abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 mei 2014 @ 00:04:51 #251
426585 Aisomont
Een berg.
pi_139438307
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik wil dan ook alleen bij hoge uitzondering daten :)
Denken we toch nog ergens hetzelfde over.

quote:
7s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Blijkbaar voor sommige mannen niet..

[..]

Je kan toch iets vertellen over jouw dag of iets dat je hebt meegemaakt of weet ik veel wat. Gewoon zoals die vogel, maar een onderwerp waarbij ze niet hoeft te kijken.

Standaard vragen werken gewoon niet. Want dan krijg je idd dat ze geen zin hebben om terug te praten.
Dat was nogal sarcastisch. Ik weet ook wel dat initiatief op 1000 manieren kan. Maar serieus, als ik 10x initiatief heb getoond en de vrouw 0x, en dan nog blijven zeiken op wat voor vragen ik stel :') ik doe tenminste iets.

Nog steeds praten de meeste vrouwen wel gewoon terug.

quote:
6s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:00 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nee. Het is meer een kwestie van in hetzelfde schuitje zitten gok ik.
Nee.
pi_139438313
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:02 schreef LesMiserables het volgende:
Ik heb nog nooit gechat met iemand van een dating site anders dan hooguit kwartiertje whatsappen ofzo als voor en naspel van het bevestigen van tijd e.d. van een date ofzo. Soms even een paar berichtjes overdag misschien als we elkaar pas over een aantal dagen zien oid. Haalt chatten niet een beetje de spanning weg van het daten ? Ik ben persoonlijk ook niet echt een eindeloze whatsapper ofzo dus misschien ligt het daar wel aan maar zie mensen ook liever snel in het echt.
Smijt je in je eerste bericht al meteen met je telefoonnummer of hoe mag ik dat zien? :@

Ik zie mensen het liefst ook zo snel mogelijk :D

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2014 00:06:04 ]
pi_139438321
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Des te kutter als het IRL wel klikt, maar het toch niets wordt :')
Touche, dat is nog kutter ja
pi_139438322
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:03 schreef habitue het volgende:

[..]

Die logica kan ik niet volgen? :?
Je 'kent' elkaar al zoveel lijkt me als je op sommige dagen 3 uur non stop met iemand chat. Ik heb meestal maar weinig woorden gewisseld met dates waardoor je iemand gewoon voor het eerst ziet eigenlijk zonder ECHT iets te weten anders dan dat het klikte.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:05 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Smijt je in je eerste bericht al meteen met je telefoonnummer of hoe mag ik dat zien? :@
Dat niet maar wel in de derde en vijfde max oid. En alleen als ik een date dat geregeld heb eerst en dan vraag ik haar nummer om de wat waar en hoelaat af te spreken.
pi_139438367
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:05 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Je 'kent' elkaar al zoveel lijkt me als je op sommige dagen 3 uur non stop met iemand chat. Ik heb meestal maar weinig woorden gewisseld met dates waardoor je iemand gewoon voor het eerst ziet eigenlijk zonder ECHT iets te weten anders dan dat het klikte.
Als je echt mazzel hebt moet je het er nog 50 jaar mee uit kunnen houden. Wat maakt het dan uit hoeveel je gechat hebt voor de eerste date?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 1 mei 2014 @ 00:06:28 #256
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139438383
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

De ratten van de lucht yats, de ratten van de lucht!
Volledig mee eens pheebs. Hinderlijk genoeg stikt het er hier van. Mijn kat houd het niet meer bij.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_139438394
quote:

[..]

Je gaat na veel chatten wel een bepaald beeld vormen. Dat is meestal niet het meest handige. Maar soms pakt het ook wel goed uit en dan zijn die chats een welkome aanvulling omdat je dan het gevoel hebt diegene al een beetje te kennen.
pi_139438425
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als je echt mazzel hebt moet je het er nog 50 jaar mee uit kunnen houden. Wat maakt het dan uit hoeveel je gechat hebt voor de eerste date?
Lijkt me zonde van je tijd, ik weet meestal binnen 7 dagen van het eerste berichtje of het wat is of niet, kan je meteen door. Lijkt me zo een downer als je een maand hebt zitten chatten.
pi_139438427
quote:

[..]

Ik heb juist hoe meer ik met iemand chat en het echt leuk klikt over de chat, hoe meer spanning ik juist heb voor de date.

En dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_139438437
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:06 schreef yats het volgende:

[..]

Volledig mee eens pheebs. Hinderlijk genoeg stikt het er hier van. Mijn kat houd het niet meer bij.
Mannen met katten :9~
  Moderator / Redactie FP donderdag 1 mei 2014 @ 00:08:24 #261
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_139438463
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Waarom zou je daarmee door gaan dan?

Doe ik ook niet. Ik heb best veel geduld maar als ik op PaiQ volle zinnen tik en ik krijg telkens enkele woorden terug als antwoord dan ga ik er ook niet veel moeite insteken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_139438480
En het meeste van je tijd met 'de ware' is trouwens niet door te chatten maar door met elkaar te zijn, zoals op een date. Lijkt me dat het dan wat belangrijker is om te zien of je elkaar uberhaupt kan verdragen in het echte leven.
pi_139438490
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:07 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Lijkt me zonde van je tijd, ik weet meestal binnen 7 dagen van het eerste berichtje of het wat is of niet, kan je meteen door. Lijkt me zo een downer als je een maand hebt zitten chatten.
Tja, dat is denk het nadeel van "het" als een code zien die je moet zien te kraken. Ik zie het contact met iemand als wat het is, een leuk tijdverdrijf met iemand die ik op dat moment leuk vind. Ongeacht wat daar verder uitrolt. Ik vind hilarische chatsessies nooit zonde van de tijd.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  donderdag 1 mei 2014 @ 00:09:32 #264
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139438502
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:07 schreef Weissman het volgende:

[..]

Mannen met katten :9~
Kater, niets mis met zo'n beestje hoor.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_139438516
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tja, dat is denk het nadeel van "het" als een code zien die je moet zien te kraken. Ik zie het contact met iemand als wat het is, een leuk tijdverdrijf met iemand die ik op dat moment leuk vind. Ongeacht wat daar verder uitrolt. Ik vind hilarische chatsessies nooit zonde van de tijd.
Was jij niet diegene die mensen blokkeerde als ze een typfout maakten?
pi_139438518
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:07 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Te lang chatten = einde oefening. Weten wat je wil en zsm de afspraak plannen is mijn insteek, als je te lang wacht, dan gaat er ander er met haar vandoor (been there, done that, didn't get the T-shirt :()
pi_139438570
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Lijkt me niks mis mee als dat het voor je doet. Gaf al aan een niet echt een chatter te zijn dus snap nooit hoe mensen dat uithouden uren lang chatten. Ik kan denk ik ook niet zo goed verliefd worden terwijl ik chat ofzo.
pi_139438574
Tja soms kan het pas 2 weken duren voordat we beide een gaatje hebben om te kunnen daten. Moet je dan maar een week of 2 niks tegen elkaar zeggen ofzo?
pi_139438612
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:11 schreef habitue het volgende:
Tja soms kan het pas 2 weken duren voordat we beide een gaatje hebben om te kunnen daten. Moet je dan maar een week of 2 niks tegen elkaar zeggen ofzo?
Twee weken moet wel een uitzondering zijn. Als het goed zit spreken we elkaar vast elke paar dagen, misschien stuur ik eens iets korts, of zij. Ik heb het nog nooit gehad zo lang, heb beetje korte aandachtsspanne ook.
pi_139438613
quote:
Dit. Zeker wanneer je allebei gewoon geen bankzitter bent kan er even overheen gaan voor je een dag hebt waarop je beiden kunt.
pi_139438646
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Doe ik ook niet. Ik heb best veel geduld maar als ik op PaiQ volle zinnen tik en ik krijg telkens enkele woorden terug als antwoord dan ga ik er ook niet veel moeite insteken.
Ik lees dat hier zo vaak, maar dan weet je ze dus niet genoeg te boeien OF valt er gewoon weinig te matchen qua humor of denkniveau. Aan het eerste valt enigszins nog te werken, in het tweede geval; waarom zou je uberhaupt moeite willen doen?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  Moderator / Redactie FP donderdag 1 mei 2014 @ 00:13:50 #272
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_139438659
quote:
Inderdaad. Soms kan het gewoon niet sneller en zit er wat tijd tussen. En als je een dag of twee niks zegt heb je elkaar wel meer te vertellen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_139438687
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:13 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik lees dat hier zo vaak, maar dan weet je ze dus niet genoeg te boeien OF valt er gewoon weinig te matchen qua humor of denkniveau. Aan het eerste valt enigszins nog te werken, in het tweede geval; waarom zou je uberhaupt moeite willen doen?
Ik hoor vaak van kennissen (vrouwen) die ook op paiq zitten, dat ze blocken zo "onaaaardig" vinden en daarom maar heel kortaf doen in de hoop dat de man het opgeeft....
pi_139438713
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik hoor vaak van kennissen (vrouwen) die ook op paiq zitten, dat ze blocken zo "onaaaardig" vinden en daarom maar heel kortaf doen in de hoop dat de man het opgeeft....
:') Dan prefereer ik toch jouw aanpak.
pi_139438714
Even serieus, wat vertel je iemand die je niet kent over de laatste twee dagen ? Tenzij ik in een auto ongeluk of flatbrand hebt gezeten ga ik haar niet lastig vallen met mundaine verhalen en dat verwacht ik van haar net zo ..

En niet om een bruin armpje te halen maar die HJ weet waar hij het over heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')