Dat jij nog single bentquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaad. En van die verpletterende openingszin
Tequila.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ach ja, als het leven je citroenen geeft...
Tot het pijn doet!quote:
Da's lekkerder met sinaasappel en kaneelquote:
Dan is het tijd om daar gin en wodka bij te doen en het in pak ergens aan een bar vol mooie vrouwen op te drinken voordat je met een van die vrouwen in je Aston Martin stapt op weg naar een of andere duistere superschurk. Ow wacht, dat was iemand anders...quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ach ja, als het leven je citroenen geeft...
Ze zegt hoi terugquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:23 schreef Cue_ het volgende:
Als j gewoon eerst eens een tijdje met haar praat en dan het verslag hier typt.. dan is het wat interessanter om te lezen
Minder pussies op pedestals plaatsen helpt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zegt hoi terug![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat het bij meer dan 3 zinnen blijft deze keer![]()
Gooi er een leuk onderwerp/leuke vraag in.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zegt hoi terug![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat het bij meer dan 3 zinnen blijft deze keer![]()
Of combineren? 'Hoi neuken?'quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gooi er een leuk onderwerp/leuke vraag in.
Hilarisch.quote:
Oké, meid.quote:
Whehehe, ik moest het je toch leren?quote:Op woensdag 30 april 2014 00:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]of net iets minder wijsheden en gewoon wat vaker mis schieten
![]()
Mee eensquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een rare supportmelding op paiq zeg! Nou ja de melding is niet raar, maar ik vind zo'n beetje elke doorgevoerde verandering een achteruitgang
Zo verlegen ben ik nou toch ook weer niet? ...quote:Op woensdag 30 april 2014 00:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja dat klopt... ik heb het je bewust gevraagd, omdat je dan minder verlegen doet
Soms wel soms nietquote:Op woensdag 30 april 2014 00:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo verlegen ben ik nou toch ook weer niet? ...![]()
Ze moeten het gewoon instelbaar maken dat je zelf kan kiezen waar je de foto's hebt. Zou veel makkelijker zijn.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mee eens
Ik vind die foto's links niet beter dan rechts eerder slechteren een hoop dingen hebben ze een andere naam gegeven.... WTH ik kon het toch gewoon vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |