Oktober, presentquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----
September![]()
Hier exact hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ascendant is maagdZou het beste bij een vis passen
Volgens mij standaard, zegt die hier ook.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ascendant is maagdZou het beste bij een vis passen
Dat dus.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je descendant is Vissen, wat suggereert dat je ideale partner een sympathiek persoon is bij wie je je kunt ontspannen, bij wie je je kunt laten gaan en die jouw gekmakende zorgen over alles en nog wat kan laten varen.
Verdacht.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij standaard, zegt die hier ook.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb geen idee wat er bij mij past, en eigenlijk boeit me dat ook niet. Je hebt iets met mensen of niet
ongeacht sterrenbeeld
kom hier jij.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:38 schreef Fascination het volgende:
Oh Moeraskat, mijn ascendant is leeuw.
Zo denk ik er ook over hoor, flauwekul allemaalquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb geen idee wat er bij mij past, en eigenlijk boeit me dat ook niet. Je hebt iets met mensen of niet
ongeacht sterrenbeeld
Dat verklaart een hoop aangezien ik steenbok ben.quote:De steenbok is de vrijgezel van de dierenriem.
6quote:
Ik geloof ook niet zo in die sterrenbeeldpraatjes enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, acsendant is hoe andere jou zienquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
Er klopt sowieso geen zak van, volgens dat ding zou ik preuts zijn
Funny.
Ja en nee. Het klopt niet helemaal bij mij, maar ik ben dan ook een grensgeval. Wat zegt het over waterman fas?quote:Vaak rustige types die graag op henzelf zijn.
quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
6
Mijn ascentdant is stier overigens.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet zo in die sterrenbeeldpraatjes enzoIk ook niet. Maar vind het soms wel grappig. Gewoon. Omdat het kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:42 schreef Royco1 het volgende:
Ik zou een goed gevormd slank lichaam hebben.
Hmm, eigenlijk klopt dat wel
Waarom ben ik daar een maagdquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
http://www.orakels.org/php/?m=wo_ascendant
Zegt de man die meerdere relaties heeft gehad en een van zeven jaar.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop aangezien ik steenbok ben.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet zo in die sterrenbeeldpraatjes enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat toch sterke/zwakke punten?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, acsendant is hoe andere jou zienniet hoe je bent.
Even in mijn glazen oog kijkenquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hebben we een waarzegster in ons midden?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:42 schreef Royco1 het volgende:
Ik zou een goed gevormd slank lichaam hebben.
Hmm, eigenlijk klopt dat wel
Ja, ik ook. Klopt niet.quote:
De betekenis van de ascendant is de manier waarop anderen naar je kijken en de manier waarop je jezelf naar de buitenwereld presenteerd. Het lijkt misschien dat je voor de buitenwereld net zo bent als hoe je werkelijk bent, maar dat is toch vaak niet het geval. Meestal spelen we een bepaalde rol en laten we niet zien hoe we werkelijk zijn. Pas als mensen je goed kennen, zien ze pas hoe je werkelijk bent. Dat zul je zelf ook vast wel eens meemaken met andere mensen. In eerste instantie lijkt je een bepaalde persoon totaal niet interessant, totdat je een keer een goed gesprek hebt met die persoon. Je kunt dan ineens een heel ander beeld van die persoon krijgen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Er staat toch sterke/zwakke punten?
Oow nee wacht ik heb geen idee wat ik ben, dacht een mensquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
6
Mijn ascentdant is stier overigens.
Zijn veel websites die niet oke zijnquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iedereen krijgt hetzelfde praatjeGeniaal
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zijn veel websites die niet oke zijn
Okquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De betekenis van de ascendant is de manier waarop anderen naar je kijken en de manier waarop je jezelf naar de buitenwereld presenteerd. Het lijkt misschien dat je voor de buitenwereld net zo bent als hoe je werkelijk bent, maar dat is toch vaak niet het geval. Meestal spelen we een bepaalde rol en laten we niet zien hoe we werkelijk zijn. Pas als mensen je goed kennen, zien ze pas hoe je werkelijk bent. Dat zul je zelf ook vast wel eens meemaken met andere mensen. In eerste instantie lijkt je een bepaalde persoon totaal niet interessant, totdat je een keer een goed gesprek hebt met die persoon. Je kunt dan ineens een heel ander beeld van die persoon krijgen.
Lijkt astro tv welquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iedereen krijgt hetzelfde praatjeGeniaal
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Slank, goed gevormd lichaam, dikwijls jeugdige verschijning tot op hoge leeftijd, dan veel rimpels.
Hhahaha, nee.
URL bitte.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik heb ooit eens zo'n sexhoroscoop gehad.. Die was wel grappig
Is t zo erg bij jou?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zegt de man die meerdere relaties heeft gehad en een van zeven jaar.Ik kan zoiets alleen zeggen.
Klopt.quote:
"Zij zijn echte vredestichters. Daar waar conflicten of ruzies zijn, zullen zij altijd proberen om de zaak weer in het reine te brengen. "quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
http://www.urbanlotus.nl/ascendant.html
Deze doet het wel gewoon goed
Die komt weer overeen met degene die ik eerst ook hadquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
Deze doet het wel gewoon goed
quote:
Wil je zeggen dat dat niet zo is?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben saai en bureaucratisch
Slank, goed gevormd lichaam,
Nog nooit een relatie gehad.quote:
Checkquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die komt weer overeen met degene die ik eerst ook hadBoogschutter nu
Het is toch zoquote:
Die heb ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Die is gewoon goed dusquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die komt weer overeen met degene die ik eerst ook hadBoogschutter nu
[..]
Hoiquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Volgens die nieuwe site moet ik een Weegschaal vinden.
Ik denk dat het een stiekeme hint is dat ik af moet vallen.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat dat niet zo is?
Wat een deceptie weer
Echt niet? Dat had ik niet verwacht eerlijk gezegd fas.quote:
Ik kan het niet ontkennenquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die heb ik niet
Dit is de mijne
Hij klopt best goedTL;DRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt best mee..quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan het niet ontkennen
[..]
TL;DR
Apart dat het bij jou dan wel weer overal klopt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die is gewoon goed dusik ben ook gewoon stier daar zoals overal.
Meeste zijn maagd hierquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar ik kan die van jou wel copy pasten hoor vin, roep je sterrenbeeld maar
Het is er nog niet hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, jij hebt al een kind.
Daar doe ik niet aan.
Ach, zo moeilijk is dat niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:49 schreef yats het volgende:
[..]
Echt niet? Dat had ik niet verwacht eerlijk gezegd fas.
Stier en dan zal ik die van jou ook even lezenquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar ik kan die van jou wel copy pasten hoor vin, roep je sterrenbeeld maar
Wuuutquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zat eerst achter je.. en toen voor je![]()
Maar je zag me niet
Ze kan zo het klooster inquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:49 schreef yats het volgende:
[..]
Echt niet? Dat had ik niet verwacht eerlijk gezegd fas.
Die orakles niet hoor, die spoort niet. Maar heb net 3 andere getest en dat was allemaal stier.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Apart dat het bij jou dan wel weer overal klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja niet snel daarna reed ik dus achter je..quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Wuuut! wanneer
? Ik zwaaide vanmiddag wel lief naar je toch
!
quote:Zij kunnen nogal koppig zijn, met name als een ander ze tot iets wil dwingen. Hoe groter de druk, hoe groter hun tegenwerking. Worden zij op een vriendelijke manier benaderd en weet iemand ze te overtuigen, dan zullen zij alle medewerking verlenen.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maagd:Heb je hem voor steenbokken ook GvE?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Die van jou is 400x langerquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stier en dan zal ik die van jou ook even lezen
Steenbok:quote:
Ah oke, dan zou het nu wel moeten kloppenquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die orakles niet hoor, die spoort niet. Maar heb net 3 andere getest en dat was allemaal stier.
quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, jij hebt al een kind.
Daar doe ik niet aan.
Kloptquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja niet snel daarna reed ik dus achter je..en bij afslag gemeentehuis zat ik voor je, en je vriendin gooide net haar peuk naar buiten ofzo
Ik ben een stierquote:
Whahahaquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Klopt! Ik zei nog dat ze geen dingen uit het raam moest gooien
.
Ja hoi, kom maarquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou ben ik ook benieuwd. Kreeft?
Kreeft:quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niet alleen peuken, was eergisteren zo'n eikel die een mac donalds beker uit zn raam gooide zo'n flets cola over mn ruitquote:
Ja, ik ga toch niet iemand anders zijn kind opvoeden?quote:
Ik heb geen link, ik heb een kladblok documentjequote:
Gadverquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet alleen peuken, was eergisteren zo'n eikel die een mac donalds beker uit zn raam gooide zo'n flets cola over mn ruit!
quote:
Nee stel je voorquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik ga toch niet iemand anders zijn kind opvoeden?
http://pastebin.com/quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb geen link, ik heb een kladblok documentje
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Steenbok:handen behoren tot de erogene zones van de steenbok. Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Dat.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Steenbok:Hm, niet onaardig en een groot deel klopt wel aardig hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik geloof dat ik nu toch wel iedereen hier gehad heb, niet?quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die van jou is 400x langer
Stier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die van jou is 400x langer
Stier:Damn, heel verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het klopt wel behoorlijk ja
![]()
Ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neen, mij nietquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nu toch wel iedereen hier gehad heb, niet?
Je moet mij nog doen 9quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja nu inmiddels wel jaquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik moet blijkbaar van jou leren losser te wordenquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kreeft:Veel dingen kloppen wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen ik ben bijna nonstopgeil, dus ergens klopt het ook weer niet
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Wat is je sterrenbeeld?quote:
klopt wel, met je datesquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet blijkbaar van jou leren losser te worden
Weegschaalquote:
Zucht...quote:
Zegt je horoscoopding dat?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet blijkbaar van jou leren losser te worden
Dat zal wel bij Ram horenquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Veel dingen kloppen wel.
Weegschaal:quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Veel dingen kloppen wel.
Dat valt moeilijk te ontkennen.quote:
Ja, ik ben een steenbok.quote:
http://www.urbanlotus.nl/ascendant.htmlquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar op welk linkje zitten jullie met sterrenbeelden shit dan?
En deze;quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar op welk linkje zitten jullie met sterrenbeelden shit dan?
Die is dus fout.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En deze;
Nee die moet je niet gebruiken.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En deze;
Pas 12 keer gepost.quote:
Rustig maar, poesje. *aaitquote:
EN IN CAPSLOCK TYPEN ANDERS LEEST NIEMAND HETquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JE MOET HIER OOK ALLES 100x HERHALEN
maar ik ben een leeuw... Waarom komt ie op kreeft?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
aai je mn poesje?quote:
het is je acsendantquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ik ben een leeuw... Waarom komt ie op kreeft?
LETTERS KUNNEN NOOIT TE KLEIN ZIJN.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
EN IN CAPSLOCK TYPEN ANDERS LEEST NIEMAND HET
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
EN IN CAPSLOCK TYPEN ANDERS LEEST NIEMAND HET
ANDERS KAN JE ALTIJD NOG FACEPALM DOENquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
LETTERS KUNNEN NOOIT TE KLEIN ZIJN.
GOED ZO FAXquote:
Fuck yeah.quote:
Vraag het haar?quote:
GOED IDEE!!!quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ANDERS KAN JE ALTIJD NOG FACEPALM DOEN
Ah oke.. Hij klopt wel een beetje maar niet helemaalquote:
Acendant is niet hoe je bént maar hoe andere jou zien. In eerste instantie dus.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ah oke.. Hij klopt wel een beetje maar niet helemaal
quote:
daarom zeg ik, hij klopt niet helemaalquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Acendant is niet hoe je bént maar hoe andere jou zien. In eerste instantie dus.
Anderen, dus hij klopt altijd.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom zeg ik, hij klopt niet helemaal
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom zeg ik, hij klopt niet helemaal
Nee, want als andere ook zeggen dat het niet helemaal kloptquote:
Nou, de dag is aangebroken hoor, Faxie zou iemand niet doen.quote:
Laten we het vieren met seksquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, de dag is aangebroken hoor, Faxie zou iemand niet doen.
Ik jubel.
Neequote:
Ow dat zou ik allemaal niet weten hoor. Ik google en zie een plofkopquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NeeZe is dat mens wat toen samen met Britt dat ene programma heeft meegedaan.
Nu doet ze Science of stupids op National Geographic, maar die stem en houding
Niet met mij althans.quote:
Jij hebt jouw tindermatch al, dus dat hoeft ook nietquote:
Die niets zegtquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:14 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt jouw tindermatch al, dus dat hoeft ook niet
Het is toch door een ander over jou.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, want als andere ook zeggen dat het niet helemaal klopt
Zij is anders echt niet lelijk, alleen irritant.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NeeZe is dat mens wat toen samen met Britt dat ene programma heeft meegedaan.
Nu doet ze Science of stupids op National Geographic, maar die stem en houding
Euhm, nee.. Mensen zeggen me wel vaker dat hun eerste indruk niet kloptquote:
moet ik dit echt uitleggen?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is toch door een ander over jou.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat zou ik allemaal niet weten hoor. Ik google en zie een plofkop
Toch blijft het vreemd dat iemand vaak goed bij zn sterrenbeeld pastquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]bij mij ook niet, grotendeels wel
Dit dus.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Euhm, nee.. Mensen zeggen me wel vaker dat hun eerste indruk niet klopt
En die staat zowat lijnrecht tegenover iets in deze beschrijving
Dat zeg ik toch ook nergens?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is toch door een ander over jou.
[..]
Zij is anders echt niet lelijk, alleen irritant.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
DitYes pleaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Komt nog wel faxquote:
Zo.quote:
Dat komt omdat die dingen zo algemeen zijn dat er altijd wel dingen zijn waar mensen zich in herkennenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Toch blijft het vreemd dat iemand vaak goed bij zn sterrenbeeld past
Ja, inderdaad. Er zit ergens wel een sort of waarheid in. Maar het klopt niet bij iedereen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Toch blijft het vreemd dat iemand vaak goed bij zn sterrenbeeld past
De eerstequote:Op dinsdag 29 april 2014 22:17 schreef Adolecens het volgende:
Zo weer thuis.
Nieuwe Tindermatch Fax?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
Niet standaard zo achter de PC zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
vraag het dan ook niet.quote:
quote:
Die weet ik welquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit dus.
Maar het is ook zo als je niet je exacte geboortetijd weet, dat het ook kan afwijken.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Wat is dat nou voor een neppe pussyslap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, maar toch apart..quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Er zit ergens wel een sort of waarheid in. Maar het klopt niet bij iedereen.
Ik ookquote:
Nu pas je eerste match of je eerste date?quote:
Daarom vind ik het ook zo interessant. Alleen zijn er veel verschillende websites. Dus ik weet nooit zo goed welke je nou gebruiken moet om informatie op te lezen.quote:
Matchquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nu pas je eerste match of je eerste date?
De fapmap moet je ook niet meescannen hequote:Op dinsdag 29 april 2014 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al over de 950.000 items gescand.tering.
Serious?!quote:
Oh nee, die klopte bij mij welquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook
bij mij klopte dat sex ding overigens amper.
Twee vrouwen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een neppe pussyslap?
Nee nu pas weer 2 weken ofzo.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Serious?!
JE zit er toch al een tijdje op?
Fapmap is niet zo groot hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
De fapmap moet je ook niet meescannen he
Sinds 2 weken weerquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
Wow faxis dit serieus? Je gebruikt dit toch al weken?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fapmap is niet zo groot hoor.
Daar was hij in een minuutje klaar mee (net als ik, hihaho).
Nog weinigquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee nu pas weer 2 weken ofzo.
Had het afgezworen, maar het vlees is zwak enzo
Dat heb ik ook.. En voor bijna alles willen ze geld zienquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zo interessant. Alleen zijn er veel verschillende websites. Dus ik weet nooit zo goed welke je nou gebruiken moet om informatie op te lezen.
Beetje jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.. En voor bijna alles willen ze geld zien
Uuh, dan nog... Het is een wederzijdse like.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mannen liken alles, vrouwen zijn iets kieskeuriger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
iets????quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik like ongeveer 1/3 (als tinder tenminste weer eens gaat werken hier). Maar als ik het aantal matches bij vrouwen hoor valt het bij behoorlijk in het niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:24 schreef Adolecens het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je kieskeurig?quote:
En dan heb ik nog in m'n profiel staan dat ik een vriendin heb ookquote:
Nou, best lullig dan, misschien een andere foto proberen?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nu wel ja. Maar dan nog like ik genoeg hoor.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dan heb ik nog in m'n profiel staan dat ik een vriendin heb ook
Alweer?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, best lullig dan, misschien een andere foto proberen?
juist daaromquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Inloggen, eerste 10 even liken, en binnen een uur gegarandeerd.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:27 schreef Moeraskat het volgende:
ik zou bijna zelf kijken hoe snel ik een match krijg.
Bijna dus
waarom heb jij me nog niet ge-dm't dan?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
juist daarom
Vrouwen willen onbereikbare dingen.
ik heb nog nooi likes gehadquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Snel genoegquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:27 schreef Moeraskat het volgende:
Bijna dus
Wtf? Ik was al blij met iets van 40 matches...quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Behalve als jij het bent dus.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inloggen, eerste 10 even liken, en binnen een uur gegarandeerd.
Je bent al flink gematchdt toch?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:27 schreef Moeraskat het volgende:
Bijna dus
ik heb nog nooit op tinder gezeten.quote:
Omdat niemand onbereikbaar is voor mijquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
waarom heb jij me nog niet ge-dm't dan?
Jij hebt het niet nodigquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb nog nooit op tinder gezeten.
Ja van die "M'n profiel is stuk, je kan me vinden op geiletinderdate.nl"quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inloggen, eerste 10 even liken, en binnen een uur gegarandeerd.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
iets????
Wij zaten allemaal op een rijtje te "NEE!!-en"
Naja ik denk gewoon dat vrouwen meer weg klikken.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik like ongeveer 1/3 (als tinder tenminste weer eens gaat werken hier). Maar als ik het aantal matches bij vrouwen hoor valt het bij behoorlijk in het niet.
Je hebt het ook niet?quote:
Daarom zit ik er ook niet opquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat niemand onbereikbaar is voor mij
Nee wat moet ik met Tinderquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Naja ik denk gewoon dat vrouwen meer weg klikken.
[..]
Je hebt het ook niet?![]()
40?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:29 schreef yats het volgende:
[..]
Wtf? Ik was al blij met iets van 40 matches...
Daarom had ik ook zo goed als geen matchesquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Naja ik denk gewoon dat vrouwen meer weg klikken.
[..]
Je hebt het ook niet?![]()
Inkoppertjequote:
Ow, ik dacht zelfkennisquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daarom had ik ook zo goed als geen matches
Hoiquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, ik geloof toch echt dat Depp onbereikbaar is voor mequote:
Zitten er veel vrouwen die vrouwen zoeken op?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:33 schreef Fascination het volgende:
Krijg met vrouwen ook amper matches. Met mannen bijna altijd.
Jij hebt een Ratelband workshop nodig.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik geloof toch echt dat Depp onbereikbaar is voor me
Tuurlijk wel.. Maar die heeft allemaal beveiliging enzo, dus dat 'toevallig' ontmoeten is een beetje onmogelijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso is niemand goed genoeg voor jou toch mupke
Denk het niet, zou wel het een en ander verklaren.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zitten er veel vrouwen die vrouwen zoeken op?
Nee, dat lijkt me niks voor mij, ik ben te koppig voor die Ratelbandquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij hebt een Ratelband workshop nodig.
Ja, dat was het op zijn hoogst. Voordat tinder besloot me de toegang te ontzeggen of iets (ik kan nu niet meer inloggen en krijg de melding 'dat ik geen toestemming heb'). Het is dat ik van een van die matches al haar telefoonnummer gekregen had zodat ik er in ieder geval nog een date aan over gehouden heb,quote:
Stalker/Freak-alertquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, dat was het op zijn hoogst. Voordat tinder besloot me de toegang te ontzeggen of iets (ik kan nu niet meer inloggen en krijg de melding 'dat ik geen toestemming heb'). Het is dat ik van een van die matches al haar telefoonnummer gekregen had zodat ik er in ieder geval nog een date aan over gehouden heb,
Gewoon voor de test een keer alles liken en zien wat er van terug komtquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk het niet, zou wel het een en ander verklaren.
Lastig dan jaquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. Maar die heeft allemaal beveiliging enzo, dus dat 'toevallig' ontmoeten is een beetje onmogelijk
En wat heb je aan die date overgehouden?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:36 schreef yats het volgende:
oestemming heb'). Het is dat ik van een van die matches al haar telefoonnummer gekregen had zodat ik er in ieder geval nog een date aan over gehouden he
en ik heb mijn handen vol aan de poezels natuurlijkquote:
Dat zou me verbazen, zo stalkwaardig ben ik niet.quote:
Veelquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, dat was het op zijn hoogst. Voordat tinder besloot me de toegang te ontzeggen of iets (ik kan nu niet meer inloggen en krijg de melding 'dat ik geen toestemming heb'). Het is dat ik van een van die matches al haar telefoonnummer gekregen had zodat ik er in ieder geval nog een date aan over gehouden heb,
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
de andere zijdequote:Op dinsdag 29 april 2014 22:38 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zou me verbazen, zo stalkwaardig ben ik niet.
Een stuk of zes dates, wat zoenen/masseren maar verder niets. We weten beiden dat we geen relatie met de ander willen, al is het nog steeds leuk als we elkaar zien.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En wat heb je aan die date overgehouden?
Ditquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de andere zijde
Toegang ontzegd worden bij een dating-app doen ze meestal niet voor niets
cutequote:Op dinsdag 29 april 2014 22:40 schreef yats het volgende:
[..]
Een stuk of zes dates, wat zoenen/masseren maar verder niets. We weten beiden dat we geen relatie met de ander willen, al is het nog steeds leuk als we elkaar zien.
Dat valt erg mee als je het tindertopic leest. Daar zit ik als man nog aan de lage kant.quote:
wedden dat ze liegenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dat valt erg mee als je het tindertopic leest. Daar zit ik als man nog aan de lage kant.
Is er een tinder topic?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dat valt erg mee als je het tindertopic leest. Daar zit ik als man nog aan de lage kant.
Smoesjes!quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en ik heb mijn handen vol aan de poezels natuurlijk
Deze is leukerquote:
Eh, wat dacht je van hell no? Ik ben juist te terughoudend tegenover vrouwen, laat staan dat ik zou gaan stalken.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de andere zijde
Toegang ontzegd worden bij een dating-app doen ze meestal niet voor niets
Misschien willen ze wat meer actieve mannen, ipv passiefquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:42 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, wat dacht je van hell no? Ik ben juist te terughoudend tegenover vrouwen, laat staan dat ik zou gaan stalken.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Smoesjes!
[..]
Deze is leukerEcht niet.. Mijn halve bank ligt buiten te drogen omdat varken weer een ongelukje heeft gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Smoesjes!
[..]
Deze is leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |