Het interesseert me echt geen zak.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jezelf voor gek laten verklaren om je hand op te houden daarentegen is geweldig. Krijg je ook veel voldoening uit.
Hieruit concludeer ik dat jij ook met plezier niet werkt voor je centen?quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:54 schreef Untermenschlich het volgende:
Het interesseert met echt geen zak.
Ik zie al waar dit topic heengaat. Voorspelbaar.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hieruit concludeer ik dat jij ook met plezier niet werkt voor je centen?
Nee hoor. Maar ik denk wel dat wanneer je vriend een doel in zijn leven heeft, zichzelf een asset voelt voor de maatschappij, hij een stuk gezonder in het leven staat. Er is weinig eer te behalen aan expres jezelf af laten keuren om je hand op te houden. Als je echt niet kan, is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:56 schreef Untermenschlich het volgende:
Ik zie al waar dit topic heengaat. Voorspelbaar.
Goed. Ik sluit af voor vandaag. Bedankt voor het lezen allemaal, ik stel het op prijs. Jammer dat de meesten van jullie niet verder kwamen dan het beoordelen en veroordelen van mijn vriend. Dat was alles verre van mijn bedoeling. Ondanks dat dit BNW is moet ik zeggen dat ik weinig oprechte interesse in dit onderwerp aantref. Het lijkt er een beetje op dat hier maar wat doelloos rondgehangen wordt. Verder niet mijn bedoeling mensen daarmee te beledigen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik denk wel dat wanneer je vriend een doel in zijn leven heeft, zichzelf een asset voelt voor de maatschappij, hij een stuk gezonder in het leven staat. Er is weinig eer te behalen aan expres jezelf af laten keuren om je hand op te houden. Als je echt niet kan, is het een ander verhaal.
Ik denk dat,in 'n subtiel manier (of soms niet zo subtiel) het grens tussen realiteit en fantasie is expres verwarrend.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of zien realiteit als Hollywoodproducties. Omdat de realiteit te eng voor ze is.
Je schetst natuurlijk ook wel een beeld van die vriend dat niet echt oproept tot begrip.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:06 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Goed. Ik sluit af voor vandaag. Bedankt voor het lezen allemaal, ik stel het op prijs. Jammer dat de meesten van jullie niet verder kwamen dan het beoordelen en veroordelen van mijn vriend. Dat was alles verre van mijn bedoeling. Ondanks dat dit BNW is moet ik zeggen dat ik weinig oprechte interesse in dit onderwerp aantref. Het lijkt er een beetje op dat hier maar wat doelloos rondgehangen wordt. Verder niet mijn bedoeling mensen daarmee te beledigen.
Ik denk ook dat ik mijn topic volledig verkeerd gerepresenteerd en geschreven heb. Dus veel valt bij mijzelf te zoeken.
Dankzij de bewustzijnsverandering willen mensen niet anders dan van het pad af , wat jj het pad noemt blijkt de bubbel te zijn en dat pad is aan het afbrokkelen omdat steeds minder mensen dat willen steunen en het leven op een andere manier willen benaderen en leven .quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft iedereen een andere kijk daar op.
Maar wat deze jongen doet zoals Untermenschlich aan geeft is die helemaal van het pad af.
no offence maar, als je in een bubbeltje wil gaan leven en zo'n beetje de hele dag over komt als een Alex Jones, om maar ff iemand te noemen, ja dat gaat me echt te ver, denk dat Untermenschlich dat dus ziet bij zijn vriend.
het lijkt wel beetje Jehova getuige achtig wat ik er zo begrijp van Untermenschlich
En wie draait er op voor deze bewustwording en niet meer mee willen doen aan de (werkende) maatschappij?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Dankzij de bewustzijnsverandering willen mensen niet anders dan van het pad af , wat jj het pad noemt blijkt de bubbel te zijn en dat pad is aan het afbrokkelen omdat steeds minder mensen dat willen steunen en het leven op een andere manier willen benaderen en leven .
[quote]
Nee. Omdat ik enerzijds blijkbaar mijn intenties niet goed heb overgebracht en omdat jij niet verder kunt en wilt kijken dan dat.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je schetst natuurlijk ook wel een beeld van die vriend dat niet echt oproept tot begrip.
Veel lsd gebruikt, komedie spelen om niet te hoeven werken en dat hem dat nog lukt ook. En jij die dat begrijpelijk vindt. Dat is iets waar men over struikelt.
Die verschuiving moet ieder individu zelf maken en in eerste instantie niet buiten jezelf zien , aangezien we richting destructie gaan is het tijd geworden om tegen de draad in te gaan en anders te gaan denken en te doen . Je hebt geen andere keuze als je eenmaal inziet dat het niet meer werkt . Deze verschuiving is permanent , oude geschriften zeggen altijd ken u zelve en daar gaat het nu om want we leven in een wereld waar de regel is " laat u beoordelen en sturen " met die regel blijft alles in stand en herhaald worden .quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:14 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Denk je soms niet dat de mensen in de hippie/LSD cultuur in de jaren 60 niet exact dezelfde dingen zeiden en dachten? Ik zie niets nieuws. Ik zie geen enkele verschuiving, slechts herhalingen, en een sterke tendens richting een "apocalyptisch" scenario, een moment waarbij onze acties zo grootschalig destructief worden dat we daarmee eindelijk onze leefomgeving volkomen onleefbaar achterlaten.
Ik vind het leuk voor je dat zo positief bent. Helaas deel ik dat niet met je.
Dat wil ik best wel, maar jij schotelt nogal een ééndimensionaal beeld van je vriend voor.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:20 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Nee. Omdat ik enerzijds blijkbaar mijn intenties niet goed heb overgebracht en omdat jij niet verder kunt en wilt kijken dan dat.
Want je werkt niet?quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:34 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Tja ik heb er geen last van.
In welke zin?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wil ik best wel, maar jij schotelt nogal een ééndimensionaal beeld van je vriend voor.
Werk ik wel werk ik niet volkomen irrelevant. Dat je dat niet begrijpt. Geloof wat je wilt geloven.quote:
Jeetje - je begint te klinken als Margaret Thatcher.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wie draait er op voor deze bewustwording en niet meer mee willen doen aan de (werkende) maatschappij?
Ik probeer gewoon even te begrijpen wat jou motiveert, overduidelijk is dat niet werken, maar bijvoorbeeld het posten op dit forum. Ik vind het interessant wat je afwegingen zijn in deze.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:31 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Werk ik wel werk ik niet volkomen irrelevant. Dat je dat niet begrijpt. Geloof wat je wilt geloven.
Een van de grootste leiders van de laatste 60 jaar, de vrouw die ons aller Engeland weer op de kaart heeft gezet.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jeetje - je begint te klinken als Margaret Thatcher.
Ik ook. Wil graag meer weten.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon even te begrijpen wat jou motiveert, overduidelijk is dat niet werken, maar bijvoorbeeld het posten op dit forum. Ik vind het interessant wat je afwegingen zijn in deze.
Dankuquote:Op woensdag 30 april 2014 21:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jeetje - je begint te klinken als Margaret Thatcher.
Tingo bedoelt het vast niet complimenteus.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een van de grootste leiders van de laatste 60 jaar, de vrouw die ons aller Engeland weer op de kaart heeft gezet.
Wat een compliment voor Lavje
Nee, je wilt weten hoe je mij kunt beoordelen. Dat is wat anders.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon even te begrijpen wat jou motiveert, overduidelijk is dat niet werken, maar bijvoorbeeld het posten op dit forum. Ik vind het interessant wat je afwegingen zijn in deze.
wat raar, ik zou het wle zo opvattenquote:Op woensdag 30 april 2014 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tingo bedoelt het vast niet complimenteus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |