Over het algemeen weet ik vrouwen best te boeien met een leuk gesprek, dat is het probleem niet. Alleen soms zitten er wel eens een paar tussen waarvan ik denk: komt er nu echt niks zinnigs uit dan zulke antwoorden? Dan is het einde oefening en ga ik verder met diegenen die wel interessant zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik lees dat hier zo vaak, maar dan weet je ze dus niet genoeg te boeien OF valt er gewoon weinig te matchen qua humor of denkniveau. Aan het eerste valt enigszins nog te werken, in het tweede geval; waarom zou je uberhaupt moeite willen doen?
Precies, aan de andere kant, als de vrouw in kwestie zelf al weinig initiatief neemt, gaat ze dat straks ook niet ineens doen.. En verschil in humor en denkniveau.. Als iemand mijn grapjes al niet snapt of niet wil snappen of de humor er niet van inziet, dan is het ook al snel klaar..quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik lees dat hier zo vaak, maar dan weet je ze dus niet genoeg te boeien OF valt er gewoon weinig te matchen qua humor of denkniveau. Aan het eerste valt enigszins nog te werken, in het tweede geval; waarom zou je uberhaupt moeite willen doen?
Als je kunt lachen omdat je bij de supermarkt de kaas vergat, kun je in principe om alles lachen en dat is in mijn ogen de grootste win.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:15 schreef LesMiserables het volgende:
Even serieus, wat vertel je iemand die je niet kent over de laatste twee dagen ? Tenzij ik in een auto ongeluk of flatbrand hebt gezeten ga ik haar niet lastig vallen met mundaine verhalen en dat verwacht ik van haar net zo ..
En niet om een bruin armpje te halen maar die HJ weet waar hij het over heeft.
Wat dus niet werkt omdat, face it, er teveel mongolen op rondhangen die bij iedere scheet bevestiging bespeuren en zich daardoor aangemoedigd voelen om te blijven ouwehoeren. Waardoor je zelf alleen maar meer geirriteerd raakt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik hoor vaak van kennissen (vrouwen) die ook op paiq zitten, dat ze blocken zo "onaaaardig" vinden en daarom maar heel kortaf doen in de hoop dat de man het opgeeft....
Ik heb iemand die op m'n foto reageerde niet toegevoegd omdat hij 10 jaar ouder was en dat een te groot verschil in levensfase is denk ik, maar voel me er nog steeds rottig overquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik hoor vaak van kennissen (vrouwen) die ook op paiq zitten, dat ze blocken zo "onaaaardig" vinden en daarom maar heel kortaf doen in de hoop dat de man het opgeeft....
Bitches wennen er wel aan!quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb iemand die op m'n foto reageerde niet toegevoegd omdat hij 10 jaar ouder was en dat een te groot verschil in levensfase is denk ik, maar voel me er nog steeds rottig over.
Bitches be crazy.
Wat een redenatie inderdaadquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gewoon een beetje over onzin ouwehoeren en lachen met elkaar. Maargoed als dat je ding niet is prima toch.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:15 schreef LesMiserables het volgende:
Even serieus, wat vertel je iemand die je niet kent over de laatste twee dagen ? Tenzij ik in een auto ongeluk of flatbrand hebt gezeten ga ik haar niet lastig vallen met mundaine verhalen en dat verwacht ik van haar net zo ..
Sorry hoor, maar hoe laf is dit..quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat is dus wel het probleem. Je moet ze niet alleen boeien ach laat maar, waarom vertel ik dit ookquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:15 schreef El_Thijs het volgende:
Over het algemeen weet ik vrouwen best te boeien met een leuk gesprek, dat is het probleem niet.
O dat geeft niet!quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hoe laf is dit..![]()
Ik moest even checken of SC van avatar gewisseld was maar neen, het was jij.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat is dus wel het probleem. Je moet ze niet alleen boeien ach laat maar, waarom vertel ik dit ook
Als je ziet hoe sommige mannen op afwijzing reageren is het helemaal niet zo raar.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hoe laf is dit..![]()
Gelukkig maarquote:
Dat kan ik dan wel weer begrijpen, sommige veranderen in stalkende beestenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:20 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Als je ziet hoe sommige mannen op afwijzing reageren is het helemaal niet zo raar.
Op Paiq kun je ze gewoon blocken dan kunnen ze niet reageren. Ja kan wel dan moeten ze dokken!quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:20 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Als je ziet hoe sommige mannen op afwijzing reageren is het helemaal niet zo raar.
Iemand verwijderen en je hoort er nooit meer wat van. Het is echt gewoon... ik heb er niet eens woorden voor. Alle vrouwen die dat doen en mannen lopen af te zieken hebben geen recht van spreken imo.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:20 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik ben net thuis dus was te laatquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:19 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik moest even checken of SC van avatar gewisseld was maar neen, het was jij.
Lol, het is is niet alsof je elkaar kent ofzo. Move on. Dit is wat ik een beetje bedoel, hoe kan je zoveel caren. Je kent die persoon niet. Ik neem aan dat het niet na een maand lang uren per dag chatten was ofzo.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:21 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Iemand verwijderen en je hoort er nooit meer wat van. Het is echt gewoon... ik heb er niet eens woorden voor. Alle vrouwen die dat doen en mannen lopen af te zieken hebben geen recht van spreken imo.
Ik moest dus 5 keer lezen om te begrijpen wat hij nou bedoeldequote:Op donderdag 1 mei 2014 00:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben net thuis dus was te laat
Maar handboeien zijn welkom hoor
Het gaat mij niet om die ene, maar om dat dit echt een zwakte is van de hele mensheid. Blablabla wereldverbeteraar enzo.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:22 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Lol, het is is niet alsof je elkaar kent ofzo. Move on. Dit is wat ik een beetje bedoel, hoe kan je zoveel caren. Je kent die persoon niet. Ik neem aan dat het niet na een maand lang uren per dag chatten was ofzo.
Thanks. Ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:15 schreef LesMiserables het volgende:
Een zwakte is door chatten met kut antwoorden. Dit is duidelijkheid, voor beiden. Het is niks, zoek verder. Vind ik dan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:23 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om die ene, maar om dat dit echt een zwakte is van de hele mensheid. Blablabla wereldverbeteraar enzo.
Je doet net alsof ik uren tegen iemand aan praat die halve antwoorden geeft. Dat doe ik niet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:24 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Een zwakte is door chatten met kut antwoorden. Dit is duidelijkheid, voor beiden. Het is niks, zoek verder. Vind ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |