abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139435363
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:43 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Wat is zo een 'moeilijke' vraag dan precies ?
Hoe iemand zichzelf zou omschrijven in 5 woorden stel ik vaak. Overigens al voordat ik mijn eerste sollicitatiegesprek had gehad en dus wist dat het daar ook wordt gevraagd. Maar ik ben eigenwijs. En ik kan over mijzelf 'opscheppen' zonder dat het opscheppen is (wat vrouwen willen, voor zover ik weet).

quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Het is meer dat de stadaard dingen inderdaad veel te vaak langskomen.

Als je gewoon iets stoms vraagt, wat nergens op (lijkt te) slaat, vragen ze zich in elk geval al af waarom je dat vraagt. Of ze denken:"Wut?"
En dan denken ze: Wat een eikel?
Of ze denken: Hee, weer eens wat anders.
Of ze denken niets, maar goed, die wil je toch al niet :+

Collega is getrouwd met de vrouw die hij aansprak met: Smerig he, spinazie!
Dat ging dan in op haar profiel, wat natuurlijk ook ok is.
Zij kreeg wel meer reacties, leuke, aantrekkelijke vrouw, alleen vaak vond ze het te lang, te goed hun best doen, te vergezocht... Dit sprak haar aan omdat het gewoon kort was en gemakkelijk om op in te gaan, zonder de verwachjting van een heel lang antwoord terug.
Zoiets zei ze iig.
Ja, ik denk ook wel dat het goed is om 'anders' te zijn. Ik stel eigenlijk ook alleen maar vragen als het gesprek al niet echt vlotjes loopt, wat opzich al een slecht teken is, maar om nou gelijk elk niet-perfect-lopend-gesprek af te kappen... vind ik ook weer wat te ver gaan. Dan houd je bijna niemand over. En misschien zitten tussen die halve gesprekken wel juist leuke vrouwen.

quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:49 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Over het algemeen zijn dit ook gewoon kutvragen. No offence, JB, maar te geforceerd grappig/luchtig. Als je goed wilt openen moet je er iets in flikkeren wat jou als gesprekspartner gelijk verheft boven dat legioen aan hopelozen wat datingsites bevolkt. Spelling, humor, ad rem zijn, goede foto's hebben en je verder niet als een debiel gedragen is een gouden combinatie. Is dat eenmaal aanwezig zit je wel goed qua het wekken van interesse.
Dat gaat vrij lastig op Paiq, daar weet je heel weinig van de ander. Soms 3 interesses... en als je foto's ziet voordat de ander ze ziet, kan je dat ook niet benoemen. Oftewel: je moet het wel op een generieke manier aanpakken eigenlijk.
  Moderator / Redactie FP woensdag 30 april 2014 @ 23:03:21 #202
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_139435570
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Het is meer dat de stadaard dingen inderdaad veel te vaak langskomen.

Als je gewoon iets stoms vraagt, wat nergens op (lijkt te) slaat, vragen ze zich in elk geval al af waarom je dat vraagt. Of ze denken:"Wut?"
En dan denken ze: Wat een eikel?
Of ze denken: Hee, weer eens wat anders.
Of ze denken niets, maar goed, die wil je toch al niet :+

Collega is getrouwd met de vrouw die hij aansprak met: Smerig he, spinazie!
Dat ging dan in op haar profiel, wat natuurlijk ook ok is.
Zij kreeg wel meer reacties, leuke, aantrekkelijke vrouw, alleen vaak vond ze het te lang, te goed hun best doen, te vergezocht... Dit sprak haar aan omdat het gewoon kort was en gemakkelijk om op in te gaan, zonder de verwachjting van een heel lang antwoord terug.
Zoiets zei ze iig.
Hield ze ook echt niet van spinazie, of juist wel? Soms werkt het 2 kanten op ook :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_139436015
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:59 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Hoe iemand zichzelf zou omschrijven in 5 woorden stel ik vaak.
*block*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Redactie FP woensdag 30 april 2014 @ 23:11:43 #204
Brabo Bastard
pi_139436048
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

*block*
Dat is 1 woord.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_139436086
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:11 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat is 1 woord.
Je moet er geen 5 gebruiken wanneer 1 voldoende is.

Ik zou er efficiënt aan kunnen toevoegen, maar dat zou dan middels een rematch-oneliner moeten en ik bespaar me dan graag de credits.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_139436269
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:54 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Klopt, maar als je dan iets wil vragen, kun je beter iets stoms vragen (of iets dat je echt interesseert, das het beste) dan iets standaards. Ik zou het ook niet opvatten als geforceerd grappig, ligt wel aan de vraag btw. (Overigens vind ik het zelf oprecht interessant wat iemand met zn lepeltje doet als hij/zij koffie drinkt :@ )
Beste is wmb een reactie op het profiel. Liefst een korte. Ik houd niet van lange verhalen. Maar dat ben ik.
Je wilt niet met een al te zwaar beladen vraag op de proppen komen, evenals met de zoveelste cliché vraag die de ander die dag al gehoord heeft, dat is waar. Nu leent bijvoorbeeld een Paiq zich verder weer niet voor het geven van een reactie op een profiel, simpelweg omdat dat ontbreekt. Maar dan nog kun je wel wat ideeen winnen door bijvoorbeeld die balkjes in de gaten te houden. Dat geeft een indruk over het op een lijn liggen qua levensstijl, er hetzelfde instaan wat daten betreft of simpelweg afstand.

Wat doe jij met je lepeltje eigenlijk? Laat je hem in je kopje zitten opdat hij gezellig in je oog port bij het nemen van een slok of vermaal je je koekje er tot kleinere brokken mee voor koffiekopsopsensaties?
quote:
Dat gaat vrij lastig op Paiq, daar weet je heel weinig van de ander. Soms 3 interesses... en als je foto's ziet voordat de ander ze ziet, kan je dat ook niet benoemen. Oftewel: je moet het wel op een generieke manier aanpakken eigenlijk.
Zie bovenstaande. En dan nog is het de kunst om creatief te zijn, je maakt pas onderscheid als ze om je grapjes lacht, je beter en scherper uit de hoek komt dan de concurrentie. Vaak komt deze niet verder dan een zouteloos ''Heyhoeissut, keertje chattuh? XD'' dus daar valt al veel ruimte te winnen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_139436289
quote:

[..]

Hoe iemand zichzelf zou omschrijven in 5 woorden stel ik vaak. Overigens al voordat ik mijn eerste sollicitatiegesprek had gehad en dus wist dat het daar ook wordt gevraagd. Maar ik ben eigenwijs. En ik kan over mijzelf 'opscheppen' zonder dat het opscheppen is (wat vrouwen willen, voor zover ik weet).

Dit is vooral ook gewoon een hele saaie vraag. Wat is er dan nog voor leuks aan in het ontdekken als het zo een gesprek gaat worden. Profiel vragen doen het goed mits ze niet super suf zijn (hey, ik die ook aan hard lopen!).
pi_139436520
quote:

[..]

*block*
Dan ben ik jou nog nooit tegengekomen.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:16 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Dit is vooral ook gewoon een hele saaie vraag. Wat is er dan nog voor leuks aan in het ontdekken als het zo een gesprek gaat worden. Profiel vragen doen het goed mits ze niet super suf zijn (hey, ik die ook aan hard lopen!).
Of ik ben tot nu toe de verkeerde tegengekomen, of precies de juiste vonden hem in ieder geval nooit saai.
pi_139436579
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:20 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Mooi dat het systeem soms ook wel goed z'n werk doet O+
pi_139436626
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mooi dat het systeem soms ook wel goed z'n werk doet O+
Of je bent gewoon 10 jaar ouder dan mij :')
pi_139436697
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij jou werkt je arrogantie goed, maar dat ligt er ook wel aan wat voor soort vrouw je zoekt :X
O ja, die vermeende ''arrogantie'' van me gaat hand in hand met mijn gevoel voor humor en mijn directheid. Ik kan ook echt helemaal niks met (te) tere zieltjes. Dus in dat opzicht filtert het echt als een droom. O+
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  woensdag 30 april 2014 @ 23:34:09 #212
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139437140
Quizmeneer heeft netjes vanavond nog een bericht gestuurd en gevraagd of ik niet toch vaker met de pubquiz mee wil doen, aangezien we het maandag wel gezellig hadden. :)
pi_139437189
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:20 schreef Aisomont het volgende:

[..]

[..]

Of ik ben tot nu toe de verkeerde tegengekomen, of precies de juiste vonden hem in ieder geval nooit saai.
Ik ben meer bang dat je hierdoor juist de interview vibe teveel benadrukt en zover ik weet is dat iets waar de meeste vrouwen een hekel aan hebben. Ze willen niet op zoek zijn naar de ware maar ze willen hem tegen komen, dat gebeurt vaker in een normaal leuk en 'spontaan' gesprek dan bij de beantwoording van een vraag die we allemaal meerdere keren in ons leven gehad hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door LesMiserables op 30-04-2014 23:36:21 ('de ware') ]
  woensdag 30 april 2014 @ 23:36:40 #214
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139437238
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:35 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Ik ben meer bang dat je hierdoor juist de interview vibe teveel benadrukt en zover ik weet is dat iets waar de meeste vrouwen een hekel aan hebben. Ze willen niet op zoek zijn naar de ware maar ze willen hem tegen komen, dat gebeurt vaker in een normaal leuk en 'spontaan' gesprek dan bij de beantwoording van een vraag die we allemaal meerdere keren in ons leven gehad hebben.
Of hij moet wel een heel geweldige respons hebben op die 5 woorden (mocht je het daar nog over hebben). Uberhaupt op vragen van zo'n interview idee.

Want dan heb je die 5 woorden en dan.. verwacht je dan de tegenvraag? of ga je er dan helemaal op in.. Maarja dan heb je weer meer vragen/interview.
Dus dan mag ie het wel heel leuk inpakken daarna :)
  woensdag 30 april 2014 @ 23:38:20 #215
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139437287
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2014 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik zou me doen en 176.

Maat ik heb net besloten dat internetdaten gay is.
Interessant antwoord.....Valt fok ook onder internetdaten?

Ow wacht, moet ik mezelf nu ook beschrijven? Fucking hell, je hebt gelijk ook over internetdaten.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:01 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik las Weiss in je broek. ;( Dat is een tikkeltje meer amicaal dan ik van plan ben te worden met hem, maar hij zou zich uitstekend lenen ter projectie van enkele uit mijn geestelijke koker ontsproten ideeen waarvan ik wil dat ze niet direct aan mij als protagonist gelieerd worden. :7

Wat krullenbol v 2.0. betreft, het beestje heeft nog geen naam. Maar ik word wel erg blij van 'r en voor zover ik haar peilen kan is dat wederzijds. Vrijdag date nummer elf alweer.
Dat eerste las ik ook. Klinkt overigens goed wat krullenbol 2.0 betreft HJ.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_139437310
quote:
7s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Of hij moet wel een heel geweldige respons hebben op die 5 woorden (mocht je het daar nog over hebben). Uberhaupt op vragen van zo'n interview idee.

Want dan heb je die 5 woorden en dan.. verwacht je dan de tegenvraag? of ga je er dan helemaal op in.. Maarja dan heb je weer meer vragen/interview.
Het creëert sowieso een ongelijkheid in het gesprek waar de een wel even antwoord mag gaan geven op deze vragen. Ik denk dat weinig mensen dat heel erg prettig vinden. Geef je zelf ook meteen antwoord op de vraag, zo van dit zijn mijn 5 woorden Aisomont ?
pi_139437413
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:35 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Ik stel de vraag alleen als er geen echt gesprek is, zoals ik al zei.
quote:
7s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik pak het sowieso leuk in. En als ze niet zelf de tegenvraag stellen, toon in initiatief en zeg ik wat mijne zijn. Ik ga ze niet kapot analyseren, maar doe wel geïnteresseerd in hun antwoorden. Standaard vraag als de ander 'eerlijk' zegt (wat zo'n beetje de helft doet): "ben je altijd eerlijk?" "ja" "wat is je laatste leugen?".
pi_139437584
Jullie voeren dus sollicitatiegesprekken voor relaties. Fun.
pi_139437626
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Jij moet leren lezen. Alleen als er geen spontaan gesprek is. En één sollicitatie-achtige-vraag stellen is nog geen sollicitatiegesprek.
pi_139437686
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:
O+ Clums O+ Had je maar een O+ piemol O+
  woensdag 30 april 2014 @ 23:48:42 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139437696
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:41 schreef Aisomont het volgende:
Standaard vraag als de ander 'eerlijk' zegt (wat zo'n beetje de helft doet): "ben je altijd eerlijk?" "ja" "wat is je laatste leugen?".
Op zo'n manier is het idd net een interview.

Of als ik het niet terugvraag hoeft de ander het ook niet uit zichzelf te zeggen, want blijkbaar boeit het me niet dan.

Probeer gewoon een gesprek aan te knopen. Dat kan ook best zonder vragen of minder vragen :)
pi_139437721
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:46 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Jij moet leren lezen. Alleen als er geen spontaan gesprek is. En één sollicitatie-achtige-vraag stellen is nog geen sollicitatiegesprek.
Eerlijk is eerlijk, je follow-up was niet veel beter. Maar goed, ieder zijn ding.

[ Bericht 0% gewijzigd door LesMiserables op 30-04-2014 23:49:38 (slow pony) ]
pi_139437723
De vraag "En jij?"

*Ril**Huiver*
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  Moderator / Redactie FP woensdag 30 april 2014 @ 23:51:25 #224
Brabo Bastard
pi_139437803
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:49 schreef habitue het volgende:
De vraag "En jij?"

*Ril**Huiver*
Of gewoon:

"jij"

Dooddoener pur sang.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_139437815
quote:

[..]

*block*
Wat voor een gesprek zie jij voor je dan?

* weethetevennietmeer gewoon nieuwsgierig is ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')