Ik moet het niet terug zeggen, oftewel ik moet geen initiatief tonen, maar wel uit mijzelf een gesprek aanknopen? 9 van de 10 vrouwen voert zelf geen gesprek en praat alleen maar terug. Toon ik initiatief, is het nog niet goed. Tegenstrijdig enzo.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op zo'n manier is het idd net een interview.
Of als ik het niet terugvraag hoeft de ander het ook niet uit zichzelf te zeggen, want blijkbaar boeit het me niet dan.
Probeer gewoon een gesprek aan te knopen. Dat kan ook best zonder vragen of minder vragen
Eén voorbeeld zegt niet zoveel. Mensen die standaard dingen erbij zetten (zoals eerlijk) vinden zo'n vraag echt geen probleem. Dat kan ik je verzekeren.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:49 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, je follow-up was niet veel beter. Maar goed, ieder zijn ding.
Nooit gedaan en ook niet van plan. Een gesprek loopt soepel of het doet dat niet. In het laatste geval kun je soms nog de zenuwen de schuld geven, maar meestal is het dan gewoon duidelijk dat er geen klik is of gaat komen. Dat sluit niet direct iets uit, maar ik kan me een betere start indenken.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie voeren dus sollicitatiegesprekken voor relaties. Fun.
Vandaag nog gehad, ik hoef het vervolg niet uit te leggen denk ik?quote:
Bij de leuke gesprekken hoef je niet dmv een geforceerde Q&A tot een "gesprek" te komen, dan zegt de een iets, haakt de ander daar op in, rolt het moeiteloos verder van onderwerk naar onderwerp en is het ineens 3 uur later.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Wat voor een gesprek zie jij voor je dan?
* weethetevennietmeer gewoon nieuwsgierig is
Precies. Maar zulke gesprekken zijn er bij hoge uitzondering vanaf het eerste woord dat er gezegd wordt.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bij de leuke gesprekken hoef je niet dmv een geforceerde Q&A tot een "gesprek" te komen, dan zegt de een iets, haakt de ander daar op in, rolt het moeiteloos verder van onderwerk naar onderwerp en is het ineens 3 uur later.
Soms gaat het zo, en soms is het zo fokking stroef dat het lijkt alsof je water naar de zee aan het dragen bent.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bij de leuke gesprekken hoef je niet dmv een geforceerde Q&A tot een "gesprek" te komen, dan zegt de een iets, haakt de ander daar op in, rolt het moeiteloos verder van onderwerk naar onderwerp en is het ineens 3 uur later.
Initiatief tonen omvat zoveel meer dan je eigen vragen zelf beantwoordenquote:Op woensdag 30 april 2014 23:52 schreef Aisomont het volgende:
Ik moet het niet terug zeggen, oftewel ik moet geen initiatief tonen, maar wel uit mijzelf een gesprek aanknopen? 9 van de 10 vrouwen voert zelf geen gesprek en praat alleen maar terug. Toon ik initiatief, is het nog niet goed. Tegenstrijdig enzo.
Ik ben wel benieuwd, wat voor gesprekken hebben we het dan over ? Een datewebsite chat functie/whatsapp/berichtjes ?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wanneer een gesprek (even) niet loopt zal ik eerder iets vertellen dan iets vragen geloof ik. Als een gesprek langer niet lekker loopt is het gewoon exit.
Ik zou het niet weten, de berichten die ik stuur zijn meer gewoon gesprekken waarbij de mogelijke vraag maar een minimaal onderdeel van alles is.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:52 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Eén voorbeeld zegt niet zoveel. Mensen die standaard dingen erbij zetten (zoals eerlijk) vinden zo'n vraag echt geen probleem. Dat kan ik je verzekeren.
Face to face moet dat toch geen probleem zijn? Via internet kan ik het me nog enigszins voorstellen omdat je dan gezichtsuitdrukking of nuances in de stem mist, maar verder? Bij mij is het meer regel dan uitzondering dat de tijd snel gaat tijdens een date, en dat is echt niet omdat ik mijn horloge vooruit zet.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:54 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Precies. Maar zulke gesprekken zijn er bij hoge uitzondering vanaf het eerste woord dat er gezegd wordt.
QFT. Weet je ook gelijk of je een beetje op lijn zit qua humor en intelligentie.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Touché, dit is zo waar ! Negen van de tien reageren alleen op de vraag en zeggen zelf helemaal niets, stellen zelf ook geen vraag.. Wat moet je dan?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:52 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik moet het niet terug zeggen, oftewel ik moet geen initiatief tonen, maar wel uit mijzelf een gesprek aanknopen? 9 van de 10 vrouwen voert zelf geen gesprek en praat alleen maar terug. Toon ik initiatief, is het nog niet goed. Tegenstrijdig enzo.
Dit gebeurd bij mij echt zelden, een moeiteloos gesprek is een unicum, in ieder geval op Paiq dan. IRL gaat dat primaquote:Op woensdag 30 april 2014 23:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Sollicitatiegesprekken zijn zo 2008.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie voeren dus sollicitatiegesprekken voor relaties. Fun.
Echt ja?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Initiatief tonen omvat zoveel meer dan je eigen vragen zelf beantwoorden..
Ik heb het nu over Paiq en niets anders. Daarom ook dat ik standaard vragen stel, in het echt kan je zoooveel meer ("hé kijk die vogel").quote:Op woensdag 30 april 2014 23:55 schreef yats het volgende:
[..]
Face to face moet dat toch geen probleem zijn? Via internet kan ik het me nog enigszins voorstellen omdat je dan gezichtsuitdrukking of nuances in de stem mist, maar verder? Bij mij is het meer regel dan uitzondering dat de tijd snel gaat tijdens een date, en dat is echt niet omdat ik mijn horloge vooruit zet.
Jij snapt het.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Touché, dit is zo waar ! Negen van de tien reageren alleen op de vraag en zeggen zelf helemaal niets, stellen zelf ook geen vraag.. Wat moet je dan?
[..]
Dit gebeurd bij mij echt zelden, een moeiteloos gesprek is een unicum, in ieder geval op Paiq dan. IRL gaat dat prima.
Ik wil dan ook alleen bij hoge uitzondering datenquote:Op woensdag 30 april 2014 23:54 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Precies. Maar zulke gesprekken zijn er bij hoge uitzondering vanaf het eerste woord dat er gezegd wordt.
Waarom zou je daarmee door gaan dan?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms gaat het zo, en soms is het zo fokking stroef dat het lijkt alsof je water naar de zee aan het dragen bent.
Datingsite, maar als het daar zo werkt, overstappen op WA.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:54 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, wat voor gesprekken hebben we het dan over ? Een datewebsite chat functie/whatsapp/berichtjes ?
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
QFT. Weet je ook gelijk of je een beetje op lijn zit qua humor en intelligentie.
Mij helaas ook veel te weinigquote:Op woensdag 30 april 2014 23:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Dit gebeurd bij mij echt zelden, een moeiteloos gesprek is een unicum, in ieder geval op Paiq dan. IRL gaat dat prima.
Blijkbaar voor sommige mannen niet..quote:
Je kan toch iets vertellen over jouw dag of iets dat je hebt meegemaakt of weet ik veel wat. Gewoon zoals die vogel, maar een onderwerp waarbij ze niet hoeft te kijken.quote:Ik heb het nu over Paiq en niets anders. Daarom ook dat ik standaard vragen stel, in het echt kan je zoooveel meer ("hé kijk die vogel").
Nee. Het is meer een kwestie van in hetzelfde schuitje zitten gok ik.quote:
Dit zijn de beste gesprekken! Des te kutter als het in het echt dan toch net niet klikt.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Des te kutter als het IRL wel klikt, maar het toch niets wordtquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:01 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Dit zijn de beste gesprekken! Des te kutter als het in het echt dan toch net niet klikt.
Aldus mijn recente ervaring
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
En dan zit je op paiq en dan gil je "OMG ik zie hier echt een vogel vol op mijn ruit schijten". En whoppa een conversaties over vogels, schijt en het nut van vochtig toiletpapier.
Die logica kan ik niet volgen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:02 schreef LesMiserables het volgende:
Haalt chatten niet een beetje de spanning weg van het daten ?
De ratten van de lucht yats, de ratten van de lucht!quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:03 schreef yats het volgende:
[..]Vergeet ook de klachten over het duiven-overschot ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |