Nee, niet Lambiekje. Maar ik noem geen namen omdat persoon in kwestie niet mee kan doen aan de discussie, dus niet netjes.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:17 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ja dat zou je kunnen zeggen.
[..]
Wie dan, Lambiekje?
Ok.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, niet Lambiekje. Maar ik noem geen namen omdat persoon in kwestie niet mee kan doen aan de discussie, dus niet netjes.
Het opvallende is dat na 9/11 veel van die geheimzinnge, afwijkende en occulte dingen naar buiten zijn gekomen en gebracht. Blijkbaar duidelijk als middel of nog meer angst dat door 9/11 ontstond in velen te brengen, waardoor mensen zich beginnen te organiseren, sneller aansluiten bij een groep of partij. Door angst in velen ontstaat organisatie (onbewust proces), groepering.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:30 schreef Untermenschlich het volgende:
Wat me fascineert is zijn aandrang om bepaalde gebeurtenissen te overbelichten en belangrijk te maken zoals Micheal Jacksons dood, Hollywood, de Vrijmetselaars, Occultisme en dat soort onderwerpen. Maar niets over bewezen complotten zoals de Pentagon Papers, Watergate en Iran-Contra. Dat is niet belangrijk ofzo.
Om het maar af te sluiten. Zijn mensen hier bekend mee? Ik zou er graag over verder praten.
Klinkt bekend en mensen over de hele wereld ervaren dat en worden allemaal gek genoemd .quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:30 schreef Untermenschlich het volgende:
Om het maar af te sluiten. Zijn mensen hier bekend mee? Ik zou er graag over verder praten.
Dat maakt het punt niet echt sterker.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:07 schreef Copycat het volgende:
Moet altijd lachen als de believers met een Hollywoodproductie aankomen om een punt te maken.
je bedoeld die gene die een nieuwe beschaving wou starten?quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je vriend doet me denken aan iemand hier op BNW. Die wilde ook vluchten naar het buitenland.
Tuurlijk heeft iedereen een andere kijk daar op.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:05 schreef Summers het volgende:
[..]
Klinkt bekend en mensen over de hele wereld ervaren dat en worden allemaal gek genoemd .
We leven in een tijd waar een paradigma verschuiving plaatsvind en mensen beginnen in te zien dat de wereld een illusie is en eigenlijk op zijn kop staat . Het word ook wel spiritueel ontwaken genoemd en mensen ervaren het alsof ze wakker zijn geworden en vergelijken het met de film de matrix waar Neo erachter komt dat zijn dagelijks leven een illusie was omdat hij een andere perceptie heeft gekregen of ontdekt . Het is je eigen keuze , kies je voor de rode of de blauwe pil . Wil je de waarheid of wil je de illusie .
Die verschuiving wereldwijd in bewustzijn komt er op neer dat we van dualiteits bewustzijn gaan naar eenheidsbewustzijn . Was het vroeger normaal om alleen op jezelf te letten en de wereld buiten jezelf te zien , ervaar je na die verschuiving de wereld meer als 1 . Als hij gepassioneerd overkomt in het verdedigen van zijn verhaal en hij is verder niet agressief tegen mensen of dieren komt dat omdat hij door die verschuiving meer is gaan voelen en meer voelen is niet negatief want de meerderheid van de mensen op deze wereld zijn juist apatisch geworden en staan ver van zichzelf af .
Tegenwoordig word het als positief gezien als je het evil op de wereld negeerd en je op het positieve richt maar daarmee veranderd de wereld niet en houd je juist het negatieve in stand .
Steeds meer mensen zullen nu gaan " ontwaken " en iedereen heeft zijn eigen trigger en gebeurtenis waardoor die gaat ontwaken .
Het is een punt waarop je alles gaat evalueren wat je ooit is verteld dat waar is en weg gaat gooien wat niet meer dient of een leugen is gebleken .
Jammer dat mensen niet meer openstaan en alles meteen gek vinden wat afwijkt van wat nu als normaal word gezien .
Deze bewustzijnsverandering wereldwijd is niet tegen te houden en iedereen op de wereld die roept dat het gek is kunnen morgen zomaar de volgende zijn die getriggerd zullen worden om die verschuiving te maken en de wereld met andere ogen te bekijken en hun oude wereldbeeld tot de laatste steen af te breken .
Yep. Hoop dat het goed met hem gaat.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
je bedoeld die gene die een nieuwe beschaving wou starten?
back to basic en zo..
En dan geen slag willen werken en daar nog prat op gaan ook. Dus van de gemeenschap leven maar wel die gemeenschap verfoeien. Nee, geen respect voor.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft iedereen een andere kijk daar op.
Maar wat deze jongen doet zoals Untermenschlich aan geeft is die helemaal van het pad af.
no offence maar, als je in een bubbeltje wil gaan leven en zo'n beetje de hele dag over komt als een Alex Jones, om maar ff iemand te noemen, ja dat gaat me echt te ver, denk dat Untermenschlich dat dus ziet bij zijn vriend.
het lijkt wel beetje Jehova getuige achtig wat ik er zo begrijp van Untermenschlich
Denk je soms niet dat de mensen in de hippie/LSD cultuur in de jaren 60 niet exact dezelfde dingen zeiden en dachten? Ik zie niets nieuws. Ik zie geen enkele verschuiving, slechts herhalingen, en een sterke tendens richting een "apocalyptisch" scenario, een moment waarbij onze acties zo grootschalig destructief worden dat we daarmee eindelijk onze leefomgeving volkomen onleefbaar achterlaten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:05 schreef Summers het volgende:
[..]
Klinkt bekend en mensen over de hele wereld ervaren dat en worden allemaal gek genoemd .
We leven in een tijd waar een paradigma verschuiving plaatsvind en mensen beginnen in te zien dat de wereld een illusie is en eigenlijk op zijn kop staat . Het word ook wel spiritueel ontwaken genoemd en mensen ervaren het alsof ze wakker zijn geworden en vergelijken het met de film de matrix waar Neo erachter komt dat zijn dagelijks leven een illusie was omdat hij een andere perceptie heeft gekregen of ontdekt . Het is je eigen keuze , kies je voor de rode of de blauwe pil . Wil je de waarheid of wil je de illusie .
Die verschuiving wereldwijd in bewustzijn komt er op neer dat we van dualiteits bewustzijn gaan naar eenheidsbewustzijn . Was het vroeger normaal om alleen op jezelf te letten en de wereld buiten jezelf te zien , ervaar je na die verschuiving de wereld meer als 1 . Als hij gepassioneerd overkomt in het verdedigen van zijn verhaal en hij is verder niet agressief tegen mensen of dieren komt dat omdat hij door die verschuiving meer is gaan voelen en meer voelen is niet negatief want de meerderheid van de mensen op deze wereld zijn juist apatisch geworden en staan ver van zichzelf af .
Tegenwoordig word het als positief gezien als je het evil op de wereld negeerd en je op het positieve richt maar daarmee veranderd de wereld niet en houd je juist het negatieve in stand .
Steeds meer mensen zullen nu gaan " ontwaken " en iedereen heeft zijn eigen trigger en gebeurtenis waardoor die gaat ontwaken .
Het is een punt waarop je alles gaat evalueren wat je ooit is verteld dat waar is en weg gaat gooien wat niet meer dient of een leugen is gebleken .
Jammer dat mensen niet meer openstaan en alles meteen gek vinden wat afwijkt van wat nu als normaal word gezien .
Deze bewustzijnsverandering wereldwijd is niet tegen te houden en iedereen op de wereld die roept dat het gek is kunnen morgen zomaar de volgende zijn die getriggerd zullen worden om die verschuiving te maken en de wereld met andere ogen te bekijken en hun oude wereldbeeld tot de laatste steen af te breken .
Tja wat moet je anders? Weinig keus wat dat betreft.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan geen slag willen werken en daar nog prat op gaan ook. Dus van de gemeenschap leven maar wel die gemeenschap verfoeien. Nee, geen respect voor.
Als ik dit lees: 'Hij wil namelijk niet werken, begrijpelijk, en heeft zich voorgenomen om zich gek te laten verklaren om zo een Wajong te krijgen', denk ik niet dat hij staat te trappelen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:15 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Tja wat moet je anders? Weinig keus wat dat betreft.
Maar goed. Dat is niets nieuws. Angst als propaganda middel is zo oud als wat. De VS heeft die techniek tot in de finesse geperfectioneerd.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:47 schreef Synthercell het volgende:
[..]
Het opvallende is dat na 9/11 veel van die geheimzinnge, afwijkende en occulte dingen naar buiten zijn gekomen en gebracht. Blijkbaar duidelijk als middel of nog meer angst dat door 9/11 ontstond in velen te brengen, waardoor mensen zich beginnen te organiseren, sneller aansluiten bij een groep of partij. Door angst in velen ontstaat organisatie (onbewust proces), groepering.
Dingen als de rituelen op de Bohemian Grove, de Georiga Guide Stones, en de vele zwarte kunstof caskets (doodskisten) in Amerika, de kans op een meteoriet inslag of tsuami, pandemie zijn angstaanjagende dingen en gebeurtenissen (mensen in angst groeperen sneller)
Omdat werken vrij kut is.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als ik dit lees: 'Hij wil namelijk niet werken, begrijpelijk, en heeft zich voorgenomen om zich gek te laten verklaren om zo een Wajong te krijgen', denk ik niet dat hij staat te trappelen.
En waarom vind je dat begrijpelijk?
Nog grappiger is dat mensen zien Hollywood verhalen en scenarios en denken dat het echt is.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:07 schreef Copycat het volgende:
Moet altijd lachen als de believers met een Hollywoodproductie aankomen om een punt te maken.
Werken kan kut zijn ja. Er zijn enorm veel mensen die werk doen waar ze niet gelukkig mee zijn, ik ben daar één van. Het is echter geen excuus om dan helemaal niet te gaan werken! Naast dat je lekker geld verdiend, krijg je er ook een goed dagritme van. Ik voel mij gezonder nu ik werk, dan toen ik (gelukkig tijdelijk) werkeloos was. Ook ik vind veel complottheoriën interessant, en geloof zelfs in sommige. Is echter geen reden om niet meer te werken, en als een parasiet van de samenleving te leven.quote:
Tja ik heb er geen last van.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:33 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Werken kan kut zijn ja. Er zijn enorm veel mensen die werk doen waar ze niet gelukkig mee zijn, ik ben daar één van. Het is echter geen excuus om dan helemaal niet te gaan werken! Naast dat je lekker geld verdiend, krijg je er ook een goed dagritme van. Ik voel mij gezonder nu ik werk, dan toen ik (gelukkig tijdelijk) werkeloos was. Ook ik vind veel complottheoriën interessant, en geloof zelfs in sommige. Is echter geen reden om niet meer te werken, en als een parasiet van de samenleving te leven.
Of zien realiteit als Hollywoodproducties. Omdat de realiteit te eng voor ze is.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:29 schreef Tingo het volgende:
Nog grappiger is dat mensen zien Hollywood verhalen en scenarios en denken dat het echt is.
911 etc.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nog grappiger is dat mensen zien Hollywood verhalen en scenarios en denken dat het echt is.
911 etc.
Jezelf voor gek laten verklaren om je hand op te houden daarentegen is geweldig. Krijg je ook veel voldoening uit.quote:
Ware het niet dat sommige films juist gebaseerd zijn op de samenzweringstheorieën, juist omdat het een geweldige film zou maken zeg maar. Een mooi voorbeeld is the Matrix, het concept van een Matrix achtige samenleving bestaat al veel langer dan de film maar omdat de film nu bestaat en zo'n hit is geweest gooien ze de volgorde om en is elke keer dat iemand de hersenscheet heeft dat we misschien in een gesimuleerde wereld leven gebaseerd op de Matrix.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat maakt het punt niet echt sterker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |