Denken we toch nog ergens hetzelfde over.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik wil dan ook alleen bij hoge uitzondering daten
Dat was nogal sarcastisch. Ik weet ook wel dat initiatief op 1000 manieren kan. Maar serieus, als ik 10x initiatief heb getoond en de vrouw 0x, en dan nog blijven zeiken op wat voor vragen ik stelquote:Op woensdag 30 april 2014 23:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar voor sommige mannen niet..
[..]
Je kan toch iets vertellen over jouw dag of iets dat je hebt meegemaakt of weet ik veel wat. Gewoon zoals die vogel, maar een onderwerp waarbij ze niet hoeft te kijken.
Standaard vragen werken gewoon niet. Want dan krijg je idd dat ze geen zin hebben om terug te praten.
Nee.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee. Het is meer een kwestie van in hetzelfde schuitje zitten gok ik.
Smijt je in je eerste bericht al meteen met je telefoonnummer of hoe mag ik dat zien?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:02 schreef LesMiserables het volgende:
Ik heb nog nooit gechat met iemand van een dating site anders dan hooguit kwartiertje whatsappen ofzo als voor en naspel van het bevestigen van tijd e.d. van een date ofzo. Soms even een paar berichtjes overdag misschien als we elkaar pas over een aantal dagen zien oid. Haalt chatten niet een beetje de spanning weg van het daten ? Ik ben persoonlijk ook niet echt een eindeloze whatsapper ofzo dus misschien ligt het daar wel aan maar zie mensen ook liever snel in het echt.
Touche, dat is nog kutter jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Des te kutter als het IRL wel klikt, maar het toch niets wordt
Je 'kent' elkaar al zoveel lijkt me als je op sommige dagen 3 uur non stop met iemand chat. Ik heb meestal maar weinig woorden gewisseld met dates waardoor je iemand gewoon voor het eerst ziet eigenlijk zonder ECHT iets te weten anders dan dat het klikte.quote:
Dat niet maar wel in de derde en vijfde max oid. En alleen als ik een date dat geregeld heb eerst en dan vraag ik haar nummer om de wat waar en hoelaat af te spreken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:05 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Smijt je in je eerste bericht al meteen met je telefoonnummer of hoe mag ik dat zien?
Als je echt mazzel hebt moet je het er nog 50 jaar mee uit kunnen houden. Wat maakt het dan uit hoeveel je gechat hebt voor de eerste date?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:05 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Je 'kent' elkaar al zoveel lijkt me als je op sommige dagen 3 uur non stop met iemand chat. Ik heb meestal maar weinig woorden gewisseld met dates waardoor je iemand gewoon voor het eerst ziet eigenlijk zonder ECHT iets te weten anders dan dat het klikte.
Volledig mee eens pheebs. Hinderlijk genoeg stikt het er hier van. Mijn kat houd het niet meer bij.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
De ratten van de lucht yats, de ratten van de lucht!
Je gaat na veel chatten wel een bepaald beeld vormen. Dat is meestal niet het meest handige. Maar soms pakt het ook wel goed uit en dan zijn die chats een welkome aanvulling omdat je dan het gevoel hebt diegene al een beetje te kennen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:05 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Je 'kent' elkaar al zoveel lijkt me als je op sommige dagen 3 uur non stop met iemand chat. Ik heb meestal maar weinig woorden gewisseld met dates waardoor je iemand gewoon voor het eerst ziet eigenlijk zonder ECHT iets te weten anders dan dat het klikte.
Lijkt me zonde van je tijd, ik weet meestal binnen 7 dagen van het eerste berichtje of het wat is of niet, kan je meteen door. Lijkt me zo een downer als je een maand hebt zitten chatten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als je echt mazzel hebt moet je het er nog 50 jaar mee uit kunnen houden. Wat maakt het dan uit hoeveel je gechat hebt voor de eerste date?
Ik heb juist hoe meer ik met iemand chat en het echt leuk klikt over de chat, hoe meer spanning ik juist heb voor de date.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:05 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als je echt mazzel hebt moet je het er nog 50 jaar mee uit kunnen houden. Wat maakt het dan uit hoeveel je gechat hebt voor de eerste date?
Mannen met kattenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:06 schreef yats het volgende:
[..]
Volledig mee eens pheebs. Hinderlijk genoeg stikt het er hier van. Mijn kat houd het niet meer bij.
Doe ik ook niet. Ik heb best veel geduld maar als ik op PaiQ volle zinnen tik en ik krijg telkens enkele woorden terug als antwoord dan ga ik er ook niet veel moeite insteken.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waarom zou je daarmee door gaan dan?
Tja, dat is denk het nadeel van "het" als een code zien die je moet zien te kraken. Ik zie het contact met iemand als wat het is, een leuk tijdverdrijf met iemand die ik op dat moment leuk vind. Ongeacht wat daar verder uitrolt. Ik vind hilarische chatsessies nooit zonde van de tijd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:07 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Lijkt me zonde van je tijd, ik weet meestal binnen 7 dagen van het eerste berichtje of het wat is of niet, kan je meteen door. Lijkt me zo een downer als je een maand hebt zitten chatten.
Kater, niets mis met zo'n beestje hoor.quote:
Was jij niet diegene die mensen blokkeerde als ze een typfout maakten?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tja, dat is denk het nadeel van "het" als een code zien die je moet zien te kraken. Ik zie het contact met iemand als wat het is, een leuk tijdverdrijf met iemand die ik op dat moment leuk vind. Ongeacht wat daar verder uitrolt. Ik vind hilarische chatsessies nooit zonde van de tijd.
Te lang chatten = einde oefening. Weten wat je wil en zsm de afspraak plannen is mijn insteek, als je te lang wacht, dan gaat er ander er met haar vandoor (been there, done that, didn't get the T-shirtquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:07 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Lijkt me zonde van je tijd, ik weet meestal binnen 7 dagen van het eerste berichtje of het wat is of niet, kan je meteen door. Lijkt me zo een downer als je een maand hebt zitten chatten.
Lijkt me niks mis mee als dat het voor je doet. Gaf al aan een niet echt een chatter te zijn dus snap nooit hoe mensen dat uithouden uren lang chatten. Ik kan denk ik ook niet zo goed verliefd worden terwijl ik chat ofzo.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tja, dat is denk het nadeel van "het" als een code zien die je moet zien te kraken. Ik zie het contact met iemand als wat het is, een leuk tijdverdrijf met iemand die ik op dat moment leuk vind. Ongeacht wat daar verder uitrolt. Ik vind hilarische chatsessies nooit zonde van de tijd.
Twee weken moet wel een uitzondering zijn. Als het goed zit spreken we elkaar vast elke paar dagen, misschien stuur ik eens iets korts, of zij. Ik heb het nog nooit gehad zo lang, heb beetje korte aandachtsspanne ook.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:11 schreef habitue het volgende:
Tja soms kan het pas 2 weken duren voordat we beide een gaatje hebben om te kunnen daten. Moet je dan maar een week of 2 niks tegen elkaar zeggen ofzo?
Dit. Zeker wanneer je allebei gewoon geen bankzitter bent kan er even overheen gaan voor je een dag hebt waarop je beiden kunt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:11 schreef habitue het volgende:
Tja soms kan het pas 2 weken duren voordat we beide een gaatje hebben om te kunnen daten. Moet je dan maar een week of 2 niks tegen elkaar zeggen ofzo?
Ik lees dat hier zo vaak, maar dan weet je ze dus niet genoeg te boeien OF valt er gewoon weinig te matchen qua humor of denkniveau. Aan het eerste valt enigszins nog te werken, in het tweede geval; waarom zou je uberhaupt moeite willen doen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Ik heb best veel geduld maar als ik op PaiQ volle zinnen tik en ik krijg telkens enkele woorden terug als antwoord dan ga ik er ook niet veel moeite insteken.
Inderdaad. Soms kan het gewoon niet sneller en zit er wat tijd tussen. En als je een dag of twee niks zegt heb je elkaar wel meer te vertellen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:11 schreef habitue het volgende:
Ik hoor vaak van kennissen (vrouwen) die ook op paiq zitten, dat ze blocken zo "onaaaardig" vinden en daarom maar heel kortaf doen in de hoop dat de man het opgeeft....quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik lees dat hier zo vaak, maar dan weet je ze dus niet genoeg te boeien OF valt er gewoon weinig te matchen qua humor of denkniveau. Aan het eerste valt enigszins nog te werken, in het tweede geval; waarom zou je uberhaupt moeite willen doen?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik hoor vaak van kennissen (vrouwen) die ook op paiq zitten, dat ze blocken zo "onaaaardig" vinden en daarom maar heel kortaf doen in de hoop dat de man het opgeeft....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |