Beter stelt ze zich niet zo aan op nationale televisiequote:Op dinsdag 29 april 2014 19:33 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1413588
Jup, en het Gaat zelfs zover komen dat er een zakje voor op het ops vest Gaat worden verstrekt (voor onze prinsen der peppie:pouch) waarin een Israëlisch snel verband en nog wat basis meuk komt dat iedereen op de man gaat dragen. (stond op de planning voor 2012quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
En dat is alweer verouderd dus?!
Ik heb straks geen ruimte meer op m'n opsvestquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jup, en het Gaat zelfs zover komen dat er een zakje voor op het ops vest Gaat worden verstrekt (voor onze prinsen der peppie:pouch) waarin een Israëlisch snel verband en nog wat basis meuk komt dat iedereen op de man gaat dragen. (stond op de planning voor 2012)
Dat gaat inderdaad drama worden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:17 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik heb straks geen ruimte meer op m'n opsvest
Noorloos is wsl al een nieuw opsvest aan het uitdokteren ..quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:17 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik heb straks geen ruimte meer op m'n opsvest
Die knipperende ogen, wat is dezequote:Op dinsdag 29 april 2014 22:03 schreef samthegreat5 het volgende:
Fucking koning
Niks win het vuurgevecht, gewoon je fucking buddy halen en wegslepen onder dekkingsvuur.
Ik word echt warm van die uitgebreide simulatiepatiënt
Ja daar doelde ik dus precies op, aangezien ik hopelijk in augustus er weer van ben. En israëlisch verband is wel superhandig, en tout-de-la-pep natuurlijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
@kostertjuh valt me opzich reuze mee. Al ben ik dat kinderlijke geneuzel alweer zat. (week 3 nu dus net uit de ip)
dat had je nnou niet moeten zeggenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die knipperende ogen, wat is deze
lolzquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die knipperende ogen, wat is deze
Rugzakken spreken voor zich. Om andere kutzooi in te stoppen. De rest is, naast die baret dan, gewoon puur functioneel.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Waar heb je al die kutzooi voor nodig man
Mwah paar dingetjes is toch wel handig om altijd op zak te hebben. Helaas ken ik de IK 2-17 nog niet uit mn hoofd.quote:
Gekocht voor oefening in Duitsland, toen tenue allemaal wat soepeler was. Geen spijt van gehad.quote:Zeg dat dan...Gewoon verstrekt... En toch wel nooit op
Peppie idd. Maar zit wel verdomde lekker.quote:Oh...
Negatief, mag bij ons niet. Toch blij dat ik hem bij me had in Altmark toen ik achterop een MB achter de MAG stond. Die paar euro's zijn mn ogen me dan net nog wel waard.quote:Ook gewoon verstrekt... Maar ben jij ook zo'n peppie baas die de stofbril vast op de helm heeft zitten?
Israelisch verband idd chill om snel en makkelijk een drukverband aan te leggen. Tegenwoordig dragen in iig (bijna) alle infanteristen ook standaard een CAT op de man, binnen handbereik voor de verzorger.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:32 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Ja daar doelde ik dus precies op, aangezien ik hopelijk in augustus er weer van ben. En israëlisch verband is wel superhandig, en tout-de-la-pep natuurlijk
Is al jaren zo, cls is alleen de naam in de wandelgangen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
heet nu iets van gewonden helper ofzo
Die krijgt iedereen, zeker iedereen die in inzetgebieden rondloopt.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:20 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Israelisch verband idd chill om snel en makkelijk een drukverband aan te leggen. Tegenwoordig dragen in iig (bijna) alle infanteristen ook standaard een CAT op de man, binnen handbereik voor de verzorger.
Top. Dank je!quote:Op woensdag 30 april 2014 11:59 schreef hcwp het volgende:
Leesvoer!
The Independent heeft een hele reeks over WOI;
Stuk over de eerste mosterdgas-aanval:
http://www.independent.co(...)-attack-9294510.html
Turkse genocide van de Armenen, erg indrukwekkend, met name de ooggetuige-verklaringen
http://www.independent.co(...)-begins-9299518.html
Overzicht van artikelen:
http://www.independent.co(...)-war-in-100-moments/
FF eten, bordje, bestek, bloemetje op tafel...quote:Op woensdag 30 april 2014 11:59 schreef hcwp het volgende:
Leesvoer!
The Independent heeft een hele reeks over WOI;
Stuk over de eerste mosterdgas-aanval:
http://www.independent.co(...)-attack-9294510.html
Turkse genocide van de Armenen, erg indrukwekkend, met name de ooggetuige-verklaringen
http://www.independent.co(...)-begins-9299518.html
Overzicht van artikelen:
http://www.independent.co(...)-war-in-100-moments/
Tja je moest toch wat in die ellendequote:Op woensdag 30 april 2014 12:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
FF eten, bordje, bestek, bloemetje op tafel...![]()
[ afbeelding ]
Oh, je bedoelt zoiets als de IFAK wat ze in de VS al bijna een decennia verstrekken?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jup, en het Gaat zelfs zover komen dat er een zakje voor op het ops vest Gaat worden verstrekt (voor onze prinsen der peppie:pouch) waarin een Israëlisch snel verband en nog wat basis meuk komt dat iedereen op de man gaat dragen. (stond op de planning voor 2012)
En dan willen ze van een naar twee noodverband zaken op de nieuwe gvt broeken gaan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Het noodverband gaat ook weg trouwens..
Pakkie shag erinquote:Op woensdag 30 april 2014 16:32 schreef Aapsoldaat het volgende:
En dan willen ze van een naar twee noodverband zaken op de nieuwe gvt broeken gaan.
en wat je al een tijdje krijgt als je de poort uitgaat. is gewoon een beentas, zelfde idee als t groene glock holster maar dan een tasje met een basis zhkh set. CAT ergens op de borst op t OPSvest oid.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:32 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt zoiets als de IFAK wat ze in de VS al bijna een decennia verstrekken?
http://www.cheaperthandir(...)g-army-first-aid-kit
[..]
En dan willen ze van een naar twee noodverband zaken op de nieuwe gvt broeken gaan.
Weer wat geleerd, 't zal wel bij het uitzend / infanteristenpakket horen.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:31 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
en wat je al een tijdje krijgt als je de poort uitgaat. is gewoon een beentas, zelfde idee als t groene glock holster maar dan een tasje met een basis zhkh set. CAT ergens op de borst op t OPSvest oid.
Allemachtigquote:Helaas is ZHKH iets wat vaak nogal kinderachtig en lacherig afgedaan word, niet leuk, niet stoer etc.... maar intussen heb ik toen ik bij een ZHKH meting een case moest beoordelen serieus gezien dat iemand zn IK dr bij moest pakken omdat hij niet wist wat je moest doen als iemand kokend water over zn armen had gekregen
Aapje, kom zo eensch op Teamspeakquote:Op woensdag 30 april 2014 20:07 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Weer wat geleerd, 't zal wel bij het uitzend / infanteristenpakket horen.
[..]
Allemachtig
idiootquote:Op woensdag 30 april 2014 18:47 schreef BredeBroeder het volgende:
Dankjewel sportschool, nu kan ik eindelijk touwklimmen in m'n vrije tijd
[ afbeelding ]
Het is maar wat je leuk vindtquote:Op woensdag 30 april 2014 18:47 schreef BredeBroeder het volgende:
Dankjewel sportschool, nu kan ik eindelijk touwklimmen in m'n vrije tijd
[ afbeelding ]
Toppertje.quote:
Gezien de denneboompjes vermoed ik dat het voor kerst isquote:Op woensdag 30 april 2014 12:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
FF eten, bordje, bestek, bloemetje op tafel...![]()
[ afbeelding ]
Het leuk vinden en het nodig hebben zijn 2 verschillende dingen hequote:Op woensdag 30 april 2014 22:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Het is maar wat je leuk vindt____//____:')___!
Je gaat touwklimmen op de havo?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het leuk vinden en het nodig hebben zijn 2 verschillende dingen he
Nope, maar in de EVO genoeg kwam ik achter sinds bivak 2quote:
Maar wil je het leger nou weer in na de havo dan?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nope, maar in de EVO genoeg kwam ik achter sinds bivak 2Jawel als sloomste van de groep de touwbaan gedaan.
Jaquote:Op woensdag 30 april 2014 22:53 schreef Awsom het volgende:
[..]
Maar wil je het leger nou weer in na de havo dan?
Reservisten? Gewoon, hey, Jan, Piet, Kees... ofzo...quote:Op woensdag 30 april 2014 23:44 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey lui, ik ga morgen 5 dagen naar Liverpool voor militaire wedstrijd met reservisten van over de hele wereld inclusief Britse.
Last minute vraag: hoe zit het met verplichte groet en aanspreektitels?
En als je nu reservisten eens wegdenkt en vervangt voor beroeps?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Reservisten? Gewoon, hey, Jan, Piet, Kees... ofzo...
Oi mate, lets grab a fucking beer.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En als je nu reservisten eens wegdenkt en vervangt voor beroeps?
Mijn verwachtingen op een serieus antwoord waren te hoogquote:Op woensdag 30 april 2014 23:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oi mate, lets grab a fucking beer.
Niet bij de RSM doen btw met je soldatenvoorkomen...
Man, dat zie je toch vanzelf... Gvd, daar al drukte om maken...quote:Op woensdag 30 april 2014 23:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen op een serieus antwoord waren te hoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |