quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:21 schreef Mark het volgende:
Gespiekt, geen idee. Vraag me af of er buiten de Belgen er veel mensen dit weten
Stand AKQ #3051:quote:
Patty Brard en Viola Holt ?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:42 schreef Mark het volgende:
Welke 2 soorten voedsel mogen volgens de Joodse spijswetten niet tesamen genuttigd worden?
Yep!quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:39 schreef lubje25 het volgende:
de middellijnIk weet zeer weinig van ijshockey
Het ijzeren gordijnquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:41 schreef MREn het volgende:
Of een lijn van roemruchte verdedigers die in de ploeg van destijds een bijnaam kregen?
Ontwaakt, ontwaakt verworpen der aarde!quote:
Wat overigens Portugees is voor konijn. Daarom wordt de premier (of president?) van Portugal in spotprenten ook vaak als konijn afgebeeld.quote:
... kan lezen en schrijven?quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:51 schreef enilnomrow het volgende:
Het gaat over het aantal inwoners per land dat xxx.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keurig, Johannes.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ratzenberger en Gilles Villeneuve
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:12 schreef lubje25 het volgende:
Nu dat Indische type, daarvoor sasha de boer, daarvoor Sanders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
Sascha de Boer had ook nog gemogen trouwens...quote:
Die was al genoemd in het eerste antwoord van lubje...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sascha de Boer had ook nog gemogen trouwens...
Stand AKQ #3051:
13 Mark
5 slaveloos
5 plagvreugd
1 tong80
2 Mexicanobakker
1 takata
1 ß
10 MREn
3 lubje25
2 MadMaster
2 enilnomrow
1 geindoctrineerd
1 johannes_vermeer
1 Wijnand_Bierenstein
Je hebt gelijk, ben kennelijk in de war gebracht doordat Lubje Annechien niet bij naam noemde.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:12 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Die was al genoemd in het eerste antwoord van lubje...
Snapte het al niet helemaal. Nu de nieuwe vraag nog.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ben kennelijk in de war gebracht doordat Lubje Annechien niet bij naam noemde.
Maakt voor het punt gelukkig niet uit, Philip Freriks kwam ook van MREN...
Zo keur jij halve antwoorden in MUZ Trivia goed...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:38 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Snapte het al niet helemaal. Nu de nieuwe vraag nog.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo keur jij halve antwoorden in MUZ Trivia goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |