Gooi er een leuk onderwerp/leuke vraag in.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zegt hoi terug![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat het bij meer dan 3 zinnen blijft deze keer![]()

Of combineren? 'Hoi neuken?'quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gooi er een leuk onderwerp/leuke vraag in.

Hilarisch.quote:

Oké, meid.quote:

Whehehe, ik moest het je toch leren?quote:Op woensdag 30 april 2014 00:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]of net iets minder wijsheden en gewoon wat vaker mis schieten
![]()

Mee eensquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een rare supportmelding op paiq zeg! Nou ja de melding is niet raar, maar ik vind zo'n beetje elke doorgevoerde verandering een achteruitgang

Zo verlegen ben ik nou toch ook weer niet? ...quote:Op woensdag 30 april 2014 00:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja dat klopt... ik heb het je bewust gevraagd, omdat je dan minder verlegen doet

Soms wel soms nietquote:Op woensdag 30 april 2014 00:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo verlegen ben ik nou toch ook weer niet? ...![]()

Ze moeten het gewoon instelbaar maken dat je zelf kan kiezen waar je de foto's hebt. Zou veel makkelijker zijn.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mee eens
Ik vind die foto's links niet beter dan rechts eerder slechteren een hoop dingen hebben ze een andere naam gegeven.... WTH ik kon het toch gewoon vinden

Leuk berichtje?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:19 schreef Cue_ het volgende:
Gister iets langer met een kerel buiten gepraat bij de pubquiz. Dat het op een gegeven moment ook van die stiltes waren van dat je weet dat je nog geen zin hebt om echt afscheid te nemen, maar het ook net zo vaag is dat je niet weet wat te zeggen
Maargoed die kerel heeft vandaag zowaar een berichtje gestuurd

Daarna ging ik nog salsa dansen, dus hij vroeg hoe t was. Niet veel bijzonders natuurlijk. Maar t is in ieder geval leuk dat ie die stap zetquote:

Deze man weet het. Dat doet faxie bijzonder erg zonder het in de gaten te hebben.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:45 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Minder pussies op pedestals plaatsen helpt.

Het enige wat nog mist is 'hihi'.quote:

Ze zegt al niks meerquote:Op woensdag 30 april 2014 08:43 schreef habitue het volgende:
[..]
Wanneer is je date met tinderchick?

Alleen maar goed, hoef je je ook geen zorgen te maken over wat je moet zeggen.quote:

Nog een beetje inderdaad. Was vroeger vele malen ergerquote:Op woensdag 30 april 2014 09:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Deze man weet het. Dat doet faxie bijzonder erg zonder het in de gaten te hebben.

En dequote:

Of wij begrijpen het verkeerd en is Faxie altijd boos op Fok!quote:Op woensdag 30 april 2014 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En de![]()
![]()
Al weet ik niet hoe deuitpakt.. hier is het blozen.. maar in veel andere apps is het een boze smilie

Hoe vaak ik me daar al mee vergist hebquote:Op woensdag 30 april 2014 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En de![]()
![]()
Al weet ik niet hoe deuitpakt.. hier is het blozen.. maar in veel andere apps is het een boze smilie

Komt door MSN.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe vaak ik me daar al mee vergist heb:$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |