Oktober, presentquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----
September![]()
Hier exact hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ascendant is maagdZou het beste bij een vis passen
Volgens mij standaard, zegt die hier ook.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ascendant is maagdZou het beste bij een vis passen
Dat dus.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je descendant is Vissen, wat suggereert dat je ideale partner een sympathiek persoon is bij wie je je kunt ontspannen, bij wie je je kunt laten gaan en die jouw gekmakende zorgen over alles en nog wat kan laten varen.
Verdacht.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij standaard, zegt die hier ook.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb geen idee wat er bij mij past, en eigenlijk boeit me dat ook niet. Je hebt iets met mensen of niet
ongeacht sterrenbeeld
kom hier jij.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:38 schreef Fascination het volgende:
Oh Moeraskat, mijn ascendant is leeuw.
Zo denk ik er ook over hoor, flauwekul allemaalquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb geen idee wat er bij mij past, en eigenlijk boeit me dat ook niet. Je hebt iets met mensen of niet
ongeacht sterrenbeeld
Dat verklaart een hoop aangezien ik steenbok ben.quote:De steenbok is de vrijgezel van de dierenriem.
6quote:
Ik geloof ook niet zo in die sterrenbeeldpraatjes enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, acsendant is hoe andere jou zienquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
Er klopt sowieso geen zak van, volgens dat ding zou ik preuts zijn
Funny.
Ja en nee. Het klopt niet helemaal bij mij, maar ik ben dan ook een grensgeval. Wat zegt het over waterman fas?quote:Vaak rustige types die graag op henzelf zijn.
quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
6
Mijn ascentdant is stier overigens.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet zo in die sterrenbeeldpraatjes enzoIk ook niet. Maar vind het soms wel grappig. Gewoon. Omdat het kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:42 schreef Royco1 het volgende:
Ik zou een goed gevormd slank lichaam hebben.
Hmm, eigenlijk klopt dat wel
Waarom ben ik daar een maagdquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
http://www.orakels.org/php/?m=wo_ascendant
Zegt de man die meerdere relaties heeft gehad en een van zeven jaar.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop aangezien ik steenbok ben.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet zo in die sterrenbeeldpraatjes enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat toch sterke/zwakke punten?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, acsendant is hoe andere jou zienniet hoe je bent.
Even in mijn glazen oog kijkenquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hebben we een waarzegster in ons midden?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:42 schreef Royco1 het volgende:
Ik zou een goed gevormd slank lichaam hebben.
Hmm, eigenlijk klopt dat wel
Ja, ik ook. Klopt niet.quote:
De betekenis van de ascendant is de manier waarop anderen naar je kijken en de manier waarop je jezelf naar de buitenwereld presenteerd. Het lijkt misschien dat je voor de buitenwereld net zo bent als hoe je werkelijk bent, maar dat is toch vaak niet het geval. Meestal spelen we een bepaalde rol en laten we niet zien hoe we werkelijk zijn. Pas als mensen je goed kennen, zien ze pas hoe je werkelijk bent. Dat zul je zelf ook vast wel eens meemaken met andere mensen. In eerste instantie lijkt je een bepaalde persoon totaal niet interessant, totdat je een keer een goed gesprek hebt met die persoon. Je kunt dan ineens een heel ander beeld van die persoon krijgen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Er staat toch sterke/zwakke punten?
Oow nee wacht ik heb geen idee wat ik ben, dacht een mensquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
6
Mijn ascentdant is stier overigens.
Zijn veel websites die niet oke zijnquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iedereen krijgt hetzelfde praatjeGeniaal
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zijn veel websites die niet oke zijn
Okquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De betekenis van de ascendant is de manier waarop anderen naar je kijken en de manier waarop je jezelf naar de buitenwereld presenteerd. Het lijkt misschien dat je voor de buitenwereld net zo bent als hoe je werkelijk bent, maar dat is toch vaak niet het geval. Meestal spelen we een bepaalde rol en laten we niet zien hoe we werkelijk zijn. Pas als mensen je goed kennen, zien ze pas hoe je werkelijk bent. Dat zul je zelf ook vast wel eens meemaken met andere mensen. In eerste instantie lijkt je een bepaalde persoon totaal niet interessant, totdat je een keer een goed gesprek hebt met die persoon. Je kunt dan ineens een heel ander beeld van die persoon krijgen.
Lijkt astro tv welquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iedereen krijgt hetzelfde praatjeGeniaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |