Oktober, presentquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----
September![]()
Hier exact hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ascendant is maagdZou het beste bij een vis passen
Volgens mij standaard, zegt die hier ook.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ascendant is maagdZou het beste bij een vis passen
Dat dus.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je descendant is Vissen, wat suggereert dat je ideale partner een sympathiek persoon is bij wie je je kunt ontspannen, bij wie je je kunt laten gaan en die jouw gekmakende zorgen over alles en nog wat kan laten varen.
Verdacht.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij standaard, zegt die hier ook.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb geen idee wat er bij mij past, en eigenlijk boeit me dat ook niet. Je hebt iets met mensen of niet
ongeacht sterrenbeeld
kom hier jij.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:38 schreef Fascination het volgende:
Oh Moeraskat, mijn ascendant is leeuw.
Zo denk ik er ook over hoor, flauwekul allemaalquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb geen idee wat er bij mij past, en eigenlijk boeit me dat ook niet. Je hebt iets met mensen of niet
ongeacht sterrenbeeld
Dat verklaart een hoop aangezien ik steenbok ben.quote:De steenbok is de vrijgezel van de dierenriem.
6quote:
Ik geloof ook niet zo in die sterrenbeeldpraatjes enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, acsendant is hoe andere jou zienquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
Er klopt sowieso geen zak van, volgens dat ding zou ik preuts zijn
Funny.
Ja en nee. Het klopt niet helemaal bij mij, maar ik ben dan ook een grensgeval. Wat zegt het over waterman fas?quote:Vaak rustige types die graag op henzelf zijn.
quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
6
Mijn ascentdant is stier overigens.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet zo in die sterrenbeeldpraatjes enzoIk ook niet. Maar vind het soms wel grappig. Gewoon. Omdat het kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:42 schreef Royco1 het volgende:
Ik zou een goed gevormd slank lichaam hebben.
Hmm, eigenlijk klopt dat wel
Waarom ben ik daar een maagdquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
http://www.orakels.org/php/?m=wo_ascendant
Zegt de man die meerdere relaties heeft gehad en een van zeven jaar.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop aangezien ik steenbok ben.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet zo in die sterrenbeeldpraatjes enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat toch sterke/zwakke punten?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, acsendant is hoe andere jou zienniet hoe je bent.
Even in mijn glazen oog kijkenquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hebben we een waarzegster in ons midden?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:42 schreef Royco1 het volgende:
Ik zou een goed gevormd slank lichaam hebben.
Hmm, eigenlijk klopt dat wel
Ja, ik ook. Klopt niet.quote:
De betekenis van de ascendant is de manier waarop anderen naar je kijken en de manier waarop je jezelf naar de buitenwereld presenteerd. Het lijkt misschien dat je voor de buitenwereld net zo bent als hoe je werkelijk bent, maar dat is toch vaak niet het geval. Meestal spelen we een bepaalde rol en laten we niet zien hoe we werkelijk zijn. Pas als mensen je goed kennen, zien ze pas hoe je werkelijk bent. Dat zul je zelf ook vast wel eens meemaken met andere mensen. In eerste instantie lijkt je een bepaalde persoon totaal niet interessant, totdat je een keer een goed gesprek hebt met die persoon. Je kunt dan ineens een heel ander beeld van die persoon krijgen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Er staat toch sterke/zwakke punten?
Oow nee wacht ik heb geen idee wat ik ben, dacht een mensquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
6
Mijn ascentdant is stier overigens.
Zijn veel websites die niet oke zijnquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iedereen krijgt hetzelfde praatjeGeniaal
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zijn veel websites die niet oke zijn
Okquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De betekenis van de ascendant is de manier waarop anderen naar je kijken en de manier waarop je jezelf naar de buitenwereld presenteerd. Het lijkt misschien dat je voor de buitenwereld net zo bent als hoe je werkelijk bent, maar dat is toch vaak niet het geval. Meestal spelen we een bepaalde rol en laten we niet zien hoe we werkelijk zijn. Pas als mensen je goed kennen, zien ze pas hoe je werkelijk bent. Dat zul je zelf ook vast wel eens meemaken met andere mensen. In eerste instantie lijkt je een bepaalde persoon totaal niet interessant, totdat je een keer een goed gesprek hebt met die persoon. Je kunt dan ineens een heel ander beeld van die persoon krijgen.
Lijkt astro tv welquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iedereen krijgt hetzelfde praatjeGeniaal
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Slank, goed gevormd lichaam, dikwijls jeugdige verschijning tot op hoge leeftijd, dan veel rimpels.
Hhahaha, nee.
URL bitte.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik heb ooit eens zo'n sexhoroscoop gehad.. Die was wel grappig
Is t zo erg bij jou?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zegt de man die meerdere relaties heeft gehad en een van zeven jaar.Ik kan zoiets alleen zeggen.
Klopt.quote:
"Zij zijn echte vredestichters. Daar waar conflicten of ruzies zijn, zullen zij altijd proberen om de zaak weer in het reine te brengen. "quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
http://www.urbanlotus.nl/ascendant.html
Deze doet het wel gewoon goed
Die komt weer overeen met degene die ik eerst ook hadquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
http://www.urbanlotus.nl/ascendant.html
Deze doet het wel gewoon goed
quote:
Wil je zeggen dat dat niet zo is?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben saai en bureaucratisch
Slank, goed gevormd lichaam,
Nog nooit een relatie gehad.quote:
Checkquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die komt weer overeen met degene die ik eerst ook hadBoogschutter nu
Het is toch zoquote:
Die heb ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Die is gewoon goed dusquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die komt weer overeen met degene die ik eerst ook hadBoogschutter nu
[..]
Hoiquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Volgens die nieuwe site moet ik een Weegschaal vinden.
Ik denk dat het een stiekeme hint is dat ik af moet vallen.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat dat niet zo is?
Wat een deceptie weer
Echt niet? Dat had ik niet verwacht eerlijk gezegd fas.quote:
Ik kan het niet ontkennenquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die heb ik niet
Dit is de mijne
Hij klopt best goedTL;DRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt best mee..quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan het niet ontkennen
[..]
TL;DR
Apart dat het bij jou dan wel weer overal klopt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die is gewoon goed dusik ben ook gewoon stier daar zoals overal.
Meeste zijn maagd hierquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar ik kan die van jou wel copy pasten hoor vin, roep je sterrenbeeld maar
Het is er nog niet hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, jij hebt al een kind.
Daar doe ik niet aan.
Ach, zo moeilijk is dat niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:49 schreef yats het volgende:
[..]
Echt niet? Dat had ik niet verwacht eerlijk gezegd fas.
Stier en dan zal ik die van jou ook even lezenquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar ik kan die van jou wel copy pasten hoor vin, roep je sterrenbeeld maar
Wuuutquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zat eerst achter je.. en toen voor je![]()
Maar je zag me niet
Ze kan zo het klooster inquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:49 schreef yats het volgende:
[..]
Echt niet? Dat had ik niet verwacht eerlijk gezegd fas.
Die orakles niet hoor, die spoort niet. Maar heb net 3 andere getest en dat was allemaal stier.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Apart dat het bij jou dan wel weer overal klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Volgens die nieuwe site moet ik een Weegschaal vinden.
Ik denk dat het een stiekeme hint is dat ik af moet vallen.
Ja niet snel daarna reed ik dus achter je..quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Wuuut! wanneer
? Ik zwaaide vanmiddag wel lief naar je toch
!
quote:Zij kunnen nogal koppig zijn, met name als een ander ze tot iets wil dwingen. Hoe groter de druk, hoe groter hun tegenwerking. Worden zij op een vriendelijke manier benaderd en weet iemand ze te overtuigen, dan zullen zij alle medewerking verlenen.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maagd:Heb je hem voor steenbokken ook GvE?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Die van jou is 400x langerquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stier en dan zal ik die van jou ook even lezen
Steenbok:quote:
Ah oke, dan zou het nu wel moeten kloppenquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die orakles niet hoor, die spoort niet. Maar heb net 3 andere getest en dat was allemaal stier.
quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, jij hebt al een kind.
Daar doe ik niet aan.
Kloptquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja niet snel daarna reed ik dus achter je..en bij afslag gemeentehuis zat ik voor je, en je vriendin gooide net haar peuk naar buiten ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |