quote:
Dating(site)-ervaringen #449 Waar we chicks in een flits palen.quote:
Liever bubbels, verder helemaal mee eens, Eefjequote:
Hulp nodigquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:08 schreef Faxie het volgende:
Onoes, een Tinder match en ze is te knap om waar te zijnen ik kan er niet mee omgaan
quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:08 schreef Faxie het volgende:
Onoes, een Tinder match en ze is te knap om waar te zijnen ik kan er niet mee omgaan
En als je nu eens verliest?quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:15 schreef MissGump het volgende:
Zojuist terug van een date. Gezegd dat ik geen honger had dus dat hij vooral dan thuis maar iets moest gaan eten. Ik ben vervolgens langs de friettent gefietst
Maar een volgende date met een ander al in het vooruitzicht! Stratego spelen, ga ik echt zo winnen
Onmogelijkquote:
Ben jij zo goed dan? Dan wil ik een keer een potje stratego met jou spelen.quote:
Ik blijf het een beetje vreemd vinden dat knappe vrouwen soms op me lijken te vallen jaquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]vind je jezelf te minderwaardig voor knappe vrouwen dan. Gewoon er voor gaan zou ik zeggen. Misschien ben je wel de eerste en enige die haar durft aan te spreken vanwege haar uiterlijk. Dan zit je gebakken
Hoop voor je dat zijn mannelijkheid niet afhangt van het feit of ie stratego wint of nietquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:19 schreef MissGump het volgende:
[..]
Onmogelijk
Of was het een tip om die date zijn mannelijke waardigheid te laten behouden?
Ik zou het niet geloven als zoiets gebeurdquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik blijf het een beetje vreemd vinden dat knappe vrouwen soms op me lijken te vallen jaCognitieve dissonantie enzo
Eerst een tweede date eruit slepen, dan pas je kan je een beetje spreken over dat ze "op je vallen" .. vind ikquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik blijf het een beetje vreemd vinden dat knappe vrouwen soms op me lijken te vallen jaCognitieve dissonantie enzo
quote:
Die 2e lukt meestal nog wel. Die 3e is het probleemquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerst een tweede date eruit slepen, dan pas je kan je een beetje spreken over dat ze "op je vallen" .. vind ik
Heb je de eerste al gepland? Of nog niet in gesprek met haar?quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die 2e lukt meestal nog wel. Die 3e is het probleem
Ik weet niet wat ik moet zeggen, alles klinkt stomquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je de eerste al gepland? Of nog niet in gesprek met haar?
Je moet haar ook laten winnen met poolenquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die 2e lukt meestal nog wel. Die 3e is het probleem
Zou dat het zijn?quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet haar ook laten winnen met poolen
Of met strategoquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet haar ook laten winnen met poolen
Niet iedere meid vindt dat leukquote:
Hebben jullie dat sowieso niet, met die datesites? Het voelt allemaal zo... geforceerd. Zit nu op Paiq berichtjes heen en weer te sturen met een match, wat best lekker gaat, maar zo'n gesprek heeft iets plichtmatigs ofzo?quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet zeggen, alles klinkt stom
Veel betekenisloze seks tussendoor en alle gesprekken die langer dan 3 minuten plichtmatig en geforceerd aanvoelen afkappen. BAM.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hebben jullie dat sowieso niet, met die datesites? Het voelt allemaal zo... geforceerd. Zit nu op Paiq berichtjes heen en weer te sturen met een match, wat best lekker gaat, maar zo'n gesprek heeft iets plichtmatigs ofzo?
Foto's gezien trouwens, geen uggo, maar dan heb je ook nog het punt dat hij de mijne ook goed moet keuren natuurlijk. Gut, hoe houden jullie dit vol?!
Ja weet je, als je iemand in het dagelijks leven tegenkomt weet je toch meer wat voor vlees je in de kuip hebt, denk ik. En ik zou het haten om een teleurstelling te zijn.quote:
Ik vind het een groot nadeel om eerst 10 minuten te moeten lullen om vervolgens (in de meeste gevallen) op de foto af te knappen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja weet je, als je iemand in het dagelijks leven tegenkomt weet je toch meer wat voor vlees je in de kuip hebt, denk ik. En ik zou het haten om een teleurstelling te zijn.
Jezus wat ben jij oppervlakkig zegquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind het een groot nadeel om eerst 10 minuten te moeten lullen om vervolgens (in de meeste gevallen) op de foto af te knappen.
Dan is een Tinder een stuk fijner. Al werkt de app nou ook niet heel denderend, maar dan heb je in ieder geval gelijk een beeld van iemand.
Online enormquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij oppervlakkig zeg
Toch niet zo hoop ik?quote:
Klinkt als een meer dan prima avondquote:
Niet zeuren fax, gewoon aanspreken die hap! Beter een te knappe vrouw waarbij je niet echt weet wat te doen dan de zoveelste 'net een 5,5' toch?quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
En heeft ze je al afgewezen? euh gereageerd?quote:
En wat doe je als zelfs die seks ontbreekt?quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Veel betekenisloze seks tussendoor en alle gesprekken die langer dan 3 minuten plichtmatig en geforceerd aanvoelen afkappen. BAM.
Nope nog niet. Zal nog niet bijgekomen zijn denk ik.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En heeft ze je al afgewezen? euh gereageerd?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:09 schreef yats het volgende:
[..]
En wat doe je als zelfs die seks ontbreekt?
Van jouw sprankelende persoonlijkheid en mooie foto?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope nog niet. Zal nog niet bijgekomen zijn denk ik.
Inderdaad. En van die verpletterende openingszinquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van jouw sprankelende persoonlijkheid en mooie foto?
Ja zeg, dan kan ik blijven drinken. Ik ben nu nog bezig die naweeën van mijn studententijd eraf te trainen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Alcohol
Maar ik blijf dan wel de gesprekken die me plichtmatig voelen afkappen.
Ach ja, als het leven je citroenen geeft...quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ja zeg, dan kan ik blijven drinken. Ik ben nu nog bezig die naweeën van mijn studententijd eraf te trainen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |