voor mijn part noemen ze het superhappy funtimequote:Op dinsdag 29 april 2014 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is geen herdenking, maar een symposium. Lees eerst eens beter voordat je een soort mannelijke Whiskers gaat lopen uithangen.
Ik heb geen idee of je een racist bent, ik denk alleen dat je in je jeugd vaak geslagen bent door je ouders.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik lees het steeds vaker de laatste tijd. Ik werk de integratie van niet-Nederlands-sprekende 'landgenoten' tegen, ook al waren die hier al toen ik nog in de luiers lag. Ik ben racist, haatzaaier, een gevaar voor de samenleving. En nog veel meer. Degene die problemen benoemt en die religieus extremisme hard aangepakt wil zijn, dat is degene die een gevaar is voor de samenleving....
Toe maar, betrek mijn ouders er ook nog even bij.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:07 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of je een racist bent, ik denk alleen dat je in je jeugd vaak geslagen bent door je ouders.
Gelukkig staat het mensen nog altijd vrij om te herdenken wie ze willen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De kalender is vrij duidelijk over wat er op 4 mei te doen is in Nederland.
Er wordt geen openbare orde verstoord.quote:En een burgemeester heeft de bevoegdheid om bepaalde zaken te verbieden met het oog op verstoring van de openbare orde.
Stel je voor dat ze een holocaust feestje gingen houden in de moskee! Daar zullen de mensen op de dam die wel een beetje normaal zijn vast veel last van hebben. Schouders ophalen en je lekker met jezelf bemoeien lijkt geen optie meer te zijn voor bepaalde mensen. Die bemoeizuchtige tendens van een groot deel van Nederland is ook nog eens vrijheidsbeperkender dan alle Sharia aanhangers binnen Nederland ooit kunnen hopen te zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
voor mijn part noemen ze het superhappy funtime
point remains the same
Lekker relevant ook. Oh wacht, het is Elfletterig.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn ouders hebben mij prima opgevoed. Daar kan menig Marokkaans huisvader en -moeder nog een voorbeeld aan nemen.
nou de holocaust gaan lopen vieren lijkt me dan weer het andere uiterste maar met deze herdenking heb ik verder weinig problemenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:11 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze een holocaust feestje gingen houden in de moskee! Daar zullen de mensen op de dam die wel een beetje normaal zijn vast veel last van hebben. Schouders ophalen en je lekker met jezelf bemoeien lijkt geen optie meer te zijn voor bepaalde mensen. Die bemoeizuchtige tendens van een groot deel van Nederland is ook nog eens vrijheidsbeperkender dan alle Sharia aanhangers binnen Nederland ooit kunnen hopen te zijn.
Ze herdenken maar wie ze willen. Het gaat hier om een herdenking, maar het organiseren van een symposium. Doelbewust, om te provoceren, uitgerekend op 4 mei.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:09 schreef Xa1pt het volgende:
Gelukkig staat het mensen nog altijd vrij om te herdenken wie ze willen.
Er zijn 40 bezwaren ingediend tegen het voorgenomen symposium. En de burgemeester spande zich in om het evenement geschrapt te krijgen. Zomaar, denk je? Of zou deze man - nota bene PvdA'er - daar een beweegreden voor hebben, denk je?quote:
Je denkt dat geweld een goede oplossing is voor iets dat niet gewelddadig is en je zegt niet dat je ouders je met respect behandelden. In menig Marokkaans gezin wordt ook veel geslagen. Marokkanen zijn desondanks een stuk crimineler dat mensen uit Scandinavië waar het al een hele tijd verboden is.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toe maar, betrek mijn ouders er ook nog even bij.![]()
Mijn ouders hebben mij prima opgevoed. Daar kan menig Marokkaans huisvader en -moeder nog een voorbeeld aan nemen.
Verschrikkelijk, doden herdenken bij de dodenherdenking!quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
Ze herdenken maar wie ze willen. Het gaat hier om een herdenking, maar het organiseren van een symposium. Doelbewust, om te provoceren, uitgerekend op 4 mei.
Omdat hij net als jij ook niet helemaal helder kan denken blijkbaar. Vertel me nou eens hoe het de openbare orde verstoort?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
Er zijn 40 bezwaren ingediend tegen het voorgenomen symposium. En de burgemeester spande zich in om het evenement geschrapt te krijgen. Zomaar, denk je? Of zou deze man - nota bene PvdA'er - daar een beweegreden voor hebben, denk je?
Of jij er problemen mee hebt, is geen criterium. Feit is dat er 40 bezwaren zijn ingediend van mensen die er wél problemen mee hebben. Feit is ook dat de burgemeester zich inspande om het evenement geschrapt te krijgen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou de holocaust gaan lopen vieren lijkt me dan weer het andere uiterste maar met deze herdenking heb ik verder weinig problemen
zeker niet op dodenherdenking en al helemaal niet in gesloten kring in de eigen moskee
Als er 100 mensen bezwaren indienen tegen de algemene dodenherdenking moet het dan ook weg?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of jij er problemen mee hebt, is geen criterium. Feit is dat er 40 bezwaren zijn ingediend van mensen die er wél problemen mee hebben. Feit is ook dat de burgemeester zich inspande om het evenement geschrapt te krijgen.
Waar heb je het in vredesnaam over? Heb je iets gesnoven of zo?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:15 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Je denkt dat geweld een goede oplossing is voor iets dat niet gewelddadig is en je zegt niet dat je ouders je met respect behandelden. In menig Marokkaans gezin wordt ook veel geslagen. Marokkanen zijn desondanks een stuk crimineler dat mensen uit Scandinavië waar het al een hele tijd verboden is.
Je zit in een topic vol mensen die een probleem met jou hebben en je houdt ook niet op met typen. Hypocriet persoontje.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of jij er problemen mee hebt, is geen criterium. Feit is dat er 40 bezwaren zijn ingediend van mensen die er wél problemen mee hebben. Feit is ook dat de burgemeester zich inspande om het evenement geschrapt te krijgen.
Jij bent nationalistisch waar niks mis mee is, mag wel meer van zijn in dit land.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toe maar, betrek mijn ouders er ook nog even bij.![]()
nou en?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of jij er problemen mee hebt, is geen criterium.
met deze feiten kun je zwarte piet ook wel afschaffen, gelukkig werkt de wereld iets andersquote:Feit is dat er 40 bezwaren zijn ingediend van mensen die er wél problemen mee hebben. Feit is ook dat de burgemeester zich inspande om het evenement geschrapt te krijgen.
Als er ergens bezwaren tegen worden ingediend, moet daar serieus naar gekeken worden ja. Dat gebeurt ook. Kijk maar naar de bezwaren die werden ingediend tegen de intocht van Sinterklaas mét Zwarte Pieten in Amsterdam. Dergelijke bezwaren worden gewogen en daarna valt een bepaald besluit.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:16 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als er 100 mensen bezwaren indienen tegen de algemene dodenherdenking moet het dan ook weg?
Je bent voorstander van een verbod en van repressieve maatregelen. Guess what.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar heb je het in vredesnaam over? Heb je iets gesnoven of zo?
Ik heb nergens gezegd dat er "geweld" moet worden gebruikt.
Is er een specifieke reden waarom ik moet ophouden met typen dan? Moeten we op 29 april om 22:18 uur iets herdenken?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:16 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Je zit in een topic vol mensen die een probleem met jou hebben en je houdt ook niet op met typen. Hypocriet persoontje.
Het vieren is respectloos, maar je weet wel meteen wie er zoals respectloos is. Gedachtes kun je toch niet verbieden en het overdreven gejank om de acties van een paar gekken in Nederland iedere maand moet eens ophouden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou de holocaust gaan lopen vieren lijkt me dan weer het andere uiterste maar met deze herdenking heb ik verder weinig problemen
zeker niet op dodenherdenking en al helemaal niet in gesloten kring in de eigen moskee
Jij wilt het verbieden omdat er bezwaren zijn ingediend, je had het niet over er inhoudelijk naar kijken.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als er ergens bezwaren tegen worden ingediend, moet daar serieus naar gekeken worden ja. Dat gebeurt ook. Kijk maar naar de bezwaren die werden ingediend tegen de intocht van Sinterklaas mét Zwarte Pieten in Amsterdam. Dergelijke bezwaren worden gewogen en daarna valt een bepaald besluit.
Bezwaar indienen tegen een traditioneel nationaal evenement zal trouwens weinig zin hebben, denk ik.
Je bent wel kort van geheugen, het is tot 19:00....quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is er een specifieke reden waarom ik moet ophouden met typen dan? Moeten we op 29 april om 22:18 uur iets herdenken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |