Tsjaquote:Op woensdag 30 april 2014 21:59 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Haha, heerlijke vraag .. Als mensen er niet mee om kunnen gaan zijn ze wrs. toch een beetje tight ass IRL.
Dan hou ik die er inquote:Op woensdag 30 april 2014 22:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Juist wel. Weet je meteen dat het geen klunzigheid of nervositeit is van diegene maar doodeenvoudige saaiheid.
Misschien dat ik daarom wel zo vaak geblokkeerd wordtquote:Op woensdag 30 april 2014 22:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gelijk geblokkeerd ... met de opmerking ik moet toch ergens mee beginnen
quote:
Weiss is wel in je gedachten hequote:Dat is een tikkeltje meer amicaal dan ik van plan ben te worden met hem, maar hij zou zich uitstekend lenen ter projectie van enkele uit mijn geestelijke koker ontsproten ideeen waarvan ik wil dat ze niet direct aan mij als protagonist gelieerd worden.
quote:Wat krullenbol v 2.0. betreft, het beestje heeft nog geen naam. Maar ik word wel erg blij van 'r en voor zover ik haar peilen kan is dat wederzijds. Vrijdag date nummer elf alweer.
Want?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien dat ik daarom wel zo vaak geblokkeerd wordt
Het is mijn homeboy. Ik hou van die knul.quote:
Insgelijks, broeder. Insgelijks.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is mijn homeboy. Ik hou van die knul.
Fobo, en welke lengte?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn jullie een beetje lekker dan? Hoeveel cm?
Faxie, leer je het dan nooit?!quote:
Zulke vragen stellen, en niet verder komen dan afgezaagde vragen stellenquote:
Neequote:Op woensdag 30 april 2014 22:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Faxie, leer je het dan nooit?!
1.92m
Daarom... zoek andere vragenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zulke vragen stellen, en niet verder komen dan afgezaagde vragen stellen
Of geen vragen. Vertel wat over jezelf, gooi er een scheut humor overheen en komt goed!quote:
Pff dat vind ik dus moeilijk en zeker enig sinds spontaanquote:
over jezelf... oke, maar humor komt niet altijd over op het scherm hequote:Op woensdag 30 april 2014 22:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of geen vragen. Vertel wat over jezelf, gooi er een scheut humor overheen en komt goed!
Nee, maar soms gebruik ik een beetje zelfspot en dat werkt soms nog wel eens best goed.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
over jezelf... oke, maar humor komt niet altijd over op het scherm he
Zijn niet zo'n beetje alle vragen op een gegeven moment standaard? Zeker als je langer op Paiq/datingsites zit, kom je alle vragen wel een keertje tegen... Wat vind jij goede vragen, en hele slechte?quote:
Goed:quote:Op woensdag 30 april 2014 22:22 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Zijn niet zo'n beetje alle vragen op een gegeven moment standaard? Zeker als je langer op Paiq/datingsites zit, kom je alle vragen wel een keertje tegen... Wat vind jij goede vragen, en hele slechte?
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:26 schreef MissGump het volgende:
http://www.rtl.nl/catfishnl
Hier nog een geïnteresseerde catfish?
Ik doe altijd: hou je van het songfestival?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed:
Houd je van Spinazie?
Waar stierf Napoleon?
Wat doe je met het lepeltje als je koffie drinkt?
Slecht:
Hoe oud ben je?
Waar woon je?
Wat doe je?
Dat valt onder slechte vragen hoop ikquote:Op woensdag 30 april 2014 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik doe altijd: hou je van het songfestival?
Dat zegt teveel over jou, klinkt alsof het je interesseertquote:Op woensdag 30 april 2014 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij filtert meteen he?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Random vragen dus. Ik krijg al kritiek als ik moeilijk vragen stel, kijken wat hiermee gebeurdquote:Op woensdag 30 april 2014 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed:
Houd je van Spinazie?
Waar stierf Napoleon?
Wat doe je met het lepeltje als je koffie drinkt?
Slecht:
Hoe oud ben je?
Waar woon je?
Wat doe je?
Wat is zo een 'moeilijke' vraag dan precies ?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:37 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Random vragen dus. Ik krijg al kritiek als ik moeilijk vragen stel, kijken wat hiermee gebeurdmijn gut-feeling zegt dat driekwart van de vrouwen geen zin hebben in vragen waarover ze moeten nadenken. Kijken of dat klopt.
Het is meer dat de stadaard dingen inderdaad veel te vaak langskomen.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:37 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Random vragen dus. Ik krijg al kritiek als ik moeilijk vragen stel, kijken wat hiermee gebeurdmijn gut-feeling zegt dat driekwart van de vrouwen geen zin hebben in vragen waarover ze moeten nadenken. Kijken of dat klopt.
Hou je van hobbies?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:43 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Wat is zo een 'moeilijke' vraag dan precies ?
Over het algemeen zijn dit ook gewoon kutvragen. No offence, JB, maar te geforceerd grappig/luchtig. Als je goed wilt openen moet je er iets in flikkeren wat jou als gesprekspartner gelijk verheft boven dat legioen aan hopelozen wat datingsites bevolkt. Spelling, humor, ad rem zijn, goede foto's hebben en je verder niet als een debiel gedragen is een gouden combinatie. Is dat eenmaal aanwezig zit je wel goed qua het wekken van interesse.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:37 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Truthbomb.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn dit ook gewoon kutvragen. No offence, JB, maar te geforceerd grappig/luchtig. Als je goed wilt openen moet je er iets in flikkeren wat jou als gesprekspartner gelijk verheft boven dat legioen aan hopelozen wat datingsites bevolkt. Spelling, humor, ad rem zijn, goede foto's hebben en je verder niet als een debiel gedragen is een gouden combinatie. Is dat eenmaal aanwezig zit je wel goed qua het wekken van interesse.
Klopt, maar als je dan iets wil vragen, kun je beter iets stoms vragen (of iets dat je echt interesseert, das het beste) dan iets standaards. Ik zou het ook niet opvatten als geforceerd grappig, ligt wel aan de vraag btw. (Overigens vind ik het zelf oprecht interessant wat iemand met zn lepeltje doet als hij/zij koffie drinktquote:Op woensdag 30 april 2014 22:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn dit ook gewoon kutvragen. No offence, JB, maar te geforceerd grappig/luchtig. Als je goed wilt openen moet je er iets in flikkeren wat jou als gesprekspartner gelijk verheft boven dat legioen aan hopelozen wat datingsites bevolkt. Spelling, humor, ad rem zijn, goede foto's hebben en je verder niet als een debiel gedragen is een gouden combinatie. Is dat eenmaal aanwezig zit je wel goed qua het wekken van interesse.
Ow?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe iemand zichzelf zou omschrijven in 5 woorden stel ik vaak. Overigens al voordat ik mijn eerste sollicitatiegesprek had gehad en dus wist dat het daar ook wordt gevraagd. Maar ik ben eigenwijs. En ik kan over mijzelf 'opscheppen' zonder dat het opscheppen is (wat vrouwen willen, voor zover ik weet).quote:Op woensdag 30 april 2014 22:43 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Wat is zo een 'moeilijke' vraag dan precies ?
Ja, ik denk ook wel dat het goed is om 'anders' te zijn. Ik stel eigenlijk ook alleen maar vragen als het gesprek al niet echt vlotjes loopt, wat opzich al een slecht teken is, maar om nou gelijk elk niet-perfect-lopend-gesprek af te kappen... vind ik ook weer wat te ver gaan. Dan houd je bijna niemand over. En misschien zitten tussen die halve gesprekken wel juist leuke vrouwen.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is meer dat de stadaard dingen inderdaad veel te vaak langskomen.
Als je gewoon iets stoms vraagt, wat nergens op (lijkt te) slaat, vragen ze zich in elk geval al af waarom je dat vraagt. Of ze denken:"Wut?"
En dan denken ze: Wat een eikel?
Of ze denken: Hee, weer eens wat anders.
Of ze denken niets, maar goed, die wil je toch al niet
Collega is getrouwd met de vrouw die hij aansprak met: Smerig he, spinazie!
Dat ging dan in op haar profiel, wat natuurlijk ook ok is.
Zij kreeg wel meer reacties, leuke, aantrekkelijke vrouw, alleen vaak vond ze het te lang, te goed hun best doen, te vergezocht... Dit sprak haar aan omdat het gewoon kort was en gemakkelijk om op in te gaan, zonder de verwachjting van een heel lang antwoord terug.
Zoiets zei ze iig.
Dat gaat vrij lastig op Paiq, daar weet je heel weinig van de ander. Soms 3 interesses... en als je foto's ziet voordat de ander ze ziet, kan je dat ook niet benoemen. Oftewel: je moet het wel op een generieke manier aanpakken eigenlijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hield ze ook echt niet van spinazie, of juist wel? Soms werkt het 2 kanten op ookquote:Op woensdag 30 april 2014 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is meer dat de stadaard dingen inderdaad veel te vaak langskomen.
Als je gewoon iets stoms vraagt, wat nergens op (lijkt te) slaat, vragen ze zich in elk geval al af waarom je dat vraagt. Of ze denken:"Wut?"
En dan denken ze: Wat een eikel?
Of ze denken: Hee, weer eens wat anders.
Of ze denken niets, maar goed, die wil je toch al niet
Collega is getrouwd met de vrouw die hij aansprak met: Smerig he, spinazie!
Dat ging dan in op haar profiel, wat natuurlijk ook ok is.
Zij kreeg wel meer reacties, leuke, aantrekkelijke vrouw, alleen vaak vond ze het te lang, te goed hun best doen, te vergezocht... Dit sprak haar aan omdat het gewoon kort was en gemakkelijk om op in te gaan, zonder de verwachjting van een heel lang antwoord terug.
Zoiets zei ze iig.
*block*quote:Op woensdag 30 april 2014 22:59 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Hoe iemand zichzelf zou omschrijven in 5 woorden stel ik vaak.
Dat is 1 woord.quote:
Je moet er geen 5 gebruiken wanneer 1 voldoende is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |