.5 miljoen naar Liverpool
Van Rhijn voor 12.5 miljoen naar Schalke
Andersen voor 17.5 miljoen naar Wolfsburg
Veltman voor 10 miljoen naar Milan
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
GC / Afbeelding bewerken
Ik moest lachen om dit topic. Einde bericht
Waar wil je het over hebbenquote:Op woensdag 30 april 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar FM boeit mij tamelijk weinig.
Welke serie?quote:Op woensdag 30 april 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga een serie kijken denk ik. Kijken of ik een normaal slaapritme kan opbouwen morgenochtend.
Ik heb het drie uur lang geprobeerd en ik vond het drie uur lang niets aan.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat gebeurt er eigenlijk met het ticket van Engeland of Spanje die de CL wint?
is dit jouw game?quote:Op woensdag 30 april 2014 00:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://www.twitch.tv/skip2lvlylou
Niets?quote:Op woensdag 30 april 2014 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat gebeurt er eigenlijk met het ticket van Engeland of Spanje die de CL wint?
o geen idee danquote:Op woensdag 30 april 2014 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
nee ik dacht dat dat ticket altijd ergens vandaan werd getrokken zoals in 2012 met chelsea
GGMM vond het niet zo leuk.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://www.twitch.tv/skip2lvlylou
Ik ook niet, keiharde struggles.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM vond het niet zo leuk.
Niet gezien dusquote:Op woensdag 30 april 2014 00:58 schreef hafcfan het volgende:
Jezus Bayern 0-4 verloren![]()
![]()
Wat een afgang.
Atleti gaat met 2-0 verliezen van Chelsea ben ik bang.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nop. Hopen dat Atleti ze 2 x pakt nu.
Het zou wel wat zijn weer van die Mourinho. Dan mag die hem pakken ook.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Atleti gaat met 2-0 verliezen van Chelsea ben ik bang.
Als de finale Chelsea-Real wordt ben ik voor Real.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het zou wel wat zijn weer van die Mourinho. Dan mag die hem pakken ook.
Blijft een fascinerende foto. De verhoudingen lijken uit vorm.quote:
Tijd om een FOK! vriendin te nemen, of je vriendin Nederlands te leren zodat zij een account kan aanmaken natuurlijk.quote:
Het lijkt me erg raar om fok grapjes te maken in real.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijd om een FOK! vriendin te nemen, of je vriendin Nederlands te leren zodat zij een account kan aanmaken natuurlijk.
quote:Op woensdag 30 april 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het lijkt me erg raar om fok grapjes te maken in real.
Al betrap ik mezelf nog wel eens op een
"Je bent zelf" grapje
Dat deed ik altijd al. Volgens mij ben ik er op FOK! ook vrij verantwoordelijk voorquote:Op woensdag 30 april 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
"Je bent zelf" grapje
Soms automatisch man. Als ik m'n teen stoot bijvoorbeeldquote:
ik zei al je bent zelf een voordat het op FOK! kwamquote:Op woensdag 30 april 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
"Je bent zelf" grapje
Toen ik in het buitenland was deed ik dat een stuk vaker, omdat toch niemand me verstond.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Kanjer nog nooit, maar dat doe ik ook niet op FOK!. Ik scheld stiekem wel tamelijk veel met kanker. Nou ja, voornamelijk als ik goed aangeschoten ben.
Je bent al prima aangepast aan de Rotterdamse straatcultuur dusquote:Op woensdag 30 april 2014 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Kanjer nog nooit, maar dat doe ik ook niet op FOK!. Ik scheld stiekem wel tamelijk veel met kanker. Nou ja, voornamelijk als ik goed aangeschoten ben.
ja lekker is dat he.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen ik in het buitenland was deed ik dat een stuk vaker, omdat toch niemand me verstond.
Den Haag voornamelijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent al prima aangepast aan de Rotterdamse straatcultuur dus
Bak een ei. Beetje ham, kip, tomaat, kaas.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Zal ik nog een appeltje eten of banaantje
Ik ben gewoon geweldigquote:Op woensdag 30 april 2014 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Littlerabbit kwam trouwens voor in mijn droom over FOK!, ik weet niet of dit iets met die selfies heeft te maken.
nee appeltje of banaantjequote:Op woensdag 30 april 2014 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bak een ei. Beetje ham, kip, tomaat, kaas.
Zo terug.
Je had de plaatselijke Aldi in je wiethonk omgebouwd.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bak een ei. Beetje ham, kip, tomaat, kaas.
Zo terug.
[..]
Ik ben gewoon geweldig
Lekker man.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Goh morgen is het alweer mei.
Dit jaar gaat vies snel
Hmm. Die kans acht ik niet heel groot. De keren dat ik aan wiet doe zijn echt heel uitzonderlijk en nooit mijn eigen.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had de plaatselijke Aldi in je wiethonk omgebouwd.
Ik ben nog steeds bezig de betekenis te ontrafelen van mijn droom.
Je zat samen met Jancees in de Aldi, ik weet niet of dit iets zegt over jullie vriendschap.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Die kans acht ik niet heel groot. De keren dat ik aan wiet doe zijn echt heel uitzonderlijk en nooit mijn eigen.
Maar als je een idee hebt wat het kan inhouden dan hoor ik het graagIk zit al bij aflevering 19 van Fringe dus ik geloof inmiddels niet meer dat er niks achter zit en het pure willekeur is.
Kijk eens door joh.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Die kans acht ik niet heel groot. De keren dat ik aan wiet doe zijn echt heel uitzonderlijk en nooit mijn eigen.
Maar als je een idee hebt wat het kan inhouden dan hoor ik het graagIk zit al bij aflevering 19 van Fringe dus ik geloof inmiddels niet meer dat er niks achter zit en het pure willekeur is.
Dan word het tijd dat ik mijn campagneteam weer in orde ga maken.quote:
Hij postte nooit zo heel veel in VBL hoor. Daarom vond ik het ook zo apart dat hij hier mod werd.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Eet nu granny smith appeltje.
Vandaag voor het eerst gegeten, maar ik vind het een lekkere appel.
Een vrij neutrale zoete appelsmaak en lekker fris.
en ze worden niet snel bruin
Tja, je moet of voor ajax zijn of nooit postenquote:Op woensdag 30 april 2014 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij postte nooit zo heel veel in VBL hoor. Daarom vond ik het ook zo apart dat hij hier mod werd.
Met een maatje meer RAWRRquote:Op woensdag 30 april 2014 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is aan het daten met huisvrouwen.
Gewoon nog nooit gehad, weet ook niet waarom. Normaal altijd andere soorten appels.quote:
pics?quote:Op woensdag 30 april 2014 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is aan het daten met huisvrouwen.
Ik ga best hard, en daarbij moet ik niet te hard gaan. Waar ik dan meer mijn redenen voor heb potverdrie.quote:
Nu doe je Typisch tekort.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, je moet of voor ajax zijn of nooit posten
quote:Op woensdag 30 april 2014 02:01 schreef Ajacied422 het volgende:
oh vanavond ga ik even uit mijn bol. gooi alles van me af en giet me even vol.
Heb je aan de wijnvoorraad van je ouders gezeten?quote:Op woensdag 30 april 2014 02:01 schreef Ajacied422 het volgende:
oh vanavond ga ik even uit mijn bol. gooi alles van me af en giet me even vol.
Wow.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zat samen met Jancees in de Aldi, ik weet niet of dit iets zegt over jullie vriendschap.
Ikzelf zat in de auto, ik ging naar jullie toe, want ik wilde ook wel wat van jullie wiet. Toen wilde ik mijn auto parkeren op een steil weggetje, wat vervolgens niet lukte, en toen werd ik wakker.
Ik denk dat het een jammerklacht was over de existentie.
Wie is dat?quote:Op woensdag 30 april 2014 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af wat Madame_Paon denkt als ze haar naam weer ziet verschijnen.
Jammer genoeg onthoud ik mijn dromen meestal niet, maar ik stel mij zo voor dat ik ook al vaak over Pax heb gedroomd.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow.
Als je de diepgang erachter heb weten te doorgronden dan hoor ik graag je herziende prognose. Dit is mij nog ietwat te vaag.
Ik heb destijds plaatjes gezien die ik had mogen zien, trauma.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
madame_paon is een nare mevrouw
zij vond dat ik een permban moest hebben
Linkje naar de stemwijzer die jij gemaakt hebtquote:Op woensdag 30 april 2014 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
wajoo net nederlandse stemwijzer gedaan
kreeg SGP haha wtf
Ooh deed je gemeen tegen haar?quote:Op woensdag 30 april 2014 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welke plaatjes?quote:Op woensdag 30 april 2014 02:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb destijds plaatjes gezien die ik had mogen zien, trauma.
Ik had je rug hoor. Sindsdien hebben we gezamenlijk de FOK!-top gestormd.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja de FOK!-top hebben we flink gestormd.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had je rug hoor. Sindsdien hebben we gezamenlijk de FOK!-top gestormd.
Knut.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie zal de volgende blauwe zijn van VBL SC.
Ik zet m'n geld op stijn
In ieder geval niemand uit de calimerobende van het Feyenoordtopic.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zet m'n geld op stijn
doe effe normaal joh stijnquote:Op woensdag 30 april 2014 02:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval niemand uit de calimerobende van het Feyenoordtopic.
ik zou een goede mod zijn.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval niemand uit de calimerobende van het Feyenoordtopic.
dat zou leuk zijn, ik stem voorquote:Op woensdag 30 april 2014 02:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Knut.
Al sta ik niet voor de gevolgen in wat betreft mikey.
Elan. Hij dwingt natuurlijk respect af met zijn louter zinnige teksten.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zet m'n geld op stijn
Maar zou je er ook zin in hebben?quote:Op woensdag 30 april 2014 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zou een goede mod zijn.
heb geen vijanden, trek niemand voor.
altijd redelijk en genuanceerd
Nee, dat niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar zou je er ook zin in hebben?
En altijd aanwezig zijn in die live-topicsquote:Op woensdag 30 april 2014 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
En ik zou te weinig notes uitdelen denk ik
Welke macht?quote:Op woensdag 30 april 2014 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zou als mod niet geschikt zijn, omdat ik weet dat ik mijn macht zal misbruiken.
Ik heb vandaag mijn tweede note gegeven.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn maar weinig momenten in mn fok leven dat ik dacht
goh als ik mod was had ik nu genote
wow in WK?quote:Op woensdag 30 april 2014 02:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn tweede note gegeven.
Ik denk ikzelf.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zet m'n geld op stijn
Haha, nee.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk ikzelf.
GGMM staat volledig achter mij.
Het is ook wel heel makkelijk om België te bashen.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
gingen ze nu te ver in het belgie bashen
Stijn stop eens met jezelf beter te voelen dan iedereen.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:12 schreef Ajacied422 het volgende:
ik kan het geduld niet opbrengen om zo'n stuk debiel gespuis te onderhouden
Ja.quote:
Dat is wel vermakelijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
gingen ze nu te ver in het belgie bashen
Ik kan je zeggen dat dat een erg fijne eigenschap is om te hebben.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn stop eens met jezelf beter te voelen dan iedereen.
Dat is een eigenschap die iedereen wel ergens heeft.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat dat een erg fijne eigenschap is om te hebben.
hij had ooit een heel grappig youtube filmpjequote:Op woensdag 30 april 2014 02:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Capuchon_jongen is niet helemaal 100
Eens.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat dat een erg fijne eigenschap is om te hebben.
Laatquote:Op woensdag 30 april 2014 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil heel graag nog een aflevering kijken, maar het is al zo laat...
help/
doenquote:Op woensdag 30 april 2014 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil heel graag nog een aflevering kijken, maar het is al zo laat...
help/
CONSTANTE baggerstroom aan Albaplaatjes zou GGMM zeggen.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof iemand jou serieus kan nemen met je baggerstroom aan Albaplaatjes.
Knut is een sympathieke gozer snap niet waarom hij zo'n teringhekel aan dat kind heeft.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou dat best wel lachen vinden.
Vooral om de reactie dan van Knut
was sich liebt das neckt sichquote:Op woensdag 30 april 2014 02:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Knut is een sympathieke gozer snap niet waarom hij zo'n teringhekel aan dat kind heeft.
Waarschijnlijk heeft ze een keer iets over Japan gezegd. Dan krijgt hij een waas voor zijn ogen zo rood als de Japanse cirkel.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Knut is een sympathieke gozer snap niet waarom hij zo'n teringhekel aan dat kind heeft.
De laatste tijd is het vooral een act geworden van hem denk ik. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je echt een hekel kan hebben aan iemand op een forumquote:Op woensdag 30 april 2014 02:18 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 april 2014 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kut.
Wil je dat een mod je TT veranderd is hij gebant
dat was van voor jouw tijd.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
misschien stevenmac26
ik blijf dat een apparte verschijning vinden
maar wel een held van vbl sc schijnbaar
Dat vind ik een rare jongen.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
misschien stevenmac26
ik blijf dat een apparte verschijning vinden
maar wel een held van vbl sc schijnbaar
hij ging toch stoppen met werken omdat ie arbeidersleef ging levenquote:Op woensdag 30 april 2014 02:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat was van voor jouw tijd.
steven was echt een baas.
Aldus degene die in VBL net zo hard meedoet en erbuiten ineens poeslief is.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |