abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139437838
Wanneer een gesprek (even) niet loopt zal ik eerder iets vertellen dan iets vragen geloof ik. Als een gesprek langer niet lekker loopt is het gewoon exit.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_139437843
quote:
7s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Op zo'n manier is het idd net een interview.

Of als ik het niet terugvraag hoeft de ander het ook niet uit zichzelf te zeggen, want blijkbaar boeit het me niet dan.

Probeer gewoon een gesprek aan te knopen. Dat kan ook best zonder vragen of minder vragen :)
Ik moet het niet terug zeggen, oftewel ik moet geen initiatief tonen, maar wel uit mijzelf een gesprek aanknopen? 9 van de 10 vrouwen voert zelf geen gesprek en praat alleen maar terug. Toon ik initiatief, is het nog niet goed. Tegenstrijdig enzo.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:49 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, je follow-up was niet veel beter. Maar goed, ieder zijn ding.
Eén voorbeeld zegt niet zoveel. Mensen die standaard dingen erbij zetten (zoals eerlijk) vinden zo'n vraag echt geen probleem. Dat kan ik je verzekeren.
  woensdag 30 april 2014 @ 23:53:01 #228
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139437858
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie voeren dus sollicitatiegesprekken voor relaties. Fun.
Nooit gedaan en ook niet van plan. Een gesprek loopt soepel of het doet dat niet. In het laatste geval kun je soms nog de zenuwen de schuld geven, maar meestal is het dan gewoon duidelijk dat er geen klik is of gaat komen. Dat sluit niet direct iets uit, maar ik kan me een betere start indenken.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:49 schreef habitue het volgende:
De vraag "En jij?"

*Ril**Huiver*
Vandaag nog gehad, ik hoef het vervolg niet uit te leggen denk ik?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_139437870
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wat voor een gesprek zie jij voor je dan?

* weethetevennietmeer gewoon nieuwsgierig is ;)
Bij de leuke gesprekken hoef je niet dmv een geforceerde Q&A tot een "gesprek" te komen, dan zegt de een iets, haakt de ander daar op in, rolt het moeiteloos verder van onderwerk naar onderwerp en is het ineens 3 uur later.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_139437898
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Bij de leuke gesprekken hoef je niet dmv een geforceerde Q&A tot een "gesprek" te komen, dan zegt de een iets, haakt de ander daar op in, rolt het moeiteloos verder van onderwerk naar onderwerp en is het ineens 3 uur later.
Precies. Maar zulke gesprekken zijn er bij hoge uitzondering vanaf het eerste woord dat er gezegd wordt.
  Moderator / Redactie FP woensdag 30 april 2014 @ 23:54:34 #231
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_139437912
quote:

[..]

Soms gaat het zo, en soms is het zo fokking stroef dat het lijkt alsof je water naar de zee aan het dragen bent.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 30 april 2014 @ 23:54:39 #232
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139437915
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:52 schreef Aisomont het volgende:
Ik moet het niet terug zeggen, oftewel ik moet geen initiatief tonen, maar wel uit mijzelf een gesprek aanknopen? 9 van de 10 vrouwen voert zelf geen gesprek en praat alleen maar terug. Toon ik initiatief, is het nog niet goed. Tegenstrijdig enzo.
Initiatief tonen omvat zoveel meer dan je eigen vragen zelf beantwoorden :') ..
pi_139437920
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wanneer een gesprek (even) niet loopt zal ik eerder iets vertellen dan iets vragen geloof ik. Als een gesprek langer niet lekker loopt is het gewoon exit.
Ik ben wel benieuwd, wat voor gesprekken hebben we het dan over ? Een datewebsite chat functie/whatsapp/berichtjes ?

quote:
[..]

Eén voorbeeld zegt niet zoveel. Mensen die standaard dingen erbij zetten (zoals eerlijk) vinden zo'n vraag echt geen probleem. Dat kan ik je verzekeren.
Ik zou het niet weten, de berichten die ik stuur zijn meer gewoon gesprekken waarbij de mogelijke vraag maar een minimaal onderdeel van alles is.
  woensdag 30 april 2014 @ 23:55:48 #234
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139437968
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:54 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Precies. Maar zulke gesprekken zijn er bij hoge uitzondering vanaf het eerste woord dat er gezegd wordt.
Face to face moet dat toch geen probleem zijn? Via internet kan ik het me nog enigszins voorstellen omdat je dan gezichtsuitdrukking of nuances in de stem mist, maar verder? Bij mij is het meer regel dan uitzondering dat de tijd snel gaat tijdens een date, en dat is echt niet omdat ik mijn horloge vooruit zet.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_139437972
quote:

[..]

QFT. Weet je ook gelijk of je een beetje op lijn zit qua humor en intelligentie.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_139438014
quote:

[..]

Touché, dit is zo waar ! Negen van de tien reageren alleen op de vraag en zeggen zelf helemaal niets, stellen zelf ook geen vraag.. Wat moet je dan?

quote:

[..]

Dit gebeurd bij mij echt zelden, een moeiteloos gesprek is een unicum, in ieder geval op Paiq dan. IRL gaat dat prima :D.
pi_139438057
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie voeren dus sollicitatiegesprekken voor relaties. Fun.
Sollicitatiegesprekken zijn zo 2008.

Ik heb een open relatie dus ik ben meer van de speeches.
pi_139438061
quote:
7s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Initiatief tonen omvat zoveel meer dan je eigen vragen zelf beantwoorden :') ..
Echt ja?

quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:55 schreef yats het volgende:

[..]

Face to face moet dat toch geen probleem zijn? Via internet kan ik het me nog enigszins voorstellen omdat je dan gezichtsuitdrukking of nuances in de stem mist, maar verder? Bij mij is het meer regel dan uitzondering dat de tijd snel gaat tijdens een date, en dat is echt niet omdat ik mijn horloge vooruit zet.
Ik heb het nu over Paiq en niets anders. Daarom ook dat ik standaard vragen stel, in het echt kan je zoooveel meer ("hé kijk die vogel").

quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Touché, dit is zo waar ! Negen van de tien reageren alleen op de vraag en zeggen zelf helemaal niets, stellen zelf ook geen vraag.. Wat moet je dan?

[..]

Dit gebeurd bij mij echt zelden, een moeiteloos gesprek is een unicum, in ieder geval op Paiq dan. IRL gaat dat prima :D.
Jij snapt het.
pi_139438087
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:54 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Ik wil dan ook alleen bij hoge uitzondering daten :)

quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Soms gaat het zo, en soms is het zo fokking stroef dat het lijkt alsof je water naar de zee aan het dragen bent.
Waarom zou je daarmee door gaan dan?
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:54 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd, wat voor gesprekken hebben we het dan over ? Een datewebsite chat functie/whatsapp/berichtjes ?

Datingsite, maar als het daar zo werkt, overstappen op WA.
quote:
17s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:55 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

QFT. Weet je ook gelijk of je een beetje op lijn zit qua humor en intelligentie.
O+

quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Mij helaas ook veel te weinig :(
  woensdag 30 april 2014 @ 23:59:38 #240
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139438123
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:58 schreef Aisomont het volgende:

Echt ja?
Blijkbaar voor sommige mannen niet..
quote:
Ik heb het nu over Paiq en niets anders. Daarom ook dat ik standaard vragen stel, in het echt kan je zoooveel meer ("hé kijk die vogel").

Je kan toch iets vertellen over jouw dag of iets dat je hebt meegemaakt of weet ik veel wat. Gewoon zoals die vogel, maar een onderwerp waarbij ze niet hoeft te kijken.

Standaard vragen werken gewoon niet. Want dan krijg je idd dat ze geen zin hebben om terug te praten.
pi_139438160
quote:
Jij snapt het.
Nee. Het is meer een kwestie van in hetzelfde schuitje zitten gok ik.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_139438163
quote:
("hé kijk die vogel").
:D Stuk beter idd
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_139438201
quote:

[..]

Dit zijn de beste gesprekken! Des te kutter als het in het echt dan toch net niet klikt.
Aldus mijn recente ervaring ;(
pi_139438222
En dan zit je op paiq en dan gil je "OMG ik zie hier echt een vogel vol op mijn ruit schijten". En whoppa een conversaties over vogels, schijt en het nut van vochtig toiletpapier.
pi_139438229
Ik heb nog nooit gechat met iemand van een dating site anders dan hooguit kwartiertje whatsappen ofzo als voor en naspel van het bevestigen van tijd e.d. van een date ofzo. Soms even een paar berichtjes overdag misschien als we elkaar pas over een aantal dagen zien oid. Haalt chatten niet een beetje de spanning weg van het daten ? Ik ben persoonlijk ook niet echt een eindeloze whatsapper ofzo dus misschien ligt het daar wel aan maar zie mensen ook liever snel in het echt.
pi_139438234
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:01 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Dit zijn de beste gesprekken! Des te kutter als het in het echt dan toch net niet klikt.
Aldus mijn recente ervaring ;(
Des te kutter als het IRL wel klikt, maar het toch niets wordt :')
  donderdag 1 mei 2014 @ 00:03:33 #247
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139438261
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
En dan zit je op paiq en dan gil je "OMG ik zie hier echt een vogel vol op mijn ruit schijten". En whoppa een conversaties over vogels, schijt en het nut van vochtig toiletpapier.
_O- Vergeet ook de klachten over het duiven-overschot ook niet.
pi_139438264
Ik zit net even op paiq te kijken, wtf hebben ze met de site gedaan, echt gewoon compleet "verkracht" :( }:| :r

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2014 00:03:56 ]
pi_139438275
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:02 schreef LesMiserables het volgende:
Haalt chatten niet een beetje de spanning weg van het daten ?
Die logica kan ik niet volgen? :?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_139438280
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:03 schreef yats het volgende:

[..]

_O- Vergeet ook de klachten over het duiven-overschot ook niet.
De ratten van de lucht yats, de ratten van de lucht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')