90 minuten lang topvoetbal in de finale met Real v Atleti zou geweldig zijnquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die tweede helft was wel mooi kut![]()
Hopelijk morgen spannend dan met Atletico uiteindelijk als winnaar.
Zou zeker een mooie strijd zijn. Atleti die Real van de 10e CL afhoudt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
90 minuten lang topvoetbal in de finale met Real v Atleti zou geweldig zijn
VI HOO-LI-GANS!!!quote:
Ik mag HMF wel ondanks het een teringkakkerlak is.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het lekker warm daar in de anus van HMF?
ALS HET LENTE WORDT DAN GOOIEN WIJquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
VI HOO-LI-GANS!!!
Dat kan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik mag HMF wel ondanks het een teringkakkerlak is.
Die overacting van je werkt altijd een beetje op de lachspieren bij me.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus is het dan vreemd dat ik hem terug wil op FOK!?
Niet te sensueel wordenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus is het dan vreemd dat ik hem terug wil op FOK!?
Heb ik ook eens gehad met mijn kleine teenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:49 schreef onlogisch het volgende:
Dit ziet er pijnlijk uit
[ afbeelding ]
Jarenlang was jij mijn gabberquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die overacting van je werkt altijd een beetje op de lachspieren bij me.
Maar voor de rest prima.
Jij werkt bij iedereen op de lachspieren.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die overacting van je werkt altijd een beetje op de lachspieren bij me.
Maar voor de rest prima.
Deze foto scheurt mijn ziel uiteenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:49 schreef onlogisch het volgende:
Dit ziet er pijnlijk uit
[ afbeelding ]
Uh, okéquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jarenlang was jij mijn gabber
als een broer hield ik van jou
ik zie je nog daar op de stoep staan
Je stond te trillen van de kou
Zo zeg, echt waar? Meen je dat nou joh?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij werkt bij iedereen op de lachspieren.
Zelfs bij de receptioniste van het hoofdkantoor van de KiKa stichting.
Jouw*quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hielp ik je daarom uit de goot
was dan jou vriendschap niet zo groot
Alphaseksueelquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neger, latino, white trash... HMF is alles. Je weet toch.
Terwijl je normaal toch niet kan zeggen dat hij de vlugste isquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rens begint al vroeg met zijn Sinterklaas gedichtjes
Vast wat leuke mannen die je strot willen smerenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:53 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb een erg zere keel. Is er geen lekker wijf in de buurt om mij te verzorgen?
Maar dit is de laatste keerquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rens begint al vroeg met zijn Sinterklaas gedichtjes
Hier wachtte ik dus niet echt op Dvenniequote:Op dinsdag 29 april 2014 22:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Vast wat leuke mannen die je strot willen smeren
Als hommage aan FC Groningenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:54 schreef Elan het volgende:
Die Groningen-speler heeft zelfmoord gepleegd in drijfzand wtf
Onverwachtquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hier wachtte ik dus niet echt op Dvennie
Kan ook niet anders, want van de goede spelers verwacht je wel dat ze boven komen drijven.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:54 schreef Elan het volgende:
Eén keer gezien in de tijd dat Johan Cruijff daar zat, in de tijd van Ten Have en co. Voor de rest nooitquote:
Ik zag vandaag een travestiet met een baard.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:48 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik vandaag in de stad dus zag
Ze hebben ook niets met geloof maar daar ging het gisteren opeens over.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:00 schreef RensAjacied het volgende:
Pauw en Witteman hebben beide niks met sport. Dat laten ze ook erg blijken.
Daarom.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:00 schreef RensAjacied het volgende:
Pauw en Witteman hebben beide niks met sport. Dat laten ze ook erg blijken.
Daar heb ik ook de uitzondering voor gemaaktquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eén keer gezien in de tijd dat Johan Cruijff daar zat, in de tijd van Ten Have en co. Voor de rest nooit
Bronquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:54 schreef Elan het volgende:
dat komt omdat somebodies daar nog niet dood gevonden willen wordenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Knevel en van den Brink een meer toegankelijk programma. Alleen nodigen ze vaak nobuddies uit.
Dat is toch die Jappen haatster?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:04 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb die uitzending gezien waar Ancilla bij was. Die twee bejaarden hadden geen flauw idee wat downloaden was.
Ongetwijfeld te danken aan een trauma dat hij door Maaskant heeft opgelopen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:54 schreef Elan het volgende:
Dat zijn gristenhonden. Niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Knevel en van den Brink een meer toegankelijk programma. Alleen nodigen ze vaak nobuddies uit.
Toch zou je haar doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |